*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2687882 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8498 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 07:41:59 μμ »

Συνάδελφε rrrrrr

1ο και βασικό , ευχαριστούμε - πιστεύω όλοι - για την ενημέρωση.


Πάλαιψα , βέβαια να κατανοήσω τα αρτικόλεξα Σ.Μ.Ε. (Σύμβαση Μίσθωσης Έργου) και ΙΔΟΧ (ορισμένου χρόνου) - οι περιπτώσεις μας δηλαδή , μα σε άλλο εστιάζω:

Λες "... Εν αναμονή, λοιπόν, της νέας Κ.Υ.Α., (δεν γνωρίζω αν υπεγράφη), όπου θα ορίζεται η αντιμισθία για τους Εκπαιδευτές Ενηλίκων..."

Ωστόσο , διαβάζοντας την πρώτη παράθεσή σου , προσέχω το "σημειωμένο" - "μπολντ"

Εάν δεν παρανοώ κάτι , μένω μπερδεμένος!..

Περιμένουμε νέα κοινή Υπουργική Απόφαση για τα ωρομίσθια ή ισχύουν οι όροι του 2008;..

Το λέω , διότι , ψάχνοντας τα "τότε" είδα ότι οι (μεικτές) αμοιβές  που δίνονταν - με καθυστέρηση χρόνων βεβαίως..) ήταν κατά τι ή αρκετά καλύτερες των τωρινών ... πχ. Πτυχίο 16- 17 + εβρώ , Μεταπτυχιακό 19 +  , διδακτορικό 20 +.

Πολύ καλό , δηλαδή , για να είναι αληθινό...

Εάν μπορείς Συνάδελφε , διευκρίνισε!

Θ._

Theta καλησπέρα,
Η διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 10 του ν. 3687/08, δεν αποτελεί Κ.Υ.Α. καθορισμού αντιμισθίας. Αναφέρει, απλώς, ότι «με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται το ύψος της ωριαίας αποζημίωσης των εκπαιδευτών ενηλίκων».
Η τωρινή διάταξη που ψηφίσθηκε, δεν συνδέεται με την Κ.Υ.Α. που ίσχυε το 2008 περί ορισμού της ωριαίας αποζημίωσης.
Γι’ αυτό αναμένεται η υπογραφή της νέας Κ.Υ.Α.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:11:04 »

Αποσυνδεδεμένος markosath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • IT"S TRUMP
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8499 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 10:47:28 μμ »
παρόλους τους τσαμπουκάδες κάποιων περί κουτόχορτου που μασάει η πλειοψηφία,παρόλους τους  αφορισμούς για το καθεστώς των ΙΕΚ, παρόλο παρόλο, βλέπω πρώτοι τρέχουν μολις ο ελαφρύς Φίλης μεταξύ διαίτης και διακοπών πετάξει καμμιά ωρίτσα στα ΙΕΚ της ντροπής.
Καλοφάγωτα και μην τα φάτε όλα μαζί , βαλτε και τίποτα στην ακρη. ;)
https://www.donaldjtrump.com/

Trump wins presidency

Donald Trump will become the next president of the United States in a stunning victory.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8500 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 11:30:04 μμ »
Γνωρίζει κάποιος αν στα ΙΕΚ της Θεσσαλονίκης προσλαμβάνουν καθηγητές Αγγλικών φέτος;

Αποσυνδεδεμένος markosath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 332
  • IT"S TRUMP
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8501 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 10:40:39 πμ »
http://www.esos.gr/arthra/46033/ypoyrgos-den-tha-kritho-epeidi-den-eho-parei-ptyhio
Τελικά με τους κουμμουνιστές δεν βρίσκεις άκρη , πάντως το ψέμα το εχουν καραμέλα. Τελικά αποφάσισε οτι δεν έχει πτυχίο νομικής παρόλο που μας λεγε τις περιπετειες του κατα τα φοιτητικά του χρόνια, ούτε πτυχίο ΙΕΚ δεν έχει ο ακαδημαικός Φίλης απο ότι αποδείχτηκε. Για να ξέρουμε σε τι χώρα ζούμε.
https://www.donaldjtrump.com/

Trump wins presidency

Donald Trump will become the next president of the United States in a stunning victory.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:11:04 »

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8502 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 10:53:52 πμ »
Είναι private! Μαλλον από καμιά ομάδα που δεν είμαστε όλοι μέλη! Κάνε ένα copy paste αν μπορείς!
Ναι σωστά, είναι από την ομάδα των εκπαιδευτών Δημοσίων ΙΕΚ.. Το παραθέτω λοιπόν:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟ
ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ

Εκπαιδευτές Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης & Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης
Του Δημοσίου
___________________________________________________
Κορυδαλλός, 07 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟ
ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ
Το Σωματείο Εκπαιδευτών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. επιδιώκει τη διασφάλιση του καλύτερου επιπέδου σπουδών και την εύρυθμη λειτουργία των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. Θεωρούμε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διασφάλιση του επιπέδου σπουδών είναι η επιλογή Εκπαιδευτών με υψηλά προσόντα.
Στα πλαίσια αυτά καταθέσαμε εγκαίρως προτάσεις στο Υπουργείο Παιδείας για τα κριτήρια επιλογής Εκπαιδευτών και ζητήσαμε να γίνει διαβούλευση επί των κριτηρίων. Παρά το γεγονός ότι στην συνάντηση που είχαμε με τον Γενικό Γραμματέα Δια Βίου Μάθηση κ. Παπαγεωργίου, παραδέχθηκε το ορθόν των προτάσεων μας και δεσμεύτηκε ότι τουλάχιστον τις μισές από αυτές θα τις υιοθετήσει από τη φετινή χρονιά, τελικά όταν το κείμενο της Απόφασης με τα κριτήρια ήρθε στο φως της δημοσιότητας βρεθήκαμε προ εκπλήξεων με κριτήρια για τα οποία δεν είχε γίνει καμία αναφορά και στερούνται λογικής. Καταθέσαμε επίσης και συγκεκριμένες παρατηρήσεις επί των δημοσιευμένων πλέον κριτηρίων αλλά ελάχιστες αλλαγές έγιναν με την ορθή επανάληψη της Υπουργικής Απόφασης και αυτές είναι αμφίβολο εάν επέφεραν βελτίωση.
Ειδικότερα για το θέμα της κατάταξης των Δημοσίων Υπαλλήλων και Συνταξιούχων στο τέλος των πινάκων αδυνατούμε να κατανοήσουμε πως αναβαθμίζει το επίπεδο σπουδών. Η μόνη λογική εξήγηση στην οποία θα μπορούσαμε να καταλήξουμε, είναι ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου επιθυμεί να βοηθήσει ευπαθείς ομάδες στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε.
Εάν το Υπουργείο ήθελε να βοηθήσει υποψηφίους με χαμηλά εισοδήματα θα έπρεπε να βάλει εισοδηματικά κριτήρια. Τα οποία βεβαίως καμία σχέση δεν έχουν με το επίπεδο του Εκπαιδευτή και το επίπεδο σπουδών αλλά λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, μία πριμοδότηση με μόρια όσων έχουν χαμηλό εισόδημα δεν θα έβρισκε ιδιαίτερες αντιδράσεις από τους Εκπαιδευτές.
Εάν το Υπουργείο ήθελε να βοηθήσει τους Ανέργους, επίσης θα μπορούσε να αυξήσει τη μοριοδότηση τους. Αντιθέτως η μοριοδότηση τους με τα φετινά κριτήρια, μειώνεται σε σχέση με το προηγούμενο έτος!
Εκ των ανωτέρω αδυνατούμε να καταλάβουμε για ποιό λόγο το Υπουργείο στοχοποιεί (χωρίς εισοδηματικά κριτήρια), καταπατώντας κάθε έννοια ισότητας και ίσων ευκαιριών, τους Δημοσίους Υπαλλήλους και Συνταξιούχους. Αποκλείει με αυτό τον τρόπο από την κατάρτιση, Εκπαιδευτές με υψηλά προσόντα, με πλούσια εμπειρία και ανθρώπους που μόλις πέρσι τους έβαλε να αφιερώσουν χρόνο και χρήματα για να λάβουν την πιστοποίηση Εκπαιδευτή Ενηλίκων.
Στα πλαίσια αυτά συμφωνούμε επί της αρχής, με την κίνηση που δημιουργήθηκε από Εκπαιδευτές Δημοσίους Υπαλλήλους για προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας και κατάθεση Αίτησης Αναστολής εφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης των κριτηρίων και καλούμε όσα μέλη μας Δημοσίους Υπαλλήλους και Συνταξιούχους επιθυμούν, να συμμετάσχουν σε αυτή.
Παρακαλούμε όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν να μας το γνωστοποιήσουν ώστε να μπορούμε να υπολογίσουμε το κόστος ανά άτομο στα δικαστικά έξοδα.
Ως Σωματείο θα είμαστε δίπλα τους και θα τους ενισχύσουμε στο δίκαιο αγώνα τους.
«ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
(Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. & Λ.Φ.Δ.Β.Μ.Δ)»
Αρ. Απόφ. Μον. Πρωτ. Πειρ. 5581/2011
Τ.Θ. 91760 / Τ.Κ. 18102 Κορυδαλλός, τηλ. 6937202392, 6945351608
Fax: 2117706366 - E-mail : info@sediek.gr
Η Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Αικ. Βασιλείου Εμμ. Παπαδάκης


Και μετά λέμε γιατί δεν κάνουν τίποτα τα σωματεία...όταν υπάρχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ μας στο πώς αντιλαμβανόμαστε κάποια πράγματα και ο καθένας δρα με βάση τα ατομικά του συμφέροντα..

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8503 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 11:17:59 πμ »
Ζούμε σε μια χώρα που προσφεύγουν στο ΣΤΕ  οι συνταξιούχοι γιατί δεν τους δίνουν ώρες στα ΙΕΚ. Οι συνταξιούχοι ρε φίλε που επέλεξαν να αποσυρθούν από την αγορά εργασίας ζητάνε να πάρουν ώρες διδασκαλίας. Πατά το ρε Κιμ να τελειώνουμε. 😂😂😂😂. Δεν υπάρχουμε και δεν υπάρχει καμια σωτηρία τέλος.

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8504 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 11:21:54 πμ »
Ναι σωστά, είναι από την ομάδα των εκπαιδευτών Δημοσίων ΙΕΚ.. Το παραθέτω λοιπόν:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟ
ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ

Εκπαιδευτές Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης & Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης
Του Δημοσίου
___________________________________________________
Κορυδαλλός, 07 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟ
ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ
Το Σωματείο Εκπαιδευτών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. επιδιώκει τη διασφάλιση του καλύτερου επιπέδου σπουδών και την εύρυθμη λειτουργία των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. Θεωρούμε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διασφάλιση του επιπέδου σπουδών είναι η επιλογή Εκπαιδευτών με υψηλά προσόντα.
Στα πλαίσια αυτά καταθέσαμε εγκαίρως προτάσεις στο Υπουργείο Παιδείας για τα κριτήρια επιλογής Εκπαιδευτών και ζητήσαμε να γίνει διαβούλευση επί των κριτηρίων. Παρά το γεγονός ότι στην συνάντηση που είχαμε με τον Γενικό Γραμματέα Δια Βίου Μάθηση κ. Παπαγεωργίου, παραδέχθηκε το ορθόν των προτάσεων μας και δεσμεύτηκε ότι τουλάχιστον τις μισές από αυτές θα τις υιοθετήσει από τη φετινή χρονιά, τελικά όταν το κείμενο της Απόφασης με τα κριτήρια ήρθε στο φως της δημοσιότητας βρεθήκαμε προ εκπλήξεων με κριτήρια για τα οποία δεν είχε γίνει καμία αναφορά και στερούνται λογικής. Καταθέσαμε επίσης και συγκεκριμένες παρατηρήσεις επί των δημοσιευμένων πλέον κριτηρίων αλλά ελάχιστες αλλαγές έγιναν με την ορθή επανάληψη της Υπουργικής Απόφασης και αυτές είναι αμφίβολο εάν επέφεραν βελτίωση.
Ειδικότερα για το θέμα της κατάταξης των Δημοσίων Υπαλλήλων και Συνταξιούχων στο τέλος των πινάκων αδυνατούμε να κατανοήσουμε πως αναβαθμίζει το επίπεδο σπουδών. Η μόνη λογική εξήγηση στην οποία θα μπορούσαμε να καταλήξουμε, είναι ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου επιθυμεί να βοηθήσει ευπαθείς ομάδες στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε.
Εάν το Υπουργείο ήθελε να βοηθήσει υποψηφίους με χαμηλά εισοδήματα θα έπρεπε να βάλει εισοδηματικά κριτήρια. Τα οποία βεβαίως καμία σχέση δεν έχουν με το επίπεδο του Εκπαιδευτή και το επίπεδο σπουδών αλλά λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, μία πριμοδότηση με μόρια όσων έχουν χαμηλό εισόδημα δεν θα έβρισκε ιδιαίτερες αντιδράσεις από τους Εκπαιδευτές.
Εάν το Υπουργείο ήθελε να βοηθήσει τους Ανέργους, επίσης θα μπορούσε να αυξήσει τη μοριοδότηση τους. Αντιθέτως η μοριοδότηση τους με τα φετινά κριτήρια, μειώνεται σε σχέση με το προηγούμενο έτος!
Εκ των ανωτέρω αδυνατούμε να καταλάβουμε για ποιό λόγο το Υπουργείο στοχοποιεί (χωρίς εισοδηματικά κριτήρια), καταπατώντας κάθε έννοια ισότητας και ίσων ευκαιριών, τους Δημοσίους Υπαλλήλους και Συνταξιούχους. Αποκλείει με αυτό τον τρόπο από την κατάρτιση, Εκπαιδευτές με υψηλά προσόντα, με πλούσια εμπειρία και ανθρώπους που μόλις πέρσι τους έβαλε να αφιερώσουν χρόνο και χρήματα για να λάβουν την πιστοποίηση Εκπαιδευτή Ενηλίκων.
Στα πλαίσια αυτά συμφωνούμε επί της αρχής, με την κίνηση που δημιουργήθηκε από Εκπαιδευτές Δημοσίους Υπαλλήλους για προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας και κατάθεση Αίτησης Αναστολής εφαρμογής της Υπουργικής Απόφασης των κριτηρίων και καλούμε όσα μέλη μας Δημοσίους Υπαλλήλους και Συνταξιούχους επιθυμούν, να συμμετάσχουν σε αυτή.
Παρακαλούμε όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν να μας το γνωστοποιήσουν ώστε να μπορούμε να υπολογίσουμε το κόστος ανά άτομο στα δικαστικά έξοδα.
Ως Σωματείο θα είμαστε δίπλα τους και θα τους ενισχύσουμε στο δίκαιο αγώνα τους.
«ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
(Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. & Λ.Φ.Δ.Β.Μ.Δ)»
Αρ. Απόφ. Μον. Πρωτ. Πειρ. 5581/2011
Τ.Θ. 91760 / Τ.Κ. 18102 Κορυδαλλός, τηλ. 6937202392, 6945351608
Fax: 2117706366 - E-mail : info@sediek.gr
Η Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Αικ. Βασιλείου Εμμ. Παπαδάκης


Και μετά λέμε γιατί δεν κάνουν τίποτα τα σωματεία...όταν υπάρχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ μας στο πώς αντιλαμβανόμαστε κάποια πράγματα και ο καθένας δρα με βάση τα ατομικά του συμφέροντα..
Στο μονο που προσωπικά συμφωνώ είναι η θέσπιση εισοδηματικών κριτηρίων. Απλα βλέπω πολύ μεγαλο κόψιμο απο τους ΔΥ για τα δημοσια ιεκ ενω για τα ιεκ του οαεδ δεν κουνιεται φύλλο. Γιατί άραγε. 😚

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8505 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 12:10:00 μμ »
Ζούμε σε μια χώρα που προσφεύγουν στο ΣΤΕ  οι συνταξιούχοι γιατί δεν τους δίνουν ώρες στα ΙΕΚ. Οι συνταξιούχοι ρε φίλε που επέλεξαν να αποσυρθούν από την αγορά εργασίας ζητάνε να πάρουν ώρες διδασκαλίας. Πατά το ρε Κιμ να τελειώνουμε. 😂😂😂😂. Δεν υπάρχουμε και δεν υπάρχει καμια σωτηρία τέλος.

 :D :D :D

Αποσυνδεδεμένος @@

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 414
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8506 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 12:14:02 μμ »
 Δελτίο τύπου σε κλειστή ομάδα fb! Μάλλον ντρέπονται να το δημοσιεύσουν σε ευρύ κοινό

Από την μικρή μου εμπειρία ως μέλος λεγόμενων σωματίων όσοι είναι άνεργοι ή ημιαπασχολούμενοι στον ιδιωτικό τομέα όσοι είστε μέλη σε αυτές της ομάδες μην κοροϊδεύετέ! Διαγραφείτε αμέσως!

Διότι οι αρχηγοί τους είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή συνταξιούχοι και παλαιοί πολιτευτές κομμάτων και τα μέλη τους το ίδιο ΔΥ ή μόνιμοι.

Ο μοναδικός τους σκοπός είναι να εξασφαλίσουν τα δικά τους συμφέροντα!

Να δούμε την ανακοίνωση τους:

Το Σωματείο Εκπαιδευτών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. επιδιώκει τη διασφάλιση του καλύτερου επιπέδου σπουδών και την εύρυθμη λειτουργία των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. Θεωρούμε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διασφάλιση του επιπέδου σπουδών είναι η επιλογή Εκπαιδευτών με υψηλά προσόντα.
-οι άνεργοι με μεταπτυχιακό, διδακτορικό, επιμορφώσεις ΔΕΝ είναι ικανοί ; και στα γεράματα για ποια ποιότητα μιλάμε ;

Στα πλαίσια αυτά καταθέσαμε εγκαίρως προτάσεις στο Υπουργείο Παιδείας για τα κριτήρια επιλογής Εκπαιδευτών και ζητήσαμε να γίνει διαβούλευση επί των κριτηρίων.
Παρά το γεγονός ότι στην συνάντηση που είχαμε με τον Γενικό Γραμματέα Δια Βίου Μάθηση κ. Παπαγεωργίου, παραδέχθηκε το ορθόν των προτάσεων μας και δεσμεύτηκε ότι τουλάχιστον τις μισές από αυτές θα τις υιοθετήσει από τη φετινή χρονιά, τελικά όταν το κείμενο της Απόφασης με τα κριτήρια ήρθε στο φως της δημοσιότητας βρεθήκαμε προ εκπλήξεων με κριτήρια για τα οποία δεν είχε γίνει καμία αναφορά και στερούνται λογικής.


-αυτόκαταγγέλλονται οι ίδιοι, με τι δικαίωμα κατέθεσαν προτάσεις; Πόσα μέλη έχουν; Από ποιους επαγγελματικούς τομείς; 


Καταθέσαμε επίσης και συγκεκριμένες παρατηρήσεις επί των δημοσιευμένων πλέον κριτηρίων αλλά ελάχιστες αλλαγές έγιναν με την ορθή επανάληψη της Υπουργικής Απόφασης και αυτές είναι αμφίβολο εάν επέφεραν βελτίωση.

-φανταστείτε τη προτείναν, 2%, 4%.. στους ανέργους, 4 μόρια στο μεταπτυχιακό στην ειδικότητα 
Ειδικότερα για το θέμα της κατάταξης των Δημοσίων Υπαλλήλων και Συνταξιούχων στο τέλος των πινάκων αδυνατούμε να κατανοήσουμε πως αναβαθμίζει το επίπεδο σπουδών.
-Η αναβάθμιση και το υψηλό επίπεδο των σπουδών ισοδυναμεί με την πρόσληψη συνταξιούχων! Μάθαμε και αυτό!

 
Η μόνη λογική εξήγηση στην οποία θα μπορούσαμε να καταλήξουμε, είναι ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου επιθυμεί να βοηθήσει ευπαθείς ομάδες στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε.

-Οι ευπαθείς ομάδες είναι οι συνταξιούχοι και όχι οι άνεργοι! Ένας συνταξιούχος παίρνει από 600 έως δε ξέρω πόσα, και ένας άνεργος 0 φοβερή αδικία εις βάρος των ευπαθών ομάδων!
 
Εάν το Υπουργείο ήθελε να βοηθήσει υποψηφίους με χαμηλά εισοδήματα θα έπρεπε να βάλει εισοδηματικά κριτήρια. Τα οποία βεβαίως καμία σχέση δεν έχουν με το επίπεδο του Εκπαιδευτή και το επίπεδο σπουδών αλλά λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, μία πριμοδότηση με μόρια όσων έχουν χαμηλό εισόδημα δεν θα έβρισκε ιδιαίτερες αντιδράσεις από τους Εκπαιδευτές.
Εάν το Υπουργείο ήθελε να βοηθήσει τους Ανέργους, επίσης θα μπορούσε να αυξήσει τη μοριοδότηση τους. Αντιθέτως η μοριοδότηση τους με τα φετινά κριτήρια, μειώνεται σε σχέση με το προηγούμενο έτος!


-έβαλαν και κάτι για να μην καρφώνονται εντελώς, αν και δεν τους συμφέρει! Εγώ ως ημιαπασχολούμενος στα ΙΕΚ άνεργος έχω εισόδημα 3000 ευρώ αυτοί πόσο θα έχουν; Πρώτα έβαλαν τα δικά τους που τους καίει και μετά για τους ανέργους και δεν μας θεωρούν ευπαθείς ομάδες, μάλλον επειδή είμαστε 30αριδες άνεργοι που περιμένουμε να δουλέψουμε στα 60.
 
Εγώ ως απλός άνεργος πολίτης σας παροτρύνω να συμβάλετε σε κάθε λαμογιά των προνομιούχων ΔΥ, και συνταξιούχων !
Ως αντιπρόταση γιατί δεν διαμαρτυρόμαστε και εμείς όσοι άνεργοι στο ΣτΕ που δε μας δίνουν προνόμια; 2% ή 4%, … είναι κοινωνική πολιτική;
 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2016, 12:17:25 μμ από @@ »

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8507 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 02:35:27 μμ »
Οι προσωπικές ανάγκες και οι δυσκολίες του καθένα δεν μπορούν να αξιολογηθούν.
 
Όσο θα ισχύουν τέτοιου είδους κριτήρια (κοινωνικά δηλαδή) στις προσλήψεις,  δεν θα υπάρξει δικαιοσύνη αλλά μόνο αδικία.
Ο καθένας θεωρεί το δικό του πρόβλημα σοβαρότερο και ποτέ μα ποτέ δεν θα υπάρξει συνεννόηση.

Μπορεί πχ. κάποιος να μην είναι άνεργος αλλά να υπάρχουν προσωπικοί και σοβαροί λόγοι που να καθιστούν  αναγκαίο ένα επιπλέον εισόδημα. Επιπλέον είναι δυνατό το άτομο αυτό να  έχει λιώσει στα θρανία και να έχει κατακτήσει με πολύ κόπο και προσπάθεια όλα τα προσόντα που χρειάζονται για να είναι ένας καλός εκπαιδευτικός.   

Γιατί να του πάρει την θέση ένας  (άεργος)  άνεργος που διαθέτει ένα πτυχίο και έχει αρνηθεί εργασία γιατί δεν τον βόλευε πχ. η απόσταση;;

 (Έχω δει αμέτρητες περιπτώσεις και θα μπορούσα να γράψω σελίδες περιγράφοντας φοβερές αδικίες που προκάλεσαν τα "δίκαια" κοινωνικά κριτήρια). 

Για να μην μιλάω για το γεγονός που η ποιότητα της εκπαίδευσης δεν έχει καμία σχέση με τα προβλήματα του καθενός.

Μόνο τα σταθερά στον χρόνο κριτήρια σε σχέση αποκλειστικά  με την γνώση,  μπορούν να είναι δίκαια.
Ο καθένας μπορεί να κάνει έναν προγραμματισμό και να καταφέρει να αποκτήσει τα προσόντα τα οποία χρειάζονται.

ΥΓ. Αν κανείς γνωρίζει σε ποία άλλη χώρα της Ευρώπης ισχύουν μόρια ανεργίας πχ.  ας με ενημερώσει. 

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2016, 02:38:07 μμ από Παυλινα »

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8508 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 02:40:34 μμ »
Οι προσωπικές ανάγκες και οι δυσκολίες του καθένα δεν μπορούν να αξιολογηθούν.
 
Όσο θα ισχύουν τέτοιου είδους κριτήρια (κοινωνικά δηλαδή) στις προσλήψεις,  δεν θα υπάρξει δικαιοσύνη αλλά μόνο αδικία.
Ο καθένας θεωρεί το δικό του πρόβλημα σοβαρότερο και ποτέ μα ποτέ δεν θα υπάρξει συνεννόηση.

Μπορεί πχ. κάποιος να μην είναι άνεργος αλλά να υπάρχουν προσωπικοί και σοβαροί λόγοι που να καθιστούν  αναγκαίο ένα επιπλέον εισόδημα. Επιπλέον είναι δυνατό το άτομο αυτό να  έχει λιώσει στα θρανία και να έχει κατακτήσει με πολύ κόπο και προσπάθεια όλα τα προσόντα που χρειάζονται για να είναι ένας καλός εκπαιδευτικός.   

Γιατί να του πάρει την θέση ένας  (άεργος)  άνεργος που διαθέτει ένα πτυχίο και έχει αρνηθεί εργασία γιατί δεν τον βόλευε πχ. η απόσταση;;

 (Έχω δει αμέτρητες περιπτώσεις και θα μπορούσα να γράψω σελίδες περιγράφοντας φοβερές αδικίες που προκάλεσαν τα "δίκαια" κοινωνικά κριτήρια). 

Για να μην μιλάω για το γεγονός που η ποιότητα της εκπαίδευσης δεν έχει καμία σχέση με τα προβλήματα του καθενός.

Μόνο τα σταθερά στον χρόνο κριτήρια σε σχέση αποκλειστικά  με την γνώση,  μπορούν να είναι δίκαια.
Ο καθένας μπορεί να κάνει έναν προγραμματισμό και να καταφέρει να αποκτήσει τα προσόντα τα οποία χρειάζονται.

ΥΓ. Αν κανείς γνωρίζει σε ποία άλλη χώρα της Ευρώπης ισχύουν μόρια ανεργίας πχ.  ας με ενημερώσει.

Απίστευτα σωστή τοποθέτηση. Συμφωνώ 100%.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8509 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 03:09:45 μμ »
Οι προσωπικές ανάγκες και οι δυσκολίες του καθένα δεν μπορούν να αξιολογηθούν.
 
Όσο θα ισχύουν τέτοιου είδους κριτήρια (κοινωνικά δηλαδή) στις προσλήψεις,  δεν θα υπάρξει δικαιοσύνη αλλά μόνο αδικία.
Ο καθένας θεωρεί το δικό του πρόβλημα σοβαρότερο και ποτέ μα ποτέ δεν θα υπάρξει συνεννόηση.

Μπορεί πχ. κάποιος να μην είναι άνεργος αλλά να υπάρχουν προσωπικοί και σοβαροί λόγοι που να καθιστούν  αναγκαίο ένα επιπλέον εισόδημα. Επιπλέον είναι δυνατό το άτομο αυτό να  έχει λιώσει στα θρανία και να έχει κατακτήσει με πολύ κόπο και προσπάθεια όλα τα προσόντα που χρειάζονται για να είναι ένας καλός εκπαιδευτικός.   

Γιατί να του πάρει την θέση ένας  (άεργος)  άνεργος που διαθέτει ένα πτυχίο και έχει αρνηθεί εργασία γιατί δεν τον βόλευε πχ. η απόσταση;;

 (Έχω δει αμέτρητες περιπτώσεις και θα μπορούσα να γράψω σελίδες περιγράφοντας φοβερές αδικίες που προκάλεσαν τα "δίκαια" κοινωνικά κριτήρια). 

Για να μην μιλάω για το γεγονός που η ποιότητα της εκπαίδευσης δεν έχει καμία σχέση με τα προβλήματα του καθενός.

Μόνο τα σταθερά στον χρόνο κριτήρια σε σχέση αποκλειστικά  με την γνώση,  μπορούν να είναι δίκαια.
Ο καθένας μπορεί να κάνει έναν προγραμματισμό και να καταφέρει να αποκτήσει τα προσόντα τα οποία χρειάζονται.

ΥΓ. Αν κανείς γνωρίζει σε ποία άλλη χώρα της Ευρώπης ισχύουν μόρια ανεργίας πχ.  ας με ενημερώσει.

Άρα να υποθέσω ότι θεωρείς ότι και οι δημόσιοι υπάλληλοι κακώς μπαίνουν στο τέλος?
Γι αυτούς δεν ισχύουν όλα τα πιο πάνω?

Γιατί για κάποιους τα πιο πάνω ισχύουν μόνο όταν τους συμφέρει. Όταν δεν τους συμφέρει, τα ξεχνάνε.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2016, 03:12:06 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8510 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 03:13:06 μμ »
Οι προσωπικές ανάγκες και οι δυσκολίες του καθένα δεν μπορούν να αξιολογηθούν.
 
Όσο θα ισχύουν τέτοιου είδους κριτήρια (κοινωνικά δηλαδή) στις προσλήψεις,  δεν θα υπάρξει δικαιοσύνη αλλά μόνο αδικία.
Ο καθένας θεωρεί το δικό του πρόβλημα σοβαρότερο και ποτέ μα ποτέ δεν θα υπάρξει συνεννόηση.

Μπορεί πχ. κάποιος να μην είναι άνεργος αλλά να υπάρχουν προσωπικοί και σοβαροί λόγοι που να καθιστούν  αναγκαίο ένα επιπλέον εισόδημα. Επιπλέον είναι δυνατό το άτομο αυτό να  έχει λιώσει στα θρανία και να έχει κατακτήσει με πολύ κόπο και προσπάθεια όλα τα προσόντα που χρειάζονται για να είναι ένας καλός εκπαιδευτικός.   

Γιατί να του πάρει την θέση ένας  (άεργος)  άνεργος που διαθέτει ένα πτυχίο και έχει αρνηθεί εργασία γιατί δεν τον βόλευε πχ. η απόσταση;;

 (Έχω δει αμέτρητες περιπτώσεις και θα μπορούσα να γράψω σελίδες περιγράφοντας φοβερές αδικίες που προκάλεσαν τα "δίκαια" κοινωνικά κριτήρια). 

Για να μην μιλάω για το γεγονός που η ποιότητα της εκπαίδευσης δεν έχει καμία σχέση με τα προβλήματα του καθενός.

Μόνο τα σταθερά στον χρόνο κριτήρια σε σχέση αποκλειστικά  με την γνώση,  μπορούν να είναι δίκαια.
Ο καθένας μπορεί να κάνει έναν προγραμματισμό και να καταφέρει να αποκτήσει τα προσόντα τα οποία χρειάζονται.

ΥΓ. Αν κανείς γνωρίζει σε ποία άλλη χώρα της Ευρώπης ισχύουν μόρια ανεργίας πχ.  ας με ενημερώσει.
Προσωπικά με ενοχλεί ειτε μιλάμε για ιδιώτες ειτε για δημόσιους υπαλλήλους ενω έχουν τη δουλεια τους να προσπαθούν να χωθουν παντού. Πχ αφού κινούμαστε στους χώρους της εκπαίδευσης βλέπεις τι γίνεται με τα φροντιστήρια. Μόνιμοι καθηγητές να κάνουν ιδιαίτερα και όχι μονο. Αντίστοιχα εργαζόμενοι στον ευρύτερο δημόσιο τομέα ή ιδιώτες να προσπαθούν να πάρουν ώρες απο ανθρώπους που το επάγγελμα τους είναι εκπαιδευτικοι στον ιδιωτικό τομέα και όχι άλλο επάγγελμα το πρωι και άλλο το απόγευμα. Προσωπικά αυτό το θεωρώ απληστία. Πάμε στα ιεκ. Οι προκηρύξεις είναι άδικες καθώς κάθε χρόνο η μοριοδοτηση για τις ακαδημαϊκές γνώσεις μειώνονται αντί να αυξάνονται. Επίσης η θέσπιση πλαφόν πχ στις επιμορφωσεις γιατί μπαίνουν? Ο καθένας μπορεί να επενδύει σε επιμορφωσεις για χ λόγους γιατί λοιπον τις κοβεις. Επίσης σε οτι αφορα την προϋπηρεσία ποτε δεν κατάλαβα γιατί ένας εκπαιδευτικός που διδάσκει στο δημοτικό ή στο γυμνάσιο να μοριοδοτειται. Ένας δημοτικός υπάλληλος πχ στο κεπ γιατί να του αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία και να μοριοδοτειται όταν η ειδικότητα των ιεκ δεν έχει να κανει με δημοσια διοίκηση. Σε οτι αφορα την ανεργία δεν ξέρω τι γίνεται σε αλλες χώρες αλλά αυτό που ξέρω είναι οτι σε καμια χώρα δεν υπάρχει τόση ανεργία και ο καθένας προσπαθεί να βρει έστω και 2ωρες. Πίστεψε με επειδή τα έχω περάσει ακόμα και οι 2 ώρες αν και απο χρήματα είναι τίποτα ψυχολογικά παιζουν πολύ σημαντικό ρολο.

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #8511 στις: Σεπτέμβριος 09, 2016, 03:46:45 μμ »
Άρα να υποθέσω ότι θεωρείς ότι και οι δημόσιοι υπάλληλοι κακώς μπαίνουν στο τέλος?
Γι αυτούς δεν ισχύουν όλα τα πιο πάνω?

Γιατί για κάποιους τα πιο πάνω ισχύουν μόνο όταν τους συμφέρει. Όταν δεν τους συμφέρει, τα ξεχνάνε.

Τους δημόσιους ήδη τους πληρώνει το κράτος και μάλιστα υπερβολικά πολλά λεφτά σε σχέση με τα προσόντα τους και τη δουλεια που κάνουν.
Δεν θα τους πληρώνει και για δεύτερη δουλειά.
Αν δεν τους αρέσει ο μισθός και το καθισιό τους ας παραιτηθούν να βγουν στην αγορά να παλέψουν και να γίνουν ή άνεργοι αν δεν το αξίζουν ή ακόμα πιο πλούσιοι αν το αξίζουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160623
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 264
Σύνολο: 265

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.