*

Αποστολέας Θέμα: Νέος τρόπος διορισμών/προσλήψεων από το καλοκαίρι του 2015 (νέα, πληροφορίες)  (Αναγνώστηκε 2040007 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα βγαλω και μπουφε μετα.

Περιμένουμε ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Επειδή με ρωτάς προσωπικά και μόνο, ούτε για να περάσω στο πανεπιστήμιο έκανα φροντιστήριο, ούτε για να δώσω ΑΣΕΠ. Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στις ικανότητες μου και έχει αποδειχτεί ότι καλά κάνω. Και κάπου εδώ είναι που με αποκαλείς παπαγάλο...

Μα δεν έχω τίποτα μαζί σου επειδή έδωσες ΑΣΕΠ, πόσο μάλλον επειδή τα κατάφερες και πέρασες.
Κι εγώ έδωσα πανελλήνιες και πήγα φροντιστήριο και βίωσα όλη την τραγικότητα ενός διαγωνισμού που μου έφαγε 1-2 χρόνια στείρας προετοιμασίας για κάτι που δεν μου προσέφερε απολύτως τίποτα.

Και στην Μπανανία - Ελλάδα αντί να καταργήσουμε τις τραγικές πανελλήνιες, κάναμε το θαύμα και τις βάλαμε ως μέσο επιλογής των καθηγητών!
Καθηγητές - λυσάρια για να βγάλουν μαθητές λυσάρια οι οποίοι με τη σειρά τους θα γίνουν καθηγητές λυσάρια...  Η πλήρης ανατροφοδότηση της ηλιθιότητας.

Και τώρα που πάει να εφαρμοστεί μια λύση, η οποία με όλες τις ιδιαιτερότητες επιλογής προσωπικού στον δημόσιο τομέα, όχι μόνο είναι στη θεωρία καλή, αλλά έχει δώσει και πολύ καλά αποτελέσματα όπου έχει εφαρμοστεί, εμφανίζονται κάποιοι απίθανοι σαν εσένα να υπερασπιστούν κάτι που έχει μπεί στο χρονοντούλαπο της ιστορίας όπου κι αν εφαρμοστεί...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2016, 02:25:27 πμ από oti »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Μα δεν έχω τίποτα μαζί σου επειδή έδωσες ΑΣΕΠ, πόσο μάλλον επειδή τα κατάφερες και πέρασες.
Κι εγώ έδωσα πανελλήνιες και πήγα φροντιστήριο και βίωσα όλη την τραγικότητα ενός διαγωνισμού που μου έφαγε 1-2 χρόνια στείρας προετοιμασίας για κάτι που δεν μου προσέφερε απολύτως τίποτα.

Και στην Μπανανία - Ελλάδα αντί να καταργήσουμε τις τραγικές πανελλήνιες, κάναμε το θαύμα και τις βάλαμε ως μέσο επιλογής των καθηγητών!
Καθηγητές - λυσάρια για να βγάλουν μαθητές λυσάρια οι οποίοι με τη σειρά τους θα γίνουν καθηγητές λυσάρια...  Η πλήρης ανατροφοδότηση της ηλιθιότητας.

Και τώρα που πάει να εφαρμοστεί μια λύση, η οποία με όλες τις ιδιαιτερότητες επιλογής προσωπικού στον δημόσιο τομέα, όχι μόνο είναι στη θεωρία καλή, αλλά έχει δώσει και πολύ καλά αποτελέσματα όπου έχει εφαρμοστεί, εμφανίζονται κάποιοι απίθανοι σαν εσένα να υπερασπιστούν κάτι που έχει μπεί στο χρονοντούλαπο της ιστορίας όπου κι αν εφαρμοστεί...

Η λύση είναι η μοριοδότηση; Να δεχτώ ότι είναι η μοριοδότηση λοιπόν. Τίνος; Του διδακτορικού; Σε τι ακριβώς με κάνει καλύτερο καθηγητή ένα διδακτορικό στην τεχνητή νοημοσύνη; Των παιδιών; Καθαρά κοινωνική πολιτική. Δεν οδηγεί στην επιλογή των ικανότερων (όχι κατ'ανάγκη τουλάχιστον). Το ίδιο και οι ειδικές κατηγορίες. Του βαθμού πτυχίου; Είναι όλες οι σχολές που ανήκουν σε μια ειδικότητα ίδιου βαθμού δυσκολίας; Τις έχεις κατατάξει κατά βαθμό δυσκολίας; Είναι π.χ. το ίδιο να καταθέσεις πτυχίο από το MIT στη Google που τόσο πολύ θαυμάζεις και της πληροφορικής ΑΠΘ; Του μεταπτυχιακού που δεν ήταν πάνω στη διδακτική; Η συνέντευξη δεν παίζει, γιατί θα χάσουμε κάθε ίχνος αξιοκρατίας. Άσε που είναι πρακτικά αδύνατο να γίνει. Οπότε ποια κριτήρια;

Όσο για τα αποτελέσματα, 3 φορές σε ρώτησαν ποια είναι, αποφεύγεις επιμελώς να απαντήσεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2016, 02:33:17 πμ από trust no one »

anemona

  • Επισκέπτης
Προφανώς ο oti αναφέρεται σε μια ιδεατή πραγματικότητα και κυρίως μιλά για το εξωτερικό και τις ευρωπαϊκές εταιρίες.Δεν νομίζω όμως πως το επιχείρημα της απομνημόνευσης ισχύει στις θεωρητικές επιστήμες.Στη φιλολογία είναι αδύνατο να αποστηθίσεις τα πτυχιακά σε αρχαία και λατινικά διότι η ύλη είναι τραγική. Στον Ασέπ επίσης τίθενται ερωτήσεις κρίσεως που δεν ευνοούν τους παπαγάλους.Δεν είναι εφικτό άλλωστε για κανέναν να μάθει μια ύλη τόσο τεράστια.Δεν ισχυρίστηκα ποτέ πως ο Ασέπ είναι το καλύτερο σύστημα επιλογής προσωπικού αλλά δεν υπάρχει κάτι πιο αντικειμενικό.Ο βαθμός του πτυχίου,το έτος κτήσης, τα επιπλέον προσόντα; Μα όλα αυτά για ευνόητους λόγους ενέχουν το στοιχείο της υποκειμενικότητας.Και πάντα,στην Ελλάδα ζούμε,υπάρχουν παράθυρα(να μην πω πόρτες)για την απόκτηση όλων όσων ο oti βαφτίζει αντικειμενικά κριτήρια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dlaf

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Η λύση είναι η μοριοδότηση; Να δεχτώ ότι είναι η μοριοδότηση λοιπόν. Τίνος; Του διδακτορικού; Σε τι ακριβώς με κάνει καλύτερο καθηγητή ένα διδακτορικό στην τεχνητή νοημοσύνη; Των παιδιών; Καθαρά κοινωνική πολιτική. Δεν οδηγεί στην επιλογή των ικανότερων (όχι κατ'ανάγκη τουλάχιστον). Το ίδιο και οι ειδικές κατηγορίες. Του βαθμού πτυχίου; Είναι όλες οι σχολές που ανήκουν σε μια ειδικότητα ίδιου βαθμού δυσκολίας; Τις έχεις κατατάξει κατά βαθμό δυσκολίας; Είναι π.χ. το ίδιο να καταθέσεις πτυχίο από το MIT στη Google που τόσο πολύ θαυμάζεις και της πληροφορικής ΑΠΘ; Του μεταπτυχιακού που δεν ήταν πάνω στη διδακτική; Η συνέντευξη δεν παίζει, γιατί θα χάσουμε κάθε ίχνος αξιοκρατίας. Άσε που είναι πρακτικά αδύνατο να γίνει. Οπότε ποια κριτήρια;

Όσο για τα αποτελέσματα, 3 φορές σε ρώτησαν ποια είναι, αποφεύγεις επιμελώς να απαντήσεις...
Το όφελος από ένα διδακτορικό δεν είναι κυρίως οι γνώσεις που θα αποκτήσει κάποιος σε ένα εξιδεικευμένο θέμα, αλλά άλλες ικανότητες όπως μεθοδικότητα, οργανωτικότητα κ.α. οι οποίες γίνονται στάση ζωής και εφαρμόζονται σε κάθε εργασία ή δουλειά (π.χ. εκπαίδευση) που αναλαμβάνει αυτός που το έκανε. Για να το καταλάβεις αυτό πρέπει να το κάνεις. Δεν γίνεται όλοι να γνωρίζουμε τα πάντα και να απαξιώνουμε ότι δεν μας συμφέρει. Δηλαδή θα άρεσε αν αμφισβητούσα τον τρόπο που πήραν κάποιοι οι κάποιες το πτυχίο τους αλλά και τα ωφέλη που αποκόμισαν από αυτά? Ας σεβαστείτε το γεγονός ότι και το διδακτορικό είναι μια πολύ επίπονη διαδικασία που προσφέρει σημαντικές δεξιότητες οι οποίες αποτελούν ένα επιπλέον προσόν.

Αποσυνδεδεμένος αΣεΠ_ΧάΝΤεΡ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 284
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Το όφελος από ένα διδακτορικό δεν είναι κυρίως οι γνώσεις που θα αποκτήσει κάποιος σε ένα εξιδεικευμένο θέμα, αλλά άλλες ικανότητες όπως μεθοδικότητα, οργανωτικότητα κ.α. οι οποίες γίνονται στάση ζωής και εφαρμόζονται σε κάθε εργασία ή δουλειά (π.χ. εκπαίδευση) που αναλαμβάνει αυτός που το έκανε. Για να το καταλάβεις αυτό πρέπει να το κάνεις. Δεν γίνεται όλοι να γνωρίζουμε τα πάντα και να απαξιώνουμε ότι δεν μας συμφέρει. Δηλαδή θα άρεσε αν αμφισβητούσα τον τρόπο που πήραν κάποιοι οι κάποιες το πτυχίο τους αλλά και τα ωφέλη που αποκόμισαν από αυτά? Ας σεβαστείτε το γεγονός ότι και το διδακτορικό είναι μια πολύ επίπονη διαδικασία που προσφέρει σημαντικές δεξιότητες οι οποίες αποτελούν ένα επιπλέον προσόν.

+++++ Πολύ σωστά. Κάποιοι εδώ μέσα φιλοδοξούν να γράψουν νέα συγγράμματα αξιολόγησης προσωπικού που δεν θα εστιάζουν στις σπουδές και στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης... αλλά στον φραπέ σε κάποιο δυσπροσιτο νησί και στο τάβλι...

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη ορισμενων με τον ΑΣΕΠ του 2008 . Ειμαι επιτυχων στον εν λογω διαγωνισμο ο οποιος ηταν ο δυσκολοτερος ολων. Και ειναι και αυτος που ισχυει αυτη τη στιγμη! Οποιαδηποτε συγκριση σε διαφορετικους διαγωνισμους ειναι παρανομη και αντισυνταγματικη!  Ομως σε ενα δικαιο συστημα προσληψεων πρεπει να ισχυσουν ολα! Τα παντα ! καταρχας η επιτυχια σε διαγωνισμο. Οποιος δεν πηγε να δωσει προβλημα του. Κατα δευτερον η προυπηρεσια. Καποιοι στελεχωσανε τα σχολεια ολα αυτα τα χρονια. Δεν μπορει να αδικουνται! Μετα οι ακαδημαικες σπουδες ,το ετος κτησης, η βαθμολογια τα κοινωνικα κριτηρα. Κατι σαν τον 3848 ρε παιδακι μου. Υπαρχουν 2 προβληματα σε αυτα που γραφω. Καποιοι που δεν εχουν ασεπ και εχουν μεγαλη προυπηρεσια >60 μηνων!  Και  καποιοι που δεν εχουν δωσει αφου ο τελευταιος εγινε το 2008. Ασεπ καινουργιος δεν παιζει...... Το θεμα ειναι πως θα λυθει η προηγουμενη εξισωση.......
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος sissi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 410
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη ορισμενων με τον ΑΣΕΠ του 2008 . Ειμαι επιτυχων στον εν λογω διαγωνισμο ο οποιος ηταν ο δυσκολοτερος ολων. Και ειναι και αυτος που ισχυει αυτη τη στιγμη! Οποιαδηποτε συγκριση σε διαφορετικους διαγωνισμους ειναι παρανομη και αντισυνταγματικη!  Ομως σε ενα δικαιο συστημα προσληψεων πρεπει να ισχυσουν ολα! Τα παντα ! καταρχας η επιτυχια σε διαγωνισμο. Οποιος δεν πηγε να δωσει προβλημα του. Κατα δευτερον η προυπηρεσια. Καποιοι στελεχωσανε τα σχολεια ολα αυτα τα χρονια. Δεν μπορει να αδικουνται! Μετα οι ακαδημαικες σπουδες ,το ετος κτησης, η βαθμολογια τα κοινωνικα κριτηρα. Κατι σαν τον 3848 ρε παιδακι μου. Υπαρχουν 2 προβληματα σε αυτα που γραφω. Καποιοι που δεν εχουν ασεπ και εχουν μεγαλη προυπηρεσια >60 μηνων!  Και  καποιοι που δεν εχουν δωσει αφου ο τελευταιος εγινε το 2008. Ασεπ καινουργιος δεν παιζει...... Το θεμα ειναι πως θα λυθει η προηγουμενη εξισωση.......
Ακριβως!!!

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Το όφελος από ένα διδακτορικό δεν είναι κυρίως οι γνώσεις που θα αποκτήσει κάποιος σε ένα εξιδεικευμένο θέμα, αλλά άλλες ικανότητες όπως μεθοδικότητα, οργανωτικότητα κ.α. οι οποίες γίνονται στάση ζωής και εφαρμόζονται σε κάθε εργασία ή δουλειά (π.χ. εκπαίδευση) που αναλαμβάνει αυτός που το έκανε. Για να το καταλάβεις αυτό πρέπει να το κάνεις. Δεν γίνεται όλοι να γνωρίζουμε τα πάντα και να απαξιώνουμε ότι δεν μας συμφέρει. Δηλαδή θα άρεσε αν αμφισβητούσα τον τρόπο που πήραν κάποιοι οι κάποιες το πτυχίο τους αλλά και τα ωφέλη που αποκόμισαν από αυτά? Ας σεβαστείτε το γεγονός ότι και το διδακτορικό είναι μια πολύ επίπονη διαδικασία που προσφέρει σημαντικές δεξιότητες οι οποίες αποτελούν ένα επιπλέον προσόν.
Δεν απαξιωνει κανεις τα επιπλεον προσοντα βρε παιδια.Ολες οι πνευματικες επιπονες εργασιες χτιζουν μεταγνωστικες δεξιοτητες,ικανοτητες πεστε το οπως θελετε.Και τα διδακτορικα και τα μεταπτυχιακα και ο γραπτος ΑΣΕΠ,ειδικα αν εχεις περασει τη βασανο πολλες φορες.
Δεν μπορει ομως καποιος να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ προτεραιοτητα στην προσληψη χωρις μια μετρησιμη εξεταση.Οχι απαραιτητα με γραπτο ΑΣΕΠ.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Προσωπικά, θεωρώ ότι μόνο η μοριοδοτηση των τίτλων σπουδών δεν αρκεί (σαφώς υπάρχουν περιπτωσεις ατόμων που έχουν αποκτήσει αναξιοκρατικα κάποια προσόντα - πιστεύω ότι δεν είναι ο κανόνας αλλά οι εξαιρέσεις - ) .Με τη μοριοδοτηση όμως, οι απόφοιτοι από το 2009 και μετά θα προσπεραστουν από το σύστημα αφού δεν έχουν προϋπηρεσία. Και μιλάμε όχι για λίγες δεκάδες ατόμων, αλλά για χιλιάδες άτομα σε κάθε κλάδο. Με το παλιό σύστημα, υπήρχε η δυνατότητα και σε νέους πτυχιούχους να εργαστούν (και εδώ στο φόρουμ υπήρχαν άτομα που ανέφεραν ότι σε ηλικία 25-27 με τον πρώτο ή δεύτερο διαγωνισμό διορίστηκαν).Δεν ήταν εύκολο, αλλά υπήρχε η πιθανότητα .Επιπλέον, αν θεωρησουμε οτι ενα μικρο ποσοστο θα δινεται και στους μη εχοντες προυπηρεσια,υπάρχουν και ανισότητες και στα άτομα χωρίς προϋπηρεσία (για παράδειγμα απόφοιτος με μεταπτυχιακό θα έχει πιο πολλά μόρια έναντι αποφοιτου χωρίς μεταπτυχιακό, όμως μπορεί ο δεύτερος να μην έκανε μεταπτυχιακό λόγω εργασίας για παράδειγμα).Γενικά, πιστεύω ότι ο νέος τρόπος διορισμου (όταν αρχίσουν οι διορισμοί) είναι ένας δύσκολος γρίφος γιατί αφορά πολλές χιλιάδες ατόμων και διαφορετικές περιπτώσεις με συνέπεια κάποιοι να ευνοηθουν και κάποιοι όχι.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος oti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Το όφελος από ένα διδακτορικό δεν είναι κυρίως οι γνώσεις που θα αποκτήσει κάποιος σε ένα εξιδεικευμένο θέμα, αλλά άλλες ικανότητες όπως μεθοδικότητα, οργανωτικότητα κ.α. οι οποίες γίνονται στάση ζωής και εφαρμόζονται σε κάθε εργασία ή δουλειά (π.χ. εκπαίδευση) που αναλαμβάνει αυτός που το έκανε. Για να το καταλάβεις αυτό πρέπει να το κάνεις. Δεν γίνεται όλοι να γνωρίζουμε τα πάντα και να απαξιώνουμε ότι δεν μας συμφέρει. Δηλαδή θα άρεσε αν αμφισβητούσα τον τρόπο που πήραν κάποιοι οι κάποιες το πτυχίο τους αλλά και τα ωφέλη που αποκόμισαν από αυτά? Ας σεβαστείτε το γεγονός ότι και το διδακτορικό είναι μια πολύ επίπονη διαδικασία που προσφέρει σημαντικές δεξιότητες οι οποίες αποτελούν ένα επιπλέον προσόν.
Πραγματικά είναι εντελώς αμήχανο να εξηγείς τα στοιχειώδη σε ανθρώπους που εργάζονται ως καθηγητές.

Αλλά τι περιμένεις από άτομα που από τα 15 μέχρι τα 35 πήγαιναν φροστιστήριο...
Για να βγουν από το σχολείο, να βγούν από το πανεπιστήμιο και μετά για να ξαναμπούν στο σχολείο ως καθηγητές...
Αυτοί οι άνθρωποι νομίζουν ότι εκπαίδευση = ασκησιομαχία, SOS-άκια και SOS-άρες...
Αυτό έμαθαν, αυτό βίωσαν, αυτό θα ξέρουν όλη τους τη ζωή. Δεν σώζονται.


Δεν μπορω να καταλαβω την εμμονη ορισμενων με τον ΑΣΕΠ του 2008 . Ειμαι επιτυχων στον εν λογω διαγωνισμο ο οποιος ηταν ο δυσκολοτερος ολων. Και ειναι και αυτος που ισχυει αυτη τη στιγμη! Οποιαδηποτε συγκριση σε διαφορετικους διαγωνισμους ειναι παρανομη και αντισυνταγματικη!
Κάνε μας μήνυση. Πριν από αυτό όμως να σου πω να μην αγχώνεσαι γιατί δεν ασχολείται κανείς με το διαγωνισμό του 2008, ούτε με εσάς τους "επιτυχόντες". Εδώ συζητάμε για τη μορφή του ΕΠΟΜΕΝΟΥ διαγωνισμού.

Με όποια μορφή και αν γίνει ο Ε Π Ο Μ Ε Ν Ο Σ ΑΣΕΠ, που το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα είναι γραπτός, εσείς θα διοριστείτε.
Η αλλάγή της μορφής ενός διαγωνισμού δεν αναιρεί τους προηγούμενους, ούτε κανείς τα βάζει μαζί σας και όλοι μας κατανοούμε ότι εκτός από τους λίγους παπαγάλους, όλοι οι υπόλοιποι μπήκαν στο λούκι να ξαναδώσουν πανελλήνιες στην ουσία, χωρίς να το επικροτούν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2016, 02:35:21 μμ από oti »

anemona

  • Επισκέπτης
Αμάν πια με τους παπαγάλους.Γεμίσαμε πουλιά. :)

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ

+++++ Πολύ σωστά. Κάποιοι εδώ μέσα φιλοδοξούν να γράψουν νέα συγγράμματα αξιολόγησης προσωπικού που δεν θα εστιάζουν στις σπουδές και στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης... αλλά στον φραπέ σε κάποιο δυσπροσιτο νησί και στο τάβλι...

Ευτυχώς εσύ που δεν απαξιώνεις. Όταν πας σε δυσπρόσιτο νησί, πες μας αν ήταν φραπέ και τάβλι.

Δεν απαξίωσα το διδακτορικό ως διδακτορικό. Δε κάνουμε διαγωνισμό εγκυκλοπαιδικών γνώσεων. Για σύστημα διορισμού σε σχολεία μιλάμε. Οργανωτικές ικανότητες και κριτική σκέψη μπορεί να έχει κάποιος από το λύκειο ακόμα ή και με σκέτο πτυχίο. Αν έχει άλλωστε οργανωτικές ικανότητες και κριτική σκέψη, θα τα πάει περίφημα στον γραπτό ΑΣΕΠ και δεν έχει τίποτα να φοβάται. Ίσα ίσα, θα έπρεπε να επιζητά την απόδειξη των δυνατοτήτων του και ότι δεν πήρε τα χαρτιά του πληρώνοντας.

Πραγματικά είναι εντελώς αμήχανο να εξηγείς τα στοιχειώδη σε ανθρώπους που εργάζονται ως καθηγητές.

Αλλά τι περιμένεις από άτομα που από τα 15 μέχρι τα 35 πήγαιναν φροστιστήριο...
Για να βγουν από το σχολείο, να βγούν από το πανεπιστήμιο και μετά για να ξαναμπούν στο σχολείο ως καθηγητές...
Αυτοί οι άνθρωποι νομίζουν ότι εκπαίδευση = ασκησιομαχία, SOS-άκια και SOS-άρες...
Αυτό έμαθαν, αυτό βίωσαν, αυτό θα ξέρουν όλη τους τη ζωή. Δεν σώζονται.

Κάνε μας μήνυση. Πριν από αυτό όμως να σου πω να μην αγχώνεσαι γιατί δεν ασχολείται κανείς με το διαγωνισμό του 2008, ούτε με εσάς τους "επιτυχόντες". Εδώ συζητάμε για τη μορφή του ΕΠΟΜΕΝΟΥ διαγωνισμού.

Με όποια μορφή και αν γίνει ο Ε Π Ο Μ Ε Ν Ο Σ ΑΣΕΠ, που το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα είναι γραπτός, εσείς θα διοριστείτε.
Η αλλάγή της μορφής ενός διαγωνισμού δεν αναιρεί τους προηγούμενους, ούτε κανείς τα βάζει μαζί σας και όλοι μας κατανοούμε ότι εκτός από τους λίγους παπαγάλους, όλοι οι υπόλοιποι μπήκαν στο λούκι να ξαναδώσουν πανελλήνιες στην ουσία, χωρίς να το επικροτούν.

Καλά απάντησε μας πρώτα εσύ για τα "καλά αποτελέσματα", που κάνεις συνέχεια την πάπια και μετά συνέχισε το ποιηματάκι σου για τα φροντιστήρια (που ομολόγησες και συ ότι χρειάστηκες για να περάσεις στο πανεπιστήμιο, γιατί άραγε; Μετά σου βγήκαν οι οργανωτικές ικανότητες και η κριτική σκέψη;).

Με αόριστες τοποθετήσεις, μπορώ και γω να ισχυριστώ ότι τα αποτελέσματα των καθηγητών που διορίστηκαν μέσω του γραπτού ΑΣΕΠ είναι πολύ καλύτερα από των άλλων που διορίστηκαν με επετηρίδα. Και όταν μου ζητάς να το αποδείξω, να σφυράω αδιάφορα...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Δεν καταλαβαίνω γιατί χτυπιέστε ορισμένοι

γραπτός ασεπ τέλος στην εκπαίδευση, ασεπ με μοριοδότηση όπως συμβαίνει και στη συντριπτική πλειονότητα των διαγωνισμών ασεπ στο δημόσιο θα είναι το νέο σύστημα....

οπότε αν κάτι αξίζει σε αυτό το νήμα είναι να δούμε και να προτείνουμε πως θα πρέπει να είναι αυτή η μοριοδότηση

αλλά επειδή ο καθένας θα πει το κοντό του και το μακρύ του ας γίνει με την μοριοδότηση που έχει ο ΑΣΕΠ για όλους τους διαγωνισμούς, έτσι θα γλιτώσουμε πολύ γκρίνια

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160763
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 409

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.