*

Αποστολέας Θέμα: Απολογούμενος εκπαιδευτικός  (Αναγνώστηκε 19989 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #70 στις: Μάρτιος 06, 2013, 05:08:07 μμ »
Και επειδή προφανώς δεν το αντιλήφθηκε κανείς, που το ξαναέγραψα, το διαγώνισμα αυτό γιατί δεν παρείχε την δυνατότητα στην μαθήτρια να  πιάσει τη βάση έστω και με διαδικασίες ΠΡΟΠΟ ( μέσω ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχησης, σωστού λάθους κτλ ) αλλά απαιτουσε πλήρη ανάπτυξη της απάντησης και άρα επαρκή τουλάχιστον γνώση της γλώσσας;

Τελικα τι μας ενδιαφερει σ'αυτην την υποθεση, το αν η μαθητρια επρεπε να προαχθει στην Α'γυμνασιου χωρις επαρκη γνωση της ελληνικης γλωσσας ή το αν ο καθηγητης της γεωγραφιας βαζει διαγωνισματα χωρις ερωτησεις κλειστου τυπου; Διοτι στη δευτερη περιπτωση, δε μας ενδιαφερουν τα ελληνικα της μαθητριας!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2013, 05:10:38 μμ από utenar »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:30:16 »

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #71 στις: Μάρτιος 06, 2013, 05:17:22 μμ »
Η δομή των θεμάτων είναι αδιάφορη. Απλά, επειδή η καταγγελία με την αρχική της μορφή δεν έστεκε, γίνεται προσπάθεια να στοιχειοθετηθεί κατηγορία με το σκεπτικό πως ο καθηγητής ίσως δεν έβαλε σωστά θέματα. Κουτοπονηριές, το έγραψα και παραπάνω.

Κατά τη γνώμη μου, δεν μας ενδιαφέρει καν αν η μαθήτρια έπρεπε να είναι στην Α' Γυμνασίου ή όχι. Αυτό που ενδιαφέρει είναι ότι σε ένα σχολείο υπάρχει πρόβλημα διοίκησης, και η υπηρεσία αντί να παρέμβει καθοδηγητικά ώστε να βοηθήσει την διευθύντρια να ασκεί πιο αποτελεσματικά τα καθήκοντά της, έχει αμολήσει παπαγαλάκια να διαδίδουν πως η ίδια είναι προσοντούχα ("γιατρός" [!]) και οι εκπαιδευτικοί ανεύθυνοι έως προδότες.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2013, 05:19:04 μμ από surviving innovation »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #72 στις: Μάρτιος 06, 2013, 05:30:51 μμ »

μήπως έκανε διακίνηση μέσα στο σχολείο;

Διακίνηση τίνος; Αν αναφέρεσαι στα φυλλάδια για αντιρατσιστική εκδήλωση, καλώς τα διακινούσε τότε, και μπράβο της! Το σχολείο δεν είναι στρατός (όπου απαγορεύονται φυλλάδια, εφημερίδες και οποιαδήποτε πολιτική δράση), και η αντιρατσιστική εκπαίδευση (που τόσο πιπιλούν θεωρητικά τα ΜΜΕ και οι πολιτικοί σε εκδηλώσεις κλπ) είναι δικαίωμα και υποχρέωση ενός εκπαιδευτικού.
Αντί, λοιπόν, να επαινέσουν τέτοιες κινήσεις, τρομοκρατούν; Ρωτάω.. γιατί δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε  8)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #73 στις: Μάρτιος 06, 2013, 06:35:48 μμ »
surviving innovation
 Επιμένω, διαβάστε τι προβλέπεται για την εξέταση και την φοίτηση των αλλοδαπών μαθητών . Επιπρόσθετα, η εγκύκλιος που παραθέσατε, αναφέρει στην πρώτη της προταση δύο ΠΔ - μπείτε στον κόπο να  διαβάσετε και αυτά. Μην γκουκλάρετε απλά κάτι και δίνετε ως λινκ το πρώτο - κατά το δοκούν-  βολικό αποτέλεσμα.

Α, και η παράθεση του λινκ για την εισαγωγή αλλοδαπών μαθητών στην τριτοβάθμια έγινε ενδεικτικά - το έγραψα ήδη, προφανώς σε κάποιους διέφυγε - με σκοπό να κατανοήσετε ότι μιλάμε για διαφορετικό νομικό πλαίσιο, για διαφορετικές ρυθμίσεις, πώς αλλιώς να το πω να το καταλάβετε;

Επίσης, μου αρέσει πως όταν τα βρίσκετε δύσκολα και αντί άλλου επιχειρήματος, κολλάτε και μια βολική ταμπελίτσα. Μπράβο βρε,  τρελή επιχειρηματολογία αυτό, μην ξεχνάτε να το διδάσκετε!

Η παράθεση πραγματικών περιστατικών επί του γεγονότος, αφορά αποκλειστικά και μόνο τα όσα αναφέρονται στο δημοσίευμα. Το ότι οι ερωτήσεις προφανώς ήταν ανοιχτού τύπου επίσης συνάγεται απο το δημοσίευμα - βλέπετε κάποιοι μπορούμε να κατανοούμε  πίσω απο αυτά που διαβαζουμε- αν εσείς δεν ανήκετε σε αυτήν την μερίδα λυπάμαι, αλλά δεν ευθύνομαι εγώ γι αυτό. Αν η ερώτηση του διαγωνίσματος  ήταν πχ πολλαπλής επιλογής προς τι η χρήση μιας άλλης γλώσσας;

Αλήθεια, όταν αναφέρεστε στην καταγγελία με την αρχική της μορφή, έχετε διαβάσει το κείμενο της καταγγελίας; Ή θεωρείτε ένα δημοσίευμα ....αναδημοσίευση της αρχικής καταγγελίας;

utenar αν διαβάσεις τη νομοθεσία,θα δεις ότι μας ενδιαφέρουν και τα δύο.

strift, τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου στον Αλέξη.  :)


Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:30:16 »

Αποσυνδεδεμένος lkjhgfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #74 στις: Μάρτιος 06, 2013, 07:11:49 μμ »

μήπως έκανε διακίνηση μέσα στο σχολείο;
Πρόκριται όμως για εκδήλωση του δήμου και όχι κάποιας ΜΚΟ. Γιατί να υπάρχει πρόβλημα;
"Come out come out wherever you are..."

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #75 στις: Μάρτιος 06, 2013, 09:02:52 μμ »

μήπως έκανε διακίνηση μέσα στο σχολείο;

Διακίνηση τίνος; Αν αναφέρεσαι στα φυλλάδια για αντιρατσιστική εκδήλωση, καλώς τα διακινούσε τότε, και μπράβο της! Το σχολείο δεν είναι στρατός (όπου απαγορεύονται φυλλάδια, εφημερίδες και οποιαδήποτε πολιτική δράση), και η αντιρατσιστική εκπαίδευση (που τόσο πιπιλούν θεωρητικά τα ΜΜΕ και οι πολιτικοί σε εκδηλώσεις κλπ) είναι δικαίωμα και υποχρέωση ενός εκπαιδευτικού.
Αντί, λοιπόν, να επαινέσουν τέτοιες κινήσεις, τρομοκρατούν; Ρωτάω.. γιατί δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε  8)

προφανώς είσαι άσχετος με το σχολείο και τους κανόνες που το διέπουν

αν τα φυλάδια είχαν "αντιρατσιστικό" περιεχόμενο στοχεύοντας συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα τότε δεν επιτρέπονται μέσα στο σχολείο

όσο για τα άλλα που λες, δεν γνωρίζεις την τύφλα σου.


@lkjhgfd
δεν είναι η πρώτη φορά που δήμος πολιτικοποιεί μια εκδήλωση. Οπότε αν δεν δούμε τι ακριβώς υλικό είναι δεν σημαίνει τίποτα ότι δήμος ήταν πίσω από το όλο θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #76 στις: Μάρτιος 06, 2013, 10:26:51 μμ »
kinegiros μην πέφτεις τόσο χαμηλά, είσαι και μαθηματικός. Γνωστή η αλλεργία σας σε οτιδήποτε προοδευτικό, αλλά τέτοιες νοοτροπίες να τις ξεχάσετε, είστε μειοψηφία.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #77 στις: Μάρτιος 06, 2013, 10:57:09 μμ »
η εγκύκλιος που παραθέσατε, αναφέρει στην πρώτη της προταση δύο ΠΔ- μπείτε στον κόπο να  διαβάσετε και αυτά.

Περίεργη που είστε! Προηγουμένως είπατε ότι η εγκύκλιος είναι άσχετη με το θέμα, τώρα μου ζητάτε να διαβάσω τους νόμους που ερμηνεύει. Αποφασίστε τι θέλετε να ισχυριστείτε και μόλις καταλήξετε, εδώ είμαστε...

Α, και η παράθεση του λινκ για την εισαγωγή αλλοδαπών μαθητών στην τριτοβάθμια έγινε ενδεικτικά
Χρησιμοποιούμε τον όρο "ενδεικτικά" με διαφορετικούς τρόπους τότε. "Παραθέτω ενδεικτικά", για μένα, σημαίνει ότι επιλέγω, από ένα σύνολο σχετικών στοιχείων, ορισμένα. Εσείς φαίνεται πως το καταλαβαίνετε περίπου ως "ελλείψει σχετικού, λέω κάτι παρόμοιο". Εδώ έχει εφαρμογή το "Μην γκουκλάρετε απλά κάτι και δίνετε ως λινκ το πρώτο - κατά το δοκούν-  βολικό αποτέλεσμα."

Επιμένω, διαβάστε τι προβλέπεται για την εξέταση και την φοίτηση των αλλοδαπών μαθητών.
Επιμένετε, αλλά σύνδεσμο ή έστω αριθμό πρωτοκόλλου δε δίνετε, μολονότι σας έχει επανειλημμένα ζητηθεί. Τι προβλέπεται για την εξέταση αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό, πέραν όσων έχω ήδη παραθέσει;

να κατανοήσετε ότι μιλάμε για διαφορετικό νομικό πλαίσιο, για διαφορετικές ρυθμίσεις, πώς αλλιώς να το πω να το καταλάβετε;
Να μου βρείτε το νόμο που επικαλείστε. Τόσο δύσκολο είναι επιτέλους;


Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #78 στις: Μάρτιος 06, 2013, 11:04:26 μμ »
η εγκύκλιος είναι διευκρινιστική ενός μόνο άρθρου των ΠΔ (αυτής των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς) ... Φαντάζομαι δε, γνωρίζετε πως το ΠΔ ειναι πάνω απο μία εγκύκλιο...


Κάντε παρακαλώ τον κόπο να διαβάσετε τι ορίζεται για την φοίτηση και προαγωγή αλλοδαπών μαθητών καθώς και για τον τρόπο εξέτασής τους  και μετά ελάτε να μας πείτε για 4.5, γραπτή εξέταση και ΄ο,τι άλλο σας έρθει ως "φαεινή ιδέα". Ξέρετε, μπορεί να σας εκπλήξει, αλλά οι αλλοδαποί μαθητές χαίρουν διαφορετικών ρυθμίσεων απο τους ομογενείς ( ενδεικτικά μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και εδώ : http://kesyp.flo.sch.gr/www/index.php/2012-10-05-22-22-07/2012-10-05-22-20-48 )


ενδεικτικά : επί παραδείγματι , χαίρουν διαφορετικών διατάξεων όσον αφορά την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. ( σας έδωσα και το σχετικό λινκ να δείτε ότι πράγματι υπάρχουν διαφορετικές διατάξεις για τους αλλοδαπούς μαθητές).

Έχετε εκπονήσει διδακτορική διατριβή, δεν μπορείτε να βρείτε τι προβλέπεται και τι ισχύει για την εξέταση αλλοδαπών μαιθητών στη Δευτεροβάθμια;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #79 στις: Μάρτιος 06, 2013, 11:30:32 μμ »
Παρακαλώ μην διαιωνίζετε την επί προσωπικού ανταλλαγή απόψεων και μην επεκτείνεστε σε πολιτικές και όχι μόνο τοποθετήσεις από την στιγμή που είναι λίγα γνωστά επί συγκεκριμένων θεμάτων.

Ψυχραιμία

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #80 στις: Μάρτιος 06, 2013, 11:32:13 μμ »
Καταλαβαίνετε, ελπίζω, ότι το βάρος απόδειξης βαρύνει αυτόν που κάνει έναν ισχυρισμό, εσάς δηλαδή και όχι εμένα. Δε θα αναζητήσω εγώ νόμους, διατάγματα ή αποφάσεις που εσείς φαντάζεστε ότι υπάρχουν.

Να δούμε τουλάχιστον αυτά που ξέρουμε: Να το ΠΔ 8/95 (http://4grpe-a.thess.sch.gr/nomothesia/PD_8-95.htm), να και το 121/95 (http://4grpe-a.thess.sch.gr/nomothesia/PD_121-95.htm). Διαβάζουμε: "Με "Σχεδόν Καλά" βαθμολογούνται όσοι εμφανίζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες". Αυτοί οι μαθητές επαναλαμβάνουν τάξεις, και μάλιστα υπό τις συμπληρωματικές προϋποθέσεις που ορίζει η εγκύκλιος (ενημέρωση συμβούλου, συναίνεση γονέα). Μαθητές που φοιτούν κανονικά και δεν αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, δεν επαναλαμβάνουν τάξεις, γιατί βαθμολογούνται με Α έως Γ, ή με βαθμούς μεγαλύτερους ή ίσους του 5. Αυτό δε λέει το ΠΔ; Τι διαφορετικό καταλαβαίνετε εσείς;

Και επιτέλους, δε σας καταλαβαίνω: ισχυριστήκατε ότι η μαθήτρια έπρεπε να επαναλάβει τάξη στο δημοτικό. Τώρα με εγκαλείτε γιατί "δεν μπορ[ώ] να βρ[ω] τι προβλέπεται και τι ισχύει για την εξέταση αλλοδαπών μαιθητών στη Δευτεροβάθμια" (προσετέθη έμφαση), ενώ προς επίρρωση του ισχυρισμού σας, παραθέτετε διατάξεις που αφορούν το Πανεπιστήμιο. Δυσκολεύεστε να μείνετε εντός θέματος;

Υ.Γ. Φυσικά και τα ΠΔ υπερτερούν των εγκυκλίων όταν αυτά έρχονται σε αντίθεση. Εν προκειμένω, η εγκύκλιος ερμηνεύει και συμπληρώνει το ΠΔ. Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι στη διακριτική ευχέρεια του υφισταμένου να μην εφαρμόσει μια εγκύκλιο της προϊστάμενης αρχής, εκτός αν αυτή είναι πρόδηλα παράνομη, που δεν ισχύει εδώ. Οπότε, άστοχη η παρατήρηση σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2013, 11:50:29 μμ από surviving innovation »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #81 στις: Μάρτιος 06, 2013, 11:58:30 μμ »
Εντολές δέχομαι μόνο απο Προίσταμένους μου και εσείς ΔΕΝ είστε. Επομένως, δεν έχω καμια υποχρέωση να σας παραθέσω τη Νομοθεσία επειδή απλά μου το υποδεικνύετε.

Πάμε τώρα σε αυτά που παραθέτετε :
ΠΔ8, αρ 2 περ 5-6-7 αναφέρεται σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ( που διευκρινίζονται και απο την εγκύκλιο). Οι αλλοδαποί μαθητές δεν εμπιπτουν στην κατηγορία "μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες" και άρα δεν εμπίπτουν στην διάταξη "με τη σύμφωνη γνώμη του γονέα ). Επιπρόσθετα η εγκύκλιος που συνεχώς επικαλείστε αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στους μαθητές με "ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες" και ως εκ τούτου ορίζεται "ερμηνευτική" του ΠΔ -που αν κάνατε τον  κόπο να το διαβάσετε όλο, θα βλέπατε πως αναφέρεται και σε άλλες κατηγορίες μαθητών.

ΠΔ121 , αρ.1  περ. 3 και 4 ( οι μαθητές της Ε και ΣΤ τάξεως προάγονται εφόσον ο γενικός Μ.Ο. ειναι πάνω απ 4.5 ενώ σε διαφορετική περίπτωση ο μαθητής επαναλαμβάνει την τάξη- και άρα η Απόλυση δεν ειναι υποχρεωτική εφόσον δεν πρόκειται για μαθητή με "ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.)  Λεπτομέρειες για την προαγωγή και απόλυση ( και αλλοδαπών) μαθητών  θα βρειτε επίσης στο ΠΔ201.
(προφανώς η Μαθήτρια της καταγγελίας, έχει φοιτήσει και στην Ε και στην ΣΤ τάξη και προφανώς έχει απολυθεί απο το δημοτικό σχολείο).

Ισχυρίστηκα ότι η Μαθήτρια πήρε απολυτήριο απο το Δημοτικό με το οποίο έκανε εγγραφή στο Γυμνάσιο με σοβαρές ενδείξεις ότι κακώς το έλαβε - δεδομένου ότι βάσει της καταγγελίας δεν ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσει επαρκώς την Ελληνική.

Η καταγγελία αφορά στην εξέτασή της στο Γυμνάσιο - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δηλαδή. Ψάξτε να βρείτε τι ισχύει για αυτή την περίπτωση.

Και τέλος, η αναφορά στο Πανεπιστήμιο αφορά εσάς και όχι την Μαθήτρια.

Κατά τα άλλα, θα ακολουθήσω την οδηγία του Συντονιστή και θα σας ευχηθώ Καλό σας Βράδυ!  :)



Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #82 στις: Μάρτιος 07, 2013, 01:02:01 πμ »
Όχι, υποχρέωση με την έννοια που περιγράφετε ασφαλώς δεν έχετε. Έχετε ίσως, αυτή που απορρέει από εκείνο που οι Ρωμαίοι έλεγαν fas, από το καθήκον αληθείας, και από τους κανόνες της λογικής, αλλά δεν μπορώ να ξέρω κατά πόσο όλα αυτά σας δεσμεύουν, ούτε μπορώ να σας τα επιβάλλω με το ζόρι.

Πριν σας καληνυχτήσω, με τη σειρά μου, θα κάνω μερικές παρατηρήσεις επιχειρώντας να βρώ, όπου είναι εφικτό, κοινό τόπο.

1. Δεν παρέπεμψα στις περιπτώσεις 5-7 του αρ. 2 ΠΔ 8/95, γιατί δεν έχει εφαρμογή εδώ. Στο σημείο αυτό συμφωνούμε, το αφήνουμε στην άκρη λοιπόν.

2. Συμφωνούμε ότι για να επαναλάβει κανείς μια τάξη στο Δημοτικό Σχολείο πρέπει να έχει γενικό Μ.Ο κάτω από 4,5,  ή πολλά "Δ" στις μεσαίες τάξεις, ή ανάλογες διαπιστώσεις στις μικρές (χαριν συντομίας, δε θα αναφέρω αναλυτικά τις τελευταίες περιπτώσεις). Συμφωνούμε, ελπίζω, και στη διαπίστωση ότι για να λάβει κανείς γενικό Μ.Ο μικρότερο του 4,5 πρέπει να έχει βαθμολογηθεί σε αρκετά μαθήματα με βαθμό 1-4, δηλαδή "σχεδόν καλά". Όμως, "με Σχεδόν Καλά βαθμολογούνται όσοι εμφανίζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες" (παρ. 3, αρ. 4 ΠΔ 8/95). Άρα, βαθμό μικρότερο του 4,5 λαμβάνουν μόνο οι μαθητές που έχουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες. Άρα οι διατάξεις που αφορούν την επανάληψη τάξης αφορούν αυτούς και μόνο. 

3. Άλλο σημείο στο οποίο συμφωνούμε είναι ότι η Φ.7/15/Γ1/89/25-01-1996/ΥΠΕΠΘ αφορά τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες (με την επιφύλαξη πως αυτές δεν ορίζονται, και πως δε φαίνεται από τη διατύπωση της εγκυκλίου να υπάρχει πρόθεση περιορισμού του πεδίου εφαρμογής της). Ο λόγος που συμβαίνει αυτό, και επίσης που δεν υπάρχει καμία άλλη εγκύκλιος για άλλες κατηγορίες μαθητών που υποθετικά θα έπρεπε να επαναλάβουν τάξη, είναι επειδή η προϊστάμενη αρχή θεωρεί πως μόνο οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες υπάρχει περίπτωση να επαναλάβουν τάξη. Δίνει δηλαδή την ίδια ερμηνεία στα ΠΔ που δίνω κ εγώ.

4. Τέταρτο σημείο που συμφωνούμε: Γράφετε ότι "οι αλλοδαποί μαθητές δεν εμπιπτουν στην κατηγορία μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες", και συμφωνώ (υιοθετώντας, για οικονομία της συζήτησης, έναν ασφυκτικά περιοριστικό ορισμό). Εσείς από αυτό συνάγετε ότι στους αλλοδαπούς το σχολείο μπορεί να επιβάλλει επανάληψη τάξης χωρίς συγκατάθεση του γονέα, δηλαδή με διαδικασίες πιο συνοπτικές από αυτές που προβλέπονται για Έλληνες μαθητές. Υιοθετείτε μια άποψη ...ας την πούμε δικαϊκά ασυνήθιστη.

Εγώ από την κοινή μας διαπίστωση συνάγω ότι δεν προβλέπεται να επαναλάβουν τάξη οι μαθητές αυτοί αν δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις που απαρριθμεί το ΠΔ (απουσίες ή μαθησιακές δυσκολίες), στηριζόμενος σε όσα έγραψα παραπάνω, στο γεγονός ότι δεν υπάρχουν κάπου κωδικοποιημένες σχετικές διατάξεις που να ρυθμίζουν τη διαδικασία επανάληψης τάξης για τα άτομα αυτά (όπως υπάρχουν για τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες, ή όπως υπάρχουν για την εγγραφή αλλοδαπών), και στην κοινή πρακτική όλων -ανεξαιρέτως- των σχολείων για τα οποία τυχαίνει να έχω γνώση. Στηρίζομαι επίσης στη ρητή επισήμανση του νομοθέτη ότι "Η αξιολόγηση... σε καμία περίπτωση δεν προσλαμβάνει χαρακτήρα ... επιλεκτικό για το μαθητή του Δημοτικού Σχολείου. Αυτή δεν αναφέρεται μόνο στην επίδοση του στα διάφορα μαθήματα" (παρ. 3, αρ. 1, ΠΔ 8/95): το αντίθετο ακριβώς από το πνεύμα που περιγράφετε.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #83 στις: Μάρτιος 07, 2013, 09:19:38 πμ »
ως προς τα σημεια :

1. Η εγκύκλιος που αναφέρετε ειναι επεξηγηματική των διατάξεων του αρ. 2 περ 5-7 του ΠΔ8. Άρα πορφανώς δεν παραπέμψατε εσείς σε αυτο, το κάνει η εγκύκλιος.

2. Μεταφράζετε λάθος την παρ. 3 του αρ. 4 του ΠΔ 8. Η περιγραφική αξιολόγηση (και) με "σχεδόν καλά" αφορά όλους τους μαθητές ( ομογενεις και αλλοδαπούς) δηλαδή, όλοι μπορούν να λάβουν αυτή τη βαθμολογία εφόσον αυτή ανταποκρινεται στο γνωστικό τους επίπεδο. Γίνεται δε ειδική αναφορά στους μαθητές με "ειδικές μαθησιακές ανάγκες/δυσκολίες" ως προς την περιγραφική αξιολόγηση " Σχεδόν καλά" καθώς ο νομοθέτης θέλει να καταστήσει σαφές ότι ένας τέτοιος μαθητής δεν μπορει επί παραδείγματι να χαρακτηριστεί με "άριστη" φοίτηση καθώς αυτό αναιρεί την υπαγωγη του σε "ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες".

Αυτό γινεται ακόμα πιο σαφές απ το αρ. 1 , παρ. 3 του ΠΔ121 που αναφέρει ότι "οι μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης προάγονται εφόσον συγκεντρώσουν βαθμολογία ίση ή μεγαλύτερη του 4.5 αλλιώς επαναλαμβάνουν την τάξη.

Αν λοιπον, ίσχυε πως ΜΟΝΟ οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες χαρακτηρίζονται με  "Σχεδόν Καλά" όπως διατείνεστε, και εφόσον αυτοί σύμφωνα με την διευκρινιστική δεν μπορουν να επαναλάβουν την τάξη παρά μόνο με σύμφωνη γνώμη διδάσκοντος και συμβουλου τότε σε ποιους μαθητές αναφέρεται το αρ. 1 παρ. 3 του ΠΔ121;  ( Προφανώς σε αυτούς που δεν εμπίπτουν στις διατάξεις για μαθησιακές δυσκολίες, δηλαδή σε ομογενείς και αλλοδαπούς ομοίως).

3. αν είχατε μπει στον κόπο να διαβάσετε όλο το ΠΔ8 θα βλεπατε πως στο αρ. 2 περ. 7 αναφέρονται οι μαθητές με "ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες" και πως αυτές πιστοποιούνται απο διαγνωστική έκθεση του αρμόδιου φορέα και πως οι μαθητές αυτοι αξιολογούνται σύμφωνα με τις διαδικασίες που ισχύουν κάθε φορά για τους μαθητές της κατηγορίας αυτής.  Εξ ου και το ότι η διευκρινιστική εγκύκλιος αναφέρει πάνω πάνω το ΠΔ8 και το ΠΔ121 ( καθώς διευκρινίζει μέρη αυτών).

4. Δεν υιοθετώ εγώ κάποια άποψη δικονομικά ασυνήθιστη. Ο νόμος το κάνει, και δεν ειναι ασυνήθιστο. Σας παραπέμπτω στο Νο .2.

Τέλος, η αξιολόγηση προφανώς και δεν προσλαμβάνει επιλεκτικό χαρακτήρα ΕΦΟΣΟΝ κάτι τέτοιο δεν προκύπτει απο ειδικές διατάξεις - οι οποίες ως γνωστόν κατισχύουν των γενικών.

Επομένως, η εγγραφή αλλοδαπών μαθητών ,η  ισοτιμια και αντιστοίχιση ξένου τίτλου με τους αντίστοιχους ελληνικούς, η εξέταση αλλοδαπών μαθητών, η αξιολόγησή τους στη Β/θμια Εκπ/ση (προφανώς αυτό δεν το ψάξατε ακομη; ) , η εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ( to mention but a few) διέπεται απο ειδικές διατάξεις.  Ό,τι ομως δεν διέπεται απο ειδικές διατάξεις ακολουθεί τις γενικές.

Δεν ευθύνομαι εγώ αν υπάρχει κενό νόμου σε κάποιες απο αυτές.

Καλή σας μέρα και καλή Διασκέδαση απόψε!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160101
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 564
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 449
Σύνολο: 449

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.