0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να συμβεί όμως αυτό χρειάζεται καιρός και αλλαγή νοοτροπίας. Όποτε δεν υπήρχαν εξετάσεις τα παιδιά πήγαιναν για βόλτα. Π.χ. καλλιτεχνικά. Είναι αυτή η άποψη για το σχολείο.Δεν είναι κακή η πρότασή σου αλλά θέλω να την δω στην πράξη να αποδίδει δεδομένου της υπαρχούσης κατάστασης της νεολαίας.
Για ριζικές και ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις απαιτείται χρόνος, συναίνεση και πολύχρονη προετοιμασία. Κατά την προσωπική μου άποψη μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση γίνεται ως εξής : Επιλέγουμε μια νέα γενιά μαθητών πχ αυτά που γεννιούνται φέτος (2016) και αποφασίζουμε ότι οι όποιες αλλαγές θα αφορούν αυτά τα παιδιά. Έχουμε λοιπόν έτσι τουλάχιστον 6 χρόνια μπροστά μας μέχρι να πάνε στη 1η δημοτικού προετοιμασίας, διαλόγου κτλ. Όλοι είναι ενημερωμένοι έγκαιρα και δεν αιφνιδιάζεται κανείς!
Διδασκεις σε σχολειο...Εγω οχι ,αλλα μπορω να πω οτι μεσα σε μια ταξη μαθητων Λυκειου το 2% μονο ενδιαφερεται,απο την εμπειρια του γιου μου, να αξιολογηθει με βαθμολογια.Σε πληροφορω οτι τα παιδια αδιαφορουν πληρως και επιδεικτικα για την αξιολογηση που τους κανουν οι καθηγητες απο τη Α λυκειου ,παρολου που καταβαλλω προσπαθεια να πεισω το δικο μου παιδι να μην καταθετει τα οπλα.Μου απαντα πολυ απλα οτι τον ενδιαφερουν τα πανελλαδικως εξεταζομενα και τα υπολοιπα .....ξερεις....Οσοι μονο ξερουν ηδη οτι θα βγουν στο εξωτερικο ενδιαφερονται για το απολυτηριο τους..ποσοι ειναι αυτοι?? Ελαχιστοι..Το προφιλ του μαθητη ειναι εργαλειο αξιολογησης για τον εκπαιδευτικο.Μπορει καποιος να συμμετεχει σε δραστηριοτητες του σχολειου ,να ειναι ενεργο μελος της σχολικης κοινοτητας και να πατωνει στα διαγωνισματα...Τι θα γινει με αυτον ...Δεν πρεπει να επιβραβευτει ...Για να συνελθουν μερικοι εδω μεσα που θεωρουν οτι η αξιολογηση εχει να κανει μονο με τα γραπτα και την βαθμοθηρια. !!!Δεν το δεχομαι ,δεν το θελω για τα παιδια μου.!!!Θελω απο τη δημοσια εκπαιδευση να σεβεται την προσωπικοτητα τους και να λειτουργει υποστηρικτικα ως οφειλει στην αναπτυξη της.ΟΧΙ με το βαθμο, πρωτιστως με το χαρακτηρα τους .ΓΙ'ΑΥΤΟ χρειαζεται η εκθεση προφιλ.
Ποιό είναι το παραπρόγραμμα "που όλοι γνωρισαμε κι αγαπησαμε" ?? Εγώ τουλάχιστον δεν το ξέρω!!
Δηλαδή, στο δημοτικό που δεν υπάρχουν εξετάσεις υποτιμούν τα παιδιά τα μαθήματα; Οι εξετάσεις είναι αυτές που κάνουν τους μαθητές να εκτιμούν το μάθημα; Συγγνώμη, αλλά δεν είναι παράλογο επί ένα μήνα τα παιδιά να είναι κάτω από τη δοκιμασία των εξετάσεων; Δε θα ήταν πιο εποικοδομητικό να παρατείνεται το έτος, ώστε να μπορούμε πιο άνετα να διδάξουμε κάποια πράγματα; Στο δημοτικό έχουν επαναληπτικά τεστ. Γιατί πρέπει να γράφουν και εξετάσεις μέσα στο καλοκαίρι και, μάλιστα, σε μαθήματα όπως τα θρησκευτικά; Θα τρελαθούμε τελείως; Επίσης, η περιγραφική βαθμολογία θα υπάρχει παράλληλα με την αριθμητική. Μην τα βλέπετε τόσο επιφανειακά τα πράγματα. Αλλού πρέπει να αναζητήσουμε το πρόβλημα: στις ώρες που κόβονται, στην αύξηση των μαθητών στην τάξη, στην απουσία καθηγητών. Αυτά υποβαθμίζουν τη διδασκαλία και όχι το να μη δίνουν επί ένα μήνα τα παιδιά εξετάσεις.
Eνα ειδος αυτοαξιολογησης.
Δεν υπάρχουν χρήσιμα και μη μαθήματα...Στο δημοτικό σε πληροφορώ κάθε φορά που ολοκληρώνω μια ενότητα στην ξένη γλώσσα οι ίδιοι οι μαθητές ζητούν ένα τεστ, αλλά εγώ το εφαρμόζω όταν κρίνω πως είναι ο κατάλληλος χρόνος. Διδάσκω σε 4 σχολεία και παντού οι μαθητές ζητούν το τεστ.
Το θεωρω τραγικο..να ζητουν μαθητες το τεστ ...και μαλιστα Δημοτικου.Καταλαβαινετε λοιπον γιατι χρειαζονταν ολες αυτες οι αλλαγες που εχουν εξαγγελθει και θα γινουν .ΕΥΤΥΧΩΣ
Μας είχαν δώσει πρι 4 χρόνια ένα dossier - portofolio εντελώς δύσχρηστο (κονδύλια ΕΣΠΑ) ...Όταν επικοινωνήσαμε με τους σχολικούς συμβούλους μας πρότειναν να συμπληρώσουμε μόνο δυο σελίδες....!!Όσο για τις ''οι δευτερεύουσες'' ειδικότητες-ξένων γλωσσών -εχεις δίκιο...Όταν το 2005 καταργήθηκε το τρίωρο, οι ΠΕ2 πανηγύριζαν...τώρα...που σήμανε η ώρα τους και...η ώρα όλων φοβάμαι....διαμαρτύρονται...