Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - doukou

Σελίδες: 1 ... 2223242526
323
Καλημέρα! Μία απορία: Τι είναι συντακτικά οι γενικές "Ισθμός της Κορίνθου, Φράγμα Ευήνου, Γέφυρα της Χαλκίδος; Γενικές παραθετικές, επεξηγηματικές, κτητικές, αντικειμενικές; Έχω μπερδευτεί  :-\

324
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 27, 2016, 05:53:02 μμ »
Να προσθέσω ότι στο έργο του Κικέρωνα βρήκα 4 ακόμη παραδείγματα με τη γενική ενικού adversar-i. Όπως είπα, δεν είναι συχνός αυτός ο τύπος, σίγουρα όμως υπάρχει.

Ευχαριστω πολυ!!!

325
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 25, 2016, 01:03:29 μμ »
Για το adversarius δεν ισχύει· για το sestertius ισχύει.

Κ γω αυτό είχα υπόψη αλλα το ψηφιακό βοήθημα αναφέρει πως και το adversarius ως επίθετο κάνει τη γενική σε-ii. Κάποια παραπομπή υπάρχει προς επιβεβαίωση;

326
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 24, 2016, 01:12:55 μμ »
Ερώτηση: Ισχύει πως τα adversarius και sesterius δεν κάνουν γενική ενικού σε -i αλλά σε -ii επειδή ειναι ουσιαστικοποιημένα επίθετα;

327
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 24, 2016, 01:10:52 μμ »
Οι παραχωρητικες´ ειναι εκτός ύλης. Επομένως η πρόταση στο 43 quamvis.... Είναι εκτός? ρωτάω γιατί η συγκεκριμένη κανονικά θα ήταν έναντι μαγική αν δεν είχε επίθετο.

Ναι είναι εκτός ύλης.

328
Είναι γνωστό άλλωστε σε ποιες βαθμίδες και ειδικότητες θέλει να κάνει, αν συμφωνήσουν οι .... θεσμοί (αν μπορεί κάποιος έστω και μεταφορικά να τους αποκαλέσει κανείς έτσι) διορισμούς!

http://xenesglosses.eu/2016/03/ta-paizei-ola-gia-ola-o-ypourgos-paid/

Σε ποιες; ειναι ελικρινης η απορια.

329
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 03:32:09 μμ »
"ἐγὼ προσελθὼν ἔφην τῷ Ὀρθοβούλῳ ἐξαλεῖψαί με ἐκ τοῦ καταλόγου, ἡγούμενος αἰσχρὸν εἶναι τοῦ πλήθους μέλλοντος κινδυνεύειν ἄδειαν ἐμαυτῷ παρασκευάσαντα στρατεύεσθαι".
Σε αυτό το απόσπασμα από τον Μαντίθεο, έχουμε προφανώς απρόσωπη σύνταξη "αισχρόν ειναι" με υποκείμενο το ¨κινδυνεύειν" και υποκείμενο του κινδυνεύειν εννόησα το "εμέ", το οποίο κιόλας στη συνάχεια εννοείται ως υποκείμενο στη μετοχή παρασκευάσαντα. Η μαθήτριά μου μου έλεγε πως αφού έχουμε ταυτοπρόσωπία δλδ "εγώ έφην, εγω κινδυνεύειν" το υποκείμενο του κινδυνεύειν πρέπει να τεθεί σε ονομαστική. Της εξηγούσα πως έχουμε απρόσωπη σύνταξη, ωστόσο, στο αισχρόν είναι άρα έχουμε ετεροπροσωπία. Συνεπώς το υποκείμενο του κινδυνεύειν πρεπει να τεθεί σε αιτιατική και ας είναι το ίδιο με το υποκείμενο του ρήματος. Νομίζω δεν την έπεισα :( Υπάρχει κάτι, χωρίο, συντακτικό αποσπασμα, οτιδήποτε προς επίρρωση των λεγομένων μου;

330
Καλημερα και χρόνια πολλά! Είμαι φιλόλογος με πολύ μικρή προϋπηρεσία, χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ και έχω τελειώσει και παιδαγωγικό δημοτικής. Σε περίπτωση που γίνει γραπτός ΑΣΕΠ μπορεί να γίνει η  μεταφορά της πρϋπηρεσίας μου στους πίνακες της πρωτοβάθμιας; Τέλος, ποιο πτυχίο με συμφέρει να εκμεταλλευτώ περισσότερο, αν, λέμε, αν γίνουν ποτέ προσλήψεις με μοριοδότηση;

331
Καλημέρα, γνωρίζει κανείς αν μπορώ να μεταφέρω την προυπηρεσία μου από τους πίνακες ωρομισθίων της δευτεροβάθμιας στους πίνακες της πρωτοβάθμιας ουτως ωστε να μην μπω στους πίνακες μηδενικής προυπηρεσίας της πρωτοβάθμιας;

332
Κατατακτήριες / Απ: Μεταπτυχιακό vs 2ο Πτυχίο
« στις: Δεκέμβριος 18, 2015, 01:21:07 μμ »
Τελειώνοντας το τμήμα λογοθεραπείας εντάσσεσαι στην ειδική αγωγή; Δηλαή, με παιδαγωγικό και λογοθεραπαία μπορώ να ενταχθώ στους πινακες της ειδικής;

333
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 18, 2015, 10:33:37 πμ »
doukou και εγω έχω ιδιαίτερο και λέω να κάνω και λατινικά. τουλάχιστον να βγάλω τα κείμενα από την ύλη της β λυκέιου. σκέφτομαι για 1 ή για 1,5 ώρα

Ευχαριστω για την απάντηση! Προβληματίζομαι γιατί είναι μόνο δέκα κείμενα στην ύλη της β' λυκείου. Ουσιαστικά δλδ σε δύο, το πολύ τρεις μήνες βγαίνει ή ύλη.

334
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 07, 2015, 09:41:46 πμ »
Θα ξεκινησω ιδιαιτερο απο Σεπτεμβρη για β' λυκειου. Θεωρειτε πως πρεπει να προτεινω να κανω και λατινικα; Αν ναι, ποσες ωρες;

335
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 09, 2015, 10:20:33 μμ »
Ναι, ανέφερα την τελική βαθμολογία της (οι απαντήσεις στις ασκήσεις της ήταν όλες σωστές και πάντοτε μου έγραφε καταπληκτική περίληψη- μέσο όρο 24/25!).
Ευχαριστω πολυ για την απάντηση  :)

336
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 09, 2015, 04:30:57 μμ »
   Εξαρτάται από τον βαθμολογητή... Μαθήτριά μου που έγραψε 4,5 σελίδες (κάνει μεγάλα γράμματα) πήρε 18 από τον ένα βαθμολογητή και 17 από τον άλλο...

Εννοεις στα 20 απ'ο,τι καταλαβαινω...

Σελίδες: 1 ... 2223242526

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160644
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 928
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 636
Σύνολο: 656

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.