0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στρεβλή η εντύπωσή σου. Αλλά να το πάμε αναλυτικά..Στο Γυμνάσιο: Ένας φυσικός ή χημικός μπορεί σε ικανοποιητικό βαθμό να διδάξει το μάθημα του άλλου, συν τη βιολογία (που στο γυμνάσιο το βιβλίο είναι λίγο αστείο, σαν συλλογή σταυρολέξων κλπ, και εκεί θα έπρεπε να πιέσουν οι φίλοι βιολόγοι να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο για το μάθημα αυτό). Ένας βιολόγος θα δυσκολευτεί αρκετά με τη φυσική, ουσιαστικά δεν θα διδάξει φυσική.Στο Λύκειο:Ένας φυσικός μπορεί να διδάξει άνετα και χημεία μέχρι Β λυκείου, βιολογία πιο δύσκολα, εκτός αν ασχοληθεί πάρα πολύ, αλλά το αποτέλεσμα φυσικά δεν θα είναι ίδιο με αυτό όταν το διδάσκει ένας επαρκής βιολόγος. Η αλήθεια να λέγεται.Ένας χημικός θα διδάξει πιο δύσκολα φυσική μέχρι Β λυκείου, εκτός αν έχει μεγάλη εμπειρία και μεράκι να ασχοληθεί.Ένας βιολόγος μπορεί να διδάξει μόνο βιολογία.Συμπέρασμα: στο Λύκειο ειδικά ο καθένας πρέπει να περιοριστεί στην ειδικότητά του, και κατ' εξαίρεση (μέχρι Β λυκείου) οι φυσικό/χημικοί να διδάσκουν το άλλο μάθημα (χημεία/φυσική) και σε πολύ ειδικές περιπτώσεις - όταν δηλαδή δεν υπάρχει βιολόγος, ή δεν έχει άλλες ώρες ο βιολόγος - να αναλάβουν και βιολογία μέχρι Β λυκείου πάντα.Γ λυκείου είναι ντροπή να αναγκάζονται (ξέρουμε όλοι περιπτώσεις) κάποιοι ΠΕ04 να διδάσκουν άλλο μάθημα!
...εντάξει δεν είναι τόσο απλό. Όταν δημοσιεύεις μία λίστα δεδομένων και αμέσως κάποιος σου εντοπίζει σφάλμα, η λίστα χάνει την αξιοπιστία της γενικά. Έτσι λένε. Γιατί να είναι μόνο αυτό που τυχαία βρήκε κάποιος, και να μην είναι και κάποιο άλλο, κατάλαβες τώρα. Από γενικεύσεις και αναφορές σε ομαδοποίηση δεδομένων μας έχεις συνηθίσει εξάλλου.
Συνάδελφε AntiKar. Τα υπονοούμενα και οι ειρωνείες αλλού σε παρακαλώ. Αντι να μαζευτείτε κσι να αποσύρετε αυτά που γράφετε πάτε να βγείτε και από πάνω. Δεν πάμε καλά εδω μέσα...