0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
και εγω τραβηγμενο το θεωρω αλλα ποτε δεν ξερεις.γιατι πιστευε κανεις μας οτι σαν αποφοιτοι καθηγητικων σχολων θα χρειαζοταν να αποκτησουμε παιδαγωγικη επαρκεια κανοντας κιαλλες σπουδες ? αλλα να που εγινε.σταυρουλα μπορει να μην ειναι δικη μας πατεντα αλλα δεν βλεπω το λογο να συνεχιζεται η εφαρμογη της τη στιγμη που υπαρχουν τοσοι πολλοι αποφοιτοι ξενογλωσσων τμηματων που θα επαρκουσαν μια χαρα για την καλυψη των αναγκων και της δημοσιας και της ιδιωτικης εκπαιδευσης.για ποσα χρονια ακομη θα πρεπει να ασπαζομαστε μια λυση που επινοηθηκε τοσα χρονια πριν για καλυψη των τοτε αναγκων?οσο για το βρετανικο και την ελληνοαμερικανικη λεφτα βγαζουν ειτε προσφεροντας τα πιστοποιητικα μονο ειτε και τα σεμιναρια.οποτε αυτους τους βολευει το κρατος τι κανει?εμεις τι κανουμε?απολυτωσ τιποτα γι'αυτο και τοσοι πτυχιουχοι δουλευουν ως πωλητες,γκαρσονια κτλ.δεν μπορει ενας αποφοιτος να παιρνει το ιδιο ωρομισθιο με τον επαρκειουχο ουτε να ακουω το γνωστο πλεον " δεν μπορω να σε προσλαβω γιατι καποια στιγμη θα σε καλεσουν ωρομισθιο και θα φυγεις"
Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Αγγλικής Γλώσσας, του Χρήστου ΠαππάAγαπητε κυριε παππα,Σιγουρα η προταση σας εχει μια λογικη αλλα δε πιστευετε οτι οι καθηγητες ξενων γλωσσων ειναι ηδη παρα πολλοι για να υπαρχουν και καθηγητες τετοιου ειδους?? Ως μελλοντικη αποφοιτος αγγλικης του Απθ εχω βαρεθει να βλεπω αγγελιες για μαθηματα αγγλικων απο επαρκειουχους. Σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητω την διδακτικη σας επαρκεια αλλα δε βρισκω το λογο να κανει καποιος τη δουλεια καποιου για την οποια καποιος αλλος α μη τι αλλο εχει κανει τις αναλογες σπουδες Με αυτο το τροπο μονο συγχυση δημιουργειται και τιποτα αλλο. Καλο ειναι ο καθενας να κανει αυτο που που εχει σπουδασει. Δε το θεωρω δικαιο να μπαινει καποις στα χωραφια του αλλου. Σας θετω ως παραδειγμα το επαγγελμα του μεταφραστη, το οποιο βαλλεται απο πολλλες πλευρες και απο αποφοιτους φιλολογιων ενω δε θα πρεπε αφου υπαρχουν ατομα καλυτερα καταρτισμενα, αυτοι του Ιονιου....Τελος, θα κλεισω με μια παροιμια των πορτογαλων( την γλωσσα των οποιων κατεχω σε αριστο επιπεδο, αλλα δε δε ξερω αν θα μπορουσα να τη διδαξω, παρολο που εχω την αναλογη διδακτικη επαρκεια) ΚΑΘΕ ΜΑΙΜΟΥ ΣΤΟ ΚΛΑΔΙ ΤΗΣ λοιπον........ Ο καθενας να κανει αυτο το οποιο εχει σπουδασει να κανει χωρις να θιγεται ουτε να θιγει ο ιδιος αλλους συναδελφους....... Μια Αγανακτισμενη τελειοφοιτος για τον Αδικο θεσμο της επαρκειας.......Χ.Π.Θέμα: Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Αγγλικής Γλώσσας Αξιότιμη κα Διαμαντοπούλου έχω μία πρόταση που i) θα φέρει έσοδα στο κράτος, ii) θα παράγει σημαντικό έργο και iii) θα δώσει δουλειά σε πολύ κόσμο.Είμαι πτυχιούχος καθηγητής Γερμανικών και έχω φροντιστήριο εδώ και αρκετά χρόνια και γενικά γνωρίζω το θέμα Ξενόγλωσση Εκπαίδευση σε φροντιστήρια καλά. Οι Επαρκειούχοι των Αγγλικών (κάτοχοι Proficiency) είναι στην πλειοψηφία τους καθηγητές- χασάπηδες, όπως τους αποκαλώ εγώ. Με μηδαμινή εκπαίδευση μπαίνουν σε αίθουσες και παίρνουν στο λαιμό τους αθώες παιδικές ψυχές, είτε με τον τρόπο που συμπεριφέρονται στα παιδιά είτε με τον τρόπο που προσπαθούν να περάσουν κάποιες γνώσεις. Είναι μάλιστα τόσο αντιφατικό αυτό το κράτος, που επιμένει να κάνει σεμινάρια σε ήδη πτυχιούχους Πανεπιστημίου, όταν πρωτοδιορίζονται για το πώς θα κάνουν το μάθημά τους ενώ σε αυτούς δεν γίνεται ποτέ καμία εκπαίδευση, και ωστόσο τους δίνει το δικαίωμα να μπαίνουν σε αίθουσες και πιστέψτε με, αποτελούν το 95% των καθηγητών που εκτελούν την ξενόγλωσση εκπαίδευση στα φροντιστήρια. Τόση αδιαφορία πια γι’ αυτή την πραγματικότητα; Προτείνω: Θέσπιση φορέα, όπου οι (αναγκαίοι ομολογουμένως για την κάλυψη των μεγάλων αναγκών) αυτοί «καθηγητές», να περνάνε σεμινάρια και για τα οποία θα πληρώνουν Δίδακτρα. Χωρίς αυτό τον τίτλο Παιδαγωγικής και Διδακτικής επάρκειας να μην μπορούν να αποκτούν την Άδεια Διδασκαλίας.Και έτσι, - και καθηγητές θα χρειαστούν για να κάνουν μαθήματα σε αυτούς τους υποψήφιους καθηγητές,- και λεφτά θα μπουν στα ταμεία του κράτους- και ένα μεγάλο καλό θα έχετε κάνει για τα παιδιά όλου του τόπου.Γιατί, όσο και να προσπαθείτε να στηρίξετε την ξενόγλωσση Εκπαίδευση μέσω των σχολείων, η ιδιωτική πρωτοβουλία θα έχει πάντα τους πελάτες της και τους υποστηρικτές της και θα πρέπει και για το τελευταίο παιδί που θα εισέρχεται σε ένα φροντιστήριο, να θεσπίζει το κράτος στάνταρ στο ποιος θα τον διδάσκει. Η όλη η εξέταση των εκκολαπτόμενων καθηγητών περιορίζεται μόνον (άκουσον-άκουσον) σε μία ακτινογραφία θώρακος και για τους υποψήφιους ιδιοκτήτες Κέντρων ξένων Γλωσσών σε εξέταση από Δερματολόγο και κάτι άλλες ιατρικές εξετάσεις που φτάνουν μέχρι και την εξέταση κοπράνων…Σε αυτά τα κέντρα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούν να δουλεύουν Φιλόλογοι (πολλοί από τους επαρκειούχους Καθηγητές είναι αν μη τι άλλο και ανορθόγραφοι ή αστοιχείωτοι με την ελληνική γραμματική που χρειάζεται πάρα πολύ και στο μάθημα της ξένης γλώσσας) ή και Καθηγητές Αγγλικών, που τώρα κάθονται, καθώς και Καθηγητές Πληροφορικής. Παρατήρηση: Εγώ, τυγχάνει να διδάσκω και αγγλικά με το Proficiency. Θεωρώ ότι άτομα σαν εμένα θα πρέπει να εξαιρούνται από αυτή τη διαδικασία γιατί έχουμε λάβει όλα τα αναγκαία μαθήματα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης μέσω της Φιλολογίας μας. Θα πρέπει δηλαδή να υπάρχουν και εξαιρέσεις. Το ίδιο και μία απλή Φιλόλογος που θέλει να διδάξει κάποια ξένη γλώσσα.Δεν θα ήθελα να τρώω άλλο από τον χρόνο σας, ούτε να με θεωρήσετε υπερβολικό, αλλά θεωρώ, ότι σε ένα πιο ευέλικτο και ευφάνταστο κράτος, θα μπορούσα να διοριστώ και γω ως καθηγητής Αγγλικών σε ένα σχολείο, αφού Πτυχιούχος της Φιλοσοφικής ευρύτερα Σχολής είμαι και τις γνώσεις μου στα Αγγλικά τις έχω ήδη πιστοποιήσει μέσω του Proficiency. Και αν δεν είμαι ικανός για το Δημόσιο σχολείο –λόγω για παράδειγμα του ότι δεν έχω διδαχθεί κάποια αγγλικά λογοτεχνικά ρεύματα και κάποιες φωνολογίες - γιατί τότε να μου δίδεται επάρκεια να διδάσκω στο φροντιστήριο το απόγευμα και «να παίρνω στο λαιμό μου» τόσα άτομα;Αν μη τι άλλο, λογική δεν υπάρχει σε όλα αυτά, αλλά μόνο τρύπες ακάλυπτες που χρόνια τώρα κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να κλείσει.Συνοψίζοντας, επαναλαμβάνω ότι με αυτό το Κέντρο Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούσε το κράτος να κερδίσει κάποια χρήματα. Εφαρμόστε το αν θέλετε και αναδρομικά!!! Και χρήματα αν δεν κερδίσετε, πιστέψτε με, είναι απαραίτητο! Ο κάθε αποτυχήσας απόφοιτος, γίνεται και καθηγητής εν μία νυκτί, φτάνει να είχε πάρει κάποια στιγμή το Proficiency! Αυτό είναι αν μη τι άλλο ανευθυνότητα του κράτους!Σας ευχαριστώΧ.Π.Πτυχιούχος Γερμ. ΦιλολογίαςΚάτοχος Proficiency ΑγγλικώνΥ.Γ. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν ήξερα ότι μπορέσατε και διαβάσατε αυτή μου την επιστολή.
Καλημέρα και σε σένα. Ομολογώ πως μπερδεύτηκα τώρα. Λες, αν κατάλαβα καλά, ότι αν υπάρχουν άτομα με παιδαγωγικές γνώσεις ανάλογες των αποφοίτων της Αγγλικής, και πιστοποιημένα άριστη γνώση της γλώσσας, τα άτομα αυτά δεν πρέπει να διδάσκουν τη γλώσσα; Γιατί ακριβώς; Ποια θεωρείς ότι είναι τα πρόσθετα ουσιαστικά προσόντα που χρειάζεται κανείς για να διδάξει Αγγλικά και πόσα από αυτά παρέχονται αποκλειστικά στα Τμήματα Αγγλικών Σπουδών; Να το θέσω αλλιώς: Τη στιγμή που θεωρείται αυτονόητο πως ένας απόφοιτος ΠΤΔΕ, χωρίς γνώσεις φιλολογίας ή γλωσσολογίας, μπορεί να διδάξει Ελληνικά, ακόμη και ως ξένη γλώσσα σε μετανάστες, ότι μια απόφοιτος ΦΠΨ μπορεί να διδάξει Λατινικά, και ένας αρχαιολόγος μπορεί να διδάξει Νέα Ελληνικά, δεν είναι προφανές, σε εμένα τουλάχιστον, γιατί η εμβάθυνση στη λογοτεχνία ή/και τη γλωσσολογία της Αγγλικής κρίνεται απαραίτητη στη διδασκαλία της γλώσσας αυτής. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι απαραίτητες οι σπουδές στον Chaucer και τον Chomsky για να υλοποιηθούν δραστηριότητες του αναλυτικού προγράμματος όπως η παρακάτω: "Μπορούμε επίσης να φτιάξουμε σκοπούς με τους οποίους θα πούμε τραγουδιστά ή σε ρίμες κάποιες από τις λέξεις [...] είτε χτυπώντας παλαμάκια είτε χρησιμοποιώντας ένα ντέφι ή ένα μικρό τύμπανο... ."[/i] (http://rcel.enl.uoa.gr/peapabc/aclass_cycleA_A3_pro.htm). Είπαμε αρκετές φορές ότι 'κάθε μαϊμού στο κλαδί της'. Νομίζω όμως πως τώρα είναι χρήσιμο να εξετάσουμε αν το αντικείμενο (το 'κλαδί') είναι η επιστημονική περιγραφή της γλώσσας και η ανάλυση της λογοτεχνικής της παραγωγής (τα αντικείμενα στα οποία κυρίως εστιάζει το Αγγλικό), η ξενόγλωσση διδασκαλία (που διδάσκεται στο ίδιο βάθος και σε άλλα τμήματα), ή η ανάπτυξη πολυπολιτισμικής επίγνωσης (η οποία φαίνεται ασύμβατη με τα στεγανά του τύπου 'δικιά σου / δικιά μου γλώσσα').