kyriakos k και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
"Στις εξετάσεις Ιουνίου κάθεται διπλα στο μαθητή και του εξηγεί τις ερωτήσεις. Μπορεί να παρευρίσκεται και στην προφορική εξέταση αλλά μόνο για να εξηγεί (με διαφορετικό τρόπο ως ειδικότερος) την ερώτηση.
Καλησπέρα. Είμαι φιλόλογος παράλληλης, το ένα απο τα τρία παιδία που υποστηρίζω δεν μπαίνει σε κανένα μάθημα τηλεκπαίδευσης (δεν υπάρχει πρόβλημα εξοπλισμού και ιντερνετ) Τόσο η μαθηματικός όσο και εγώ είμαστε σε αδιέξοδο. Έχουμε μεγάλο θέμα με το σχολείο το οποίο (όπως και τα περισσότερα) δεν ασχολείται ποτέ με εμάς, με αποτέλεσμα να είμαστε εκτεθειμένοι. Πήρα τηλέφωνο για να ενημερώσω όταν για δεύτερη μέρα δεν μπήκε μου είπαν "α ναι πήρε η μαμά του παιδιού και είπε ότι ειναι υποχρέωση σας να καλέσετε!" (το έμαθα μετά απο δυο μέρες απο τη μέρα που κάλεσε). Εμείς μπαίνουμε κανονικά στις ώρες μας στην τάξη, παρακολουθούμε, κρατάμε σημειώσεις τις οποίες στέλνουμε (χωρίς ανταπόκριση) στο μειλ μέσω ΠΣΔ και ανεβάζουμε στο eclass που το παιδί δεν μπαίνει. Τι μπορούμε να κάνουμε; Έστειλε μειλ στον συντονιστή και περιμένω απάντηση.
Οποιος ειναι αναπληρωτής μειωμένου ωραριου μπορει να συμπληρωσει ωραριο στη ενισχυτικη;;
Καλησπέρα, δεν ήξερα αν είναι σχετική με το θέμα η ερώτηση μου, αλλά φαντάζομαι πως θα γνωρίζετε κάτι περισσότερο!οι σχολικοί ψυχολόγοι που προσλήφθηκαν στα σχολεία μπορούν να δουλέψουν ως παράλληλη στήριξη σε συγκεκριμένους μαθητες; Κ αν ναι πως; Δεν πρέπει να είναι σχετικοί με τα διδακτικά αντικείμενα στα οποία μπαίνουν και από την άλλη έχουν γνώσεις ειδικής αγωγής;