*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 479665 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1808
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2534 στις: Μάιος 10, 2024, 11:59:23 πμ »
-
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2024, 12:01:22 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:42:15 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1808
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2535 στις: Μάιος 10, 2024, 12:11:09 μμ »
Ενδιαφέρουσα η συζήτηση για λίγους (πε04 που ενδιαφέρονται για βελτίωση θέσης ή οριστική τοποθέτηση), βαρετή για τους περισσότερους, νομίζω.
δε συμφωνω. Καθε πε04, οπως και καθε εκπκος, ειναι εν δυναμει υποψηφιος για βελτιωση και γι αυτο  πρεπει να ειναι ανοιχτος σε καθε πληροφορηση, κρινοντας με βαση τα φιλτρα του εαν του ειναι χρησιμη ή οχι. Κι αν τυχον δεν του αρεσει η ταινια ας την αφησει στη μεση. Αλλωστε δεν πληρωσε εισιτήριο

Δεν ξέρω πώς ορίζει ο καθένας στο μυαλό του τη λέξη "φάση". Εγώ στο ΠΔ 50/96 βλέπω 3 φάσεις (ρύθμιση υπεραριθμιών, βελτιώσεις-οριστικές τοποθετήσεις, σε επαπομείναντα κενά). Άλλος, ειδικά για τους πε04, βλέπει 4 φάσεις.


συμφωνω, ειναι θεμα οπτικης και οχι νομοθεσιας

Επίσης, το -12 που λέτε δεν έχει θεσμοθετηθεί πουθενά (εννοώ σε διάταγμα, νόμο η Υ.Α). Τηρείται γιατί εμφανίζεται σε εγκύκλιο του υπουργείου.

σωστο αυτο, αλλα ειναι μια χιλιοειπωμενη συζητηση αυτη η συζητηση περι φεκ και ΥΑ και δεν οδηγει πουθενα εφοσον δεν παιρνει θεση το υπουργειο. Αυτα τα υλικα εχουν τα πυσδε και με αυτα θα μαγειρεψουν.


Σε γενικές γραμμές, τα συμβούλια έχουν την ευχέρεια να κάνουν ό,τι καταλαβαίνουν, τηρώντας τα βασικά φυσικά, αλλιώς δεν θα είχαμε συμβούλια και θα έβγαιναν όλα αυτόματα από πλατφόρμες.

συμφωνω οτι τελικα ετσι γινεται στην πραξη, αλλα μεχρι τη στιγμη που θα πεσει η ενσταση στο τραπεζι και η σχετικη προσφυγη στο διοικ δικαστηριο. Τοτε δε θα εχουν τιποτε να αντιπαραθεσουν τα πυσδε  ως προς τα σημεια που εφαρμοζουν πατέντες


Να θυμίσω ότι τα συμβούλια μετά τις μεταθέσεις, έχουν την υποχρέωση να συντάξουν πίνακες οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα. Από πουθενά δεν προκύπτει "υποχρέωση" να αναγράφονται ώρες ανά ειδικότητα.


Σωστο. Μονο στη γ φαση οφειλουν να το κανουν οπως οριζει αλλωστε η 60818


Για τη συζήτηση που κάνετε: ας πάρουμε ένα υποθετικό παράδειγμα: μετά τις μεταθέσεις προκύπτει σε ένα γυμνάσιο: -11 πε04.01, -10 πε04.02, -9 πε04.04 και -8 πε04.05. Για ρύθμιση υπεραριθμίας νομίζω συμφωνούμε όλοι ότι πρέπει να δοθούν 2 κενά πε04 και όποιος τα πάρει (ανεξάρτητα από ειδικότητα).
Αν δεν τα πάρει κανείς, μετά για βελτιώσεις/οριστικές τοποθετήσεις ποιος θα τα πάρει; Σύμφωνα με το -12 κανείς. Δηλαδή ένα σχολείο με 38 ώρες κενά πε04 δεν θα έχει καθόλου πε04 οργανικά. Δεν στέκει αυτό, γιατί δεν γίνεται να εμφανιστούν για ρύθμιση υπεραριθμίας και να εξαφανιστούν στην επόμενη φάση, οπότε πάμε στη λογική με τις περισσότερες ώρες: 1 πε04.01 και 1 πε04.02.
Διαφωνω στο 100%. Θα παρθουν στα εναπομειναντα δηλ στη Γ φαση οπως οριζει η νομοθεσια. Το να δοθουν,  οπως λες, στη Β φαση  ειναι παραβιαση τις 60818 που λεει αφενος οτι αυτα τα κενα δινονται στη Γ  και αφετερου οτι ΜΟΝΟ στη φαση αυτη τις παιρνει αυτος με τις περισσοτερες. Στη Β φαση παμε με τα περισσοτερα μορια. Κι αν εννοεις πως θα παρθουν εφοσον δε θα τα βλεπουν οι υποψηφιοι για βελτιωση στον πινακα,  θα σου πω οτι οι σοβαρες και εμπειρες δδε βαζουν υποσημειωσεις στις σχετικες ανακοινωσεις τους.
 Για δες το παρακατω
http://dide.pre.sch.gr/portal/index.php/2012-01-20-00-11-26/2012-01-22-14-40-59/3022-organika-kena-pleonasmata-05-06-2020b
"Διευκρινίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί των περιπτώσεων (α), (β), (γ) και (δ) που προαναφέρθηκαν, μπορούν να συμπεριλάβουν στη δήλωση προτίμησης και άλλα σχολεία πέραν των εμφανιζόμενων οργανικών κενών, καθώς είναι πιθανό να δημιουργηθούν κενά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας τοποθετήσεων, από τη μετακίνηση εκπαιδευτικών που ζητούν (και επιτυγχάνουν) βελτίωση (πχ. εάν ο εκπαιδευτικός Α του σχολείου 1 μετατεθεί στο σχολείο 2 (βελτίωση θέσης), τότε το οργανικό κενό στο σχολείο 1 θα καλυφθεί, στην παρούσα φάση, από εκπαιδευτικό Β που πιθανόν θα το έχει δηλώσει).
Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04, ανακοινώνονται (στο κάτω μέρος του πίνακα) και τα κενά που προκύπτουν και δύναται να καλυφθούν στην Γ' φάση τοποθετήσεων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (60818/Δ2/27-05-2011 εγκύκλιος Υπουργείου)"
και το   
http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/organika-kena-yper-2020/pinakas-organika-kena-pleonasmata-May2020-anartisi-05-06-2020-meta-topoth.pdf
Οι διαδικασιες που τηρηθηκαν στην συγεκριμενη δδε ειναι, κατα τη γνωμη μου, ο ορισμος της ακεραιας τηρησης της οποιας υφισταμενης νομοθεσιας
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2024, 12:23:44 μμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1808
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2536 στις: Μάιος 10, 2024, 12:39:16 μμ »
Η ενιαία αντιμετώπιση στην υπεραριθμία σημαίνει αφανισμό της ειδικότητας. Στην οριστική τοποθέτηση μετά δεν έχουμε αφανισμό της ειδικότητας μα αθροιστικό (εδώ τώρα έγκειται το ενιαία) υπολογισμό των ωρών ώστε να προκύψει κενό. Διακριτή αντιμετώπιση δεν υπάρχει πουθενά. Ούτε στην υπεραριθμία ούτε στην εμφάνιση των κενών για οποιαδήποτε φάση.

Μια τελευταια προσπαθεια για την ερμηνεια/κατανοηση της έννοιας «διακριτη μεταχειριση»:
Λες [μαλλον] εσυ:
Εκτός της ενιαιας αντιμετωπισης που εχουμε στην Α φαση και στη Γ φαση [για να λεμε την αληθεια αυτο αρχισες να το λες μετα την παραθεση της 60818] ΚΑΙ
στη β φαση εχουμε ενιαια αντιμετωπιση, διοτι τουλαχιστον 3 απο τα 58 πυσδε της ελλαδας εφαρμοζουν την παρακατω μεθοδολογια στη φαση αυτη:
Πιανουν στα χέρια τους τον πινακα των πε04 ενος σχολειου και λενε
«φυσικη τι εχουμε? -18.

ΟΚ μη βιαστουμε να δωσουμε κενο γιατι μπορει να εχουμε καποιο μεγαλο πλεονασμα στις αλλες ειδικοτητες και τελικα να σκεπαστει το ελλειμμα φυσικου απ τις πλεονασματικες ειδικοτητες».

Οποτε βγαζεις το ευλογο συμπερασμα οτι η αντμετωπιση ειναι ενιαια διοτι αν ηταν διακριτη επρεπε απευθειας να δινανε το κενο στον φυσικο, χωρις να κοιταξουν τι παιζει στις  αλλες ειδκοτητες.
Οντως πολυ λογικο ακουγεται αυτο.

Απαντηση:
Οταν το υπουργειο εβγαζε την
 111364/Ε2  για την Α φαση και η οποια αναφερει
 «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν"

και την 60818 για τη Β φαση

«οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα [σσ. δηλ πχ ο χημικος θα παρει κενο χημικου και οχι ενιαιο κενο]»,

μας ελεγε ξεκαθαρα οτι στην Α φαση θα υπαρξει ενιαια αντιμετωπιση και στη Β φαση κατα κλαδο και ειδικοτητα δηλ διακριτα. Τι αλλο δηλ πρεπει να περιμενουμε απο τους αρμοδιους να μας πουν για να  μας εξηγησουν την εννοια ενιαια και διακριτη μεταχειριση??

Ναι ΟΚ  θα μπορουσες να μου πεις, αλλα τοτε γιατι στα 3 αυτα πυσδε και πιθανοτατα και σε αλλα, συνυπολογιζουν ολες μαζι και αχταρμά τις ειδικοτητες?
Απαντηση:
Που να ξερε το υπουργειο τις πατεντες που θα εφαρμοζαν τα διαφορα πυσδε για να καλυψουν τα κενα της νομοθεσιας? Και επειδη δηλαδη τα πυσδε εφαρμοζουν πατεντες, θα πρεπει εμεις να αναζητησουμε την ερμηνεια των εννοιων «ενιαια και διακριτη» στις πατεντες αυτες ή θα πρεπει να τις αναζητησουμε στις 111364 και 60818, που ειναι τα μονα επισημα σχετικα εγγραφα? Κι αν δηλαδη ενα πυσδε δεν εφαρμοζε την πατεντα αυτη και στο παραδειγμα φυσικη=-18, χημεια=+4, βιολογια= +4 εδινε οργανικο κενο με -10 τελικο συνολο ποιος θα τον κατηγορουσε για παραβαση καθηκοντος?? Κανεις, εφοσον η πολιτεια του εχει παρασχει την 84582 που λεει οτι με τουλαχιστον 12 ωρες α αναθεσης δινεται κενο και στο παραδειγμα μας οντως υπηρχαν αυτες οι ωρες ελλειμματος. Αλλωστε το υπουργειο δεν τους εδωσε καμμια τετοια νομθεσια-οδηγια για να εφαρμοζουν πατεντιές.. Κατα την κριση του καθε πυσδε γινονται οι αλχημειες αυτες και δεν μπορουν να αποτελεσουν την πυξιδα μας για την επισημη ερμηνεια των συγκεκριμενων εννοιων.



Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1718
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2537 στις: Μάιος 10, 2024, 01:41:30 μμ »
@g.t θα μπορούσε να πει κάποιος ότι η εγκύκλιος του 2011 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ γιατί μεταγενέσταρα (το 2013) έχουμε νομοθετική ρύθμιση σχετικά με τις τοποθετήσεις των ΠΕ04. Νομίζω τη λαμβάνουν υπόψη τα ΠΥΣΔΕ, αν χρειαστεί κιόλας, μόνο ως προς το κομμάτι που αναφέρεται στις περισσότερες ώρες. Θα έλεγα ότι δεν ισχύει καν γιατί δεν αναφέρεται σε νομοθεσία, είναι οδηγίες προς τις Διευθύνσεις και κυρίως, όπως εξηγώ παραπάνω, είναι προγενέστερη της ρύθμισης του 2013.

Μετά το 2013, που έχουμε ρύθμιση σε νόμο, καταλαβαίνουμε ότι από τη διαπίστωση υπεραριθμίας μέχρι τη ρύθμισή της αντιμετωπίζονται ενιαία. Συμφωνούμε μέχρι εδώ νομίζω. Δηλαδή αν σε ένα σχολείο υπάρχουν 38 κενές ώρες ΠΕ04 και υπάρχουν 2 υπεράριθμοι ΠΕ04 στην ίδια ομάδα μπορούν να τοποθετηθούν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ.

Μην ξεχνάς ότι μετά τις μεταθέσεις (και πριν τις υπεραριθμίες) το συμβούλιο έχει ΗΔΗ καθορίσει τα κενά ανά σχολική μονάδα ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (δεν έχει σημασία πώς: με το -12 π.χ., όπως το θεωρήσουν αυτοί σωστό, σε μικρά μέρη βγαίνει και με -11).

Μετά τους υπεράριθμους έχουμε τις βελτιώσεις/οριστικές. Εκεί ανακοινώνει ΚΕΝΑ (αριθμό δηλαδή και όχι ώρες) όπως τα έχει υπολογίσει στη συνεδρίαση μετά τις μεταθέσεις. Εδώ πάμε ανά ειδικότητα. Αν στην πρώτη συνεδρίαση έχει χαρακτηρίσει το κενό για χημικό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΟ κι ας το ζητάνε 10 βιολόγοι.

Συμπερασματικά: στην πρώτη συνεδρίαση (μετά τις μεταθέσεις) βλέπει το συμβούλιο τις κενές ώρες και λέει: -11, -10, -9, -8, όλο μαζί μας κάνει -38. Μπορούν να πάνε 2 υπεράριθμοι ΠΕ04 (ανεξάρτητα από ειδικότητα). Αν δεν καλυφθούν τα κενά από υπεράριθμους τότε λογικά θα πάει 1 πε04.01 και 1 πε04.02. Θα μπορούσε όμως να δει τι πε04 υπάρχει ήδη και να μη βάλει ειδικότητα που υπάρχει ήδη στο σχολείο (πολύ σπάνιο το παράδειγμα). Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΙ 2 κενά ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ.
Αυτό θα πει κάποιος ότι αντίκειται στον "κανόνα" του -12. Δεκτό αλλά εδώ έχουμε ειδική κατάσταση από την οποία μπορεί σε γυμνάσιο που συνολικά απαιτούνται 2 πε04 να μην πάρει κανείς οργανική (αν εφαρμόζαμε κατά γράμμα το -12 σε α ανάθεση).





 




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:42:15 »

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 444
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2538 στις: Μάιος 10, 2024, 02:16:50 μμ »
Θα παρέμβω ως ο μοναδικός που ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει εφόσον έχω απευθυνθεί σε δικηγόρο.
α) Οι υπεραριθμίες οργανικές και λειτουργικές στους ΠΕ04 γίνονται ομαδοποιημένα (όσο και αυτό παραξενεύει ορισμένους που απορώ πως δεν το εχουν διαβάσει).
β) Οι τοποθετήσεις γίνονται ανα ειδικότητα και μόνο αν υπάρχει κενό 12 ώρών στην ειδικότητα (σε όλες τις φάσεις). Δηλαδή
Παραδειγμα 1 : κενό . 10 ωρες φυσική , 8 ώρες χημεία , 5 ώρες βιολογία (σύνολο 23 ώρες). Δεν υπάρχει οργανικό κενό. Οι ώρες θα καλυφθουν με λειτουργικές τοποθετήσεις
Παραδειγμα 2. Κενό. 12 ώρες βιολογία , 10 ώρες φυσική , 3 ώρες χημεία. Υπάρχει κενό βιολόγου. Το κενό θα δωθεί σε βιολόγο οποοίος θα καλύψει το ωράριο του με β ανάθεση.
Τέλος το κάθε ΠΥΣΔΕ εφαρμόζει τους νόμους για τους ΠΕ04 με την δική του ερμηνεία. Οπότε αν κάποιος θεωρεί ότι έχει αδικηθεί κάνει την ανάλογη ένσταση.
Εγώ έχω όμως μία βασική ερώτηση
Ισχύει και στις ευρωεκλογές η απαγόρευση υπηρεσιακών μεταβολών όπως και πέρυσι στις εθνικές εκλογές;

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2268
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2539 στις: Μάιος 10, 2024, 08:37:05 μμ »

Ισχύει και στις ευρωεκλογές η απαγόρευση υπηρεσιακών μεταβολών όπως και πέρυσι στις εθνικές εκλογές;


Όχι δεν ισχύει. Δες παρακάτω:

https://dasarxeio.com/2019/04/16/66869/
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2024, 08:42:29 μμ από victor123 »

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 444
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2540 στις: Μάιος 10, 2024, 08:45:38 μμ »
Οπότε θα γίνουν κανονικά (σύμφωνα με την εγκύκλιο του 19)  ή θα περιμένουν τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ να ξαναβγεί η ίδια εγκύκλιος για να τις κάνουν;

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2541 στις: Μάιος 10, 2024, 08:52:23 μμ »
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά! Ερώτηση για όποιον γνωρίζει, εκπαιδευτικός στη διάθεση υπηρετεί σε χ σχολείο με προσωρινή τοποθέτηση την 1η χρονιά και τη 2η χρονιά υπηρετεί στο ίδιο σχολείο με οργανική τοποθέτηση. Οφείλει να υπηρετήσει την οργανική του για να μπορεί να ζητήσει βελτίωση ή μετάθεση;

Αποσυνδεδεμένος christos_chr

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2542 στις: Μάιος 10, 2024, 09:45:46 μμ »
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά! Ερώτηση για όποιον γνωρίζει, εκπαιδευτικός στη διάθεση υπηρετεί σε χ σχολείο με προσωρινή τοποθέτηση την 1η χρονιά και τη 2η χρονιά υπηρετεί στο ίδιο σχολείο με οργανική τοποθέτηση. Οφείλει να υπηρετήσει την οργανική του για να μπορεί να ζητήσει βελτίωση ή μετάθεση;
Όχι. Δεν έχει σημασία καν αν είναι στο ίδιο σχολείο τη δεύτερη χρονιά. Αρκεί να υπηρετήσει και τις 2 χρονιές στο ίδιο ΠΥΣΔΕ (να μην έχει πάρει απόσπαση δηλαδή ως ειδική κατηγορία, εφόσον είναι νεοδιόριστος).
Αν έχεις κάνει έστω και μια χρονιά στη διάθεση έχεις ξεχρεώσει την οργανική σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2024, 09:47:26 μμ από christos_chr »

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2268
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2543 στις: Μάιος 10, 2024, 10:15:10 μμ »
Οπότε θα γίνουν κανονικά (σύμφωνα με την εγκύκλιο του 19)  ή θα περιμένουν τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ να ξαναβγεί η ίδια εγκύκλιος για να τις κάνουν;

Λογικά θα ξαναβγεί εγκύκλιος. Αυτό νομίζω τουλάχιστον.

Αποσυνδεδεμένος dimik

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 809
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2544 στις: Μάιος 11, 2024, 12:34:17 πμ »
αν κάποιος κάνει αίτηση για βελτίωση αλλά τελικά αλλάξει γνώμη, μέχρι πότε μπορεί να πάρει πίσω την αίτηση του;

Αποσυνδεδεμένος Dimeos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 999
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2545 στις: Μάιος 11, 2024, 12:51:20 πμ »
αν κάποιος κάνει αίτηση για βελτίωση αλλά τελικά αλλάξει γνώμη, μέχρι πότε μπορεί να πάρει πίσω την αίτηση του;
απλώς δεν δηλώνεις κανένα σχολείο

Αποσυνδεδεμένος dimik

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 809
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2546 στις: Μάιος 11, 2024, 02:22:11 πμ »
Εστειλα ηδη την αιτηση.
Τωρα παει.
Αφου βγουν τα. Αποτελεσματα μπορω να κανω ακυρωση της αιτηση βελτιωσης;

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2268
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2547 στις: Μάιος 11, 2024, 11:29:39 πμ »
Εστειλα ηδη την αιτηση.
Τωρα παει.
Αφου βγουν τα. Αποτελεσματα μπορω να κανω ακυρωση της αιτηση βελτιωσης;

Δεν ακυρώνεις την αίτηση. Όπως σου είπε και dimeos παραπάνω απλώς δεν δηλώνεις κανένα σχολείο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160805
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 392
Σύνολο: 401

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.