0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατι ταυτιζεστε με τους κριτες σας;Συνδρομο εχετε;
Ας βάλουν πρώτα αξιολόγηση σε γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, καθηγητές πανεπιστημίου, βουλευτές, δικαστές και στο τέλος, αφού βάλουν σε όλους αυτούς, ας βάλουν μετά και σε μας τους δασκαλάκους.Αξιολόγηση από πάνω προς τα κάτω, αυτό είναι αδιαπραγμάτευτη απαίτησή μου. Δεν αξιολογείς πρώτα τα πόδια όταν αυτά κλωτσάνε δεξιά και αριστερά, ο χαζός ο εγκέφαλος φταίει καταρχήν.
Γιατί να υπάρξει αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς;;; Ας ξεκινήσουμε από αυτό.Υπάρχει στους γιατρούς;; Όχι. Ο καθένας μας επιλέγει και πηγαίνει να τον χειρουργήσει ο γιατρός για τον οποίο άκουσε καλές γνώμες, θετικά σχόλια π.χ. Υπάρχει στους δικηγόρους;;; Όχι. Προτιμούνται όσοι δικηγόροι έχουν επιτυχίες και θετικά σχόλια. Το ίδιο ισχύει και στους εκπαιδευτικούς. Σχόλια & γνώμες ακούγονται για όλους: είναι αυστηρός, δεν βοηθά τους μαθητές, βάζει δύσκολα θέμα, βάζει πολλά για το σπίτι, συνδικαλίζεται & παίρνει συνεχώς άδεια κλπ., κλπ., κλπ. Από τη στιγμή που έχουμε κριθεί από Παν/κές σχολές & Παν/κούς καθηγητές και πολλοί από εμάς από τον γραπτό ΑΣΕΠ, δεν υπάρχει περίπτωση να μας αξιολογήσει αντικειμενικά και σωστά ένας Δ/ντής, ένας Σύμβουλος... Γιατί πολύ απλά κι αυτός τη γνώμη και τα σχόλιά του θα καταγράψει, που κι αυτά υποκειμενικά θα είναι κι ασφαλώς, αν του παραχωρούσε τη θέση του διδάσκοντος, τη στιγμή που διδάσκει σ' ένα "ζόρικο" τμήμα, ο αξιολογούμενος συνάδελφος, αμφιβάλλω αν θα έκανε κάπως καλύτερα το μάθημα. Τους βλέπουμε και στα διάφορα τηλεσεμινάρια τους Συμβούλους... Γενικόλογα πράγματα, ασαφή, έτοιμη βιβλογραφία κι όλα καλά... Χωρίς πολλά λόγια: όσοι κάθονται σε θέσεις & καρέκλες, μακριά από τη μάχιμη δημόσια εκπαίδευση, με τα πολλά τρωτά της, είναι άνετοι κι ωραίοι στο να μιλούν θεωρητικά περί παιδαγωγικών θεωριών & περί νέων τεχνικών εκμάθησης και διδασκαλίας, αλλά όταν εμάς μάς απασχολεί η ουσία κι όταν μάς πιέζει η ύλη, αφού τα παιδιά θα εξεταστούν με τράπεζα θεμάτων, μικρή αξία θα έχει αυτού του είδους η αξιολόγηση. Άρα, ποιος ο σκοπός να εφαρμοστεί;;; Ποιες θα είναι οι βελτιώσεις που θα επιφέρει;; Ουδεμία, παρά μόνο κατηγοριοποιήσεις & διακρίσεις...
Τι αξιολόγηση και μπούρδες μας λένε; Αφού η μόνη μας "τιμωρία" θα είναι απλά να παρακολουθούμε σεμινάρια!!!!Κοινώς η αξιολόγηση κεραμέως είναι απλά μια ακόμα μέθοδος κονόμας για να σπαταλήσουν στο μέλλον πακέτα ΕΣΠΑ οι εκπαιδευτές σεμιναρίων , όταν αυτοί θα (κάνουν ότι) εκπαιδεύουν εμάς τους ανεπαρκώς αξιολογηθέντες.....Εγώ φυσικά είμαι υπέρ μιας πραγματικής αξιολόγησης, αυστηρά και μόνο κάτω από ΟΛΕΣ τις παρακάτω προϋποθέσεις (μηδεμιάς εξαιρουμένης):1) Πανελλήνιες εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων απεριόριστου μεγέθους και με εξασφαλισμένη την αξιόπιστη τυχαιότητα στην επιλογή των κοινών για όλους θεμάτων, ώστε να φανεί ποιος εκπαιδευτικός είναι τελικά ο καλύτερος στο γνωστικό αντικείμενο. Και αυτός ας αξιολογεί μετά τους υπόλοιπους για το γνωστικό. Στις πανελλήνιες φυσικά θα πρέπει να υποχρεωθούν να γράψουν και καθηγητές πανεπιστημίου, αν θέλουν να γίνουν αξιολογητές γνωστικού (στοιχηματίζω ότι οι περισσότεροι καθηγητές πανεπιστημίου θα πατώσουν στις γραπτές εξετάσεις, γιατί η πλειοψηφία τους είναι βύσματα που έχουν ανέρθει στην έδρα τους έρποντας και γλύφοντας).2) Κάμερα στους φερέλπιδες υποψήφιους αξιολογητές στα παιδαγωγικά με ταυτόχρονη κάλυψη του προσώπου και του ήχου των παιδιών, όταν αυτοί θα κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε ΤΥΧΑΙΑ σχολεία στα οποία θα τους καλούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να διδάξουν και να μας δείξουν πόσο καλοί είναι στα παιδαγωγικά. Ώστε να φανεί ποιος πραγματικά είναι καλύτερος στο να επιβάλει παιδαγωγικό κλίμα στην τάξη, στην πράξη και όχι στην θεωρία. Στην συνέχεια ψηφοφορία από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς, που βλέποντας τις κάμερες θα κρίνουμε αν ο φέρελπις αξιολογητής αξίζει πραγματικά τον τίτλο του. Και αυτός που θα κριθεί με αυτόν τον τρόπο από την ψήφο των εκπαιδευτικών ως ο καλύτερος παιδαγωγός, αυτός ας έχει μετά το δικαίωμα να αξιολογήσει τον καθένα από εμάς στα παιδαγωγικά.
Κάποιοι είσθε σαν το εφησυχασμένο πλήρωμα του Τιτανικού που πάει πάνω στο παγόβουνο...
Φαντάζομαι αναφέρεσαι στους επιθεωρητές της ακατανόμαστης, σωστά;Προς παγόβουνο πάει η ακατανόμαστη, και μαζί της θα πνιγούν και οι επιθεωρητές-μούτσοι της....
όταν θα έλθει στο σχολείο σου επιθεωρητής να του το πεις
Τι είδους εκπαιδευτικός μπορεί να είναι κάποιος, όταν είναι καλύτερος στο γνωστικό αντικείμενο και παρ' όλα αυτά αποδέχεται να κριθεί από έναν χειρότερό του στο γνωστικό;;;Τι είδους εκπαιδευτικός μπορεί να είναι κάποιος, όταν αποδέχεται να κριθεί στα παιδαγωγικά και στις πρακτικές διδασκαλίας από ανθρώπους που έχουν να μπουν στην τάξη 20 χρόνια;;;Εθελόδουλο σκουλήκι της γης είναι, αλλά ανάμεσα στους μάχιμους εκπαιδευτικούς δεν θα βρεθούν πολλά σκουλήκια που θα καταδεχτούν να κριθούν από αναξιοσύμβουλους που είναι κατώτεροι τους.
Εγώ προτιμώ να τον απομακρύνει ο Σύλλογος διδασκόντων σε συμφωνία με τον Διευθυντή του Σχολείου και κάποιον πιο πάνω, ίσως τον ΔΔΕ και κατόπιν και συνεντεύξεων με μαθητές και γονείς. Αυτό είναι πιο ρεαλιστικό από τις κάμερες κλπ που προτείνεις εσύ. Σε κάθε περίπτωση παρακαλάω να μη μου τύχει εμένα το λαχείο και πέσουν τα παιδιά μου σε τέτοιον εκπαιδευτικό για τον οποίο σήμερα το μόνο που λέμε είναι "ε μωρέ τι να κάνουμε, κρίμα είναι ο άνθρωπος" και με αυτό τον τρόπο καίγεται το μέλλον μαθητών χωρίς να ιδρώνει το αυτί κανενός. Ή αν ιδρώνει έχει τα χέρια του δεμένα (Διευθυντής σχολείου, ΔΔΕ ή οποιοσδήποτε άλλος).
τολμάει κανείς να πει του συμβούλου, μην μπεις στην τάξη να με αξιολογήσεις;
Οι επιθεωρητές, όπως και να αυτοονομαστούν (σύμβουλοι κτλ) είναι ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ που κρατούν μπλοκάκι και φοράνε γραβάτα και σε ''κόβουν'' απ'την κορφή μέχρι τα νύχια. Ας έρθουν, λοιπόν.
lemonpies, μια χαρά έρχονται, και πιάνουν ψιλή κουβέντα με τους διευθυντές (χωρίς εμάς παρόντες, φυσικά).
Ναι, εγώ τολμάω!
Να μας πεις και τον μεταξύ σας διάλογο που θα ακολουθήσει