*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 728255 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1330 στις: Μάρτιος 07, 2013, 07:42:20 μμ »
Με την έναρξη του σχολικού έτους 2013-2014, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας με τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης, θα εφαρμοστεί σε όλες τις σχολικές μονάδες Προσχολικής, Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας θα πραγματοποιηθεί επιμόρφωση των διευθυντών όλων των σχολικών μονάδων της γενικής εκπαίδευσης της χώρας. Την ευθύνη της  επιμόρφωσης θα έχουν η Επιστημονική Ομάδα του Έργου της ΑΕΕ με φορέα υλοποίησης το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π) και οι υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. Τα επιμορφωτικά σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν σε επίπεδο Διευθύνσεων Α/θμιας & Δ/θμιας  Εκπαίδευσης. Τα σεμινάρια θα απευθύνονται σε όλους τους Δ/ντές των σχολικών μονάδων Π.Ε. και Δ.Ε. Στα σεμινάρια θα συμμετέχουν επίσης οι Σχολικοί Σύμβουλοι παιδαγωγικής ευθύνης των σχολικών μονάδων κάθε Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Η επιμόρφωση θα πραγματοποιηθεί  κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου του 2013 (Μάρτιος–Ιούνιος 2013).
Η με αριθμ. πρωτ. 30972/Γ1/05.03.2013 Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού  Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης»,  η οποία έχει σταλεί για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης εδώ:

http://www.esos.gr/uploads/dthmia/ypoyrgiki_apofasi_axiologisi.pdf
και η εγκύκλιος εδώ:

http://www.esos.gr/uploads/dthmia/egyklios_axiologisi.pdf

Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:41:42 »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1331 στις: Μάρτιος 09, 2013, 11:36:57 μμ »
αυριο το εθνος της κυριακης δημοσιευει τα ονοματα 1301 επιορκων υπαλληλων υποψηφιων για απολυση..56 ειναι εκπαιδευτικοι...

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5715
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1332 στις: Μάρτιος 10, 2013, 10:30:07 πμ »
Πολλές λίστες κυκλοφορούν τελευταίως... και προκοπή δεν βλέπουμε.
Ονόματα, ονόματα, ονόματα...
Και το κυριότερο, για καμία λίστα δεν μαθαίνουμε αν όντως είναι ένοχοι αυτοί που αναφέρονται ή αν απλώς κατηγορούνται.
Αρκεί να πιστεύουμε ότι κάποιος άλλος είναι υπεύθυνος για την όλη κατάσταση και να δικαιολογείται μέσα μας ό,τι αποφασίζεται;

Τέλος πάντων. Ας εφαρμόσουν ό,τι ορίζει ο υπαλληλικός κώδικας επιτέλους, να πάμε παρακάτω ως χώρα. ::)
Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Συνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1333 στις: Μάρτιος 10, 2013, 11:26:51 πμ »
Η ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ

Aσυλία σε 1.301 επίορκους

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63794718

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:41:42 »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1334 στις: Μάρτιος 13, 2013, 02:11:18 μμ »
Ένταση στη Βουλή για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών


Ένταση προκλήθηκε   στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής όπου γίνεται η επεξεργασία επί  του Σχεδίου  Νόμου του υπουργείου Παιδείας «Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.)», όταν ο Βουλευτής Γ. Κυρίτσης πήρε θέση για την αξιολόγηση των δασκάλων και καθηγητών.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΡΙΤΣΗΣ: Με εκπλήσσει συνεχώς η Επιτροπή, γιατί είναι πράγματα τα οποία δεν κατανοώ. Και δεν κατανοώ, γιατί εγώ προέρχομαι από τον χώρο όπου κάθε βράδυ με αξιολογούσαν και επέζησα. Δεν είμαι καθόλου, ούτε στη φιλοσοφία μου, ούτε στη σκέψη μου, ότι υπάρχουν κάποιοι, οι οποίοι δεν θα αξιολογηθούν ποτέ και μάλιστα αυτοί οι κάποιοι έχουν την ευθύνη των παιδιών μας. Γι' αυτό συνεχώς μένω άναυδος, γιατί συζητάμε το αυτονόητο. Εγώ πίστευα ότι σήμερα, αυτό είναι ένα δεδομένο. Αν και μπορούμε να πούμε ότι είναι μεγάλος ο μισθός, να πούμε ότι πρέπει να προκηρύσσεται η θέση του Προέδρου, τα οποία είναι πράγματα που μπορούμε να κάνουμε. Να συμφωνήσουμε ότι δεν θα τον βγάζει ο Υπουργός. Να φτιάξουμε εμείς μια Επιτροπή, θα έρχεται στη Βουλή, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων. Αυτό είναι κάτι που συζητάμε. Αλλά το να συζητάμε αν πρέπει να αξιολογηθούν και τί θα γίνει μετά την αξιολόγηση, αν κάποιος δεν κάνει για αυτή τη δουλειά.
Καταρχήν δεν σημαίνει ότι δεν είναι μορφωμένος. Υπάρχουν άνθρωποι με πτυχία, με διδακτορικά αλλά δεν έχουν ικανότητα να διδάξουν. Η διδασκαλία είναι μια άλλη ιστορία. Και επειδή ξέρουμε πάρα πολύ καλά τι συμβαίνει στα σχολεία, επειδή ξέρουμε πολύ καλά τι έχει γίνει και με ανθρώπους που όχι μόνο είναι ανίκανοι, αλλά έχουν και προβλήματα κ.τ.λ.. Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη σε όλους τους τομείς και σε όλους τους τομείς του Δημόσιου, σε όλες τις βαθμίδες. Δεν μπορεί να είναι κάποιοι στο απυρόβλητο συνεχώς. Και το λέω αυτό γιατί πραγματικά δεν το κατανοώ.
Όλη μου τη ζωή κάθε βράδυ κάποιοι έλεγαν ότι αυτός είναι ή δεν είναι καλός. Τον άλλο χρόνο δεν είχα δουλειά ή είχα. Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει, κάποιος γίνεται δάσκαλος, δεν βαριέσαι, διδάσκει δεν διδάσκει εμείς τον κρατάμε.
ΘΕΑΝΩ ΦΩΤΙΟΥ: Ρωτάω που δουλεύατε.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΡΙΤΣΗΣ: Σε όλα τα θέατρα της Ελλάδος με όλους τους μεγάλους πρωταγωνιστές και όλο το παγκόσμιο ρεπερτόριο, αν δεν το ξέρετε. Δυστυχώς, λυπάμαι πολύ για εσάς.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Κυρία Φωτίου δεν επιτρέπεται.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΨΑΡΙΑΝΟΣ: Ομιλεί εκτός μικροφώνου.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΡΙΤΣΗΣ: Κάθε βράδυ, όταν κάνεις παράσταση κάποιοι από κάτω σε κρίνουν.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Κύριε Κυρίτση παρακαλώ. Κύριε Ψαριανέ παρακαλώ.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΡΙΤΣΗΣ: Δηλαδή, εδώ τί βλέπω; Καταγγελίες, όχι πρόταση. Δηλαδή ας πούμε, για παράδειγμα, καταγγελία. Όχι να μην αξιολογηθούν, δεν δημοκρατικό κ.τ.λ.. Τι δεν είναι δημοκρατικό; Σε ποιο πολιτικό σύστημα δεν θα αξιολογούνται οι εργαζόμενοι; Υπάρχει τέτοιο πολιτικό σύστημα, γιατί εγώ δεν το ξέρω μέχρι σήμερα.
Είναι γεωγραφικό το θέμα για τη σωστή εκπαίδευση. Δεν είναι γεωγραφικό. Έχω τελείωσα Γυμνάσιο στην επαρχία. Όλοι συμμαθητές μου ήταν από τους πρώτους που μπήκαν στα Πανεπιστήμια. Δεν έχει σημασία αν είναι στα Βόρεια ή στα Νότια προάστια, σημασία έχει ποιο είναι το σύστημα, ποιά είναι η ύλη, πώς διδάσκουν.
Εγώ πίστευα ότι καθίσουμε σήμερα εδώ, να δούμε πώς θα το οργανώσουμε για την αξιολόγηση και να μιλήσουμε για την ύλη, τη διδασκαλία, τον τρόπο διδασκαλίας, να τα αλλάξουμε όλα αυτά και ξαφνικά κολλάμε για το αν θα τους αξιολογήσουμε. Και δεν υπάρχει και αντιπρόταση, ότι εγώ θέλω με αυτό τον τρόπο να αξιολογήσω, υπάρχει μόνο μια καταγγελία. Έχω βαρεθεί αυτές τις καταγγελίες. Είτε θα αποφασίσουμε για τα παιδιά μας, για τα σχολεία όλοι μαζί ή αν είναι μόνιμα να κάνουμε καταγγελία, να σας πω κι εγώ, να μην αξιολογηθεί κανένας.
Για αυτό σας λέω ότι μένω άναυδος. Πιστεύω, ότι όχι μόνο πρέπει να αξιολογηθούν, αλλά πρέπει να φτιάξουμε αυτές τις Επιτροπές. Θα γίνουν λάθη, κάποτε όμως πρέπει να αρχίσουμε. Υπάρχουν κόμματα και παρατάξεις που έχουν την αντίληψη ότι ο δάσκαλος πρέπει να είναι υπολοχαγός, λοχαγός, ταγματάρχης κ.τ.λ.. Να μιλήσουμε, λοιπόν, για την ύλη, για το πώς θα αλλάξουμε τον τρόπο διδασκαλίας και φυσικά το αυτονόητο, ότι σαφώς θα κρίνονται, όπως κρινόμαστε όλοι. Κρίνεσαι, είτε για να γίνει Βουλευτής, είτε για να κάνεις οποιαδήποτε δουλειά. Π.χ. αν δεν είσαι καλός υδραυλικός δεν έχεις δουλειά την επόμενη μέρα. Σας ευχαριστώ πολύ.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Ευχαριστούμε πολύ. Για να πούμε κάποια πράγματα. Τάξη ‘73 στην Καβάλα. 32 στην τάξη και οι 32 σε σχολές. Ο πρώτος και ο τρίτος, στους δέκα πρώτους, στη σχολή Τοπογράφων Ναυπηγών Μηχανικών συ

esos

Αποσυνδεδεμένος IFIGENEIA_THESS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1335 στις: Μάρτιος 13, 2013, 03:46:55 μμ »
Eγω να πω κατι αλλο...Υπαρχει ατομο σε λυκειο της θεσσαλονικης διορισμενος μονιμος που καθυστερει να μπει σε καθε μαθημα ενα 25λεπτο , ταυτοχρονα κανει πολιτικο προσηλυτισμο στους μαθητες κ δεν τελειωνει την υλη στα μαθηματα που του εχουν ανατεθει. Τον ειχα κ εγω καθηγητη στο σχολειο . Οποιος δε συμφωνουσε με τις πολιτικες του αποψεις τον προσβαλε μπροστα σε ολους!εμεις τοτε ειχαμε παει στο διευθυντη μηπως κ μπορεσει να του κανει καποια αναφορα αλλα δυστυχως δεν ακουγε τα παραπονα μας λεγοντας μας οτι κανενας δεν μπορει να του κανει τπτ!κ λοιπον ρωταω εγω ...ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΑΞΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ???ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ?

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1336 στις: Μάρτιος 13, 2013, 04:27:12 μμ »
συμφωνώ μαζί σου, ναι πρέπει να αξιολογηθεί αυτός.

Όλοι μας ξέρουμε περιστατικά από συναδέλφους που μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα τότε θυμούνται να βγάλουν φωτοτυπίες, ή να πάνε τουαλέττα ή να ανάψουν τσιγάρο ή να φάνε.
Σε σχολείο που υπηρετούσα, δεν υπήρχε περίπτωση οι καθηγητές να πάνε στην τάξη για μάθημα αν δεν ερχόταν ο διευθυντής και να τους πει "συνάδελφοι έχει κτυπήσει το κουδούνι παρακαλώ πηγαίνετε στις τάξεις σας!" και τότε όλοι κοιταζόνταν σαν χαζοί μεταξύ τους και αναρωτιόταν "μα πότε χτύπησε?"
Και το κορυφαίο: έκαναν ότι πήγαιναν στις τάξεις και μετα στεκόνταν στις σκάλες και συνέχιζαν την κουβέντα!!
Όλοι μας ξέρουμε περιστατικά από συναδέλφους που διαμαρτύρονται για το ωρολόγιο πρόγραμμα γιατί τους έχουν 1η ώρα και δεν μπορούν να ξυπνάνε κλπ.

Επομένως η αξιολόγηση πρέπει να γίνει αλλά να γίνει σε μετρήσιμα και αντικειμενικά σημεία, όπως τα παραπάνω που ανέφερα.
Το να μπει όμως ο σύμβουλος στην τάξη και να κρίνει αν κάνεις καλό μάθημα αυτό δεν είναι αντικειμενικό ούτε μετρήσιμο. Αν εγώ μπω στην δική σου τάξη εκτός του ότι θα σε επηρεάσω και δεν θα κάνεις το μάθημα το ίδιο άνετα, σίγουρα θα βρω πολλά πράγματα που κατά την γνώμη μου είναι "λάθος" όπως και εσύ αν μπεις στη δική μου. Και αυτό γιατί ο καθένας μας είναι διαφορετικός και έχει το δικό του στυλ.

Γιατί τελικά αυτό θα γίνει. θα έχουμε τον σύμβουλο μέσα στην τάξη. Εκεί το τοπίο είναι θολό. Δεν μπορείς καταρχήν να κάνεις το ίδιο μάθημα σε όλα τα τμήματα. Υπάρχουν τα πιο "ζόρικα" τμήματα, τα τμήματα με πιο χαμηλό επίπεδο κλπ. Δεν μπορεί να σε κρίνει από 1 ώρα μάθημα σε ένα τμημα.

Αποσυνδεδεμένος εμπειρος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1337 στις: Μάρτιος 13, 2013, 04:33:38 μμ »
Συμφωνω μαζι σου σχεδον σε ολα. Ποσο μαλλον οταν ο συμβουλος εχει μια ιδεατη εικονα τι εστι μαθημα αφου μπορει να εχει και λιγα ετη διδακτικη εμπειρια και αυτη προ 15ετιας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2013, 07:11:06 μμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1338 στις: Μάρτιος 13, 2013, 05:47:43 μμ »
Eγω να πω κατι αλλο...Υπαρχει ατομο σε λυκειο της θεσσαλονικης διορισμενος μονιμος που καθυστερει να μπει σε καθε μαθημα ενα 25λεπτο , ταυτοχρονα κανει πολιτικο προσηλυτισμο στους μαθητες κ δεν τελειωνει την υλη στα μαθηματα που του εχουν ανατεθει. Τον ειχα κ εγω καθηγητη στο σχολειο . Οποιος δε συμφωνουσε με τις πολιτικες του αποψεις τον προσβαλε μπροστα σε ολους!εμεις τοτε ειχαμε παει στο διευθυντη μηπως κ μπορεσει να του κανει καποια αναφορα αλλα δυστυχως δεν ακουγε τα παραπονα μας λεγοντας μας οτι κανενας δεν μπορει να του κανει τπτ!κ λοιπον ρωταω εγω ...ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΑΞΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ???ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ?
Και συ IFIGENEIA_THESS περιμένεις από τον διευθυντή που ερχόταν οι ίδιοι του οι μαθητές και του κάναν παράπονα και τους απαντούσε ΨΕΜΑΤΑ ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί είτε φοβόταν (την πολιτική του παράταξη; ) είτε βαριόταν είτε δεν ήθελε να "μπλέξει" να ....... θυμιθεί τώρα να "δει" τις 25λεπτες καθυστερήσεις;;;;


Καλά περίμενε...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1339 στις: Μάρτιος 13, 2013, 08:11:09 μμ »
Συμφωνω μαζι σου σχεδον σε ολα. Ποσο μαλλον οταν ο συμβουλος εχει μια ιδεατη εικονα τι εστι μαθημα αφου μπορει να εχει και λιγα ετη διδακτικη εμπειρια και αυτη προ 15ετιας.

και όχι μόνο αυτό αλλά ένας επιθεωρητής που θα έρθει μια φορά στο σχολείο δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει το τμήμα, τα παιδιά, τη νοοτροπία τους, το κλίμα της τάξης, τα προβλήματα της τάξης, τον ρυθμό της τάξης ώστε να κρίνει αν κάνεις καλό μάθημα ή όχι!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1340 στις: Μάρτιος 13, 2013, 08:15:26 μμ »
Eγω να πω κατι αλλο...Υπαρχει ατομο σε λυκειο της θεσσαλονικης διορισμενος μονιμος που καθυστερει να μπει σε καθε μαθημα ενα 25λεπτο , ταυτοχρονα κανει πολιτικο προσηλυτισμο στους μαθητες κ δεν τελειωνει την υλη στα μαθηματα που του εχουν ανατεθει. Τον ειχα κ εγω καθηγητη στο σχολειο . Οποιος δε συμφωνουσε με τις πολιτικες του αποψεις τον προσβαλε μπροστα σε ολους!εμεις τοτε ειχαμε παει στο διευθυντη μηπως κ μπορεσει να του κανει καποια αναφορα αλλα δυστυχως δεν ακουγε τα παραπονα μας λεγοντας μας οτι κανενας δεν μπορει να του κανει τπτ!κ λοιπον ρωταω εγω ...ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΑΞΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ???ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ?

Διότι αγαπητή Ιφιγένεια, αν το κόμμα για το οποίο κάνει προσηλυτισμό είναι κυβερνητικό, αυτός θα βγαίνει στον αφρό και με την αξιολόγηση και θα την πληρώνουν άλλοι, που μπορεί να είναι εξαιρετικοί στη δουλειά τους. Την αξιολόγηση δεν πρέπει να την βλέπουμε αποκομμένα από το περιβάλλον, στο οποίο καλείται να εφαρμοστεί και αυτό το περιβάλλον και οι εμπειρίες που έχουμε όλοι με τις πλάγιες μεθόδους είναι που μας φοβίζει. Διάβαζα μια είδηση πχ οτι στη Μ. Βρετανία μητέρα καταδικάστηκε σε φυλάκιση ενός έτους εξαγοράσιμη, βέβαια, γιατί δήλωσε ψευδή διεύθυνση κατοικίας ( η οποία ήταν όμως η διεύθυνση των γονιών της) για να γράψει το γιο της σε άλλο σχολείο. Εμείς ζούμε στη χώρα, όπου υπάρχουν περιπτώσεις που μπαίνει μέσο για να πιέσουν συναδέλφους να βάλουν καλούς βαθμούς σε μαθητές. Εδώ με το νέο καθεστώς των αργιών, έχουν ξεκινήσει καταγγελίες κατά δ.υ. σε υπηρεσίες που κάνουν ελέγχους από επιχειρηματίες παραβάτες για να τους φοβίσουν και να μην κάνουν τη δουλειά τους. Με την καταγγελία πλέον και μέχρι να εκδικαστεί (ζήσε Μάη μου) ο υπάλληλος εισπράττει το 1/3 του μισθού του μόνο.

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1341 στις: Μάρτιος 13, 2013, 08:58:05 μμ »
Και αν το κόμμα ΔΕΝ είναι κυβερνητικό ;Γιατί ....υπάρχουν και άλλες απόψεις  :o

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1342 στις: Μάρτιος 13, 2013, 08:59:15 μμ »
πιασ τ αβγο και κουρευτο....... Μά πότε θα ερθει αυτή η "αγία" αξιολόγηση?
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1343 στις: Μάρτιος 13, 2013, 09:06:44 μμ »
λοιπον εμενα -και να με συγχωρειτε κιολας- αυτη η αξιολογηση και γενικα καθε "καινοτομια" που ακουμε τελευταια μου θυμιζει  τη διαφημιση με τον τυπο που στην αρχη λεει "βαλε μου 10 φετες ζαμπον" ,μετα κοντοστεκεται και με υφος γεματο ανακουφιση εν τελει  αναφωνει " ααα!  παριζα υφαντης οχι ο'τι κι ο'τι ......."  οποτε η αξιολογηση ειναι η παριζα ( ή για πολλους το ο'τι κι ο'τι εν οψει πεινας ......) ;D ;D ;D
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160673
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 386
Σύνολο: 399

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.