0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: alexxp στις Αύγουστος 29, 2013, 01:34:10 μμΠρώτα απ' όλα ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Δεν τίθεται θέμα εντοπιότητας και μόνιμης κατοικίας γιατί έχω και τα 2 στη Β' Αθήνας. Μεταπτυχιακά και διδακτορικά για 2-3 απ' αυτούς δεν υπάρχουν σίγουρα. Αύριο θα ξέρω περισσότερα, δεν το αφήνω το θέμα.Η εντοπιότητα δεν λαμβάνεται υπόψη στις μετατάξεις από Βθμια σε Αθμια. Το λέει ο νόμος. 4172/2013 άρθρο 82 παρ. 11Ο αξιολογικός πίνακας συντάσσεται με τα εξής κριτήρια:1)προυπηρεσία2)οικογενειακοί λογοι3)δυσμενείς συνθήκες4)εξτρα πτυχιο5)μεταπτυχιακο6)διδακτορικοΣε αυτά τα ανεκδιήγητα κριτήρια τα οποία πέρασαν νύχτα στο νόμο τα βύσματα για να βολέψουν το τομάρι τους, να αντιπαραβάλουμε και τα σωστά κριτήρια.http://www.pde.gr/index.php?topic=29292.0
Πρώτα απ' όλα ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Δεν τίθεται θέμα εντοπιότητας και μόνιμης κατοικίας γιατί έχω και τα 2 στη Β' Αθήνας. Μεταπτυχιακά και διδακτορικά για 2-3 απ' αυτούς δεν υπάρχουν σίγουρα. Αύριο θα ξέρω περισσότερα, δεν το αφήνω το θέμα.
Ρε παιδιά δεν έχουν σχέση τα μόρια αλλά και αν αποδεσμεύτηκες από το ΠΥΣΔΕ σου.Π.χ. ανήκω ΠΥΣΔΕ κυκλάδων έχω 140 μόρια και είμαι πρώτος.Το Πυσδε κυκλάδων έβγαλε στην πληροφορική 15 κενά και 15 πλεονάζοντες.Οι μετατάξεις έγιναν πρώτα εντός.Αφού κάλυψε τα δικά του 15 κενά και πήρε τους πρώτους 15 σε μόρια στο ΠΥΣΠΕ κυκλάδων οι οποίοι ανήκαν στο ΠΥΣΔΕ κυκλάδων που δήλωσαν κυκλάδες στην συνέχεια δεν έμεινε περιθώριο να φύγει κανείς.Εγώ ήμουν πρώτος αλλά δεν πήρα μετάταξη γιατί δεν δήλωσα Κυκλάδες αλλά άλλον Νομό.Αν δήλωνα Κυκλάδες θα έπαιρνα φυσικά αλλά θα έπρεπε και ο νομός που ήθελα να μην είχε συμπληρώσει το νούμερό του από τους εντός ΠΥΣΔΕ.Αν δήλωναν 14 μόνο για μετάταξη τότε θα έμενε και μια θέση για να διώξουν που θα ήμουν εγώ γιατί ήμουν πρώτος σε μόρια.Για αυτο δεν κάλυψαν τις θέσεις γιατί υπήρχαν αυτοί οι περιορισμοί.Ήταν πολύ δύσκολο για κάποιον να πάει σε άλλον Νομό ακόμη και 500 μόρια να είχε.Ενώ με τις εθελοντικές μετατάξεις δεν υπήρχε τέτοιοι πρόβλημα.Αυτός δεν ήθελε να αδειάσει τα νησιά.Τι ενστάσεις και κουραφέξαλα.Μερικοί νομίζουν πως επειδή είχαν μόρια θα έμπαιναν όπου ήθελαν.Αυτά με τις εθελοντικές.Αφού τις ακύρωσε καλά να πάθουμε.Εδώ υπήρχε άλλο καθεστώς.
η τροποποιητικη ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΦΕΚ ΚΑΤΑΛΑΘΩΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΥΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΚΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμιαεκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:η διατύπωση αυτή αφορά τους πλεονάζοντες.ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΚΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝΔράμας ΠΕ05 Γαλλικής 2Δράμας ΠΕ07 Γερμανικής 5Δράμας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 6Έβρου ΠΕ05 Γαλλικής 7Έβρου ΠΕ06 Αγγλικής 5Έβρου ΠΕ07 Γερμανικής 2Έβρου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 9Έβρου ΠΕ19−ΠΕ20 Πληροφορικής 12Καβάλας ΠΕ05 Γαλλικής 2Καβάλας ΠΕ07 Γερμανικής 2Καβάλας ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 5Καβάλας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 20Καβάλας ΠΕ16 Μουσικοί 2Καβάλας ΠΕ19−ΠΕ20 Πληροφορικής 13Ξάνθης ΠΕ05 Γαλλικής 3Ξάνθης ΠΕ07 Γερμανικής 2Ξάνθης ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 2Ξάνθης ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 14Ροδόπης ΠΕ05 Γαλλικής 22. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε κενές ή συνιστώμενες με την πράξη με−τάταξης θέσεις διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με ταυτόχρονη κατάργη−ση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ανώτερης ή κατώτερηςκατηγορίας, ανά περιφερειακή διεύθυνση είναι:Η διατύπωση αυτή αφορά τις θέσεις.ΥΠΗΡΕΣΙΑ ή ΦΟΡΕΑΣΥ.ΠΑΙ.Θ.ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ /ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΑΡΙΘΜΟΣΘΕΣΕΩΝΔιεύθυνση Δράμας ΠΕ01 2Διεύθυνση Δράμας ΠΕ13 1Διεύθυνση Δράμας ΠΕ18.02 1ΙΕΚ Δράμας ΠΕ01 2Διεύθυνση Έβρου ΠΕ09 1Διεύθυνση Έβρου ΠΕ19−ΠΕ20 2ΙΕΚ Έβρου ΠΕ09 2ΙΕΚ Έβρου ΠΕ19−ΠΕ20 2Διεύθυνση Καβάλας ΠΕ01 2Καβάλας ΠΕ19−ΠΕ20 2Διεύθυνση Ξάνθης ΠΕ01 2Διεύθυνση Ξάνθης ΠΕ05 2Διεύθυνση Ξάνθης ΠΕ11 1Διεύθυνση Ξάνθης ΠΕ13 1ΙΕΚ Ξάνθης ΠΕ01 2ΙΕΚ Ξάνθης ΠΕ05 2Διεύθυνση Ροδόπης ΠΕ05 2Διεύθυνση Ροδόπης ΠΕ11 2ΙΕΚ Ροδόπης ΠΕ05 2ΙΕΚ Ροδόπης ΠΕ11 2δηλαδη ο πραιτορ θελει να μας πει οτι εδινε πλεοναζοντεσ απο το ιεκ ροδοπης και δεν ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΙΕΚ ΡΟΔΟΠΗΣ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ .......
Παράθεση από: praitor στις Αύγουστος 29, 2013, 01:37:37 μμΗ εντοπιότητα δεν λαμβάνεται υπόψη στις μετατάξεις από Βθμια σε Αθμια. Το λέει ο νόμος. 4172/2013 άρθρο 82 παρ. 11Ο αξιολογικός πίνακας συντάσσεται με τα εξής κριτήρια:1)προυπηρεσία2)οικογενειακοί λογοι3)δυσμενείς συνθήκες4)εξτρα πτυχιο5)μεταπτυχιακο6)διδακτορικοΣε αυτά τα ανεκδιήγητα κριτήρια τα οποία πέρασαν νύχτα στο νόμο τα βύσματα για να βολέψουν το τομάρι τους, να αντιπαραβάλουμε και τα σωστά κριτήρια.http://www.pde.gr/index.php?topic=29292.0Γιατί μήπως έτρξε με αυτά τα κριτήρια?Αφού προηγούνταν οι εντός πυσδε ανεξάρτητα από μορια!εγώ δεν πήρα γιατί όλες οι θέσεις καλύφθηκαν από εντος πυσδε και ας είχαν λιγότερα μορια...ημουν μακρια απο σπιτι μου με δύο παιδια και θα παραμείνω μακρια!τοσα χρονια περιμεναμε να ανοιξουν θέσεις σε δημοτικά σαν μόνη ελπίδα και τελικά όσοι ήταν σπίτι τους έμειναν σπίτι τους ενώ εμείς που ήμασταν μακρια μείναμε μακριά χωρίς ελπίδα να έρθουμε κοντα παρέα με τα μόρια που μαζεύαμε παραμεθώριο τόσα χρόνια...τι να πω
Η εντοπιότητα δεν λαμβάνεται υπόψη στις μετατάξεις από Βθμια σε Αθμια. Το λέει ο νόμος. 4172/2013 άρθρο 82 παρ. 11Ο αξιολογικός πίνακας συντάσσεται με τα εξής κριτήρια:1)προυπηρεσία2)οικογενειακοί λογοι3)δυσμενείς συνθήκες4)εξτρα πτυχιο5)μεταπτυχιακο6)διδακτορικοΣε αυτά τα ανεκδιήγητα κριτήρια τα οποία πέρασαν νύχτα στο νόμο τα βύσματα για να βολέψουν το τομάρι τους, να αντιπαραβάλουμε και τα σωστά κριτήρια.http://www.pde.gr/index.php?topic=29292.0
praitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.
Μέσα στις δεκάδες σκέψεις που ο καθένας μας έχει...Μετατάξεις, έπρεπε να γίνουν, αυτό ήταν ένα κοινό αίτημα.
Παράθεση από: togaidouritougeitona στις Αύγουστος 29, 2013, 02:13:57 μμpraitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.Πάμε ξανά.Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμιαεκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.