0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χαχαχα, υπάρχει ήδη 9μηνο μοριοδοτούμενο σεμινάριο για μέντορες.
Α στο καλό πώς μου διέφυγε; Αυτά παθαίνει οποίος δεν είναι άριστος.
Προς το παρόν αναθέσαμε στον υποδιευθ. να καθοδηγήσει τους νεοδιόριστους σε πρακτικά ζητήματα. Με τη λογική ότι αυτός είναι στέλεχος ούτως ή άλλως, δεν θα αλλάξει κάτι «ιεραρχικά» στις μεταξύ μας σχέσεις.
Το αστείο είναι ότι ξέρω άτομο που θα το ξεκινήσει δίχως καν να είναι διορισμένο. Για να το έχει για όταν έρθει εκείνη η ώρα.
Αχ όταν ο άντρας μου έκανε το μεταπτυχιακό στην εκπαιδευτική ηγεσία, σε μια ομαδική εργασία είχε 1-2 άτομα αδιόριστα, ουυε καν αναπληρωτές νομίζω. Κι είχαμε τότε την απορία, γιατί δεν το έκαναν τουλάχιστον στη διδακτική. Τέλος πάντων, μιλάω εγω που έκανα διδακτορικό περιμένοντας ότι θα γίνω ερευνήτρια, λες και μπορώ να κρίνω τις επιλογές των άλλων… Απλώς αυτά τα τόσο εξειδικευμένα, που φτιάχνονται με βάση τις εκάστοτε ανάγκες και «ανάγκες», είναι πολύ επίφοβες επιλογές μακροπρόθεσμα, αν τις κανεις μόνο και μόνο για τη θέση. Γιατί μετά μπορεί να προκύψει κάποια σούπερ εξειδίκευση και να τα αχρηστεύσει. Τουλάχιστον τα μεταπτυχιακά που κάναμε για το κέφι μας μόνο, πάνω στο γνωστικό αντικείμενο, όσοι τα κάναμε παλιά, δεν τα χρυσοπληρώσαμε, τα ευχαριστηθήκαμε γιατί μας άρεσαν και μας έμεινε έστω αυτή η χαρά, άσχετο που τώρα στην εκπαίδευση δεν μετρούν σχεδον πουθενά. Ο μέντορας σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει (ελπίζω), τα μόρια για τα στελέχη αλλάζουν συνεχώς, τα συστήματα αλλάζουν συνεχώς, είναι επιπόλαιο να δίνεις τόσα χρήματα σε έναν εφήμερο τίτλο.
Πολλά χρήματα το συγκεκριμένο σεμινάριο δεν κοστίζει. Όσο για το μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία, νομίζω είναι κάπως διαφορετικό, δε με ξενίζει τόσο να το κάνει κάποιος που δεν έχει διοριστεί ακόμη. Μπορεί να δείχνει φιλοδοξία αλλά δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Ίσως έχω αυτή την άποψη επειδή ξέρω άτομα που τους βοήθησε - στον ιδιωτικό τομέα μεν αλλά τους βοήθησε. Και σίγουρα το μεταπτυχιακό προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες που θα είναι χρήσιμες σε ένα στέλεχος της εκπαίδευσης ενώ ο μέντορας στα σχολεία σήμερα υπάρχει αύριο όχι.
Καλησπερα. Στην περιπτωση εκείνη που κάνεις δεν θέλει να είναι συντονιστής ή μέντορας, ορίζεται υποχρεωτικά από τον δ/ντη; Αν αρνηθεί ο προτεινομενος υπάρχουν κυρώσεις;
Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο. Και εμένα με όρισε μέντορα ο διευθυντής. Του είπα πως δεν γνωρίζω τι και πως να πράξω και η απάντηση του διευθυντή ήταν η εξής "μην αγχώνεσαι... αν ήθελε να κάνει σωστά τις δουλειές του το Υπουργείο έπρεπε να κάνει τις απαραίτητες επιμορφώσεις ή να στείλει αναλυτικό οδηγό στους μέντορες και τους συντονιστές σχετικά με τα καθήκοντα τους... τίποτε από όλα αυτά. Επομένως κάνε την γλάστρα και αν στο μέλλον σε ρωτήσει κανας σύμβουλος θα του πεις πως επιφοίτηση δεν υπάρχει. Υπάρχει επιμόρφωση κλπ." Συμφώνησα μαζί του και έτσι κάνω και εγώ την γλάστρα. Έστειλε το πρακτικό με τους εκπαιδευτικούς που ορίστηκαν σε αυτά τα "αξιώματα" και τέλος. Υ.Γ... Έχουμε να κάνουμε και μάθημα, έχουμε και μια ύλη να βγάλουμε λόγω τράπεζας θεμάτων!!! Άστε που θέλουν μέχρι τις 10 του Οκτώβρη να κάνουμε σύλλογο για δράσεις και άξονες της εσωτερικής αξιολόγησης... Η βλακεία έχει και τα όρια της. Είμαστε παιδαγωγοί και όχι στελέχη πολυεθνικής...
Ο στρατός ήθελε κάποιο φαντάρο ρουφιάνο. Τον έχριζε υποδεκανέα με μισή σαρδέλα. Το υπουργείο, με πρότυπο το στρατό και τη ρουφιανιά, χρίζει μέντορες και συντονιστές. Όποιος δηλώσει πρόθυμος, δεν αναφέρομαι στους κατ' ανάθεσιν, να ξέρει ΤΙ είναι. Το λέει η πρώτη πρόταση.
Για πείτε μου όμως τι κυρώσεις προβλέπονται στην περίπτωση που διευθυντής έχει διδακτικό ωράριο και δεν το ακολουθεί παρά φορτώνει σε άλλους τις ώρες του; Έκει δεν υπάρχουν κυρώσεις;