Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: ppr στις Δεκεμβρίου 15, 2008, 10:48:09 pm
-
Θα ήθελα να μου πείτε μερικές απόψεις για το πως να διορθώνω τις ορθογραφίες των παιδιών..'Εχω Γ' τάξη και τις περισσότερες φορές τους βάζω ορθογραφία άγνωστες προτάσεις με λεξούλες που είχαν για αντιγραφή. Επίσης αν μάθουμε ένα ορθογραφικό κανόνα π.χ τα ρήματα σε -ίζω γραφονται με -ι με καάποιες εξαιρέσεις κτλπ. τους βάζω προτασούλες που να έχουν μέσα ρήματα σε -ιζω.
Αν η ορθογραφία είναι ένα κομμάτι από μέσα απο το βιβλίο τους βάζω να κάνουν ετεροδιόρθωση κοιτάζοντας το βιβλίο και αφού τελειώσουν πηγαίνουν και δείχνουν τα λάθη στο συμμαθητή τους. Όταν έχω όμως άγνωστες προτάσεις τα διορθώνω εγώ, αλλά δεν με καλύπτει αυτός ο τρόπος..
Αν μπορείτε προτεινετε μου καποιο τρόπο ούτως ώστε τα παιδιά να κατανοούν τα λάθη τους...
-
Νομίζω πως ο πιο διδακτικός τρόπος είναι να σηκώνεις ένα παιδιί να τη γράφει στον πίνακα και στη συνέχεια να συζητάτε στην τάξη για τους κανόνες της ορθογραφίας που τους μαθαίνεις. Ασε που αν κάνει λάθος , όλο και κάποιο παιδάκι θα το ξέρει και θα το διορθώσει. Τη στίγμη που καποιος διορθώνει να τον βάζεις να λέει γιατί το γραφει ετσι, να εξηγεί τον κανόνα.