*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2688035 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3108 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 07:09:34 μμ »
Συνάδελφε θα συμφωνήσω στα περισσότερα, αλλά σε ορισμένα πράγματα, επίτρεψέ μου, να έχω τις ενστάσεις μου:
Γράφτηκε, εμμέσως, ότι το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ επιστημονικά δεν έχει σχέση με εκπαίδευση ενηλίκων αλλά με εκπαίδευση ανηλίκων. Έχω τελειώσει την ΑΣΠΑΙΤΕ, έχω κάνει και τις περίφημες επιμορφώσεις σχετικές με εκπαίδευση ενηλίκων συνολικά πάνω από πεντακόσιες ώρες, στη σχολή μου επίσης έχω κάνει μαθήματα-σεμινάρια σχετικά με παιδαγωγικά και, επιπρόσθετα, έχω και πιστοποιητικό εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.Οπότε νομίζω μπορώ να έχω μία γνώμη.
Φέτος, λοιπόν, παρακολούθησα ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων. Ανάμεσα στους διδάσκοντες ήταν ένας πολύ αξιόλογος και ανιδιοτελής εκπαιδευτικός, δάσκαλος, σχολικός σύμβουλος, Καθηγητής Πανεπιστημίου πλέον, που ασχολείται και με την εκπαίδευση ενηλίκων. Η γνώμη του για το θέμα περί παιδαγωγικής και ανδραγωγικής, που είναι και η βάση του επιστημονικού προβληματισμού που έθεσες, ήταν πάνω-κάτω η εξής: Η παιδαγωγική και η ανδραγωγική δεν είναι αντίθετες έννοιες. Η παιδαγωγική και η ανδραγωγική ποιοτικά ταυτίζονται. Διαφέρουν, ίσως, ως προς την ποσότητα (ποσοτικές διαφορές). Για παράδειγμα, οι ενήλικες έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Αλλά και σε αυτό πλέον δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί, γιατί σήμερα και οι έφηβοι έχουν εμπειρίες αφού οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Μικροί και μεγάλοι μαθαίνουν με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή σύμφωνα με τις ίδιες θεωρίες μάθησης. Κάθε άνθρωπος, είτε μεγάλος είτε μικρός, έχει τη δική του ταχύτητα μάθησης. Επίσης, τα κίνητρα μάθησης είναι τα ίδια και στις δύο περιπτώσεις.
Μάλιστα, νομίζω ότι, ο Knowles, στα τελευταία του, τα μάζεψε λιγάκι (σχήμα λόγου). Αναθεώρησε και εξέφρασε την άποψη ότι πρέπει να υπάρχει η ανδραγωγική, αλλά θεώρησε ότι οι μεγάλοι μαθαίνουν σύμφωνα με την παιδαγωγική. Άλλωστε, το  “μοντέλο σχολείου” που πρότεινε ήταν βασισμένο στο Brunner, Vygotsky, Skinner. Ένα άλλο λάθος του ήταν ότι ταύτισε την παιδαγωγική με τον δασκαλοκεντρισμό. Και συνεχίζω... Λέγεται ότι οι ενήλικες πρέπει να είναι αυτοκατευθυνόμενοι (αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, μέθοδος ανακάλυψης). Μα και αυτό έχει τη βάση του στους Piaget, Brunner, Montessori, Dewey. H μέθοδος Project στο Dewey, Kilpatrick. Η θεωρία της κοινωνικής αλλαγής και η θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης στο τι διαφορετικό αποσκοπούν από το σκοπό της τυπικής εκπαίδευσης που είναι να κάνουμε ενεργούς συμμετοχικούς δημοκρατικούς πολίτες; Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή!!!! Θα μπορούσα να εκφέρω και άλλα επιχειρήματα αλλά θεωρώ ότι ήδη βγαίνει η ουσία του πράγματος.
Προσωπικά, θεωρώ ότι κάποιοι καθηγητές που δίδασκαν χρόνια στα σχολεία (δασκαλοκεντρικά όπως έμαθαν), όταν ασχολήθηκαν με την εκπαίδευση ενηλίκων, θεώρησαν την εκπαίδευση ενηλίκων σαν κάτι «τελείως άλλο», "αποκομμένο από την εκπαίδευση ανηλίκων". Κατά τη γνώμη μου, κάποιοι μη γνωρίζοντας την παιδαγωγική, και για διαφόρους λόγους…, εκφράζουν απόψεις υπέρ του ολοκληρωτικού διασχωρισμού της εκπαίδευσης ενηλίκων από την εκπαίδευση ανηλίκων (τυπική εκπαίδευση). Μάλιστα, λέγεται ότι κάποια πράγματα από την εκπαίδευση ενηλίκων περνάνε και στην τυπική εκπαίδευση (π.χ. μέθοδος Project). Μα συγνώμη, θεωρώ ότι αν κάποιοι (π.χ. από τις περίφημες ονομαζόμενες «καθηγητικές σχολές») δεν τα γνώριζαν και δεν τα εφάρμοζαν στην τυπική εκπαίδευση και τα έμαθαν όταν έκαναν σεμινάρια στην εκπαίδευση ενηλίκων,  δεν σημαίνει ότι είναι "νέα" πράγματα, «προερχόμενα» και "ανακαλυπτόμενα" στην εκπαίδευση ενηλίκων, γιατί στην πραγματικότητα έχουν τις ρίζες τους στους μεγάλους παιδαγωγούς και ψυχολόγους. 
Επί του πρακτέου επίσης, θυμίζω ότι στην τελευταία προκήρυξη των Διευθυντών ΙΕΚ, το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ μοριοδοτούνταν. Επίσης, μάλλον θα γίνουν διαθέσεις εκπαιδευτικών της τυπικής στα ΙΕΚ.
Και αφού λοιπόν, νομίζω ότι υπάρχει «διχασμός» σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων και την τυπική εκπαίδευση, τελευταία υπάρχει «διχασμός» μεταξύ εκπαίδευσης ενηλίκων και κατάρτισης. Ορισμένοι έκαναν ενστάσεις στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ για τις θέσεις των εκπαιδευτών ΚΔΒΜ, όταν στη διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν προσμετρήθηκαν οι ώρες από τη διδασκαλία στα ΙΕΚ. Η απάντηση ήταν ότι βάσει του Ν. 3879/2010 η διδακτική εμπειρία σε ΙΕΚ δεν εμπίπτει στην εκπαίδευση ενηλίκων (χωρίς να γίνεται συγκεκριμένη παραπομπή σε παραγράφους και άρθρα του εν λόγω νόμου). Επειδή το έψαξα λιγάκι το θέμα, ο νόμος αυτός μπορεί να δεχτεί διάφορες ερμηνείες στο θέμα αυτό και μόνο με απόφαση Δικαστηρίου μπορεί να βγει άκρη… Νομίζω ότι, επιστημονικά, η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.
Τελικά, αναρωτιέμαι πού  αποσκοπούν όλα αυτά;;; Μήπως στην "ισοπέδωση";;; Μήπως κάποιοι ωφελούνται και κάποιοι βλάπτονται;;; Δεν ξέρω… ένα νομίζω ότι στην Ελλάδα συμβαίνει δεν πολύ μετράνε τα πολλά προσόντα, υπάρχουν διάφοροι «τρόποι» να μην τα μετράνε!!! Και νομίζω ότι υπάρχουν διάφοροι «τρόποι» να ταλαιπωρούνται οι ωρομίσθιοι και οι άνεργοι με τέτοιες προκηρύξεις ( ΙΕΚ, ΣΔΕ κτλ), διχάζοντάς τους !!!
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά καλό είναι να ακούγονται απόψεις. Ευχαριστώ!!!

Mην νομίζεις ότι καταλαβαίνουν όλοι αυτά που γράφεις, σίγουρα είναι πιο εύκολο να τα καταλάβεις αν τελειώσεις ΑΣΠΑΙΤΕ και έχεις γνώσεις εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Αυτό ακριβώς ισχυρίζομαι και εγώ ότι η εκπαίδευση ενηλίκων έχει παρα πολύ μεγάλη σχέση με οποιαδήποτε άλλη εκπαιδευτική διαδικασία. Οι θεωρίες μάθησης είναι ίδιες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:32:59 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3109 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 07:27:23 μμ »
Εδώ το θέμα αφορά τα δημόσια ΙΕΚ. Ας μην ανοίξουμε το ζήτημα των διορισμών. Χαλάμε το θέμα.
Όσοι μπαίνουν να διαβάσουν εδώ, περιμένουν να βρούνε νέα που αφορούν την προκήρυξη των ΙΕΚ.
Όλα τα άλλα είναι εκτός θέματος και δεν είναι του παρόντος!

Αποσυνδεδεμένος nikikostas123

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3110 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 07:48:25 μμ »
gpage  1 ερωτηση σχετικα με ιεκ...δεν ασχολουμαι επαγγελματικα με το θεμα απλα σχολιασα σαν θεατης στον φορεα αυτον...

γιατι ο συγκεκριμενος φορεας δεν δινει βιβλια σε σπουδαστες τους για το καλο τους;

το καλο τους ειναι οι προκυρηξεις των 3 ωρων ωρομισθιας καθε χρονο;

το χω απορια για τα καλα μεγαλα παιδια που κοπτονται τοσο πολυ για το καλο μαθησης και συμφωνουν μερικα μικρα οταν δουλευουν εκει με  α η β προσχηματικο προσον και υποκριτικο κατα τους μεγαλους!

γιατι η ουσια αλλα δειχνει!βιβλια παρακαλω που ειναι;;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2013, 07:50:01 μμ από nikikostas123 »

Αποσυνδεδεμένος computerakias1974

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Πτέραρχος Πολεμικής Αεροπορίας του Μπανάν
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3111 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 07:53:52 μμ »
Συνάδελφε θα συμφωνήσω στα περισσότερα, αλλά σε ορισμένα πράγματα, επίτρεψέ μου, να έχω τις ενστάσεις μου:
Γράφτηκε, εμμέσως, ότι το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ επιστημονικά δεν έχει σχέση με εκπαίδευση ενηλίκων αλλά με εκπαίδευση ανηλίκων. Έχω τελειώσει την ΑΣΠΑΙΤΕ, έχω κάνει και τις περίφημες επιμορφώσεις σχετικές με εκπαίδευση ενηλίκων συνολικά πάνω από πεντακόσιες ώρες, στη σχολή μου επίσης έχω κάνει μαθήματα-σεμινάρια σχετικά με παιδαγωγικά και, επιπρόσθετα, έχω και πιστοποιητικό εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.Οπότε νομίζω μπορώ να έχω μία γνώμη.
Φέτος, λοιπόν, παρακολούθησα ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων. Ανάμεσα στους διδάσκοντες ήταν ένας πολύ αξιόλογος και ανιδιοτελής εκπαιδευτικός, δάσκαλος, σχολικός σύμβουλος, Καθηγητής Πανεπιστημίου πλέον, που ασχολείται και με την εκπαίδευση ενηλίκων. Η γνώμη του για το θέμα περί παιδαγωγικής και ανδραγωγικής, που είναι και η βάση του επιστημονικού προβληματισμού που έθεσες, ήταν πάνω-κάτω η εξής: Η παιδαγωγική και η ανδραγωγική δεν είναι αντίθετες έννοιες. Η παιδαγωγική και η ανδραγωγική ποιοτικά ταυτίζονται. Διαφέρουν, ίσως, ως προς την ποσότητα (ποσοτικές διαφορές). Για παράδειγμα, οι ενήλικες έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Αλλά και σε αυτό πλέον δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί, γιατί σήμερα και οι έφηβοι έχουν εμπειρίες αφού οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Μικροί και μεγάλοι μαθαίνουν με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή σύμφωνα με τις ίδιες θεωρίες μάθησης. Κάθε άνθρωπος, είτε μεγάλος είτε μικρός, έχει τη δική του ταχύτητα μάθησης. Επίσης, τα κίνητρα μάθησης είναι τα ίδια και στις δύο περιπτώσεις.
Μάλιστα, νομίζω ότι, ο Knowles, στα τελευταία του, τα μάζεψε λιγάκι (σχήμα λόγου). Αναθεώρησε και εξέφρασε την άποψη ότι πρέπει να υπάρχει η ανδραγωγική, αλλά θεώρησε ότι οι μεγάλοι μαθαίνουν σύμφωνα με την παιδαγωγική. Άλλωστε, το  “μοντέλο σχολείου” που πρότεινε ήταν βασισμένο στο Brunner, Vygotsky, Skinner. Ένα άλλο λάθος του ήταν ότι ταύτισε την παιδαγωγική με τον δασκαλοκεντρισμό. Και συνεχίζω... Λέγεται ότι οι ενήλικες πρέπει να είναι αυτοκατευθυνόμενοι (αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, μέθοδος ανακάλυψης). Μα και αυτό έχει τη βάση του στους Piaget, Brunner, Montessori, Dewey. H μέθοδος Project στο Dewey, Kilpatrick. Η θεωρία της κοινωνικής αλλαγής και η θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης στο τι διαφορετικό αποσκοπούν από το σκοπό της τυπικής εκπαίδευσης που είναι να κάνουμε ενεργούς συμμετοχικούς δημοκρατικούς πολίτες; Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή!!!! Θα μπορούσα να εκφέρω και άλλα επιχειρήματα αλλά θεωρώ ότι ήδη βγαίνει η ουσία του πράγματος.
Προσωπικά, θεωρώ ότι κάποιοι καθηγητές που δίδασκαν χρόνια στα σχολεία (δασκαλοκεντρικά όπως έμαθαν), όταν ασχολήθηκαν με την εκπαίδευση ενηλίκων, θεώρησαν την εκπαίδευση ενηλίκων σαν κάτι «τελείως άλλο», "αποκομμένο από την εκπαίδευση ανηλίκων". Κατά τη γνώμη μου, κάποιοι μη γνωρίζοντας την παιδαγωγική, και για διαφόρους λόγους…, εκφράζουν απόψεις υπέρ του ολοκληρωτικού διασχωρισμού της εκπαίδευσης ενηλίκων από την εκπαίδευση ανηλίκων (τυπική εκπαίδευση). Μάλιστα, λέγεται ότι κάποια πράγματα από την εκπαίδευση ενηλίκων περνάνε και στην τυπική εκπαίδευση (π.χ. μέθοδος Project). Μα συγνώμη, θεωρώ ότι αν κάποιοι (π.χ. από τις περίφημες ονομαζόμενες «καθηγητικές σχολές») δεν τα γνώριζαν και δεν τα εφάρμοζαν στην τυπική εκπαίδευση και τα έμαθαν όταν έκαναν σεμινάρια στην εκπαίδευση ενηλίκων,  δεν σημαίνει ότι είναι "νέα" πράγματα, «προερχόμενα» και "ανακαλυπτόμενα" στην εκπαίδευση ενηλίκων, γιατί στην πραγματικότητα έχουν τις ρίζες τους στους μεγάλους παιδαγωγούς και ψυχολόγους. 
Επί του πρακτέου επίσης, θυμίζω ότι στην τελευταία προκήρυξη των Διευθυντών ΙΕΚ, το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ μοριοδοτούνταν. Επίσης, μάλλον θα γίνουν διαθέσεις εκπαιδευτικών της τυπικής στα ΙΕΚ.
Και αφού λοιπόν, νομίζω ότι υπάρχει «διχασμός» σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων και την τυπική εκπαίδευση, τελευταία υπάρχει «διχασμός» μεταξύ εκπαίδευσης ενηλίκων και κατάρτισης. Ορισμένοι έκαναν ενστάσεις στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ για τις θέσεις των εκπαιδευτών ΚΔΒΜ, όταν στη διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν προσμετρήθηκαν οι ώρες από τη διδασκαλία στα ΙΕΚ. Η απάντηση ήταν ότι βάσει του Ν. 3879/2010 η διδακτική εμπειρία σε ΙΕΚ δεν εμπίπτει στην εκπαίδευση ενηλίκων (χωρίς να γίνεται συγκεκριμένη παραπομπή σε παραγράφους και άρθρα του εν λόγω νόμου). Επειδή το έψαξα λιγάκι το θέμα, ο νόμος αυτός μπορεί να δεχτεί διάφορες ερμηνείες στο θέμα αυτό και μόνο με απόφαση Δικαστηρίου μπορεί να βγει άκρη… Νομίζω ότι, επιστημονικά, η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.
Τελικά, αναρωτιέμαι πού  αποσκοπούν όλα αυτά;;; Μήπως στην "ισοπέδωση";;; Μήπως κάποιοι ωφελούνται και κάποιοι βλάπτονται;;; Δεν ξέρω… ένα νομίζω ότι στην Ελλάδα συμβαίνει δεν πολύ μετράνε τα πολλά προσόντα, υπάρχουν διάφοροι «τρόποι» να μην τα μετράνε!!! Και νομίζω ότι υπάρχουν διάφοροι «τρόποι» να ταλαιπωρούνται οι ωρομίσθιοι και οι άνεργοι με τέτοιες προκηρύξεις ( ΙΕΚ, ΣΔΕ κτλ), διχάζοντάς τους !!!
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά καλό είναι να ακούγονται απόψεις. Ευχαριστώ!!!

Τόνισα ότι μιλάω για το ΕΠΠΑΙΚ και όχι για την 4-ετή σχολή της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Οι επιστημονικές απόψεις σου είναι σεβαστές και κατανοητές. Ωστόσο στην παρούσα συζήτηση εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει αν δικαιολογείται σήμερα (που τρέχει η προκήρυξη) νομικά (και μόνο) μια μοριοδότηση με το χαρτί του ΕΠΠΑΙΚ (και των όποιων άλλων δικαιολογητικών).

Από ότι αναφέρθηκε πιο πάνω, υπάρχει διάσταση επιστημονικών απόψεων μεταξύ της δικιάς σου γνώμης και της (επιστημονικής) απάντησης που έδωσε ή ίδια η ΑΣΠΑΙΤΕ (δηλαδή των καθηγητών σου) για το ΕΠΠΑΙΚ: είπαν δηλαδή από την ΑΣΠΑΙΤΕ ότι «το ΕΠΠΑΙΚ δεν είναι εκπαίδευση ενηλίκων» κάτι που καταλαβαίνει ο καθένας εύκολα και από το πρόγραμμα σπουδών (τα μαθήματα δηλαδή) που είναι αναρτημένο στο site της ΑΣΠΑΙΤΕ στην επιμόρφωση ΕΠΠΑΙΚ http://education.aspete.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=394&Itemid=363&lang=el (ούτε ένα μάθημα με την λέξη "ενήλικας"). Αν τώρα αυτό που «ειπώθηκε» από την ΑΣΠΑΙΤΕ είναι επίσημο (δηλαδή γραπτό και με αριθμό πρωτοκόλλου) τότε αποτελεί και επιστημονική άποψη και διοικητική πράξη. Ένα το κρατούμενο.

Πέραν των παραπάνω αξίζει κανείς να κοιτάξει τους δυο σχετικούς νόμους: Ν.3027/2002 και Ν.3848/2010. Στον πρώτο δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόβλεψη «εκπαίδευσης ενηλίκων» για το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ ενώ στον δεύτερο υπάρχει σαφέστατη πρόβλεψη για την απαραίτητη «εκπαίδευση ανηλίκων» που το ΕΠΠΑΙΚ προσφέρει (= δηλ στον Ν.3848/2010 διασφαλίζεται ότι όποιος έχει ΕΠΠΑΙΚ, διαθέτει την απαραίτητη παιδαγωγική επάρκεια για να κατέβει σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ Καθηγητών). Αυτοί οι δύο νόμοι,Ν.3027/2002 και Ν.3848/2010, αρκούν για οποιονδήποτε φοιτητή νομικής δευτέρου έτους για να καταρρίψει οποιαδήποτε «επιστημονική αλήθεια που βρίσκεται κάπου στην μέση» … και να δείξει ότι το ΕΠΠΑΙΚ ουδεμία σχέση έχει (νομικό επίπεδο) με την εκπαίδευση ενηλίκων

Τέλος αν δεχθούμε τις επιστημονικές παρατηρήσεις, ότι δηλαδή το ΕΠΠΑΙΚ είναι και «εκπαίδευση ενηλίκων» τότε θα πρέπει να δεχθούμε ότι και το Μεταπτυχιακό Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης του ΠΑΜΑΚ είναι «παιδαγωγικά επαρκές» για να μπορεί κάποιος να κατέβει σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Με παρόμοια επιστημολογική αν δεχθούμε και αυτό που ειπώθηκε παραπάνω «να βάλω την ειδική αγωγή στην εκπαίδευση ενηλίκων;» τότε θα πρέπει και όσοι έχουν ΕΠΠΑΙΚ ή Μεταπτυχιακό ΠΑΜΑΚ Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης να είναι αυτόματα και επιμορφωμένοι – καταρτισμένοι στην Ειδική Αγωγή. Βλέπουμε πως με τις κατάλληλες «επιστημονικές παρεμβάσεις» είναι εφικτό να δημιουργούμε "ισότητες". Το θέμα όμως σε αυτήν την συζήτηση όμως δεν είναι οι δυνητικές ισότητες, οι επιστημονικές απόψεις και η γνώμη μας …  αλλά ότι ισχύει σε νομικό επίπεδο  για ΣΗΜΕΡΑ που τρέχει η προκήρυξη.

Όσον αφορά την μοριοδότηση οποιουδήποτε χαρτιού (ΕΠΠΑΙΚ, MSc Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση κτλ) και όπως είπα όμως και παραπάνω (*) η  προκήρυξη που προέβλεπε μια τέτοια μοριοδότηση (διοικητική πράξη) και (*) η τελική μοριοδοτήση κάποιων διευθυντών (και άλλη διοικητική πράξη) δεν είναι απαραίτητα σύννομες. Υπάρχουν βλέπεις συνάδελφε τα νομικά εργαλεία για να αποδειχθεί αν τελικά ορθώς συνεκτιμήθηκαν τα παραπάνω χαρτιά σε κάποιον διαγωνισμό, αρκεί βέβαια να υπάρχει έστω ένας υποψήφιος με έννομο συμφέρον και λίγη διάθεση να το κυνηγήσει. Το τονίζω αυτό: οι πράξεις τις «Διοίκησης» δεν είναι αυτόματα σύννομες. Δύο τα κρατούμενα.

Από όλη την συζήτηση που κάνουμε με λύπη διαπιστώνω πως υπάρχει σύγχυση μεταξύ επιστημονικής άποψης, προσωπικής άποψης, νομοθετικών – κανονιστικών διατάξεων, ορθότητας διοικητικών πράξεων. Ακόμα χειρότερα από λεπτότερα σημεία αντιλαμβάνομαι ότι ελάχιστοι γνωρίζουν το Σύνταγμα και την σχέση των Νόμων (και ΠΔ, ΥΑ, ΚΥΑ, διοικητικών πράξεων, κώδικα διοικητικής διαδικασίας κτλ) με αυτό. Διαπιστώνω ότι δεν διαβάζουμε αριθμούς πρωτοκόλλων, ημερομηνίες, δεν ξέρουμε πώς να απευθυνθούμε στην «Διοίκηση», αρκούμαστε σε προφορικές διαπιστεύσεις, σε emails χωρίς στοιχεία αποστολέα κ.α πολλά τραγικά. Και όλα αυτά διαιωνίζονται και συνέχεια γυρνάνε μπούμερανγκ εναντίων μας. Αυτό όμως που με λυπεί ακόμα πιο πολύ είναι ότι «αρμόδιοι » γνωρίζουν την παραπάνω κατάσταση και μας εμπαίζουν με φαιδρό και συνάμα γλοιώδη τρόπο. Τρία τα κρατούμενα και δυστυχώς μόνο με αυτά και στο χέρι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2013, 08:00:09 μμ από computerakias1974 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:32:59 »

Αποσυνδεδεμένος computerakias1974

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Πτέραρχος Πολεμικής Αεροπορίας του Μπανάν
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3112 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 07:55:01 μμ »
Mην νομίζεις ότι καταλαβαίνουν όλοι αυτά που γράφεις, σίγουρα είναι πιο εύκολο να τα καταλάβεις αν τελειώσεις ΑΣΠΑΙΤΕ και έχεις γνώσεις εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Αυτό ακριβώς ισχυρίζομαι και εγώ ότι η εκπαίδευση ενηλίκων έχει παρα πολύ μεγάλη σχέση με οποιαδήποτε άλλη εκπαιδευτική διαδικασία. Οι θεωρίες μάθησης είναι ίδιες

Το θέμα όμως σε αυτήν την συζήτηση όμως δεν είναι οι δυνητικές ισότητες, οι επιστημονικές απόψεις και η γνώμη μας …  αλλά ότι ισχύει σε νομικό επίπεδο  για ΣΗΜΕΡΑ που τρέχει η προκήρυξη ... και πίστεψε με ότι είναι απολύτως κατανοητά αυτά που γράφει η συνάδελφος ... αν θέλεις και την επιστημονική μου γνώμη μπορώ να την πω (και με παραπομπές) αλλά δεν θα σου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2013, 07:57:58 μμ από computerakias1974 »

Αποσυνδεδεμένος nikikostas123

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3113 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 07:57:32 μμ »
Γιατι δεν δινουν βιβλια τα ΙΕΚ για το καλο των σπουδαστων;; Μια ερωτηση κανω....

Αυτο το καλο κρατος που κοπτεται τοσο πολυ για την μαθηση!

Εγω δεν ειμαι φιλομαθης εσεις ειστε και επιβραβευεστε για αυτο...σας μετραει πχ ΑΣΠΑΙΤΕ.

Εκει που θα πατε για δουλεια στα ΙΕΚ γιατι δεν υπαρχουν βιβλια για τους μαθητες για το καλο τους;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2013, 12:02:16 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος mokrina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3114 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 07:58:56 μμ »
βγηκαν τα προγραματα σπουδων, δειτε τα εδω: http://www.gsae.edu.gr/el/toppress/969-neaprogrammata

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3115 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 08:44:38 μμ »
Ένα ζήτημα που μάλλον θα μας απασχολήσει σύντομα είναι ο αριθμός των εκπαιδευτών στα εργαστήρια. Μέχρι τώρα ίσχυε ότι για πάνω από κάποιο συγκεκριμένο αριθμό σπουδαστών υπήρχαν δύο εκπαιδευτές στο εργαστήριο. Θα συνεχίσει να ισχύει κάτι τέτοιο ή θα φάμε και από εκεί χτύπημα κάτω από τη ζώνη;

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3116 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 08:47:38 μμ »
βγηκαν τα προγραματα σπουδων, δειτε τα εδω: http://www.gsae.edu.gr/el/toppress/969-neaprogrammata
Εάν δεν το προσέξατε όλα τα εξάμηνα είναι με 20 ώρες την εβδομάδα. Δηλαδή 4ώρα καθε μέρα. Δηλαδή άγριο κόψημο ωρών.

Συνδεδεμένος comba

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
  • ΠΕ 19
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3117 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 08:47:50 μμ »
η χρήση Η/Υ καταργήθηκε από όλες τις ειδικότητες ΙΕΚ!!!
κιάλλο χτύπημα στην πληροφορική.

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3118 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 08:50:45 μμ »
Νομίζω συνάδελφε δεν μπορείς να καταλάβεις δύο πράγματα. Πρώτον, το πιο εύκολο είναι να βγει ένας νόμος. Θεωρώ ότι κάποιοι νόμοι βγαίνουν μετά από πιέσεις... Δεύτερον, αν μετά από τη "μικρή" μου ανάλυση δεν έχεις καταλάβει την ουσία του θέματος, καλοπροαίρετα σου συνιστώ να γραφτείς στο Πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ. Είμαι σίγουρος, επειδή μου φαίνεσαι καλοπροαίρετος, όταν θα το τελειώσεις θα μπορούμε να μιλάμε σε άλλη βάση.
Επίσης, δεν μίλησα για μαστερ συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης...κτλ που αναφέρεις. Αν προσέξεις,πάντα είμαι πολύ προσεκτικός στις τοποθετήσεις μου επί συγκεκριμένα θέματα. Ευχαριστώ.
Για το θέμα της προκήρυξης, με δεδομένη την πρόσκληση αυτή δεν υπάρχει περίπτωση να μοριοδοτηθεί η ασπαιτε σαν επιμόρφωση 100 ωρών. Και αν γίνει θα είναι λάθος.
Όμως, δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά έχει υπόψη σου το εξής: Στη με αρ. πρωτ. 11871/16-10-2013 Πρόσκληση γράφει: "Τα προσόντα που πρέπει να διαθέτουν οι εκπαιδευτές περιγράφονται στο αναρτημένο προσοντολόγιο που επισυνάπτεται στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα υποβολής". Ποιο είναι αυτό το αναρτημένο προσοντολόγιο;; Κατά την υποβολή της αίτησης, στο πεδίο: "Κλάδος". Υπάρχει η υποσημείωση: "Αναζητήστε αντιστοιχίσεις ειδικότητας και κλάδου με τίτλους και πτυχία της τυπικής εκπαίδευσης". Αν ανοίξεις το συνημμένο αρχείο γράφει, στην τελευταία στήλη του πίνακα, "ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ". Για κάποιες μη καθηγητικές σχολές (με νόμο και αυτές ονομαζόμενες έτσι, χωρίς να είναι απαραίτητη η παιδαγωγική κατάρτιση, άσχετα με τα προγράμματα σπουδών τους, με πιάνεις τι εννοώ..), απαιτείται ΑΣΠΑΙΤΕ. Στο δια ταύτα, μη σου φανεί περίεργο, αν π.χ. είναι Πληροφορικός, κατά τον έλεγχο των δικαιολογτικών, να σου ζητήσουν το χαρτί της ΑΣΠΑΙΤΕ. Η΄ μπορεί να δεχτείς ένσταση.... :(


Τόνισα ότι μιλάω για το ΕΠΠΑΙΚ και όχι για την 4-ετή σχολή της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Οι επιστημονικές απόψεις σου είναι σεβαστές και κατανοητές. Ωστόσο στην παρούσα συζήτηση εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει αν δικαιολογείται σήμερα (που τρέχει η προκήρυξη) νομικά (και μόνο) μια μοριοδότηση με το χαρτί του ΕΠΠΑΙΚ (και των όποιων άλλων δικαιολογητικών).

Από ότι αναφέρθηκε πιο πάνω, υπάρχει διάσταση επιστημονικών απόψεων μεταξύ της δικιάς σου γνώμης και της (επιστημονικής) απάντησης που έδωσε ή ίδια η ΑΣΠΑΙΤΕ (δηλαδή των καθηγητών σου) για το ΕΠΠΑΙΚ: είπαν δηλαδή από την ΑΣΠΑΙΤΕ ότι «το ΕΠΠΑΙΚ δεν είναι εκπαίδευση ενηλίκων» κάτι που καταλαβαίνει ο καθένας εύκολα και από το πρόγραμμα σπουδών (τα μαθήματα δηλαδή) που είναι αναρτημένο στο site της ΑΣΠΑΙΤΕ στην επιμόρφωση ΕΠΠΑΙΚ http://education.aspete.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=394&Itemid=363&lang=el (ούτε ένα μάθημα με την λέξη "ενήλικας"). Αν τώρα αυτό που «ειπώθηκε» από την ΑΣΠΑΙΤΕ είναι επίσημο (δηλαδή γραπτό και με αριθμό πρωτοκόλλου) τότε αποτελεί και επιστημονική άποψη και διοικητική πράξη. Ένα το κρατούμενο.

Πέραν των παραπάνω αξίζει κανείς να κοιτάξει τους δυο σχετικούς νόμους: Ν.3027/2002 και Ν.3848/2010. Στον πρώτο δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόβλεψη «εκπαίδευσης ενηλίκων» για το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ ενώ στον δεύτερο υπάρχει σαφέστατη πρόβλεψη για την απαραίτητη «εκπαίδευση ανηλίκων» που το ΕΠΠΑΙΚ προσφέρει (= δηλ στον Ν.3848/2010 διασφαλίζεται ότι όποιος έχει ΕΠΠΑΙΚ, διαθέτει την απαραίτητη παιδαγωγική επάρκεια για να κατέβει σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ Καθηγητών). Αυτοί οι δύο νόμοι,Ν.3027/2002 και Ν.3848/2010, αρκούν για οποιονδήποτε φοιτητή νομικής δευτέρου έτους για να καταρρίψει οποιαδήποτε «επιστημονική αλήθεια που βρίσκεται κάπου στην μέση» … και να δείξει ότι το ΕΠΠΑΙΚ ουδεμία σχέση έχει (νομικό επίπεδο) με την εκπαίδευση ενηλίκων

Τέλος αν δεχθούμε τις επιστημονικές παρατηρήσεις, ότι δηλαδή το ΕΠΠΑΙΚ είναι και «εκπαίδευση ενηλίκων» τότε θα πρέπει να δεχθούμε ότι και το Μεταπτυχιακό Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης του ΠΑΜΑΚ είναι «παιδαγωγικά επαρκές» για να μπορεί κάποιος να κατέβει σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Με παρόμοια επιστημολογική αν δεχθούμε και αυτό που ειπώθηκε παραπάνω «να βάλω την ειδική αγωγή στην εκπαίδευση ενηλίκων;» τότε θα πρέπει και όσοι έχουν ΕΠΠΑΙΚ ή Μεταπτυχιακό ΠΑΜΑΚ Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης να είναι αυτόματα και επιμορφωμένοι – καταρτισμένοι στην Ειδική Αγωγή. Βλέπουμε πως με τις κατάλληλες «επιστημονικές παρεμβάσεις» είναι εφικτό να δημιουργούμε "ισότητες". Το θέμα όμως σε αυτήν την συζήτηση όμως δεν είναι οι δυνητικές ισότητες, οι επιστημονικές απόψεις και η γνώμη μας …  αλλά ότι ισχύει σε νομικό επίπεδο  για ΣΗΜΕΡΑ που τρέχει η προκήρυξη.

Όσον αφορά την μοριοδότηση οποιουδήποτε χαρτιού (ΕΠΠΑΙΚ, MSc Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση κτλ) και όπως είπα όμως και παραπάνω (*) η  προκήρυξη που προέβλεπε μια τέτοια μοριοδότηση (διοικητική πράξη) και (*) η τελική μοριοδοτήση κάποιων διευθυντών (και άλλη διοικητική πράξη) δεν είναι απαραίτητα σύννομες. Υπάρχουν βλέπεις συνάδελφε τα νομικά εργαλεία για να αποδειχθεί αν τελικά ορθώς συνεκτιμήθηκαν τα παραπάνω χαρτιά σε κάποιον διαγωνισμό, αρκεί βέβαια να υπάρχει έστω ένας υποψήφιος με έννομο συμφέρον και λίγη διάθεση να το κυνηγήσει. Το τονίζω αυτό: οι πράξεις τις «Διοίκησης» δεν είναι αυτόματα σύννομες. Δύο τα κρατούμενα.

Από όλη την συζήτηση που κάνουμε με λύπη διαπιστώνω πως υπάρχει σύγχυση μεταξύ επιστημονικής άποψης, προσωπικής άποψης, νομοθετικών – κανονιστικών διατάξεων, ορθότητας διοικητικών πράξεων. Ακόμα χειρότερα από λεπτότερα σημεία αντιλαμβάνομαι ότι ελάχιστοι γνωρίζουν το Σύνταγμα και την σχέση των Νόμων (και ΠΔ, ΥΑ, ΚΥΑ, διοικητικών πράξεων, κώδικα διοικητικής διαδικασίας κτλ) με αυτό. Διαπιστώνω ότι δεν διαβάζουμε αριθμούς πρωτοκόλλων, ημερομηνίες, δεν ξέρουμε πώς να απευθυνθούμε στην «Διοίκηση», αρκούμαστε σε προφορικές διαπιστεύσεις, σε emails χωρίς στοιχεία αποστολέα κ.α πολλά τραγικά. Και όλα αυτά διαιωνίζονται και συνέχεια γυρνάνε μπούμερανγκ εναντίων μας. Αυτό όμως που με λυπεί ακόμα πιο πολύ είναι ότι «αρμόδιοι » γνωρίζουν την παραπάνω κατάσταση και μας εμπαίζουν με φαιδρό και συνάμα γλοιώδη τρόπο. Τρία τα κρατούμενα και δυστυχώς μόνο με αυτά και στο χέρι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2013, 08:58:51 μμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3119 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 08:51:48 μμ »
Εάν δεν το προσέξατε όλα τα εξάμηνα είναι με 20 ώρες την εβδομάδα. Δηλαδή 4ώρα καθε μέρα. Δηλαδή άγριο κόψημο ωρών.
Π.χ σε μία ειδικότητά από 23, 28, 24, 25 σύνολο: 100 στα 4 εξάμηνα πάμε στις 80 ώρες. Ωμορφιές.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3120 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 08:56:13 μμ »
η χρήση Η/Υ καταργήθηκε από όλες τις ειδικότητες ΙΕΚ!!!
κιάλλο χτύπημα στην πληροφορική.
Όχι από όλες. Σε κάποιες υπάρχει ακόμα.

Αποσυνδεδεμένος BlackAdder

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #3121 στις: Οκτώβριος 20, 2013, 08:57:45 μμ »
Όχι από όλες. Σε κάποιες υπάρχει ακόμα.
Το ίδιο και με τα αγγλικά. Σε πολλές εξαφανισμένη.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160627
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 381
Σύνολο: 393

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.