0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
κανω ολο το πακετο του choices d κ αν τραβαει ο μαθημτης κ το towards mastering, ξεκινω με τα σχολεια προσπαθω να τελειωσω μεσα μαη πριν τις εξετασεις γυμνασιου με 3 ωρες την βδομαδα κ παντα μα παντα κακος - καλος μαθητης εχω θεμα. δεν προαλαβαινω να το τελειωσω. ασε που παντα δυσκολευονται στη μεταβαση απο c σε d... για πειτε μηπως κανω κατι λαθος...
Νομίζω ότι για τόσο διευρυμένο πακέτο, ο χρόνος είναι λίγος, ειδικά αν χάνονται ώρες μέσα στη χρονιά λόγω ασθενειών, εκδρομών κλπ. (έχεις υπολογίσει πόσες ώρες κάνετε μάθημα συνολικά?)Κατά τη γνώμη μου οι πιθανές λύσεις είναι οι εξής:1. Αρχίζεις νωρίτερα και τελειώνεις αργότερα μέσα στη χρονιά2. Κάνεις μερικά πασαλείμματα (περνάς ελαφρά writing, speaking και επαναληπτικές ασκήσεις)3. Βγάζεις το Towards Mastering και στη θέση του κάνεις μια πιο ελαφριά γραμματική4. Το παίρνεις απόφαση ότι δεν θα μπορέσεις να τελειώσεις το βιβλίο (στην τελική το κάθε βιβλίο είναι γραμμένο για να καλύπτεται σε Χ ώρες και αν κάνεις λιγότερες απλούστατα δεν θα τελειώσει)Η μετάβαση στην D λογικά δεν πρέπει να είναι δύσκολη, αλλά αυτό εξαρτάται από την ύλη που καλύπτεις σε κάθε τάξη.Γενικότερα για την παράλειψη τάξεων, δεν είμαι καθόλου υπέρ γιατί πιστεύω ότι η τακτική αυτή οδηγεί σε περισσότερη πίεση και χαμηλότερη επίδοση στο FCE/ECCE που είναι ό,τι χειρότερο για τους μαθητές που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν για Proficiency. Για έναν πολύ δυνατό μαθητή θα σκεφτόμουν ως πιθανότητα να παραλείψω την D και όχι την C ή την Pre-Lower. Πάντως ρόλο παίζουν και τα βιβλία που χρησιμοποιείς. Άλλο είναι να πας από εύκολο βιβλίο C σε δύσκολο D και άλλο από δύσκολο C σε μέσης δυσκολίας D. Με άλλα λόγια, όλα είναι σχετικά
Συνολικα βγαινουν καπου στις 90ωρες (που δεν τις θεωρω λιγες )
1. αυτο θελω να το κανω αλλα κανεις δεν ξεκινα πριν τα σχολεια κ θελω να συνεχισω ειτε με λιγα μαθηματα μεσα στις εξετασεις ειτε μετα αλλα παλι βρισκω πορτα. για αυτο ρωταω αν εσεις σε τετοιες ταξεις γυμνασιου συνεχιζετε μετα ή ενδιαμεσα των απολυτηριων εξετασεων;
2. αυτο το σκεφτομαι σαν λυση γιατι πχ. κανω κ Mid + end of year tests μαζι με 2 επαναληπτικα μαθηματα που σοοσ να 'ναι τρωνε ωρες μαθηματων. και ισως να βαζω τα units tests σε εξτρα ωρες (και ας μην τις πληρωνομαι)
4. οχι αυτο δεν το δεχομαι
εχεις δικιο για το τελευταιο, εχω βρει κ εγω πολλα βιβλια μου παλια ουτε τα μισα να εχω γραμμενα. αλλα κανει καποως στους γονεις να μην εχεις τελειωσει το βιβλιο...
αα επεισης για το θεμα των τεστς εχω σκεφτει να του το αφηνω να το συμπληρωνει αλλα σκεφτομαι οτι ειτε θα αντιγραφει ειτε οτι δεν θα ειναι τοσο συγκεντρωμενος.