*

Αποστολέας Θέμα: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014  (Αναγνώστηκε 732593 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2786 στις: Μάρτιος 14, 2014, 08:05:13 μμ »
Αντιγόνη, σε ιδιαίτερο που έχω κι εγώ στη β' γυμν. βρίσκονται ακριβώς στο ίδιο σημείο  (προστ. ενεργ. φωνής).

Τώρα, αφού έχεις να κάνεις με ένα τμήμα τόσο ανομοιογενές είναι φυσικό να υπάρχει πρόβλημα ως προς την κατανόηση από κάποιους που έχουν αρκετά -απ' ότι αντιλαμβάνομαι- κενά, μιας και, όπως λες, είναι μαθητές του 5 και του 6. Ωστόσο, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι σου δείχνουν πώς όλοι κατανοούν μεν τα παραδείγματα και τη θεωρία, αλλά δεν μπορούν να τα εφαρμόσουν στην πράξη. Μήπως όμως δεν τα κατανοούν πραγματικά, λόγω ενδεχομένως πολλών συσσωρευμένων κενών που έχουν; Αλλιώς, δεν εξηγείται..
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:54:23 »

Αποσυνδεδεμένος εκπαιδευτικος_30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2787 στις: Μάρτιος 14, 2014, 08:44:36 μμ »
Θα έλεγα ότι ο απολογισμός της πρώτης εβδομάδας είναι θετικός.Ο υπεύθυνος του ΣΚΕΔ είναι πολύ φιλότιμος και συνεχώς προσπαθεί να αυξήσει τον αριθμό συμμετοχής των παιδιών στην ενισχυτική.Ωστόσο δεν υπάρχει η ανάλογη ανταπόκριση από τα συνεργαζόμενα σχολεία, γι' αυτό και τα παιδιά προέρχονται κατά κύριο λόγω από το σχολείο-έδρα του ΣΚΕΔ.

Έχω μία απορία:στο σχολείο μου στα αρχαία β γυμνασίου έχουν φτάσει μέχρι προστακτική παρακειμένου Ε.Φ. Στα δικά σας, φιλόλογοι συνάδελφοι;
Γενικώς,  προσπαθώ να εξηγήσω κάποια πράγματα στα παιδιά από την αρχή κι ενώ κατανοούν τους κανόνες - τη θεωρία και τα παραδείγματα στον πίνακα, δεν μπορούν να τα συνδυάσουν, ώστε να τα εφαρμόσουν στις ασκήσεις.Το πρόβλημα είναι ότι έρχονται και μαθητές του 15-16 στο ίδιο τμήμα μαζί  με μαθητές του 05-09....

Έχεις δίκιο, αυτό είναι μεγάλο αγκάθι στην ενισχυτική. Το αντιμετώπισα κι εγώ παλιότερα. Υπάρχουν μεγάλες αντιθέσεις ως προς το επίπεδο των μαθητών, κάτι που είναι αδύνατο να  διαχειριστείς αυτή την περίοδο, τελευταία στιγμή. Τι να πρωτοκάνεις και ποιον να πρωτοβοηθήσεις;;Κάποτε μάλιστα που είχα ζητήσει τη βοήθεια του υπεύθυνου ώστε να κάνουμε κάτι για να βοηθηθούν τα παιδιά και να υπάρχει αποτέλεσμα, η απάντησή του ήταν αποστομωτική:« Ώχου, τι κάθεσαι και προβληματίζεσαι; Μπες, πες ότι είναι να πεις και όποιος κατάλαβε». Είναι να μη σου τύχουν τέτοιες συνθήκες και τέτοιοι συνάδελφοι...  :-\

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2788 στις: Μάρτιος 15, 2014, 11:09:45 πμ »
Δεν πρέπει να υπάρχουν εικονικά τμήματα μπορεί να βολεύει μερικούς αλλά είναι άδικο για όσους δεν προσλήφθηκαν και πολύ περισσότερο για όσους δεν έχουν πρόθυμο υσκεδ για να τους καλύψει.
Ρίξτε μια ματιά εδώ,
http://et.diavgeia.gov.gr/f/minedu/ada/%CE%92%CE%99%CE%9A%CE%9D9-%CE%A507
κάτι δεν πάει καλά, δεν μπορεί να έγινε δυο φορές το ίδιο λάθος 01/09/2013, το συγκεκριμένο πρόγραμμα ξεκίνησε Δεκέμβριο!
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%9A%CE%9C9-%CE%A9%CE%9C%CE%A8 μαθηματικός με 13 ώρες? Δεν έχει γίνει λάθος στην ειδικότητα!
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%9A%CE%9D9-%CE%A0%CE%9B%CE%98 12 ώρες σε πε04.01 ( β ανάθεση ως 8 ώρες για τους φυσικούς?)


Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2789 στις: Μάρτιος 15, 2014, 06:03:16 μμ »
Hλεια και Κυκλαδες...τα απολυτα πλυντηρια των εκπαιδευτικων...εκει που ο ηλιος εξακολουθει να ειναι πρασινος...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:54:23 »

Αποσυνδεδεμένος smet

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1068
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2790 στις: Μάρτιος 15, 2014, 07:41:46 μμ »
Έρχεται και το κοινωνικο και νόμιζα οτι δε θα γινει ...

http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/135295/oi-eidikothtes-poy-tha-ergastoyn-sto-koinoniko.html

Αποσυνδεδεμένος εκπαιδευτικος_30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2791 στις: Μάρτιος 15, 2014, 08:23:16 μμ »
Και γιατί να μη γίνει; Το εμπόδισε κανείς;; :-\ >:(

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2792 στις: Μάρτιος 16, 2014, 12:13:15 πμ »
Δεν πρέπει να υπάρχουν εικονικά τμήματα μπορεί να βολεύει μερικούς αλλά είναι άδικο για όσους δεν προσλήφθηκαν και πολύ περισσότερο για όσους δεν έχουν πρόθυμο υσκεδ για να τους καλύψει.

Το να βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα διαβάζοντας προηγούμενες αναρτήσεις δεν είναι και τόσο έξυπνο....

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΣΑΦ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2793 στις: Μάρτιος 16, 2014, 12:01:20 μμ »
ΠΑΣΑΦ: Παράταση της ενισχυτικής διδασκαλίας έως τις παραμονές των εξεταζομένων μαθημάτων
Συνάδελφοι ζητήστε από τις τοπικές ΕΛΜΕ να πιέσουν το υπουργείο ώστε τα μαθήματα της Ενισχυτικής να συνεχιστούν έως τις παραμονές των εξεταζομένων μαθημάτων. Είναι άσκοπο να σταματήσουν τα μαθήματα της Ενισχυτικής με τη λήξη των μαθημάτων. Ο σκοπός της Ενισχυτικής είναι υποστηρικτικός και για αυτό πρέπει να συνεχιστεί έως τις παραμονές του εξεταζόμενου μαθήματος.
 Το άρθρο του ΠΑΣΑΦ δημοσιεύτηκε και στο alfavita.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B1%CF%86-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%AD%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD



Αποσυνδεδεμένος ΤΗΕΟ ΚΑR

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2794 στις: Μάρτιος 16, 2014, 04:41:09 μμ »
 
 ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΣΑΦ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΙΕΣΩ,ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ.ΠΗΡΕ ΤΗΛ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΣΚΕΔ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ 20 ΩΡΕΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ.ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ Ή ΕΙΝΑΙ 20 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 15?ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΠΙΕΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ?ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡςΤΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ?ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟ?ΟΠΟΙΟΣ-Α ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2795 στις: Μάρτιος 17, 2014, 11:36:17 πμ »
Αντιγόνη, σε ιδιαίτερο που έχω κι εγώ στη β' γυμν. βρίσκονται ακριβώς στο ίδιο σημείο  (προστ. ενεργ. φωνής).

Τώρα, αφού έχεις να κάνεις με ένα τμήμα τόσο ανομοιογενές είναι φυσικό να υπάρχει πρόβλημα ως προς την κατανόηση από κάποιους που έχουν αρκετά -απ' ότι αντιλαμβάνομαι- κενά, μιας και, όπως λες, είναι μαθητές του 5 και του 6. Ωστόσο, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι σου δείχνουν πώς όλοι κατανοούν μεν τα παραδείγματα και τη θεωρία, αλλά δεν μπορούν να τα εφαρμόσουν στην πράξη. Μήπως όμως δεν τα κατανοούν πραγματικά, λόγω ενδεχομένως πολλών συσσωρευμένων κενών που έχουν; Αλλιώς, δεν εξηγείται..

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση!Αυτό με τα συσσωρευμένα κενά ίσως είναι όντως η εξήγηση, όπως επίσης και το γεγονός ότι χρειάζονται περισσότερο χρόνο στην αφομοίωση της θεωρίας απ' όσο κατάλαβα...

Αποσυνδεδεμένος haris1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2796 στις: Μάρτιος 17, 2014, 11:46:50 πμ »
Στο ΣKEΔ στο ΕKKΝ Aυλώνας , η απασχόληση θα είναι πλήρους ωραρίου ?

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2797 στις: Μάρτιος 17, 2014, 08:05:18 μμ »
Στο ΣKEΔ στο ΕKKΝ Aυλώνας , η απασχόληση θα είναι πλήρους ωραρίου ?
Ναι!
 Πόσοι, είδαν την ανακοίνωση για να κάνουν σήμερα αίτηση? ???

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2798 στις: Μάρτιος 18, 2014, 12:30:55 μμ »
Καλημέρα, συνάδελφοι. Στη Γ Αθήνας οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, δεν υπογράψαμε σύμβαση τη Δευτέρα 10/3 επειδή έπεσε το σύστημα και πήραμε μόνο τοποθετήσεις. Τηλεφωνώντας συνεχώς κι εγώ κι άλλοι συνάδελφοι, απαντούσαν ότι δε γνωρίζουν πότε θα υπογράψουμε. Απαράδεκτοι! Και ρωτώ τι γίνεται σε περίπτωση ατυχήματος? Τι γίνεται με πληρωμή κι ένσημα? Ντροπή! Ας συνεχίσουμε να τηλ κι αν δεν πάρουμε απάντηση ως αύριο, τηλ. στο υπουργείο. όχι ότι κι αυτοί δε μας έχουν στο φτύσιμο...

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1713
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτική σε Γυμνάσια/Λύκεια 2013-2014
« Απάντηση #2799 στις: Μάρτιος 18, 2014, 02:41:17 μμ »
Καλημέρα, συνάδελφοι. Στη Γ Αθήνας οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, δεν υπογράψαμε σύμβαση τη Δευτέρα 10/3 επειδή έπεσε το σύστημα και πήραμε μόνο τοποθετήσεις. Τηλεφωνώντας συνεχώς κι εγώ κι άλλοι συνάδελφοι, απαντούσαν ότι δε γνωρίζουν πότε θα υπογράψουμε. Απαράδεκτοι! Και ρωτώ τι γίνεται σε περίπτωση ατυχήματος? Τι γίνεται με πληρωμή κι ένσημα? Ντροπή! Ας συνεχίσουμε να τηλ κι αν δεν πάρουμε απάντηση ως αύριο, τηλ. στο υπουργείο. όχι ότι κι αυτοί δε μας έχουν στο φτύσιμο...
Σου εύχομαι ολόψυχα να διοριστείς μόνιμη, να αποσπασθείς στη Γ Αθήνας και να προλάβεις να ετοιμάσεις π.χ. 100 συμβάσεις σε μία ημέρα.
Αν το καταφέρεις θα είσαι ο/η υπάλληλος-θαύμα.
Φιλικά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 744
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 689
Σύνολο: 689

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.