Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Dume

Σελίδες: 1 ... 141516
211
Περιμένετε και αυτούς την επομένη φορά τους "μένουμε εδώ και σπουδάζουμε Αγγλια , Βουλγαρια , Ιταλια ,Κυπρος...κτλ" θα είμαστε μια ωραία ατμοσφαίρα...Μην παραπονιέστε οτι πέσατε μετα χιλιάδες θέσεις στους πίνακες εεε...?



Και μετά μπορεί κανείς να το συνδυάσει και με διδακτορικές σπουδές, ακολουθώντας τους LEADERS, τρομάρα τους...

Εγγυημένη μάλιστα παράδοση στα 3 χρόνια...

https://spoudesstivoulgaria.com/2014-05-09-18-28-10.html

Αν κάτι τέτοια πράγματα δεν σταματήσουν, κάθε σύστημα μοριοδότησης θα είναι διαβλητό, όχι φορμαλιστικά, αλλά στην ουσία του...

Και επίσης, η όποια αξία των πτυχίων μας σε διαρκή ελεύθερη πτώση.

212
Στους επόμενους πίνακες, αν καταρτιστούν βάσει του παρόντος συστήματος, ένα 30% των υποψηφίων σχεδόν σε όλους τους κλάδους θα έχει από 2 μεταπτυχιακά.

Διατυπώνοντάς το αντίστροφα - 2 μεταπτυχιακά δεν θα αρκούν καν για να κληθεί κανείς ως αναπληρωτής. Ή στην πιο πλήρη του έκφραση, 1 πτυχίο πανεπιστημίου, 2 μεταπτυχιακά, 1 ξένη γλώσσα σε άριστο επίπεδο και γνώση υπολογιστών δεν θα αρκούν σε κάποιον για να διδάξει, έστω ως αναπληρωτής.

Αυτό είναι κατάντια, όχι βέβαια όσων σπουδάσαν και αγαπήσαν πολύ τις σπουδές τους, αλλά του συστήματος. Μια δομική κατάντια της αγοράς εργασίας στη χώρα μας.

.....

Άρα ή κάποιος/α θα πρέπει να ξεκινήσει διδακτορικό ή θα πρέπει να βγάλει και 2η σχολή + να αποκτήσει πτυχίο γλωσσομάθειας 2 λοιπών γλωσσών.

Αν στον υπόλοιπο κόσμο το διδακτορικό ακόμα αποτελεί προσόν για να ελπίζει κανείς σε απασχόληση στο πανεπιστήμιο, στην Ελλάδα θα γίνει το minimum ώστε να ελπίζει ένας νέος εκπαιδευτικός, δίχως δηλαδή προϋπηρεσία, πως θα κληθεί αναπληρωτής σε κάποιο Γυμνάσιο ή Λύκειο.

213
Φυσικά και δεν είναι όλα "αγορασμένα".

Ωστόσο το πόσο κόπο κρύβει το καθένα, αν ήταν μονοετές ή διετές, με τι βαθμό το πήρε κανείς, όλες αυτές οι διαβαθμίσεις χάνονται σε αυτή τη χοάνη του αδιάκοπου ανταγωνισμού τυπικών προσόντων. Και το λέω έχοντας ένα περισσότερο από όσα προσμετρώνται στις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ...

Και γενικά, ακριβώς αυτή η γενίκευση των σπουδών και εξειδικεύσεων δημιουργεί περαιτέρω στρεβλώσεις. Ενώ δεν λαμβάνονται υπόψη οι βαθμοί των μεταπτυχιακών, που οι περισσότεροι υποψήφιοι πλέον έχουν, συνεχίζει να λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός πτυχίου, ενώ υπάρχουν πλέον τεράστιες διαβαθμίσεις στο πώς βαθμολογεί ίδρυμα από ίδρυμα ή και πώς το ίδιο ίδρυμα βαθμολογεί σήμερα και πώς πριν από είκοσι χρόνια.

Ακριβώς για τα παραπάνω (αλλά και για πολλά άλλα, που έχουν αναφερθεί από πολλές και πολλούς συναδέλφους στις προηγούμενες σελίδες), θεωρώ πως μόνο η λύση του γραπτού ΑΣΕΠ (και η εκ των υστέρων προσμέτρηση όλων των υπολοίπων κριτηρίων) μπορεί να θεραπεύσει τις πιο πολλές στρεβλώσεις.

214
Ξέρεις γιατί διαφωνώ με αυτή τη λογική? Γιατί αύριο θα έρθει ένας άλλος νέος και θα πει κάθε χρόνο να δίνουνε γραπτό διαγωνισμό οι εκπαιδευτικοί ώστε να έχω και εγώ την Ελπίδα κάποια στιγμή να εργαστώ. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν κλάδοι που είναι τρομερά κορεσμένη ωστόσο οφείλει κάποιος που επιλέγει μία σχολή να γνωρίζει ότι ο κλάδος του είναι τρομερά κορεσμένος και να πράττει ανάλογα. Δεν είναι ότι δεν σέβομαι την ανάγκη σου να εργαστείς την εκπαίδευση το σέβομαι και το καταλαβαίνω απλά από την άλλη δεν μπορούμε να θέλουμε ότι σύστημα θα βολέψει εμάς προσωρινά γιατί μετά αυτό το σύστημα μπορεί εμάς που μας βόλεψε για λίγο να μας διώξει. Ο γραπτός διαγωνισμός για όποιον έχει έστω και λίγο σχέση με την εκπαίδευση γνωρίζει ότι δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα σχετικά με τη διδακτική επάρκεια κάποιου. Η διδασκαλία δεν είναι θεωρία είναι πράξη. Αν οι ελπίδες σου με αυτά τα προσόντα είναι τόσο οι συχνές εγώ θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να βρεις κάποιο άλλο επάγγελμα γιατί δεν αξίζει να περάσεις όλο αυτό τον κόπο μόνο και μόνο για να πατήσεις ίσα-ίσα το πόδι σου στην εκπαίδευση.

Καταλαβαίνω το επιχείρημα, ωστόσο καταρχάς θα ήθελα να επισημάνω πως όταν επέλεγα τη σχολή μου οι γραπτοί διαγωνισμοί ήταν μια κανονικότητα, οπότε είχα κάθε λόγο να πιστεύω πως θα έχω και γω μια ευκαιρία με το πτυχίο μου στην εκπαίδευση. Έκτοτε, από το 2008, οι κανόνες του παιχνιδιού διαρκώς αλλάζουν. Και μάλιστα κάθε φορά αποκλείουν και κάποιους, καθώς πολλοί δε μπορούσαν καν να μπουν στους πίνακες τη δεκαετία του 2010. Τουλάχιστον ο γραπτός διαγωνισμός δεν αποκλείει καταρχάς κανέναν.

Ναι, για μένα το πιο σωστό θα ήταν να γίνονται γραπτοί διαγωνισμοί ανά κάποια χρόνια (ανά 3; ανά 5;) και να είναι γνωστό πως στο διάστημα που θα μεσολαβεί, θα προσλαμβάνεται ένας συγκεκριμένος αριθμός επιτυχόντων, ο οποίος θα έχει προγραμματιστεί εκ των προτέρων. Με τον τρόπο αυτό θα διαμορφώνεται και η "βάση διορισμού" - όπως γινόταν/γίνεται στους άλλους διαγωνισμούς του δημοσίου.

Τα τυπικά, ακαδημαϊκά προσόντα και η εμπειρία (όσων θα είναι αναπληρωτές στα μεσοδιαστήματα) θα μπορούσαν να προσαυξάνουν το βαθμό του γραπτού, εφόσον αυτός ήταν μεγαλύτερος του 50 ή 60 στα 100.

Το τωρινό σύστημα ευνοεί τους παλιούς και μόνο ή όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα να συνεχίζουν και να συνεχίζουν τις σπουδές τους (και ήμουν ένας από αυτούς...)

Επιπλέον, όντας χρόνια στα πέριξ του πανεπιστημίου, γνωρίζω καλά πόσο διαφορετικές ποσότητες κόπου - ενίοτε σκανδαλωδώς - κουβαλούν πτυχία από πτυχία και μεταπτυχιακά από μεταπτυχιακά.

Πρόκειται για (άλλη) μια κεκαλυμμένη ανισότητα και χίλιες μικρές πλάγιες οδούς να φάει κανείς τον άλλο στον αγώνα της κατάταξης στους πίνακες.

Άλλο παράδειγμα για το παραπάνω είναι και οι διάφοροι πλάγιοι τρόποι με τους οποίους αποκτήθηκαν κάποιες προϋπηρεσίες στο παρελθόν. Δεν έχω προσωπική γνώση επί αυτού, ωστόσο πράγματα που έχω διαβάσει στο pde μου φαίνονται αδιανόητα...

Τέλος, είμαι ένας ακόμα που είχε τα 500 ευρώ για να κάνω ένα από αυτά τα περίφημα μοριοδοτούμενα σεμινάρια εξ αποστάσεως. Πιο μεγάλη ξεφτίλα δεν υπάρχει - όσοι κάνατε πιστεύω θα συμφωνείτε. Είχα λοιπόν τα 500 ευρώ και αγόρασα 2 μόρια.

Για όλα τα παραπάνω, θεωρώ πως το λιγότερο άδικο σύστημα (προσοχή, δεν μιλώ για δίκαιο, μιλώ για λιγότερο άδικο) είναι η επαναφορά των γραπτών εξετάσεων, με μια κάποια περιοδικότητα και εκ των προτέρων γνωστό έναν τουλάχιστον αδρό προγραμματισμό των προσλήψεων στη βάση των αποτελεσμάτων τους.



215
Γεια χαρά σε όλες και όλους.

Έχω τρία μεταπτυχιακά, proficiency, ECDL, σεμινάριο. Δυστυχώς στον κλάδο μου τα παραπάνω ούτε καν αρκούν για να επιλέγω ως αναπληρωτής. Δεν πρόλαβα ποτέ να δώσω γραπτό ΑΣΕΠ, καθώς την παιδαγωγική επάρκεια που απαιτείτο στον κλάδο μου την απέκτησα το 2010.

Δίχως να έχω προλάβει ΑΣΕΠ και άρα να έχω κάποια μόρια από κει, δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να πάω αναπληρωτής καθόλη τη δεκαετία του 2010.

Πλέον ψάχνω να βρω κάπου να κάνω διδακτορικό, ελπίζοντας πως ίσως αυτό το έξτρα προσόν θα μου δώσει ένα πλασάρισμα ικανό για να αναπληρωτής στους πίνακες, αν διατηρηθεί το σύστημα Γαβρόγλου.

Πιθανότατα τότε, σε πέντε χρόνια, ούτε αυτό θα αρκεί, καθώς εκατοντάδες άλλοι θα έχουν ακολουθήσει την ίδια διαδικασία, μια συσσώρευση μορίων δίχως τέλος.

Ελπίζω να επανέλθει ο γραπτός ΑΣΕΠ. Σαν εμένα είναι χιλιάδες που αγαπούν όσο τίποτα την εκπαίδευση, είχαν ομως την ατυχία να είναι πολύ νέοι τη δεκαετία των γραπτών διαγωνισμών και πλέον αρκούντως μεγάλοι ώστε να φοβούνται πως ποτέ δεν θα έχουν καν μια ευκαιρία να διεκδικήσουν το επάγγελμα των ονείρων τους.

Δίχως γραπτό ΑΣΕΠ χιλιάδες άνθρωποι που βρίσκονται στους πίνακες δεν θα έχουν ποτέ έστω μια ελπίδα - σκεφθείτε το αυτό.


ΥΓ. Το 3ο μεταπτυχιακό ήταν για να αποκτήσω την παιδαγωγική επάρκεια. Στους πίνακες μού προσμετρώνται δύο.

Σελίδες: 1 ... 141516

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159985
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 644
Σύνολο: 657

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.