0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το μειλ για την αναγνώριση μαθημάτων από άλλες σπουδές..Γνωρίζετε τι αφορά συγκεκριμένα; όταν λέει σπουδές εννοεί και προπτυχιακές;
Καλησπέρα σε ολους! Πρωτο μου μηνυμα στο φορουμ μιας και μολις ξεκινησα το ΠΜΣ αυτό.Υπάρχει καποια συμβουλη η κατι που θυμαστε και ισως βοηθησει για το μαθημα 510 (Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μεθόδοι Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας)Η αγορά του βιβλίου κρίνεται απαραίτητη;Εχω ελαχιστη εμπειρια απο ερευνα οποτε ολα μοιαζουν πολύ δυσκολα για αρχη. Ευχαριστω προκαταβολικα.
Είχε πάρει κανείς το 510 Εκπαιδευτική έρευνα: αρχές και μέθοδοι ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας; Ήταν εύκολη η εξέτασή του; Το 80% του βαθμού είναι η τελική εξέταση αν κατάλαβα καλά; Επίσης σε σχέση με το 610 Μέτρηση και αξιολόγηση ποιό θα επιλέγατε;
Συνάδελφοι μόλις τώρα μίλησα με το Γραφείο Γενικής Αντιπροσώπευσης στην Ελλάδα. Μου είπαν τα εξής: 1. Δεν έχει παρθεί ακόμη η υπουργική απόφαση και δε γνωρίζουν αν όντως παρθεί.2. Σε περίπτωση που παρθεί η υπουργική απόφαση για την πρακτική άσκηση δε γνωρίζουν εάν θα απαιτείται αυτή να γίνεται στην χώρα διεξαγωγής του προγράμματος.3. Εάν αποφασιστεί η πρακτική, δε θα ισχύσει αναδρομικά. Θα ισχύσει για όσους κάνουν αίτηση από την ημέρα που θα βγει η απόφαση.4. Το Πανεπιστήμιο έχει προετοιμαστεί για αυτό το ενδεχόμενο ώστε να καλύψει το πρόγραμμα την απαιτούμενη ισοτιμία των τίτλων σπουδών. ......
http://www.doatap.gr/gr/news_extended.php?post_id=563Πρακτική άσκηση η οποία ενσωματώνεται σε πρόγραμμα σπουδών ομοταγών εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής και στην οποία αποδίδονται πιστωτικές μονάδες (ECTS) οι οποίες περιλαμβάνονται στις πιστωτικές μονάδες που απαιτούνται για τη χορήγηση του τίτλου σπουδών, πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί στη χώρα στην οποία απονέμεται ο τίτλος.Απόφαση ΔΟΑΤΑΠ (12/2/2016)
Έχει κανείς το 529 να μου πει τί κατάλαβε από το παρακάτω θέμα της εργασίας; ''Υποστηρίζεται στο επιστημονικό φόρουμ ότι η νοητική υστέρηση με τα συμπτώματα έκφανσής της έχει προσωπικό-ατομικό χαρακτήρα και ταυτόχρονα κοινωνικό-πολιτισμικό που συνυφαίνονται μεταξύ τους για να συνθέσουν το παζλ της ομόλογης διαταραχής''. Σε τί ακριβώς πρέπει να αναφερθούμε;
1.νοητική υστέρηση2.χαρακτηρίζεται / οφείλεται από-προσωπικό χαρακτήρα - από κοινωνικό - πολιτιστικό (δηλαδή έχουμε νοητική υστέρηση λόγο χαμηλού κοινωνικό - οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο ζει - μεγαλώνει το παιδιόλα μαζί κάνουν την εργασία
Ως προς το 2ο σκέλος το κατάλαβα. Αλλά ως προς τον προσωπικό χαρακτήρα εννοεί πως η κάθε περίπτωση παιδιού είναι διαφορετική και αυτή εξαρτάται από το κοινωνικό περιβάλλον κλπ;
εννοεί ότι ένα παιδί που γεννιέται με νοητική υστέρηση έχει κάποια προσωπικά χαρακτηριστικά τα οποία έχουν διαμορφωθεί από αυτήν την κατάσταση στη οποία είναιβέβαια τα παιδιά τα χωρίζουμε σε επίπεδα ανάλογα με το IQ, το αν είναι εκπαιδεύσιμα κλπ.... όπως κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα