0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ε δεν νομίζω να είναι και τόσο πολλοί αυτοί που διορίστηκαν μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής χωρίς να έχουν πτυχίο πληροφορικής, ώστε να μην ξαναγίνουν διορισμοί μαθηματικών, φυσικών, κλπ
Πάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;
Παράθεση από: kripintiris στις Οκτώβριος 05, 2010, 12:30:46 πμΠάρε μερικά ονοματάκια για την ώρα... http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/Για μετά το 2000 δεν έχει ενημερωθεί.Γενικά υπολογίζονται στους 3000 οι Πληροφορικοί χωρίς πτυχίο Πληροφορικής.Δηλαδή περίπου οι μισοί Πληροφορικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.Όχι και λίγοι, τι λέτε;;;Δεν μου κάνει καμία εντύπωση, σε τρία σχολεία Β'/βάθμιας έχω δουλέψει και στα τρία οι μόνιμοι ΠΕ19 δεν ήταν πληροφορικοί. Τη μία μάλιστα όταν πήγα τη ρώτησα αν έχει linux το εργαστήριο και μου απάντησε "τι είναι αυτό;"!!! (ήταν και γυμνάσιο που προβλέπεται από την ύλη να τους το δείξεις)Πάντως δεν νομίζω ότι έχουμε ποτέ καμία ελπίδα να τους διώξουμε, ακριβώς επειδή είναι τόσο πολλοί.
ΠαράθεσηΟι θέσεις της Δ.Ο.Ε - Δημοσιευμένο Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009 http://www.doe.gr/index.php?categoryid=19&p2_articleid=5368Παράθεση•Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.•Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ)•Το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται βάσει αναλυτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών με κατάλληλο λογισμικό.Στις 11 Μαρτίου την ημέρα της πανεργατικής απεργίας το Σωματείο Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών (Ωρομισθίων - Αναπληρωτών) πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Αντιπροσωπία του Σωματείου είχε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Βασίλη Κουλαϊδή όπου και μας δήλωσε: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=16951.msg291269#msg291269ΠαράθεσηΔραματικές θα είναι και οι αλλαγές στο δημοτικό. Το πρωινό πρόγραμμα θα επεκταθεί και θα συμπεριληφθούν σε αυτό ώρες πληροφορικής, γυμναστικής, εικαστικών που μέχρι τώρα αποτελούσαν μαθήματα που διδάσκονταν στο ολοήμερο σχολείο. Η απογευματινή ζώνη θα περιλαμβάνει άλλου είδους δραστηριότητες και «δημιουργικές εργασίες» και δεν υπάρχει ακόμα ολοκληρωμένο σχέδιο λειτουργίας του δημοτικού. Στην ερώτησή μας αν τα μαθήματα ειδικοτήτων θα γίνονται από τους δασκάλους ή θα προκηρυχτούν οργανικές θέσεις για κάθε ειδικότητα η απάντηση που πήραμε ήταν ότι για παιδαγωγικούς λόγους (τονίζοντάς μας τη σχέση μαθητή – εκπαιδευτικού) θα πρέπει να γίνονται από τους δασκάλους και όχι από άλλους. Αν οι δάσκαλοι μάλιστα μας τόνισε δεν μπορούν να τα διδάξουν τότε δεν είναι καλοί δάσκαλοι!!!Αν και δεν είχα πολύ χρόνο ώστε να μελετήσω όλες τις πληροφορίες, μια πρώτη γνώμη μου είναι ότι δεν έπρεπε να επιτραπεί σε μη πτυχιούχους τμημάτων πληροφορικής η ένταξή τους στους ΠΕ19. Άντε να γίνονταν δεκτοί και οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και μηχανικοί Η/Υ. Μέχρι εκεί. Δηλαδή ο μαθηματικός ή φυσικός με μάστερ στην πληροφορική έγινε πληροφορικός;! Είναι σαν να λέμε ότι ο θεολόγος με μάστερ στη φιλολογία (βυζαντινή) μπορεί να γίνει φιλόλογος στην εκπαίδευση! Η ειδικότητα του καθενός καθορίζεται από το βασικό του πτυχίο. Τα υπόλοιπα αποτελούν παραπάνω προσόντα - εξειδικεύσεις, που βοηθούν ή συμπληρώνουν τις αρχικές σπουδές!Επίσης, αυτό που γράφτηκε παραπάνω για τους δημοδιδασκάλους είναι ανήκουστο και τραγελαφικό. Στο όνομα των... "παιδαγωγικών λόγων" και της άγευστης καραμέλας που έχει πια λιώσει (περί σχέσης μαθητή-εκπαιδευτικού) διδάσκουν τα πάντα. Ποιος πιστοποιεί όμως την επάρκειά τους ως προς τα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκουν;! Αν θεωρούν ότι μπορούν να διδάξουν πληροφορική ή και γυμναστική, χορό, θέατρο κλπ. (ασχέτως ότι μπορεί να μην έχουν ΙΔΕΑ από αυτά ή να έχουν κάνει ένα σεμινάριο) και δε χρειάζονται οι ειδικοί, τότε θα ανταπαντήσω ότι δεν είναι επαρκείς, ώστε να μπορούν να διδάξουν γλώσσα, ιστορία, μαθηματικά, αρχές περιβάλλοντος, θρησκευτικά. Υπάρχουν οι ειδικοί κλάδοι με τα αντικείμενα και τις ειδικεύσεις τους. Και επιχειρήματα (ανίσχυρα) όπως η σχέση μαθητή-εκπαιδευτικού, η ηλικία των μαθητών ή ότι διδάσκουν τα στοιχειώδη γράμματα, άρα δε χρειάζεται να έχουν βαθύτερη γνώση των αντικειμένων, έχουν καταρρεύσει και αφορούν σε ανάγκες παλαιότερων εποχών και αποτελούν παιδαγωγικές αντιλήψεις παρωχημένες. Και ΑΝ χρησιμοποιήσουμε το επιχείρημα της Υπουργού ότι τα παιδιά γνωρίζουν καλύτερα τη χρήση του υπολογιστή, άρα και του Internet, τότε μορφώνονται και μόνα τους και από χιλιάδες άτομα και πηγές. Επομένως, γιατί δεν καταργεί τους δημοδιδασκάλους;
Οι θέσεις της Δ.Ο.Ε - Δημοσιευμένο Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009 http://www.doe.gr/index.php?categoryid=19&p2_articleid=5368Παράθεση•Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.•Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ)•Το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται βάσει αναλυτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών με κατάλληλο λογισμικό.Στις 11 Μαρτίου την ημέρα της πανεργατικής απεργίας το Σωματείο Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών (Ωρομισθίων - Αναπληρωτών) πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Αντιπροσωπία του Σωματείου είχε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Βασίλη Κουλαϊδή όπου και μας δήλωσε: http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=16951.msg291269#msg291269ΠαράθεσηΔραματικές θα είναι και οι αλλαγές στο δημοτικό. Το πρωινό πρόγραμμα θα επεκταθεί και θα συμπεριληφθούν σε αυτό ώρες πληροφορικής, γυμναστικής, εικαστικών που μέχρι τώρα αποτελούσαν μαθήματα που διδάσκονταν στο ολοήμερο σχολείο. Η απογευματινή ζώνη θα περιλαμβάνει άλλου είδους δραστηριότητες και «δημιουργικές εργασίες» και δεν υπάρχει ακόμα ολοκληρωμένο σχέδιο λειτουργίας του δημοτικού. Στην ερώτησή μας αν τα μαθήματα ειδικοτήτων θα γίνονται από τους δασκάλους ή θα προκηρυχτούν οργανικές θέσεις για κάθε ειδικότητα η απάντηση που πήραμε ήταν ότι για παιδαγωγικούς λόγους (τονίζοντάς μας τη σχέση μαθητή – εκπαιδευτικού) θα πρέπει να γίνονται από τους δασκάλους και όχι από άλλους. Αν οι δάσκαλοι μάλιστα μας τόνισε δεν μπορούν να τα διδάξουν τότε δεν είναι καλοί δάσκαλοι!!!
Ξέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ; - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]
Παράθεση από: CynnemAprod στις Οκτώβριος 05, 2010, 01:57:53 πμΞέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ; - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]Είναι ΑΚΩ...αν ήταν ΑΜΩ θα το έγραφε όπως το έγραφε για τους ξενόγλωσσους ΑΜΩ που πήραν σήμερα!
Παράθεση από: ΛΩΡΑ στις Οκτώβριος 05, 2010, 01:59:53 πμΠαράθεση από: CynnemAprod στις Οκτώβριος 05, 2010, 01:57:53 πμΞέρετε τί είδους συμβάσεις είναι οι παρακάτω προσλήψεις ; - Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση - Ολα τα ονόματα [23:08 - 04-10-2010]- Υπουργείο Παιδείας: Πρόσληψη Εκπ/κών Αισθητικής Αγωγής (Καλλιτεχνικών, Μουσικής, Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης) στην Α/θμια Εκπ/ση - ΟΛΑ τα ονόματα [23:06 - 04-10-2010]Είναι ΑΚΩ...αν ήταν ΑΜΩ θα το έγραφε όπως το έγραφε για τους ξενόγλωσσους ΑΜΩ που πήραν σήμερα! 'Ομως στους ΑΚΩ το διατυπώνει διαφορετικά:- Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 1072 Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Δ.Ε. για το σχολικό έτος 2010/11- ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ [23:06 - 04-10-2010]
Πλέον δεν μου φαίνεται για δυσοίωνο. Μια χαρά είναι (Κάτι άλλαξε μάλλον ... )Έναν καλό ΑΣΕΠ και μπήκες στο κόλπο...