*

Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών  (Αναγνώστηκε 287066 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4029
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1288 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 03:53:18 μμ »
μάλλον εσύ δεν έχεις πληροφορηθεί τι έιπε ο εισηγητής του ΣτΕ στον Κολλύρη: πως δεν ήθελε να τιναχθεί η σχολική χρονιά στον αέρα και να μείνουν τα σχολεία χωρίς  αναπληρωτές....
η παράταση θα δωθεί από την στενή δημοσιονομική συγκυρία...όλοι να χτυπάμε τα οπίσθιά μας κάτω άμα η τρόικα πει δεν σας αφήνω να κάνετε διορισμο και όσο μένει ο 3848 με τα προβλεπόμενα περί μεταβατικής περιόδου άρθρα, μην περιμένετε να αλλάξουν πίνακες....έννομο δικαίωμα έχουν και οι μη έχοντες ασεπ βλέπε σκέψη 11 της 4303

εσείς  κουτοπονηρίστικα συνδέατε δύο διαφορετικές απόφάσεις του ΣτΕ (την 4303 και την 527 )για εντυπωσιασμό. η 4303 στην 13η σκέψη αποσυνέδεε τα δύο ζητήματα.

This... Last year! Για φέτος μιλάω. Η 4303 έθετε και συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, που δεν τηρήθηκαν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:45:12 »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1289 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 03:57:45 μμ »
This... Last year! Για φέτος μιλάω. Η 4303 έθετε και συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, που δεν τηρήθηκαν.
χρονοδιαγράμματα όχι ανεξαρτήτως δημοσιονομικής συγκυρίας....δηλαδή τώρα που του είπε η τρόικα δεν σε αφήνω να κάνεις προσλήψεις; τι θα κάνει; ασεπ;και πέρυσι το ανέχτηκε ο ΣτΕ φέτος τι θα πει; κόψε το λαιμό σου να κάνεις....άσε που το Νόεμβριο θα συζητήσει για νέο σύστημα προσλήψεων...έχει δρόμο πολύ το θέμα ...

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4029
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1290 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 05:03:10 μμ »
άκου για να μαθαίνεις:  και να τη χάσει στο διοικητικό εφετείο θα πάμε Άρειο Πάγο και είμαστε για όλα προετοιμασμένοι και ενήμεροι από το δικηγόρο μας ο οποίος από την πρώτη στιγμή μας μίλησε με ανοικτά χαρτιά (δεν ξέρω οδικό σας τι σας έλεγε...)...τον έχουμε ρωτήσει ήδη γι' αυτό το ενδεχόμενο και μας έχει απαντήσει....απλώς πριν πάμε ΕΔΑΔ θα πρέπει να εξαντλήσουμε τα εθνικά ένδικα μέσα....

Από το διοικητικό εφετείο μετά πας στο ΣτΕ. Ο Άρειος Πάγος είναι πολιτικό, όχι διοικητικό δικαστήριο...

χρονοδιαγράμματα όχι ανεξαρτήτως δημοσιονομικής συγκυρίας....δηλαδή τώρα που του είπε η τρόικα δεν σε αφήνω να κάνεις προσλήψεις; τι θα κάνει; ασεπ;και πέρυσι το ανέχτηκε ο ΣτΕ φέτος τι θα πει; κόψε το λαιμό σου να κάνεις....άσε που το Νόεμβριο θα συζητήσει για νέο σύστημα προσλήψεων...έχει δρόμο πολύ το θέμα ...

Δε νομίζω η απόφαση να είναι διεξαγωγή ΑΣΕΠ ή όχι. Η πρόταξη επιτυχόντων ΑΣΕΠ π.χ. δεν απαιτεί διεξαγωγή νέου ΑΣΕΠ. Η αλλαγή μοριοδότησης της προϋπηρεσίας δεν απαιτεί νέο ΑΣΕΠ. Και δεν έχει δημοσιονομικό κόστος. Άρα μια χαρά μπορεί να γίνει. Εσείς λυσάξατε τον Απρίλιο γιατί δεν έχουμε λεφτά σαν κράτος ε;

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1291 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 05:57:31 μμ »
Δε νομίζω η απόφαση να είναι διεξαγωγή ΑΣΕΠ ή όχι. Η πρόταξη επιτυχόντων ΑΣΕΠ π.χ. δεν απαιτεί διεξαγωγή νέου ΑΣΕΠ.
Θα πρέπει να υπάρχουν επιτυχόντες  από κάποιο διαγωνισμό που να ισχύει το 2017… ::)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:45:12 »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1292 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 06:24:44 μμ »
Από το διοικητικό εφετείο μετά πας στο ΣτΕ. Ο Άρειος Πάγος είναι πολιτικό, όχι διοικητικό δικαστήριο...

Δε νομίζω η απόφαση να είναι διεξαγωγή ΑΣΕΠ ή όχι. Η πρόταξη επιτυχόντων ΑΣΕΠ π.χ. δεν απαιτεί διεξαγωγή νέου ΑΣΕΠ. Η αλλαγή μοριοδότησης της προϋπηρεσίας δεν απαιτεί νέο ΑΣΕΠ. Και δεν έχει δημοσιονομικό κόστος. Άρα μια χαρά μπορεί να γίνει. Εσείς λυσάξατε τον Απρίλιο γιατί δεν έχουμε λεφτά σαν κράτος ε;
η πρόταξη αυτή γιατί δεν έγινε πέρυσι; τι την εμπόδισε; θα γίνει, και πως; το ΣτΕ είπε  πως μόνο μετά από ασεπ αλλάζουν οι πίνακες..αν δεν γίνει μην περιμενετε να αλλάξει τίποτε..ένεκα μεταβατικής περιόδου...που ο 3848 προβλέπει...
το ΣτΕ δεν μπορεί να ζητήσει να αλλάξουν αναδρομικά οι πίνακες χωρίς ασεπ. Μόνο διαξαγωγή ασεπ θα ζητήσει...
αλλίως αν ζητήσει να αλλάξουν οι πίνακες χωρίς τη διεξαγωγή ασεπ- δηλαδή διά της εφαρμογής του 3848, και εφαρμογή σημαίνει διεξαγωγή γραπτού ασεπ-αυτό λέει η 4303στη σκέψη 11 - προκειμένου να γίνουν διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών-θα αντιφάσκει με τον εαυτό του
δυστυχώς 'η ευτυχώς αυτό δεν έγινε. Μόνο με ασεπ αλλάζουν οι πίνακες Τον Απρίλιο αν άλλαζε τους πίνακες ήξερε πως θα ερχόταν κόντρα στην απόφαση του ΣτΕ και τα εξώδικα θα πήγαιναν σύννεφο...αυτό ο δικηγόρος σας δεν σας το είπε;....
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2016, 06:31:45 μμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4029
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1293 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 06:31:14 μμ »
η πρόταξη αυτή γιατί δεν έγινε πέρυσι; τι την εμπόδισε; θα γίνει, και πως; το ΣτΕ είπε  πως μόνο μετά από ασεπ αλλάζουν οι πίνακες..αν δεν γίνει μην περιμενετε να αλλάξει τίποτε..ένεκα μεταβατικής περιόδου...που ο 3848 προβλέπει...
το ΣτΕ δεν μπορεί να ζητήσει να αλλάξουν αναδρομικά οι πίνακες χωρίς ασεπ. Μόνο διαξαγωγή ασεπ θα ζητήσει...
αλλίως αν ζητήσει να αλλάξουν οι πίνακες χωρίς τη διεξαγωγή ασεπ- δηλαδή διά της εφαρμογής του 3848, και εφαρμογή σημαίνει διεξαγωγή γραπτού ασεπ-αυτό λέει η 4303στη σκέψη 11 - προκειμένου να γίνουν διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών-θα αντιφάσκει με τον εαυτό του
δυστυχώς 'η ευτυχώς αυτό δεν έγινε. Μόνο με ασεπ αλλάζουν οι πίνακες Τον Απρίλιο αν άλλαζε τους πίνακες ήξερε πως θα ερχόταν κόστρα στην απόφαση του ΣτΕ και τα εξώδικα θα πήγαιναν σύννεφο...αυτό ο δικηγόρος σας δεν σας το είπε;....

Μ'αρέσει η λέξη "εξώδικα". Αυτά τα συνηθίζει ο δικός σας δικηγόρος. Κανείς δεν τα δίνει σημασία. Καθόλου δε θα αντιφάσκει με τον εαυτό του, γιατί έθεσε χρονικά περιθώρια στη 4303. Πάντως σου ξαναλέω, μάλλον δεν έμαθες ποια ήταν η τοποθέτηση του υπουργείου προχτές και ποια ήταν η αντίδραση του προεδρείου. Ούτε για δημοσιονομικές δυσκολίες μίλησε, ούτε για τίποτα. Ένα "η υπόθεση να παραπεμφθεί στο ΔΕΑ" ψέλισε και το προεδρείο του έκανε παρατήρηση ότι δεν είπε τίποτα επί της ουσίας. Επίσης το προεδρείο δεν είπε τίποτα αρνητικό προς Χατζηφώτη και Θεοδωράτο. Αντιθέτως φάνηκε να συμφωνεί μαζί τους. Αλλά μάλλον δε θα έχει σκεφτεί ότι ο Κολλύρης ετοιμάζει τα εξώδικα... Κοντός ψαλμός αλληλούια πάντως. Αλλά μην είσαι και τόσο σίγουρος. Βέβαια εσύ ως επιτυχών ΑΣΕΠ, δεν έχεις πρόβλημα, έτσι δεν είναι; Συνεπιτυχόντα;

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1294 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 06:34:42 μμ »
έθεσε χρονικά περιθώρα για να αλλάξουν οι πίνακες με διαξαγωγή ασεπ όχι για να αλλάξουν οι πίνακες χωρίς ασεπ....επιτέλους! αυτές τις επιλεκτικές αναγνώσεις  σας κάνουν οι δικηγόροι σας;
σε κάθε περιπτωση ισχύει το
το μεταβατικό σύστημα παρίσταται θεμιτό από συνταγματική άποψη ενόσω παραμένουν σε ισχύ οι εξαιρετικές ρυθμίσεις, δημοσιονομικού προσανατολισμού.

Συνεπώς εάν οι μνησθείσες εξαιρετικές ρυθμίσεις, που εμποδίζουν την πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών, εξακολουθούν να ισχύουν και μετά την 31-12-2016 και σε κάθε περίπτωση, εφόσον εκδηλωθεί νομοθετική πρωτοβουλία για εκ νέου αντιμετώπιση του ζητήματος, η σχετική ρύθμιση θα πρέπει να έχει πάγιο χαρακτήρα, αποκλειομένης της τροποποίησης της φυσιογνωμίας του υφιστάμενου μεταβατικού καθεστώτος με την αλλοίωση των αξιολογικών κριτηρίων, που αυτό προβλέπει για το σχολικό έτος 2016-2017.


επίσης

εν όψει της αδιάστικτης διατύπωσης της απορριπτικής απόφασης 4303/2015 του Συμβουλίου της Επικρατείας κατά το σκέλος της που περιλαμβάνει την παραδοχή(προαναφερθείσα 12η σκέψη) ότι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί δεν τελούν σε ίδιες συνθήκες με τους προσωρινούς αναπληρωτές, αντίκειται κατάφωρα στην αρχή της ισότητας η σχεδιαζόμενη επέκταση του τρόπου μοριοδότησης που ισχύει σύμφωνα με το άρθρο 3 του Νόμου 3848/2010,προκειμένου περί πρόσληψης μόνιμων εκπαιδευτικών και μάλιστα ύστερα από νέο διαγωνισμό, στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών καθηγητών με αναγωγή σε παρωχημένο διαγωνισμό, διενεργηθέντα προ οκταετίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2016, 06:48:12 μμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4029
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1295 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 06:50:35 μμ »
έθεσε χρονικά περιθώρα για να αλλάξουν οι πίνακες με διαξαγωγή ασεπ όχι για να αλλάξουν οι πίνακες χωρίς ασεπ....επιτέλους! αυτές τις επιλεκτικές αναγνώσεις  σας κάνουν οι δικηγόροι σας;

Και το υπουργείο τα αγνόησε επιδεικτικά. Με αυτά λοιπόν τα νέα δεδομένα, θα επανεξετάσει το ΣτΕ το ζήτημα. Άσε που ο ίδιος ο Φίλης έχει γράψει την προσφυγή μας:

https://xenesglosses.eu/2016/04/erotiseis-kai-apantiseis-apo-ypourgeio-paideias-gia-neo-systima-proslixeon-ton-anapliroton/

Εσύ πίστευε τυφλά τον Κολλύρη. Ούτε καν το υπουργείο υπερασπίστηκε τις επιλογές του. Όπως είπα, κοντός ψαλμός αλληλούια...

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1296 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 06:57:37 μμ »
Και το υπουργείο τα αγνόησε επιδεικτικά. Με αυτά λοιπόν τα νέα δεδομένα, θα επανεξετάσει το ΣτΕ το ζήτημα. Άσε που ο ίδιος ο Φίλης έχει γράψει την προσφυγή μας:

https://xenesglosses.eu/2016/04/erotiseis-kai-apantiseis-apo-ypourgeio-paideias-gia-neo-systima-proslixeon-ton-anapliroton/

Εσύ πίστευε τυφλά τον Κολλύρη. Ούτε καν το υπουργείο υπερασπίστηκε τις επιλογές του. Όπως είπα, κοντός ψαλμός αλληλούια...
εδώ είμαστε λοιπόν....θα επανεξετάσει λες...τι ακριβώς; θα πει στο υπουργείο άλλαξε πίνακες ακόμα και αν δεν έχεις κάνει ασεπ; πως το γνωρίζεις αυτό; σας το είπε ο δικηγόρος σαςή  είναιπροσδοκία σας; αυτό λέγατε ακόμα κι όταν βγηκε η απόφαση και επιμελώς της κρύβατε...
δηλαδή πέρυσι με την 4303 το ΣτΕ ζήτησε να γίνει πρώτα ασεπ κατά τον 3848 και μετά να αλλάξουν οι πίνακες και να συγκροτηθούν κατά τον προβλεπόμενο από τον 3848 τρόπο....ενώ φέτος θα πει άλλα; δηλαδή θα βγαλει μια απόφαση αντίθετη με την περσυνή; ο Χατζηφώτης σας τα λέει αυτά;  ;D ;D ;D ;D ;D

δες σκέψη 11
Επειδή με τις μνημονευθείσες στη σκέψη 9 διατάξεις του ν. 3848/2010 θεσπίσθηκε πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεμελιώδη προϋπόθεση λειτουργίας του οποίου αποτελεί η συμμετοχή των υποψηφίων τόσο για διορισμό σε μόνιμες θέσεις, όσο και για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων, στον κατά τα άρθρα 1-3 του ως άνω νόμου διενεργούμενο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., καθώς και η κατάταξή τους στους οικείους τελικούς πίνακες, βάσει της οποίας διενεργούνται οι εν λόγω διορισμοί και προσλήψεις. Το ως άνω πάγιο σύστημα εναρμονίζεται πλήρως προς τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας, οι οποίες, όσον αφορά τη σύσταση των συναφών υπηρεσιακών σχέσεων, απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 4, 5 παρ. 1 και 103 του Συντάγματος, κατά τις ειδικότερες διακρίσεις του προσωπικού του δημοσίου τομέως σύμφωνα με το τελευταίο αυτό άρθρο (βλ. ΣΕ 527/2015 ολομ., 195/2013 ολομ., 2718/2010 επτ., 3593/2008 ολομ., 1259/2006 επτ., ΠΕ 85/2012 ολομ.).

σκέψη 13 (προστατεύει κι αυτούς που δεν έχουν ασεπ στους πίνακες αναπληρωτών)
Επειδή, με τα δεδομένα αυτά, οι λόγοι ακυρώσεως, με τους οποίους προβάλλεται ότι η προσβαλλόμενη πράξη προσκρούει στις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας, του κράτους δικαίου και της προστατευόμενης εμπιστοσύνης, καθ’ ο μέρος επιτρέπει να ενταχθούν στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικοί μόνο με βάση το κριτήριο της προϋπηρεσίας ή, τουλάχιστον, δεν προβλέπει την έναντι των ανωτέρω πρόταξη των υποψηφίων με προηγούμενη επιτυχή συμμετοχή σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., είναι απορριπτέοι ως αβάσιμοι. Επίσης, απορριπτέος ως αβάσιμος είναι ο λόγος ακυρώσεως που προβάλλει παραβίαση «δεδικασμένου» από την 527/2015 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, διότι η ύπαρξη δεδικασμένου προϋποθέτει ταυτότητα διαδίκων και κρινομένου ζητήματος διοικητικής φύσεως (άρθρο 50 παρ. 5 π.δ. 18/1989), προϋποθέσεις οι οποίες δεν συντρέχουν εν προκειμένωhttp://www.olatanea.gr/i-apofasi-tou-s-t-e-430315-gia-tous-diorismous-anapliroton/
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2016, 07:00:32 μμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1297 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 07:04:24 μμ »

http://www.olatanea.gr/i-apofasi-tou-s-t-e-430315-gia-tous-diorismous-anapliroton/
Η απόφαση του Σ.Τ.Ε (4303/15) για τους διορισμούς αναπληρωτών

….8. Επειδή, σύμφωνα με την προσβαλλόμενη απόφαση, η οποία εκδόθηκε κατ’ επίκληση, μεταξύ άλλων, του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/2004 (Α΄ 138),
οι υποψήφιοι κατατάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών κατά σειρά που εξαρτάται από το σύνολο των μορίων τους, το οποίο προκύπτει με τον ακόλουθο τρόπο: α) Ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού, εξαιρουμένων των σχολικών ετών 2010-2011 και 2011-2012. Η προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία υπολογίζεται στο διπλάσιο. β) Ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον τελευταίο, προ της συντάξεως του πίνακα, διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. Και γ) μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. Όσοι υποψήφιοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών.
9. Επειδή ο ισχύων ν. 3848/2010 «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού-καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» (Α΄ 71/19.5.2010) εισήγαγε με το άρθρο 1 την αρχή ότι οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών και οι λειτουργικές ανάγκες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως καλύπτονται από όσους συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από τη βάση σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., όπως ειδικότερα ορίζεται στις επόμενες διατάξεις του ίδιου νόμου. Σε αρμονία προς την αρχή αυτήν προβλέφθηκε η ανά τριετία διεξαγωγή διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. για την κατάρτιση πίνακα κατατάξεως, με βάση την οποία (κατάταξη) θα γίνονται τόσο οι διορισμοί των μονίμων, όσο και οι προσλήψεις των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για ορισμένο χρόνο (άρθρα 2, 3, 4 και 5 ν. 3848/2010, όπως ισχύουν). Ειδικότερα, με το εισαχθέν πάγιο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών προβλέπεται ότι, αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν εκπαιδευτικοί από σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται με αίτησή τους προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου (άρθρο 5 παρ. 1 ν. 3848/2010). Οι προσλήψεις αυτές γίνονται με βάση πίνακες κατατάξεως συντασσομένους κατά κλάδο και ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας, στους οποίους τηρείται η σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες που καταρτίζονται από το Α.Σ.Ε.Π., μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων του εκάστοτε διενεργουμένου διαγωνισμού, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 3 του ν. 3848/2010 (άρθρο 5 παρ. 2 ν. 3848/2010). Στους εν λόγω τελικούς πίνακες του άρθρου 3 εντάσσονται όσοι συγκεντρώνουν τη βαθμολογική βάση στο διαγωνισμό ή σε έναν τουλάχιστον από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. Αν οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί δεν επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών για προσωρινούς αναπληρωτές, ο νόμος παρέχει τη δυνατότητα να γίνονται προσλήψεις και από συμπληρωματικούς πίνακες, ετησίως συντασσομένους, στους οποίους κατατάσσονται εκπαιδευτικοί που δεν συγκέντρωσαν την προαναφερθείσα βαθμολογική βάση (άρθρο 5 παρ. 3 ν. 3848/2010).

10. Επειδή, παραλλήλως με το ανωτέρω πάγιο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών και έως ότου αυτό εφαρμοσθεί, πράγμα που προϋποθέτει τη διεξαγωγή διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. κατά το ν. 3848/2010, θεσπίσθηκαν με το άρθρο 9 του ίδιου νόμου μεταβατικές διατάξεις. Με τις διατάξεις αυτές (άρθρο 9 παρ. 2 και 3 ν. 3848/2010) προβλέφθηκε ότι κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-2012 οι προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών θα γίνονταν από τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών οι οποίοι ίσχυαν κατά τη δημοσίευση του ως άνω νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (19.5.2010). Οι πίνακες αυτοί θα έπαυαν να τροφοδοτούνται με στοιχεία νέας προϋπηρεσίας από 1.7.2010 και θα ίσχυαν έως την κατάρτιση των τελικών πινάκων, κατόπιν διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., του άρθρου 3 του ν. 3848/2010. Κατά την έννοια των ανωτέρω διατάξεων, οι προσλήψεις αναπληρωτών από τους προαναφερθέντες πίνακες θα γίνονταν καθ’ όλη τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου (σχολ. έτη 2010-11, 2011-12), συμπεριλαμβανομένων των τυχόν παρατάσεών της δυνάμει υπουργικών αποφάσεων εκδιδομένων κατά το άρθρο 9 παρ. 1, εδ. δεύτερο του ν. 3848/2010 (τέτοιες παρατάσεις χορηγήθηκαν ήδη έως και το τρέχον σχολικό έτος 2015-2016 με Υ.Α. – Φ.Ε.Κ. Β΄ 615/2012, 1017/2013, 1435/2014, 1765/2015). Δεν αποκλειόταν δε, κατά την έννοια των ίδιων διατάξεων, ακόμη και η κατάρτιση νέων ετησίων πινάκων αναπληρωτών κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου, κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/2004, ώστε -σύμφωνα και με τις αρχές που απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 4, και 5 παρ. 1 του Συντάγματος- να μην περιορίζεται το δικαίωμα προσβάσεως σε θέσεις αναπληρωτών μόνο στους εκπαιδευτικούς που περιλαμβάνονταν στους ισχύοντες κατά τη δημοσίευση του ν. 3848/2010 πίνακες. Εν όψει, μάλιστα, του ότι η μεταβατική αυτή περίοδος παρατάθηκε και πέραν της αρχικώς προβλεφθείσης διαρκείας της (σχολ. έτη 2010-11, 2011-12), ο νομοθέτης προέβλεψε με την παρ. 4 του άρθρου 5Α του ν. 3848/2010, όπως προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν. 4283/2014 (Α΄ 189), ότι η από 1.9.2012 διανυθείσα υπηρεσία αναπληρωτών θα προσμετράται εκ νέου για τις σχετικές προσλήψεις, από δε το σχολικό έτος 2015-2016 οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών θα τροφοδοτούνται με στοιχεία προϋπηρεσίας από τον ανωτέρω χρόνο (1.9.2012) και εφεξής. Κατά τη διάρκεια, εξ άλλου, της προαναφερθείσης μεταβατικής περιόδου (αρχικής και παρατάσεων) ισχύουν νομοθετικές ρυθμίσεις με τις οποίες επιβλήθηκαν σημαντικότατοι περιορισμοί στον αριθμό των ετησίων διορισμών στο σύνολο των φορέων του Δημοσίου λόγω των εξόχως δυσμενών δημοσιονομικών συνθηκών υπό τις οποίες τελεί η Χώρα. Από τις ρυθμίσεις αυτές δεν εξαιρέθηκε το εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των βαθμίδων της εκπαιδεύσεως (βλ. ΣΕ 1175/2014 επτ.). Ειδικότερα, με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 του ν. 3833/2010 (Α΄ 40), όπως ίσχυσαν αρχικώς, προβλέφθηκε ως προς το εκπαιδευτικό προσωπικό ότι κατά την περίοδο από 1.1.2011 έως 31.12.2013 ο λόγος του αριθμού των ετησίων διορισμών προς τον αριθμό των ετησίων αποχωρήσεων δεν μπορούσε να είναι μεγαλύτερος από ένα προς ένα (1:1), ακολούθως δε, με διαδοχικές τροποποιήσεις των ανωτέρω διατάξεων (άρ. 3 παρ. 4 περ. β΄ ν. 3899/2010, Α΄ 212, άρ. 37 παρ. 2 ν. 3986/2011, Α΄ 152, άρ. πρώτο, παρ. Ζ, υποπαρ. Ζ.5, περ. 1 ν. 4093/2012, Α΄ 222), ο λόγος αυτός διαμορφώθηκε σε ένα προς δέκα (1:10) για το έτος 2011 και τελικώς σε ένα προς πέντε (1:5) για την περίοδο μέχρι την 31.12.2016.

11. Επειδή με τις μνημονευθείσες στη σκέψη 9 διατάξεις του ν. 3848/2010 θεσπίσθηκε πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεμελιώδη προϋπόθεση λειτουργίας του οποίου αποτελεί η συμμετοχή των υποψηφίων τόσο για διορισμό σε μόνιμες θέσεις, όσο και για την πρόσληψή τους ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων, στον κατά τα άρθρα 1-3 του ως άνω νόμου διενεργούμενο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., καθώς και η κατάταξή τους στους οικείους τελικούς πίνακες, βάσει της οποίας διενεργούνται οι εν λόγω διορισμοί και προσλήψεις. Το ως άνω πάγιο σύστημα εναρμονίζεται πλήρως προς τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας, οι οποίες, όσον αφορά τη σύσταση των συναφών υπηρεσιακών σχέσεων, απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 1 και 4, 5 παρ. 1 και 103 του Συντάγματος, κατά τις ειδικότερες διακρίσεις του προσωπικού του δημοσίου τομέως σύμφωνα με το τελευταίο αυτό άρθρο (βλ. ΣΕ 527/2015 ολομ., 195/2013 ολομ., 2718/2010 επτ., 3593/2008 ολομ., 1259/2006 επτ., ΠΕ 85/2012 ολομ.).

12. Επειδή, εν όψει των ανωτέρω, η θέσπιση, με τις μνημονευθείσες διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3848/2010, του κατά τα προεκτεθέντα μεταβατικού συστήματος προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι συνταγματικώς ανεκτή, εφ’ όσον συντρέχουν οι κατωτέρω προϋποθέσεις: (α) Η λειτουργία του μεταβατικού αυτού συστήματος περιορίζεται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα έως την εφαρμογή του παγίου συστήματος. Με δεδομένο, ειδικότερα, ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της εφαρμογής του εν λόγω μεταβατικού συστήματος ίσχυσαν και εξακολουθούν να ισχύουν (έως 31.12.2016), σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, σημαντικότατοι περιορισμοί στους διορισμούς μονίμου προσωπικού του Δημοσίου, η εφαρμογή του ανωτέρω μεταβατικού συστήματος για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών έως και το τρέχον σχολικό έτος 2015-2016, δεν υπερβαίνει, με βάση τα υφιστάμενα κατά την έκδοση της προσβαλλομένης αποφάσεως δεδομένα, τα όρια του ευλόγου χρόνου, πέραν του οποίου η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη, σύμφωνα με την αρχή του κράτους δικαίου (πρβλ. ΣΕ 3578/2010 ολομ.), να εφαρμόσει το πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών του ν. 3848/2010 με τη διεξαγωγή νέου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. (β) Το εφαρμοζόμενο μεταβατικό σύστημα στηρίζεται σε προκαθορισμένα και αντικειμενικά ουσιαστικά κριτήρια επιλογής των προσλαμβανομένων, τα οποία συνάδουν, κατ’ αρχήν, προς τις προαναφερθείσες συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας, όπως τα κριτήρια της προϋπηρεσίας (βλ. ΣΕ 527/2015 ολομ., 3593/2008 ολομ.) και της λήψεως της βαθμολογικής βάσεως σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π., με αθροιστικό μάλιστα υπολογισμό μορίων σε περίπτωση σωρευτικής συνδρομής των κριτηρίων τούτων (άρ. 6 παρ. 5 ν. 3255/2004). Και (γ) η εφαρμογή του εν λόγω μεταβατικού συστήματος δεν αφορά διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών -κατ’ αντίθεση προς την περίπτωση του διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών που κρίθηκε με την 527/2015 απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας- αλλά προσλήψεις προσωπικού με σχέσεις ορισμένου χρόνου, η σύσταση των οποίων παρίσταται απολύτως αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος επείγοντος χαρακτήρα. Οι λόγοι αυτοί συνίστανται στην ανάγκη διασφαλίσεως, το ταχύτερο δυνατόν, της ομαλής λειτουργίας των σχολικών μονάδων εντός του πλαισίου της κατά το άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος βασικής αποστολής του Κράτους για την παροχή παιδείας ως δημόσιας υπηρεσίας, με την άμεση κάλυψη θέσεων απουσιαζόντων εκπαιδευτικών ή εκτάκτων λειτουργικών κενών κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Η προσμέτρηση, εξ άλλου, της προϋπηρεσίας αναπληρωτών από 1.9.2012 με βάση τη διάταξη του άρθρου 5Α παρ. 4 του ν. 3848/2010 δεν προσκρούει, εν πάση περιπτώσει, στην αρχή της προστατευόμενης εμπιστοσύνης. Και τούτο, διότι η προσμέτρηση της εν λόγω προϋπηρεσίας δικαιολογείται εκ του ότι η μεταβατική περίοδος του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 παρατάθηκε και πέραν της αρχικώς προβλεφθείσης διετούς διαρκείας της (έως το σχολικό έτος 2011-12), ήρθη δηλαδή η αρχική πρόβλεψη της διαρκείας αυτής, εν όψει της οποίας ο νόμος (άρθρο 9 παρ. 2 ν. 3848/2010) όρισε ευλόγως ότι από 1.7.2010 οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών θα έπαυαν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας.

13. Επειδή, με τα δεδομένα αυτά, οι λόγοι ακυρώσεως, με τους οποίους προβάλλεται ότι η προσβαλλόμενη πράξη προσκρούει στις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας, του κράτους δικαίου και της προστατευόμενης εμπιστοσύνης, καθ’ ο μέρος επιτρέπει να ενταχθούν στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικοί μόνο με βάση το κριτήριο της προϋπηρεσίας ή, τουλάχιστον, δεν προβλέπει την έναντι των ανωτέρω πρόταξη των υποψηφίων με προηγούμενη επιτυχή συμμετοχή σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., είναι απορριπτέοι ως αβάσιμοι. Επίσης, απορριπτέος ως αβάσιμος είναι ο λόγος ακυρώσεως που προβάλλει παραβίαση «δεδικασμένου» από την 527/2015 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, διότι η ύπαρξη δεδικασμένου προϋποθέτει ταυτότητα διαδίκων και κρινομένου ζητήματος διοικητικής φύσεως (άρθρο 50 παρ. 5 π.δ. 18/1989), προϋποθέσεις οι οποίες δεν συντρέχουν εν προκειμένω.

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1298 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 08:36:26 μμ »
ειναι απλα τα πραματα αυτος που δεν εχει ασεπ θα επεται αυτου που εχει. Η προυπηρεσια δεν θα εχει μεγαλυτερο συντελεστη απο 16,8. Αντε τρεξτε τωρα καποιοι να ακυρωσετε και αυτο. Ετσι και αλλιως απο κωλοτουμπες εχουμε δει πολλους να κανουν. Τελευταια χρονια ητανε! Ελεος πια!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4029
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1299 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 08:50:31 μμ »
Portokali δε ξέρω τί νομίζεις ότι καταφέρνεις με το να παραθέτεις κατεβατά, στα οποία έχεις δώσει το link. Όποιος ενδιαφέρεται να τα διαβάσει, θα μπει να τα διαβάσει. Φαντάσου να έκανα copy-paste όλες τις ερωταπαντήσεις του υπουργείου προς τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Όσο για τη 4303, τα πράγματα είναι πολύ απλά: Λέει συνταγματικά ανεκτό, ως 31/12. Βγάζει μια απόφαση που λέει ότι παύει να είναι αντισυνταγματικά ανεκτό. Ίσως να εξηγεί και τους λόγους και να θέτει κάποιες προϋποθέσεις, μέσα από το σκεπτικό του. Ότι δηλαδή π.χ. το σύστημα παύει να είναι ανεκτό, γιατί καταπατά τις αρχές της ισότητας, μιας και επιτρέπει τη μοριοδότηση μη αξιοκρατικά εγγυημένης προϋπηρεσίας. Παράδειγμα δίνω. Αλλά μπορεί και να μην λέει και τίποτα και να πετάει το μπαλάκι στο υπουργείο, να το αλλάξει, ή να εφαρμόσει τον 3848, δηλαδή ΑΣΕΠ. Το αστείο θα είναι να περάσουμε στον αμέσως προηγούμενο συνταγματικό νόμο, τον 2525/97, που προβλέπει αναπληρωτές μόνο από τους πίνακες επιτυχόντων του τελευταίου ΑΣΕΠ, του 2008 δηλαδή, με τη σειρά κατάταξης τους στο διαγωνισμό. Εκεί να δεις ανατροπές.

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1300 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 08:53:34 μμ »
Δηλαδή θα προηγούνται οι ΑΣΕΠίτες του 2009. Και αν κάποιος έχει επυτιχία πιο πριν δε μετράει καθόλου γιατί ο τελευταίος ΑΣΕΠ ακυρώνει τον προτελευταίο και δε γίνεται σύγκριση μεταξύ διαφορετικών διαγωνισμών ΑΣΕΠ; Δεν αποφάσισε το ΣτΕ τον Δεκέμβρη και για αναπληρωτές; Σε τι διαφέρει αυτή η δίκη; Θα βγάλει διαφορετική απόφαση για την ίδια υπόθεση;

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4029
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για νέο τρόπο διορισμών
« Απάντηση #1301 στις: Οκτώβριος 29, 2016, 08:56:08 μμ »
Δηλαδή θα προηγούνται οι ΑΣΕΠίτες του 2009. Και αν κάποιος έχει επυτιχία πιο πριν δε μετράει καθόλου γιατί ο τελευταίος ΑΣΕΠ ακυρώνει τον προτελευταίο και δε γίνεται σύγκριση μεταξύ διαφορετικών διαγωνισμών ΑΣΕΠ; Δεν αποφάσισε το ΣτΕ τον Δεκέμβρη και για αναπληρωτές; Σε τι διαφέρει αυτή η δίκη; Θα βγάλει διαφορετική απόφαση για την ίδια υπόθεση;

Είναι τραβηγμένο σενάριο να γυρίσουμε στο νόμο Αρσένη. Αλλά με αυτό το υπουργείο, ποτέ δε ξες... Το ΣτΕ αποφασίζει για κάθε προσφυγή που γίνεται. Αν κρίνει ότι η υπόθεση είναι ίδια με πέρσι και δεν έχει αλλάξει κάτι, θα είναι μια πολύ σύντομη απόφαση, που θα μνημονεύει τη 4303 και θα λέει ότι απορρίπτεται η έφεση. Αν όμως κρίνει ότι κάτι άλλαξε, ακόμα και στα δικόγραφα και στο τί ζητάνε ή στο πώς το στοιχειοθετούν, τότε πιθανώς να βγάλει άλλη απόφαση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160628
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 363
Σύνολο: 375

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.