0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν το κτήριο λειτουργούσε ως σχολείο,εννοείται.Θα μπορούσαν να απέχουν.Τί διαφοροποιεί το παράδειγμα που μου έφερες από τις υπόλοιπες καταλήψεις;Το αποτέλεσμα;Το οποίο εξαρτάται από τη βούληση των τοπικών αρχών;Δεν έχει περιορισμένη ισχύ η προστασία των δικαιωμάτων που παρέχει το πολίτευμά μας.Και ΔΕΝ είναι "Δικό μου" το σκεπτικό...
Το ότι η φύση των νόμων είναι σχετική,δεν αίρει και την υποχρεωτικότητα τήρησής τους.Ασε που το σκεπτικό ΣΟΥ ( ) παρουσιάζει αντιφάσεις,έστω και αν δεχτούμε ότι ίσχυε.Η συνείδηση της πλειοψηφίας,στην οποία αναφέρεσαι,αποτελεί και αυτή μία από τη φύση της σχετική έννοια,επομένως θα φτάσουμε σε μία κοινωνία ζούγκλας,όπου οι πιο ισχυρές πλειοψηφίες θα κατασπαράζουν τους πιο αδύναμους.Γι΄αυτό ανέφερα πιο πάνω το συγκεκριμένο παράδειγμα,για να κάνω αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό της δημοκρατίας πιο σαφές.Τα υπόλοιπα που αναφέρεις,συγνώμη,αλλά είναι λαϊκίστικα.
Άλλο είπα εγώ, οπότε ας το περιγράψω πιο σαφώς: Οι άδικοι (και αντιλαϊκοί) νόμοι καταργούνται στην πράξη πρώτα και μετά νομοθετικά. Δεν θα περιμένει η λαϊκή πλειοψηφία πότε θα ιδρώσει το αυτί του κάθε κυβερνώντος. Αλλιώς ακόμα θα ζούσαμε με νόμους μεσαίωνα. Η πραγματική δημοκρατία βασίζεται στη θέληση της πραγματικής πλειοψηφίας, με γνώμονα τη δικαιοσύνη για το σύνολο.Παρεμπιπτόντως στην αστική σας δημοκρατία κυβερνούν πλειοψηφικά κάποιοι που συγκεντρώνουν το 25% των ψήφων του εκλογικού σώματος. Αλλά.. δημοκρατία...Οι αλήθειες δεν είναι λαϊκισμός, αλλά καταλαβαίνω τις άμυνές σου.
Σου έχω ήδη απαντήσει,αν διαβάσεις προσεκτικά τα προηγούμενα,επομένως δεν έχω κάτι άλλο να πω.Μόνο μια παρατήρηση.Το καταλαβαίνω ότι πολλοί χρησιμοποιείτε συχνά σαν καραμέλα τη λέξη "Μεσαίωνας", για να απαξιώσετε τη διαφορετική από τη δική σας άποψη.Εν προκειμένω,όμως,είναι πολύ αστείο,αν μου επιτρέπεις, το ότι χρησιμοποιείς τη λέξη αυτή για να στραφείς εναντίον της αστικής δημοκρατίας,που αποτελεί εν πολλοίς κατασκεύασμα της νεωτερικής και της μετανεωτερικής εποχής και να υπερασπιστείς αξίες που ιστορικά ανήκουν στον Μεσαίωνα!Ειδικά στο τέλος που χαρακτηρίζεις ως "αλήθειες" τις απόψεις σου,το τερμάτισες.Να΄σαι καλά.
Άρα για σένα ήταν παράνομη και φασιστική πράξη. Το γεγονός ότι το κράτος δεν έδινε δεκάρα τσακιστή για την ασφάλεια και υγεία των μαθητών και εκπαιδευτικών, δεν αποτελεί φασιστική πράξη από την πλευρά του κράτους, ε;Άλλο είπα εγώ, οπότε ας το περιγράψω πιο σαφώς: Οι άδικοι (και αντιλαϊκοί) νόμοι καταργούνται στην πράξη πρώτα και μετά νομοθετικά. Δεν θα περιμένει η λαϊκή πλειοψηφία πότε θα ιδρώσει το αυτί του κάθε κυβερνώντος. Αλλιώς ακόμα θα ζούσαμε με νόμους μεσαίωνα. Η πραγματική δημοκρατία βασίζεται στη θέληση της πραγματικής πλειοψηφίας, με γνώμονα τη δικαιοσύνη για το σύνολο.Παρεμπιπτόντως στην αστική σας δημοκρατία κυβερνούν πλειοψηφικά κάποιοι που συγκεντρώνουν το 25% των ψήφων του εκλογικού σώματος. Αλλά.. δημοκρατία...Οι αλήθειες δεν είναι λαϊκισμός, αλλά καταλαβαίνω τις άμυνές σου.
Απαιτούμε:Να λυθεί το ζήτημα με την πολύωρη χρήση μάσκας που δυσκολεύει το μάθημα. Μικρότερες διδακτικές ώρες, επαρκή διαλείμματα......................Να εξασφαλιστούν οι όροι για να πραγματοποιηθούν οι σχολικές εκδρομές ή έστω άλλες ψυχαγωγικές- εκπαιδευτικές μαθητικές δραστηριότητες.
Η άποψη περί παρανομίας είναι μεν σωστή αλλά δεν μπορεί να συνεισφέρει στη λύση παρά να οξύνει τα πράγματα, γιατί ουσιαστικά φέρνει αντιμέτωπους τους μαθητές με τα όργανα επιβολής της τάξης. Και αυτή η εμμονή με την οποία κάποιο αναμασούν την αγαπημένη νοητική τους εικόνα με εισαγγελείς και αστυνομικούς να βαπτίζονται σε προνομιακό συνομιλητή μιας κοινωνίας με τους μαθητές για μένα αποτελεί ακόμα ένα δείγμα εγκατάλειψης της νεολαίας και δείχνει δυστυχώς τη φτώχεια μια κυβέρνησης που ανασύρει στην αντιμετώπιση τον ακραίο λόγο μπογδάνων και του άδωνη. Αυτή η φτώχεια αποκαλύπτεται από αυτή την εμμονική δικαστικό/αστυνομική προσέγγιση σε ένα πρόβλημα που οπως επιχειρηματολούν αρκετοί εδώ μέσα χωρίς εμμονές είναι σύνθετο και αντανακλά μια γενικότερη υποχώρησης του πολιτισμού .