Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το να θέλει ο καθένας το σύστημα που τον συμφέρει το καταλαβαίνω (εδώ που φτάσαμε). Το να προσπαθεί να πείσει με επιχειρήματα κάποια αρχή (δικαστήριο, Yπουργείο) με οποιοδήποτε τρόπο (προσφυγή, κινητοποίηση μέσω ομοσπονδιών) ότι το σύστημα που τον συμφέρει είναι το δικαιότερο, πάλι μπορώ να το καταλάβω. Το να προσπαθεί να πείσει τον οποιοδήποτε συνάδελφο που τον συμφέρει διαφορετικό σύστημα και το αντίθετο, κάτι που γίνεται σε αυτό το forum σε σελίδες επί σελίδων, δεν μπορώ να το κατανοήσω με τίποτα! Δεν οδηγεί αυτό ρε παιδιά πουθενά!
Κάποιοι εδώ μέσα δεν γνωρίζετε δύο βασικά σημεία του Συντάγματος:1 Η ύπαρξη και η ανεξάρτητη λειτουργία των Ανεξαρτήτων Αρχών (ανάμεσα στις οποίες είναι και ο ΑΣΕΠ) προβέπεται συνταγματικά. Ανεξάρτητη αρχή σημαίνει ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να της λέει τί να κάνει και πως να λειτουργεί, διότι τότε θα έπαυε να είναι ανεξάρτητη.Ο Ασεπ έχει προκρίνει γραπτό διαγωνισμό για τους εκπαιδευτικούς εδώ και δύο δεκαετίες λειτουργίας του. 2 Το σύνταγμα επίσης απαγορεύει τη μετατροπή συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου χρόνου, δηλαδή ουσιασικά απαγορεύει τη μονιμοποίηση με κύριο κριτήριο την προϋπηρεσία.Δυστυχώς ούτε οι χ ψ εργατοπατέρες γνώριζαν, ως μη όφειλε, αυτά τα δύο σημεία του Συντάγματος και έταζαν λαγούς με πετραχήλια. Αν η κυβέρνηση μπορούσε να μονιμοποιήσει τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς θα το είχε κάνει εδώ και πολλά χρόνια. Όσοι εξακολουθούν να τους πιστεύουν είναι άξιοι της μοίρας τους.
Αμ, δεν έχεις καταλάβει γιατί οι πρυπηρεσιάκηδες χάνουν τις δίκες. Όπως επίσης δεν έχεις αντιληφθεί γιατί η κυβέρνηση που είχε υποσχεθεί προεκλογικά πως θα διορίσει όλους τους αναπληρωτές, δεν έκανε ούτε ένα διορισμό αναπληρωτή με βάση την επετηρίδα τους. Οι γραπτοί διαγωνισμοί έχουν δημιουργήσει τετελεσμένα! Δηλαδή, για να το ξαναπώ, αφού εγώ διορίστηκα με γραπτό διαγωνισμό και έχω ίσα δικαιώματα με εσένα, θα διοριστείς κι εσύ με γραπτό. Τώρα,αν θες να διοριστείς στο υπόλοιπο δημόσιο χωρίς γραπτό ασεπ, δικαίωμα σου. Αν θέλεις όμως να διοριστείς ως εκπαιδευτικός, θα δώσεις γραπτά, είτε σου αρέσει είτε όχι! Καλά μια βάση του διαγωνισμού δεν μπορείς να την γράψεις;Τώρα, για τα μόρια εντοπιότητας που είπες, έχεις δίκιο. Στον νέο ασεπ θα υπάρχουν μόρια εντοπιότητας. Ο εκπαιδευτικός υπάρχει για να καλύπτει τις ανάγκες των μαθητών και όχι το ανάποδο. Δεν μπορεί να λέει ο αναπληρωτής πως θέλει τοποθέτηση γαιτί είναι πολλά χρόνια στα νησιά! Στο νησί ποιός θα πάει να κάνει μάθημα; Ο ντόπιος! Γιατί και αυτό το καταφέρατε εσείς οι αναπληρωτές,συνάδελφε, με τις παράλογες απαιτήσεις σας!!!
Το ζήτημα του τρόπου διορισμού δεν είναι απλά τι συμφέρει στον καθένα. Είναι και τι είναι συμβατό με τους νόμους και το σύνταγμα. Κάποιοι συνάδελφοι δεν θέλουν καταλάβουν ότι στις εξουσίες της δημοκρατίας συγκαταλέγεται και η δικαστική και αναφέρονται μόνο στην νομοθετική προσδίδοντάς την απεριόριστη ισχύ. Λένε ΄΄αν θέλει ο υπουργός΄΄ μπορεί όποιο σύστημα να φέρει. Δεν ισχύει όμως αυτό και αιτήματα όπως διορισμοί με βάση την προϋπηρεσία και το πτυχίο χρειάζονται βαθιές νομοθετικές αλλαγές (βλέπετε και αποφάσεις του ΣτΕ). Βλέπετε πως ούτε οι ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ) δεν μπορούν (ούτε θέλουν) να προτείνουν ένα σύστημα και απλά περιορίζονται σε ουτοπικά και αιτήματα όπως μαζικοί διορισμοί για να μην κακοκαρδίσουν κανένα. Δεν είναι ούτε τυχαίο που το υπουργείο αποφεύγει να διορίσει και ένα μέρος στην γενική εκπαίδευση εκεί που η κατάσταση περιπλέκεται λόγω της ύπαρξης επιτυχόντων στον τελευταίο διαγωνισμό. Πιστεύω πως το υπουργείο μέσω της συνεργασίας με ΝΣΚ και ΣτΕ γνωρίζει σε ποια όρια μπορεί να κινηθεί σε ένα τρόπο διορισμού. Επίσης ο απαιτούμενος χρόνος για τέτοιες διαδικασίες είναι μεγάλος και ίσως δεν προλάβει και πολλά πράγματα έως τις εκλογές. Ο καιρός θα δείξει ποιος έχει δίκαιο εδώ στο θέμα. Κάποια στιγμή θα σκάσει την πρότασή του το υπουργείο.
Ρωτάω? Απορία? Μάλλον έχεις θέματα με την κατανόηση απλών προτάσεων. Δεν εχω, προφανώς την απαίτηση να καταλαβεις. Οφείλεις να υπερασπιστείς τα συμφέροντα σου . Απλά να μη ξεχνάμε τη ζήσαμε για να μην εκπλαγουμε από αυτά που έρχονται
Για ένα νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών προτείνουμε τα παρακάτω:Σύστημα μοριοδότησης μέσω του ΑΣΕΠ που να συμπεριλαμβάνει:-1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.-1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση σε οποιοδήποτε προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος που ο εκπ/κός έχει πετύχει την καλύτερη βαθμολογία)-1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου.-Κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. 1 παιδί 3 μόρια, 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.)
Για ένα νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών προτείνουμε τα παρακάτω:Σύστημα μοριοδότησης μέσω του ΑΣΕΠ που να συμπεριλαμβάνει:-1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας.-1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση σε οποιοδήποτε προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος που ο εκπ/κός έχει πετύχει την καλύτερη βαθμολογία)-1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου.-Κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. 1 παιδί 3 μόρια, 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.)[/quΈνα μόριο για κάθε έναν μήνα προϋπηρεσίας και ένα μόριο για κάθε βαθμό πάνω απο την βάση!!!! Πως φαίνονται οι άνθρωποι που δεν έδωσαν ποτέ ΑΣΕΠ και δεν ξέρουν τι θα πεί ένα μόριο πάνω απο την βάση. Να τους πεί κάποιος αυτό που είχε πεί ο Χάρυ Κλίν σε έναν μονόλογο, "Να σου δώκω την Σαχάρα να μου δώκεις το Σουέζ;" δίκαια μοιρασιά μορίων.... σαν αυτή του Καραγκίοζη......
Αντιπαρέρχομαι το ύφος σου και την αβάσιμη κριτική σου! Ούτε έχω ούτε εξυπηρετώ συμφέροντα και λυπάμαι πολύ που σου φαίνεται αδιανόητο να γράφει κάποιος εδώ μέσα τη γνώμη του χωρίς να κατευθύνεται!Κατά τ' άλλα, αν σε καλέσουν να κάνεις το οτιδήποτε (όπως π.χ. μελέτη για έναν γραπτό ΑΣΕΠ), ώστε να εργαστείς σε δημόσιο σχολείο κι εσύ δεν συμφωνείς, γιατί ίσως αυτό σε θίγει ή σε προσβάλλει, μην το κάνεις, είναι δικαίωμά σου. Όχι, όμως να μηδενίζεις τα πάντα και να τα υπεραπλουστεύεις, σύμφωνα με τη δική σου οπτική!