Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Puma στις Δεκεμβρίου 18, 2008, 02:52:29 pm
-
Μου ζήτησε ο διευθυντής του ενός σχολείου να του φτιάξω τυπικά ένα προγραμματισμό μαθημάτων για τις Νέες Τεχνολογίες. Έχει φτιάξει κανείς κάτι ανάλογο? Και αν ναι, μπορεί να το ανεβάσει στο forum?
-
Σοβαρά μιλάς; Όταν πρωτοδιάβασα το θέμα νόμιζα ότι πρόκειται για αστείο!! Είχα δοκιμάσει να φτιάξω κάτι αντίστοιχο τον πρώτο χρόνο που δούλευα ωρομίσθιος, αλλά εγκατέλειψα την προσπάθεια όταν έπρεπε να βολέψω τμήμα 20 παιδιών σε 2 υπολογιστές, ή όταν έπρεπε να κάνω μαζί μάθημα σε πρώτη και δευτέρα δημοτικού, που τα μισά παιδιά δεν ήξεραν ακόμα ανάγνωση, ή όταν (σε σχολείο ένταξης μεταναστών) υπάρχουν παιδιά 4ης και 5ης δημοτικού που δεν μιλούν καν ελληνικά. Τελικά έχω καταλήξει μετά από 2 χρόνια να προσαρμόζω αυτά που θέλω να δείξω στα παιδιά στις εκάστοτε καταστάσεις. Υπήρξαν τάξεις που έβγαλαν όλη τη χρονιά αναγκαστικά παίζοντας Peris και Katia και υπήρξαν και τάξεις που έμαθαν να φτιάχνουν site και να το ανεβάζουν στο Internet.
Μπορείς πάντως για το "τυπικό" της υπόθεσης να φτιάξεις καμιά 20αριά αντικείμενα όπως πχ.:
1. Εξοικίωση με τον υπολογιστή
2. Τα εξαρτήματα του ηλεκτρονικού υπολογιστή
3. Εισαγωγή στα Windows
4. Χειρισμός φακέλων
5. Διαχείριση αρχείων
6. Ζωγραφική στα Windows
7. Άλλες εφαρμογές στα Windows
8. Εισαγωγή στο MS Word
9. Επεξεργασία κειμένου στο MS Word
10. Μορφοποιήσεις
11. Αποθήκευση αρχείων
12. Εισαγωγή στις παρουσιάσεις (MS Powerpoint)
13. Internet
και πολλά άλλα ενδιάμεσα και να τα κατανείμεις στο χρόνο, ανάλογα με την τάξη στην οποία κάνεις. Πάντως στην πράξη η εφαρμογή ενός τέτοιου προγραμματισμού είναι πρακτικά αδύνατη σε όλες τις περιπτώσεις. Ειδικά όταν τα παιδιά έχουν μάθει από προηγούμενες χρονιές μόνο να παίζουν παιχνίδια και μάλιστα όχι μόνο παιδαγωγικά...
-
Πάρε και τον δικό μου προγραμματισμό που είναι πολύ καλά δομημένος.....
Α' Τρίμηνο: 1 - Εισαγωγή στον κόσμο του ramkid
2 -
-
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Αχαχαχαχα! Μωρέ στην ουσία αυτός είναι και ο δικός μου προγραμματισμός! Μου αρέσει που γράφεις για τα ramkid 8 έως 15, ότι μπορώ να τα αφήσω μετά τις γιορτές :D Έχω φτιάξει και τη σελίδα www.miniplay.gr και έχουν ξετρελαθεί παίζοντας scooby doo! Μπαίνουν σε διαδικασία να σκέφτονται ιδέες για επίλυση γρίφων.
Anyway, κάτι έχω φτιάξει... πήρα και κάποιες ιδέες από τον gpapage, με τον οποίο συμφωνώ ότι στην ουσία προσαρμόζεις τα μαθήματα ανάλογα με τον αριθμό παιδιών, τάξεων και την υποδομή (έχω κι εγώ 20 παιδιά με δύο υπολογιστές σε κάποιο σχολείο!).
Υ.Γ. Μόλις ολοκληρώσω τον... τυπικό προγραμματισμό, θα τον ανεβάσω στο forum, μήπως του ζητηθεί κανενός να δώσει κάτι ανάλογο.
-
Μη ξεχάσεις να συμπεριλάβεις τα εξής:
- mame
- www.miniclip.com ;D ;D ;D ;D ;D
-
Αυτό που κάνει θραύση είναι το http://www.friv.com ! Συνήθως αυτό ζητάνε!
-
kalispera..poio einai to paixnidi scooby doo..mou to zhtane kai emena.
-
ρε παιδια να ρωτησω κατι?τους αφηνετε και παιζουν ολα αυτα που αναφερατε πιο πανω?γιατι εγω μονο στο ενα τους αφηνω που ετσι κι αλλιως παιζανε πριν πω.στα αλλα δεν τους αφηνω internet.
-
Αν κατάλαβα καλά είστε ωρομίσθιοι σε ολοήμερο δημοτικό και διδάσκετε πληροφορική, ή όχι; Έχετε χρησιμοποιήσει καθόλου το υλικό που στάλθηκε στα σχολεία από το ΠΙ ή αυτό που υπάρχει στο net πάλι στο site του ΠΙ και αυνοδεύει τα νέα βιβλία; Είμαι δασκάλα και έχω μια Α΄ τάξη την οποία έλεγα να αρχίσω να εξοικειώνω με το εργαστήρι πληροφορικής που έχει το σχολείο μας (10 Η/Υ) μετά τις γιορτές και θα ήθελα την άποψή σας για το υλικό που ανέφερα και από παιδαγωγικής απόψεως και από άποψεως ανταπόκρισης των παιδιών σε αυτό.
-
Αν κατάλαβα καλά είστε ωρομίσθιοι σε ολοήμερο δημοτικό και διδάσκετε πληροφορική, ή όχι; Έχετε χρησιμοποιήσει καθόλου το υλικό που στάλθηκε στα σχολεία από το ΠΙ ή αυτό που υπάρχει στο net πάλι στο site του ΠΙ και αυνοδεύει τα νέα βιβλία; Είμαι δασκάλα και έχω μια Α΄ τάξη την οποία έλεγα να αρχίσω να εξοικειώνω με το εργαστήρι πληροφορικής που έχει το σχολείο μας (10 Η/Υ) μετά τις γιορτές και θα ήθελα την άποψή σας για το υλικό που ανέφερα και από παιδαγωγικής απόψεως και από άποψεως ανταπόκρισης των παιδιών σε αυτό.
Καλά κατάλαβες, είναι ωρομίσθιοι Πληροφορικοί σε ολοήμερα και οι πιο πολλοί τουλάχιστον κοιτάνε να κάνουν τις ώρες τους και να την κοπανήσουν να πάνε στις άλλες δουλειές τους. Το υλκό λογικά πρέπει να έχει εγκατασταθεί τουλάχιστον σε έναν υπολογιστή για να γίνει το τεστάρισμα σωστού ανοίγματος-κλεισίματος. Μην περιμένεις όμως από τον Πληροφορικό να σε πει αν πρέπει να το διδάξεις ή όχι. Εσύ θα πρέπει να το ψάξεις και αν έχεις κάποιο πρόβλημα να ζητήσεις τη βοήθεια του Πληροφορικού στο σχολείο σου.
Για να στο κάνω πιο λιανά, εγώ είμαι σε Γυμνάσιο. Ήρθαν διάφορα λογισμικά για τις ειδικότητες. Ενημερώθηκαν οι συνάδελφοι, έκανα την εγκατάσταση αλλά δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα τους προτρέψει να τα χρησιμοποιήσουν ή όχι. Αυτοί θα πρέπει να κάνουν την αξιολόγηση και να ζητήσουν την βοήθεια μου σε κάποιο διαδικαστικό θέμα του εργαστηρίου.
-
Αγαπητέ geok salonica ευχαριστώ για την απάντηση.
Η αλήθεια είναι ότι δεν περιμένω να μου πουν αν θα το διδάξω ή όχι, απλώς ζήτησα μια γνώμη κάπως πιο εξειδικευμένη, εφόσον έρχονται σε επαφή με παιδιά του δημοτικού και είναι του χώρου. Όσο για το άλλο σχόλιό σου που υπαινίσσεται ότι αντιμετωπίζουν τις ώρες του ολοήμερου ως πάρεργο, αν ισχύει, είναι άλλο ένα σύμπτωμα της παθογένειας της εκπαίδευσης που προσφέρουμε στα παιδιά και θα πρέπει να μας προβληματίσει σοβαρά. Άλλωστε η ερώτησή μου είχε και το στόχο να τους προβληματίσει προς την κατεύθυνση: αντί να βάζουν τα παιδιά να παίζουν στο net μήπως θα ήταν πιο δημιουργικό να ασχοληθούν με αυτά τα παιδαγωγικά λογισμικά που ίσως κάτι παραπάνω ωφελήσουν τους μαθητές και τους δείξουν ότι ο Η/Υ μπορεί να γίνει και εργαλείο εκτός από παιχνιδομηχανή;
-
Καλά κατάλαβες, είναι ωρομίσθιοι Πληροφορικοί σε ολοήμερα και οι πιο πολλοί τουλάχιστον κοιτάνε να κάνουν τις ώρες τους και να την κοπανήσουν να πάνε στις άλλες δουλειές τους.
Αυτοί οι άνθρωποι δεν κάνουν τότε για την εκπαιδευση, ας βρουν καμιά άλλη δουλειά που να μπορούν να την "κοπανάνε". Γιατί συνωστίζονται τόσοι πολλοί στα δημοτικά? Από τη μια βρίζουμε την ωρομισθία και από την άλλη όλοι πάμε να γίνουμε ωρομίσθιοι και να την κοπανάμε? Μπράβο σας συνάδελφοι της πληροφορικής, ωραίο ήθος διδάσκεται στα παιδιά, και στους άλλους συναδέλφους για τον κλάδο μας.Για αυτό μας έχουν όλοι στην ξέφτιλα, γιατί υπάρχουν πολλοί τέτοιοι συνάδελφοι.
Το υλκό λογικά πρέπει να έχει εγκατασταθεί τουλάχιστον σε έναν υπολογιστή για να γίνει το τεστάρισμα σωστού ανοίγματος-κλεισίματος.
Τεστάρισμα σωστού ανοίγματος-κλεισίματος????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλά ρε παιδιά ε αυτό δεν πρέπει να θέλει και τίποτα τρομερές γνώσεις, δεν ανοιγείς και κλείνεις κανέναν πυρηνικό αντιδραστήρα. Ένα διπλό κλικ να μπορείς να κάνεις αρκεί....
Για να στο κάνω πιο λιανά, εγώ είμαι σε Γυμνάσιο. Ήρθαν διάφορα λογισμικά για τις ειδικότητες. Ενημερώθηκαν οι συνάδελφοι, έκανα την εγκατάσταση αλλά δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα τους προτρέψει να τα χρησιμοποιήσουν ή όχι.
Είναι αυτά λόγια επιστήμονα και δασκάλου? Δεν θα τους προτρέψεις να τα χρησιμοποιήσουν? Γιατί? μήπως για να μην σου κάνουν ερωτήσεις και να είσαι όλη μέρα αραχτός? Εσένα ο ρόλος σου στο σχολείο ποιος ακριβώς είναι? ή μάλλον άσε καλύτερα , μη μου πεις τώρα κατάλαβα, είσαι σε γυμνάσιο , οπότε είσαι μόνιμος ε? διορίστηκες , βολεύτηκες και τωρα άραξες και είπες "Ρε άσε τους ωρομίσθιους να τρέχουν, εμείς αράξαμε"
Η κοπέλα μπήκε στο φορουμ και έκανε μια απλή ερώτηση αν ξέρεις κανείς κάτι για τα λογισμικά. Εσύ σχεδόν την ειρωνεύτηκες και εν ολίγοις της είπες να ρωτάει τον πληροφορικό μόνο για συγκεκριμένα πράγματα και όχι να ζητάει γενικές κατευθύνσεις. Γιατί να μην ρωτήσει γενικότερα ? Μην το διακόψει από το σερφάρισμα στο internet?
-
Η πρόταση της Ελληνικής Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ-Ε για την πληροφορική στα δημοτικά, για δείτε τι λένε
το έγγραφο είναι εδώ www.e-diktyo-eu (http://www.e-diktyo-eu)
-
Η πρόταση της Ελληνικής Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ-Ε για την πληροφορική στα δημοτικά, για δείτε τι λένε
το έγγραφο είναι εδώ www.e-diktyo-eu (http://www.e-diktyo-eu)
-
Φίλε batman, καταρχήν ανέφερα τι γίνεται και όχι αν είναι σωστό ή όχι. Οι πιο πολλοί ωρομίσθιοι πληροφορικοί κάνουν πολλά χιλιόμετρα για να κάνουν τις ώρες τους και το μόνο σίγουρο είναι ότι τα λεφτά που παίρνουν δεν τους φτάνουν για να ζήσουν, οπότε δεν έχουν και την πολυτέλεια να κάθονται επιπλέον ώρες αφού τρέχουν σαν το
-
ok, απλά παρανοήσα όσα είπες, μάλλον τα διάβασα με διαφορετική χροιά.
Ζητώ συγγνώμη αν σε ενόχλησε το ύφος μου, απλά επειδή έχω δει πολλούς πληροφορικούς και μάλιστα νέους να κάνουν μόνο αυτό που προβλέπεται να κάνουν και τίποτα περισσότερο και μάλιστα να συμπεριφέρονται χειρότερα από τον χειρότερο "παλιό" για αυτό αντέδρασα έτσι.
Όσον αφορά την ωρομισθία είναι σίγουρα εκμετάλλευση, αλλά το θέμα είναι ότι κάποιοι πάνε. Θα πρέπει όλοι αυτοί να καταλάβουν πως δεν πρέπει να παρουσιαστεί κανένας ωρομίσθιος. Μόνο έτσι θα βάλουν μυαλό. Αλλά βλέπεις είναι δύσκολο να βάλεις το ατομικό συμφέρον πάνω από το συλλογικό.
-
Όσον αφορά την ωρομισθία είναι σίγουρα εκμετάλλευση, αλλά το θέμα είναι ότι κάποιοι πάνε. Θα πρέπει όλοι αυτοί να καταλάβουν πως δεν πρέπει να παρουσιαστεί κανένας ωρομίσθιος. Μόνο έτσι θα βάλουν μυαλό. Αλλά βλέπεις είναι δύσκολο να βάλεις το ατομικό συμφέρον πάνω από το συλλογικό.
Batman διάβασα προσεκτικά όλα τα παραπάνω... Είμαι ένας από αυτούς που πέρσι το καλοκαίρι έλεγα ακριβώς αυτό που λες εσύ και ακόμα το πιστεύω. Η καλύτερη λύση σίγουρα θα ήταν να μη πάει κανένας ωρομίσθιος στη θέση του γιατί είναι προφανές ότι πρόκειται για εκμετάλευση.
Τώρα στα περί ατομικού και συλλογικού συμφέροντος (μάλλον έκανες λάθος στη διατύπωση αλλά κατάλαβα τι εννοείς). Υποθέτω ότι εσύ είσαι διορισμένος εκπαιδευτικός. Εγώ δυστυχώς αυτή τη στιγμή είμαι ακόμα ωρομίσθιος. Παρότι λατρεύω την εκπαίδευση και θα έδινα τα πάντα για να δουλεύω εκεί πήρα το καλοκαίρι την δύσκολη απόφαση να βάλω το συλλογικό συμφέρον πάνω από το ατομικό και να ψάξω δουλειά στον ιδιωτικό τομέα.
-
-
εμένα πάλι μου είπανε πως η σύμβουλος ζήτησε να δώσουμε μια μέρα το μήνα για να έρχονται οι γονείς κ να μαθαίνουν την πρόοδο των παιδιών τους!
την πρόοδο των παιδιών τους στο ολοήμερο!!
Άκου τι σκαρφίζονται!
Σαν να ρωτάς τον παρκαδόρο αν το αμάξι σου βελτιώθηκε τόσες ώρες αραγμένο περιμένοντας σε να τελειώσεις τις δουλειές σου...!!!
Εγώ πάντως θα τονίσω τις ελλείψεις των παιδιών στα RAMKID athletics..
Υπάρχουν μερικά που αυτό το ακόντιο δεν μπορούν να το ρίξουν με τίποτα!!
Άσε που άλλα ντύνουν την Κάτια όπως να ναι..
-
στο χέρι σου ειναι να κάνεις σωστό μάθημα .... εγώ στα πρωτάκια έκανα ζωγραφική κ απο κει κ πέρα word... οι δάσκαλοι απορούσαν κ μου λέγανε αστα να παίξουνε κ τα παιδιά δε θ'ελανε στην αρχή αλλά όταν έφυγα κ πέρασα μετά από μέρες να δω τα παιδάκια μου γυρίζουν κ μου λένε κυρία η κυρία που ήρθε βαριέται... δε μας μαθα'ινει τίποτα...
κ ναι αισθάνθηκα πολύ όμορφα..
-
παιδια για να πω την αληθεια στα 2 απο τα 3 σχολεια που ειμαι φετος τους μαθαινω διαφορα.χθες συγκεκριμενα στην εκτη ταξη ξεκινησα τα εισαγωγικα για το excel.στο τελος της ωρας βεβαια παιχνιδι.στο τριτο σχολειο ομως αστα να πανε.τα παιδια ειναι πολυ καλο-κακομαθημενα και γινεται ενας πανικος.δεν μπορει κανεις να κανει μαθημα--ουτε καν ο δασκαλος του πρωινου.οποτε τους αφηνω και παιζουν.
-
μην τα βάζεις κάτω εγώ σε αντίστοιχο τμήμα οτυς είπα πως θα μάθουμε να κάνουμε βίντεο με φωτογραφίες τους κτλ κτλ και ενθουσιάστηκαν... κ αυτό που κάναμε ήταν απλά powerpoint... κ παιχνίδι είχαμε κάθε φορά που τα παιδιά ολοκληρώνανε το κομμάτι μιας χρονικής περιόδου πχ εβδομάδα οπότε ήταν και ευχαριστημένα και ενθουσιασμένα για τα βίντεο.. αυτό βέβαια θέλει κ αρκετή δουλειά από τον καθηγητή και δυστυχώς λίγοι είναι που γουστάρουν να διδάσκουν... και το καλύτερο.. η κοπελιά που πήγε μετά από μένα στο σχολείο έκανε παράπονα γιατί λεει την έφερα σε δύσκολη θέση με αυτά που είχα ξεκινήσει με τα παιδιά γιατί είναι ήδη διορισμένη κάπου κ δ έχει χρόνο να αφιερώσει και για το σχολείο... μην πω καμια κακία βραδιάτικα...
-
η δουλεια δεν με πειραζει αλλα τα συγκεκριμενα παιδια της τεταρτης ειναι τελειως αναγωγα:βριζουν,φωναζουν,ρευονται ολη την ωρα ,δεν ξερουν τι θα πει ευγενεια και πολλα αλλα που αν τα γραψω θα συγχυστω ακομη πιο πολυ.εχουν παθει ολοι οι δασκαλοι με αυτα.γι αυτο δεν ασχολουμαι μαζι τους.δεν αξιζει τον κοπο γιατι δεν τους ενδιαφερει τιποτα.
-
Σε εμάς gvaggis συνέβη το εξής απίστευτο....
Πριν τις γιορτές θα έδιναν βαθμούς στο δημοτικό, και ο σύλλογος γονέων απαίτησε να είναι και οι ωρομίσθιοι παρόντες για να ενημερώσουν τους γονείς για την πορεία των παιδιών τους! ;D
Ολοι έπρεπε να είμαστε ξανά στο σχολείο στις 7:00 το απόγευμα.
Φυσικά για να παραστούμε ζητήσαμε να πληρωθούμε την ώρα μια και δεν είναι στις υποχρεώσεις μας. (ήδη σπαταλάμε αρκετές ώρες για το δημοτικό).
Μόλις ενημερώθηκε ο σύλλογος έκανε πίσω ( ;D ;D ;D), ετσι το απόγευμα αράξαμε στα σπιτάκια μας...
Ασχετο. Σήμερα ήρθε ένα χαρτί απο την πρωτοβάθμια που λέει να βγάλουμε ΑΜΚΑ.
Ξέρει κανείς τι ειναι αυτο?
-
Ασχετο. Σήμερα ήρθε ένα χαρτί απο την πρωτοβάθμια που λέει να βγάλουμε ΑΜΚΑ.
Ξέρει κανείς τι ειναι αυτο?
Πρέπει να είναι ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης.
Στο site www.amka.gr αν δώσεις τον αριθμό μητρώου ασφαλισμένου που έχεις στο ΙΚΑ μπορείς να δεις το AMKA σου.
Για πληροφορίες και εδώ: http://ika-forum.blogspot.com/2008/11/blog-post_06.html
-
Φέτος έκανα ακόμα καλύτερο προγραμματισμό απο πέρσι! Ειδικά στα πρωτάκια!
Με τα χρόνια μεγαλώνει η εμπειρία και βρίσκω νέες μεθόδους για να με ζαλίζουν οσο γίνεται λιγότερο.
Το περσινό σχέδιο με τα ramkid ξεκίνησε καλά (οπως κάθε χρόνο άλλωστε!) αλλά κάπου στην πορεία βρήκε σε ύφαλο και ναυάγησε....
Ο ύφαλος ήτανε κάποιο "έξυπνο" πρωτάκι το οποίο ήξερε απο το σπίτι το "internet με τα πολλά παιχνίδια".... Εβαζε λοιπόν στον υπολογιστή το αγαπήμενο του site με τα παιχνίδια, κάτι το οποίο είχε σαν συνέπεια τα υπόλοιπα 10-15 παιδάκια να φωνάζουν όλα μαζί "κύριε κύριε θέλουμε και εμείς internet". >:(
Και έτρεχε ο κύριος και άφηνε το αραλίκι του......
Φέτος όμως λέω οτι δεν ξέρω να μπαίνω στο internet, οπότε χώνουν το "έξυπνο" πρωτάκι που ξέρει και εγώ αράζω στον ακάλυπτο.... Ή μάλλον αράζω στον υπολογιστή μου και σερφάρω!
-
Φέτος έκανα ακόμα καλύτερο προγραμματισμό απο πέρσι! Ειδικά στα πρωτάκια!
Με τα χρόνια μεγαλώνει η εμπειρία και βρίσκω νέες μεθόδους για να με ζαλίζουν οσο γίνεται λιγότερο.
Το περσινό σχέδιο με τα ramkid ξεκίνησε καλά (οπως κάθε χρόνο άλλωστε!) αλλά κάπου στην πορεία βρήκε σε ύφαλο και ναυάγησε....
Ο ύφαλος ήτανε κάποιο "έξυπνο" πρωτάκι το οποίο ήξερε απο το σπίτι το "internet με τα πολλά παιχνίδια".... Εβαζε λοιπόν στον υπολογιστή το αγαπήμενο του site με τα παιχνίδια, κάτι το οποίο είχε σαν συνέπεια τα υπόλοιπα 10-15 παιδάκια να φωνάζουν όλα μαζί "κύριε κύριε θέλουμε και εμείς internet". >:(
Και έτρεχε ο κύριος και άφηνε το αραλίκι του......
Φέτος όμως λέω οτι δεν ξέρω να μπαίνω στο internet, οπότε χώνουν το "έξυπνο" πρωτάκι που ξέρει και εγώ αράζω στον ακάλυπτο.... Ή μάλλον αράζω στον υπολογιστή μου και σερφάρω!
Και δεν αγχώνεσαι έστω για τα σχόλια που θα ακουστούν;; Τα παιδιά συζητάνε και μεταφέρουν τα πάντα. Αν ακουστεί σε γονείς, συναδέρφους, διευθυντές οτι λές οτι δεν ξέρεις να μπεις στο internet θα σε "κράξουν"
ΥΓ:Φιλικά πάντα ετσι;; Δεν έχω στόχο να σε κρίνω
-
-
Σωστός ο προλαλήσαντας. Είπε τα πράματα με το όνομα τους, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι ! Θα πρόσθετα και άλλα ωραία αλλά οι περισσότεροι τα ξέρετε εκ των έσω ...
-
Καλησπέρα,
Μου ζήτησε και εμένα η σύμβουλος προγραμματισμό...Το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος χωρίζει τισ τάξεις σε Α-
-
Κάντα όπως ακριβώς λέει το Πρόγραμμα Σπουδών για να είσαι σωστός. Και μην νομίζεις οτι θα ρίξουν σε αυτό που θα κάνεις καμία τρελή μελέτη. Για το τυπικό το θέλουν.
-
APO AYRIO STASEIS ERGASIAS MEXRI TIN DEYTERA OROMISTHIOI KAI ANPLIROTES DEN THA SOTHOYME APO TA 45 EYRO POY THA XASOYME
4-5 SIMETOXI STIN 48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΜΠΕΣ OROMISTHIOI.GR