0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
kinegire θα σου θυμήσω απλά τα αυτονοητα: οι διοικητικοί του ΥΠΔΒΜΘ και των δ/νσεων αποτελούν σε ΑΠΟΛΥΤΑ αριθμητικά δεδομένα -που φαντάζομαι ως μαθηματικός κατανοείς καλύτερα - μόλις το 12,3% του συνολου όσων δουλευουν στο υπουργείο παιδείας. Το υπολοιπο αποτελείται απο αποσπασμένους εκπ/κούς.
Επιπλέον, τα κενά δίνονται, καταχωρούνται και εγκρίνονται με ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ευθύνη των Δ/ντών Εκπ/σης και Προίσταμένων Εκπαιδευτικών Θεμάτων που ΟΛΟΙ βασει της κείμενης νομοθεσίας, είναι επίσης εκπ/κοί!! Οι αιτήσεις μετάθεσης υπογράφονται και εγκρίνονται για την ορθότητά τους επίσης απο Δ/ντές Εκπ/σης που είναι ΕΚΠ/ΚΟΙ!!! Τα μέλη του ΠΥΣΔΕ/ ΑΠΥΣΔΕ/ΚΥΣΔΕ / ΠΥΣΠΕ/ ΑΠΥΣΠΕ/ ΚΥΠΣΕ είναι επισης ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΙ!!! μήπως να το ξανασκεφτείς πριν ξενερώσεις με όσα γράφω; Δεν ευθύνομαι ούτε εγώ προσωπικά ούτε οι διοικητικοί εν γένει για το χάλι στο οποίο βρίσκεται η εκπ/ση....
Παράθεση από: jak_13 στις Σεπτέμβριος 28, 2011, 03:05:51 πμΑν θεωρείς λοιπόν ότι παρανόησα, για αυτά που κατά τη γνώμη μου (πιθανότατα και πολλών άλλων συναδέλφων) εννόησες ή υπονόησες, τότε μπορείς να θεωρήσεις ότι έκανα κάποιες διευκρινίσεις.Αυτό το τελευταίο πού το είδες για τους εκπαιδευτικούς;νομίζω οτι αρμοδιοτέρσ όλων να κάνει διευκρινήσεις είναι η ίδια η γράφουσα - ο,τιδήποτε άλλο είναι ή εκ του πονηρού ή ατυχές. Το τελευταίο δεν το είδα για τους εκπ/κούς -το είδα γενικότερα για τις επικείμενες απολύσεις στο δημόσιο τόσο απο τον ημερήσιο Τύπο όσο και απο τα επίσημα έγγραφα του Υπ. Εσωτερικών που ζητούν την καταγραφή του πλεονάζοντος σε υπηρεσίες προσωπικού. Και επίσης στο σημερινό έγγραφο του ΥΠΔΒΜΘ που ζητάει συγκεκριμένα στοιχεία προκειμένου να προχωρήσει σε ανακλήσεις διορισμών. ( αρχικά όσων ενώ διορίστηκαν φέτος ή πέρισυ δεν ανέλαβαν υπηρεσία - και το διευκρινίζω για να μην σπείρω τον πανικό).
Αν θεωρείς λοιπόν ότι παρανόησα, για αυτά που κατά τη γνώμη μου (πιθανότατα και πολλών άλλων συναδέλφων) εννόησες ή υπονόησες, τότε μπορείς να θεωρήσεις ότι έκανα κάποιες διευκρινίσεις.Αυτό το τελευταίο πού το είδες για τους εκπαιδευτικούς;
Παράθεση από: bitch στις Σεπτέμβριος 29, 2011, 09:54:05 μμkinegire θα σου θυμήσω απλά τα αυτονοητα: οι διοικητικοί του ΥΠΔΒΜΘ και των δ/νσεων αποτελούν σε ΑΠΟΛΥΤΑ αριθμητικά δεδομένα -που φαντάζομαι ως μαθηματικός κατανοείς καλύτερα - μόλις το 12,3% του συνολου όσων δουλευουν στο υπουργείο παιδείας. Το υπολοιπο αποτελείται απο αποσπασμένους εκπ/κούς. Δεν υπάρχει μόνο το νούμερο αλλά και το ποιοτικό χαρακτηριστικό. Οι αποσπασμένοι μένουν ελάχιστο χρόνο στην θέση αυτή σε σχέση με τον διοικητικό που έχει μεγαλύτερες ευθύνες και αρμοδιότητες. Οπότε άκυρο.Δεν υπάρχει μόνο το νούμερο αλλά και το ποιοτικό χαρακτηριστικό. Οι αποσπασμένοι μένουν ελάχιστο χρόνο στην θέση αυτή σε σχέση με τον διοικητικό που έχει μεγαλύτερες ευθύνες και αρμοδιότητες. Οπότε άκυρο.
kinegire θα σου θυμήσω απλά τα αυτονοητα: οι διοικητικοί του ΥΠΔΒΜΘ και των δ/νσεων αποτελούν σε ΑΠΟΛΥΤΑ αριθμητικά δεδομένα -που φαντάζομαι ως μαθηματικός κατανοείς καλύτερα - μόλις το 12,3% του συνολου όσων δουλευουν στο υπουργείο παιδείας. Το υπολοιπο αποτελείται απο αποσπασμένους εκπ/κούς. Δεν υπάρχει μόνο το νούμερο αλλά και το ποιοτικό χαρακτηριστικό. Οι αποσπασμένοι μένουν ελάχιστο χρόνο στην θέση αυτή σε σχέση με τον διοικητικό που έχει μεγαλύτερες ευθύνες και αρμοδιότητες. Οπότε άκυρο.
Οι εκπαιδευτικοί αυτοί που κατέχουν διοικητικές θέσεις και δεν είναι αιρετοί δεν είναι ο εκπαιδευτικός του σχολείου. Το να λες ότι φταίνε οι εκπαιδευτικοί γενικά επειδή έχουν εγκάθετες δ/νσεις που έχουν περισσότερο πολιτικό ρόλο παρά εκπαιδευτικό είναι το λιγότερο εκτός πραγματικότητας. Η ταύτιση λοιπόν που κάνεις ότι για τις υπεραριθμίες μας φταίνε οι εκπαιδευτικοί επειδή εκπαιδευτικοί είναι οι διευθυντές εκπαίδευσης που δίνουν τα κενά είναι λογικό άλμα. Αν το πιστεύεις πραγματικά λυπάμαι. Προσωπικά το να μου αποδίδεις εμένα όπως και όλους (99%) των συναδέλφων που έχω ιδία αντίληψη αυτή την κατηγορία είναι προσβλητικό και ψευδές. Αυτές τις απόλυτες γενικεύσεις να μην είχες θα ήσουν υπέροχη. Όχι τίποτα άλλο αλλά η ομοιοπαθητική που εφάρμοσα πάνω σου γενικεύοντας και εγώ με την σειρά μου αντίστοιχα για τους διοικητικούς δεν είχε κανένα εμφανές αποτέλεσμα στο να σου προκαλέσει μια εσωτερική αμφισβήτηση των απόψεων σου. Η ελπίδα μου είναι να ξεκίνησε μια ζύμωση και αυτό που βλέπω να είναι μόνο η αρχική αντίδραση στο σπόρο που ελπίζω να φύτεψα. Τις συγχωνεύσεις σχολείων τις αλλαγές στα ωρολόγια, τις καταργήσεις μαθημάτων, τις τοποθετήσεις δεκάδων εκπαιδευτικών μαζικά σε δ/νσεις που δεν έχει κενά τις έκανα και αυτές εγώ και οι συνάδελφοι μου.... καλά να πάθω
Παράθεση από: jak_13 στις Σεπτέμβριος 28, 2011, 03:05:51 πμΑν θεωρείς λοιπόν ότι παρανόησα, για αυτά που κατά τη γνώμη μου (πιθανότατα και πολλών άλλων συναδέλφων) εννόησες ή υπονόησες, τότε μπορείς να θεωρήσεις ότι έκανα κάποιες διευκρινίσεις.Αυτό το τελευταίο πού το είδες για τους εκπαιδευτικούς;Στο μήνυμά μου ήμουν σαφής. Αφού θεώρησες ότι παρανόησα, έπρεπε να διευκρινίσω με επιχειρήματα ότι δεν είναι έτσι. Εκτός αν θεωρείς ότι απαγορεύεται να ακούγεται κάτι που δε συμφωνεί με τις απόψεις σου.
Το τελευταίο φυσικά και δεν το είδες για τους εκπαιδευτικούς γιατί δεν ισχύει. Το ξέρεις πολύ καλά ότι η οργανική θέση στο ευρύτερο δημόσιο δεν έχει σχέση με την οργανική θέση στους εκπαιδευτικούς, γιατί απλούστατα ο εργοδότης στον εκπαιδευτικό δεν είναι το κάθε σχολείο. Οπότε οι χαρακτηρισμοί "εκ του πονηρού ή ατυχές" επιστρέφονται.Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις και επειδή εγώ δεν ξεχωρίζω με μένος διοικητικούς από εκπαιδευτικούς, σου θυμίζω ότι την ευθύνη για τον έλεγχο και τη σωστή λειτουργία όλων αυτών των σημαντικών που περιγράφεις, όπως επίσης και την απόφαση για τον αριθμό των προσλήψεων, των τοποθετήσεων, των μεταθέσεων, των αποσπάσεων, την έχει το υπουργείο.
αν διαβάσεις τα δυο σου μηνύματα αυτά θα δεις ότι μάλλον δεν ήσουν απόλυτα σαφής σε αυτά. Θεώρησα οτι έκανες διευκρινήσεις στα δικά μου γραφόμενα. Αν απλά διευκρίνησες τον τρόπο που εσύ κατάλαβες τα όσα έγραψα τότε έχει καλώς. Αλλά δεν κατάλαβα αυτό από το μήνυμά σου. Δέχομαι ωστόσο αυτό που λες - γιατί φυσικά και δεν απαγορεύεται να διαφωνουμε ( ίσα ίσα, ειναι και θεμιτό και γόνιμο).
ξέρεις πολύ καλά ότι το ποιος ειναι εργοδότης δεν έχει καμία σημασία με το αν αυτός ο εργοδότης πληρώνει ή όχι πλεονάζον προσωπικό ή πώς ακριβώς ορίζεται ο πλεονάζων όσον αφορά το υπουργείο παιδείας. Εξάλλου, η ιστορία έχει επιδείξει ότι εν μία νυκτί αλλάζουν όλα. Ήδη το υπουργειο θα προχωρήσει σε ανάκληση διορισμών ( και έχω το σχετκό έγγραφο στο γραφείο μου). Έπονται και άλλα που ούτε που υποψιαζόμαστε. Τέλος, για όσα λες για την ευθύνη και τον έλεγχο των προσλήψεων/ τοποθετήσεων/μεταθέσεων και αποσπάσεων έχω ήδη απαντήσει στον kinegiro. Απλά εδώ θα πω πως η Κ.Υ. επικυρώνει όσα της στέλνουν οι δδε /δπε.
Τι σχέση έχει να μη χαθεί η χρόνια απο τις καταλήψεις με το ωράριο μας ? ΜΉΠΩΣ ο δημοσιογράφος εννοεί ότι θα γίνουν έξτρα μαθηματα ? Απο την άλλη όμως το θέτει πολύ συγκεκριμένα ...
Παράθεση από: blueswire στις Οκτώβριος 02, 2011, 03:57:07 μμΤι σχέση έχει να μη χαθεί η χρόνια απο τις καταλήψεις με το ωράριο μας ? ΜΉΠΩΣ ο δημοσιογράφος εννοεί ότι θα γίνουν έξτρα μαθηματα ? Απο την άλλη όμως το θέτει πολύ συγκεκριμένα ...H υπουργος σε συνεντευξη της (αν δεν κανω λαθος) ειπε οτι οι εκπαιδευτικοι των σχολειων που κανουν καταληψη εχουν πληρωθει ωρες που δεν εχουν εργασθει..αρα τι πιο προφανες να προστεθουν ωρες για να υπαρξει αντιστοιχια μισθου-ωρων; ...ετσι θα δειξουμε και καλο προσωπο στην Τροικα...