*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2039989 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εγώ ξέρω πως κουτσά στραβά τους πίνακες τους άνοιξαν και είχαν την πρόθεση  να ενισχύσουν τους κόπους των αναπληρωτών με την αναβάθμιση της προϋπηρεσίας  μας ;)...με τους άλλους 3848 και αιώνια ομηρία.... :(
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 13, 2015, 01:00:59 μμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marcella

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Cogito ergo sum...
    • Προφίλ
Το θέμα είναι πως έχουν εμάς σε αναμένα κάρβουνα και δεν βγαίνουν να κάνουν μια υπεύθυνη δήλωση ότι θα διορίσουν τόσους ή ότι θα πάρουν τόσουν αναπληρωτές. Ο καθένας μας κρέμεται από όλοια ελπιδοφόρα πληροφορία μάθει και πάλι αρχές Σεπτέμβρη θα μας εκπλήξουν...ελπίζω όχι δυσάρεστα...

Αποσυνδεδεμένος asep2008

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 331
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εγώ ξέρω πως κουτσά στραβά τους πίνακες τους άνοιξαν και είχαν την πρόθεση  να ενισχύσουν τους κόπους των αναπληρωτών με την αναβάθμιση των κόπων μας ;)...με τους άλλους 3848 και αιώνια ομηρία.... :(
Δικαιωμα σου αν ψηφισες ΣΥΡΙΖΑ...Μην τους αγιοποιεις ομως.Συνεχως καταφερεσαι εναντια σε οπαιαδηποτε νομοθεσια δινει προβαδισμα στο ΑΣΕΠ αποκαλυπτοντας παραλληλα οτι καμια σχεση δεν ειχες ποτε με τον διαγωνισμο.Δεν βλεπεις τι γινεται γυρω σου,θα αυξηθει το ωραριο των εκπαιδευτικων γιατι προβλεπεται στο τριτο μνημονιο και εσυ ευλογεις τα γενια του νυν υπουργειου παιδειας.Φυσικα δεν προκειται να γινουν διορισμοι....ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ...ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013 με την αυξηση κατα 2 ωρες.ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ 22 ΩΡΕς.ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΙ....Για ποιους διορισσμους μιλαμε???

Αποσυνδεδεμένος asep2008

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 331
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μου κανει εντυπωση που σημερα η βουλη ψηφιζει τριτο μνημονιο με ρητρα αυξηση ωραριου των εκπαιδευτικων..και αντι να ξεσηκωθουμε σε ενα εκπαιδευτικο φορουμ καποιοι επιμενουν σε διορισμους και πρασινα αλογα..ΑΛΓΕΙΝΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ..Ξερουμε τι σημαινει 22 ωρες απαντες ????ψαλιδι στις αναπληρωσεις και ανυπαρκτοι διορισμοι!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mania1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
    • Προφίλ
58. Η έκθεση του ΟΟΣΑ Teachers Matter [Οι Εκπαιδευτικοί Μετράνε] (ΟΟΣΑ, 2005) τονίζει
ότι για τη βελτίωση της διαδικασίας της μάθησης, πρέπει να δοθεί ουσιαστικότερος ρόλος
στα σχολεία αναφορικά με την επιλογή των εκπαιδευτικών. Επισημαίνει επίσης ότι μία
τέτοιου είδους προσέγγιση είναι πιο αποτελεσματική, όπου λαμβάνονται παράλληλα μέτρα
προκειμένου να διασφαλιστεί η προστασία της αποδοτικότητας και της ισονομίας. Τέτοιου
είδους μέτρα περιλαμβάνουν: ανάπτυξη δεξιοτήτων των διευθυντών σχολείων όσον αφορά τη
διαχείριση προσωπικού, παροχή στα σχολεία μειονεκτικών περιοχών περισσότερων πόρων
για την πρόσληψη αποτελεσματικών εκπαιδευτικών και βελτίωση της ροής πληροφοριών και
της επίβλεψης στην αγορά εργασίας των εκπαιδευτικών. «Η επιτυχής αποκέντρωση της
διαχείρισης προσωπικού (και γενικότερα η λήψη αποφάσεων στα σχολεία) απαιτεί από τις
κεντρικές και περιφερειακές αρχές να διαδραματίζουν δυναμικό ρόλο ως προς τη διασφάλιση
επαρκούς και δίκαιης κατονομής του δυναμικού των εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα»
(ΟΟΣΑ, 2005, σ.163).
59. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών και αιτούντων του ελληνικού σχολικού
συστήματος, ενδεχομένως είναι δύσκολο και δαπανηρό για τα σχολεία να χρησιμοποιούν
εκτενείς πληροφορίες κατά την επιλογή υποψηφίων. Ενδεχομένως, είναι εξίσου δύσκολο για
τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς να έχουν ακριβείς πληροφορίες για τα σχολεία στα οποία
κάνουν αίτηση, ή ακόμη για τις ευρύτερες τάσεις στην αγορά εργασίας και τις διαθέσιμες
θέσεις εργασίας. Αυτού του είδους τα κενά και οι περιορισμοί στην πληροφόρηση σημαίνουν
ότι πολλές αιτήσεις όσο και αποφάσεις επιλογής δεν είναι οι βέλτιστες. Η ανάπτυξη
34
διάφανων και έγκαιρων συστημάτων για να εξαλείψουν τα κενά πληροφόρησης που
υφίστανται μεταξύ εκπαιδευτικών και σχολείων είναι ζωτικής σημασίας για μία αγορά
εργασίας εκπαιδευτικών που λειτουργεί αποτελεσματικά, ιδιαίτερα όπου τα σχολεία
συνδέονται άμεσα με την πρόσληψη και τον διορισμό εκπαιδευτικών. Σε ορισμένες χώρες
απαιτείται να δημοσιεύονται όλες οι κενές θέσεις και δημιουργούν ιστοσελίδες, όπου
συγκεντρώνονται οι πληροφορίες ή θεσπίζουν δίκτυο υπηρεσιών για το συντονισμό και την
προώθηση δραστηριοτήτων πρόσληψης.

Από την έκθεση του ΟΑΣΑ που περιλαμβάνεται στο 3ο μνημόνιο

Αποσυνδεδεμένος asep2008

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 331
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος mania1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
    • Προφίλ
Συνδυάζοντας τις λειτουργίες της βελτίωσης και της λογοδοσίας στην αξιολόγηση των
εκπαιδευτικών
124. Οι βασικοί στόχοι της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι τυπικά δύο: πρώτον, να
βελτιωθεί η διδακτική πρακτική, εντοπίζοντας τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες των
εκπαιδευτικών για περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη. Αυτό βοηθά τους εκπαιδευτικούς να
μαθαίνουν, να συλλογίζονται και να προσαρμόζουν την πρακτική τους. Δεύτερον, καθιστά
τους εκπαιδευτικούς υπόλογους για τις επιδόσεις τους στη βελτίωση της μαθησιακής
διαδικασίας, αξιολογώντας την επίδοση σε κομβικά σημεία της σταδιοδρομίας τους, πράγμα
που τυπικά συνεπάγεται προώθηση σταδιοδρομίας βάσει επίδοσης και/ή μισθού, επιδόματος
ή πιθανότητα επιβολής κυρώσεων λόγω χαμηλής απόδοσης στην εργασία.

Και φυσικά αξιολόγηση συνδεδεμένη με το μισθό!

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δικαιωμα σου αν ψηφισες ΣΥΡΙΖΑ...Μην τους αγιοποιεις ομως.Συνεχως καταφερεσαι εναντια σε οπαιαδηποτε νομοθεσια δινει προβαδισμα στο ΑΣΕΠ αποκαλυπτοντας παραλληλα οτι καμια σχεση δεν ειχες ποτε με τον διαγωνισμο.Δεν βλεπεις τι γινεται γυρω σου,θα αυξηθει το ωραριο των εκπαιδευτικων γιατι προβλεπεται στο τριτο μνημονιο και εσυ ευλογεις τα γενια του νυν υπουργειου παιδειας.Φυσικα δεν προκειται να γινουν διορισμοι....ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ...ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013 με την αυξηση κατα 2 ωρες.ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ 22 ΩΡΕς.ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΙ....Για ποιους διορισσμους μιλαμε???
συνεχώς καταφέρεσαι ενάντια σε οποιαδήποτε ρύθμιση δικαιώνει τους κόπους όσων έτρεχαν να καλύπτουν τρύπες σε όλη την Ελλάδα, πράγμα που καταδεικνύει ότι δεν έκανες ποτέ τον κόπο ούτε στις αιτήσεις αναπληρωτων και ωρομισθίων να βάλεις επαρχία... ούτε ένιωσες το καρδιοκτύπι να περιμένεις να σε καλέσουν για 11 ώρες χιλιόμετρα μακρυά από το σπίτι σου για να βγάλεις ένα μεροκάματο!

Αποσυνδεδεμένος asep2008

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 331
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
συνεχώς καταφέρεσαι ενάντια σε οποιαδήποτε ρύθμιση δικαιώνει τους κόπους όσων έτρεχαν να καλύπτουν τρύπες σε όλη την Ελλάδα, πράγμα που καταδεικνύει ότι δεν έκανες ποτέ τον κόπο ούτε στις αιτήσεις αναπληρωτων και ωρομισθίων να βάλεις επαρχία... ούτε ένιωσες το καρδιοκτύπι να περιμένεις να σε καλέσουν για 11 ώρες χιλιόμετρα μακρυά από το σπίτι σου για να βγάλεις ένα μεροκάματο!
Ποσο λαθος κανεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Επισης επειδη κι εγω εχω γυρισει ολη την ελλαδα με προυπηρεσια κατοπιν ΑΣΕΠ να μας πεις ποιος σε εσπρωξε για να μπεις στους πινακες χωρις μορια ασεπ.....ενας απο τους πολλους λογους που ψηφισες πρωτη φορα αριστερα!!

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ποσο λαθος κανεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Επισης επειδη κι εγω εχω γυρισει ολη την ελλαδα με προυπηρεσια κατοπιν ΑΣΕΠ να μας πεις ποιος σε εσπρωξε για να μπεις στους πινακες χωρις μορια ασεπ.....ενας απο τους πολλους λογους που ψηφισες πρωτη φορα αριστερα!!
αν την έχεις γυρίσει τότε γιατί δεν θέλεις  ενισχυμένη πριμοδότηση της προϋπηρεσίας μαζί με ασεπ; εμένα με συμφέρει η πρόταση Πιλάλη (ασεπ 08 +1 μόριο ο μήνας) εσένα;...  :P
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 13, 2015, 01:47:35 μμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος αΣεΠ_ΧάΝΤεΡ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
εγώ ξέρω πως κουτσά στραβά τους πίνακες τους άνοιξαν και είχαν την πρόθεση  να ενισχύσουν τους κόπους των αναπληρωτών με την αναβάθμιση της προϋπηρεσίας  μας ;)...με τους άλλους 3848 και αιώνια ομηρία.... :(

Δυστυχώς δεν έκαναν απολύτως τίποτα... Διόρισαν κομματικούς στρατούς σε τομείς που η χώρα δεν είχε ανάγκες. Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Μάρκος δεν "είχαμε έλλειψη από δημοσιογράφους - παπαγάλους", κομματικά φερέφωνα της μεταπολίτευσης  θα συμπλήρωνα. Αγνόησαν παντελώς την Παιδεία αρνούμενοι να ψηφίσουν οποιοδήποτε νόμο (διορισμούς, συνολικό άνοιγμα πινάκων κτλ) στον βωμό της αποφυγής του κομματικού κόστους. Επίσης, αναφορικά με το άνοιγμα των πινάκων (από 2012 και μετά) για διερεύνησε καλύτερα πότε αποφασίστηκε αυτό και από ποιον. Η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου έδωσε μοναδικό ρεσιτάλ υποσχέσεων, αναβλητικότητας και έλλειψης βούλησης να συγκρουστεί με τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας και γι' αυτά θα κριθεί... Μια στάση παθητική που μεγεθύνει τα προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δυστυχώς δεν έκαναν απολύτως τίποτα... Διόρισαν κομματικούς στρατούς σε τομείς που η χώρα δεν είχε ανάγκες. Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Μάρκος δεν "είχαμε έλλειψη από δημοσιογράφους - παπαγάλους", κομματικά φερέφωνα της μεταπολίτευσης  θα συμπλήρωνα. Αγνόησαν παντελώς την Παιδεία αρνούμενοι να ψηφίσουν οποιοδήποτε νόμο (διορισμούς, συνολικό άνοιγμα πινάκων κτλ) στον βωμό της αποφυγής του κομματικού κόστους. Επίσης, αναφορικά με το άνοιγμα των πινάκων (από 2012 και μετά) για διερεύνησε καλύτερα πότε αποφασίστηκε αυτό και από ποιον. Η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου έδωσε μοναδικό ρεσιτάλ υποσχέσεων, αναβλητικότητας και έλλειψης βούλησης να συγκρουστεί με τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας και γι' αυτά θα κριθεί... Μια στάση παθητική που μεγεθύνει τα προβλήματα.
ωραία ψεύτες λοιπόν!!! άλλη πρόταση παρακαλώ....

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
αν την έχεις γυρίσει τότε γιατί δεν θέλεις  ενισχυμένη πριμοδότηση της προϋπηρεσίας μαζί με ασεπ; εμένα με συμφέρει η πρόταση Πιλάλη (ασεπ 08 +1 μόριο ο μήνας) εσένα;...  :P
Συγνώμη, αντιλαμβάνομαι καλά ή κάνω λάθος; Θεωρείς δίκαιη την πρόταση του Πιλάλη; Άσε στην άκρη τι σε συμφέρει.Οι παλιές επιτυχίες στον κάλαθο;

Αποσυνδεδεμένος asep2008

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 331
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
αν την έχεις γυρίσει τότε γιατί δεν θέλεις  ενισχυμένη πριμοδότηση της προϋπηρεσίας μαζί με ασεπ; εμένα με συμφέρει η πρόταση Πιλάλη (ασεπ 08 +1 μόριο ο μήνας) εσένα;...  :P
Η προταση ΠΙΛΑΛΗ αντικειται στο ΣΤΕ!!!ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160761
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 429
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.