Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: dionisiac στις Ιανουαρίου 03, 2009, 08:23:56 pm
-
Καλησπερα και καλη χρονια και απο εμενα!! Ευχομαι οκαινουριος χρονος να μας φερει ολους πιο κοντα στο διορισμο!!!
Σας διαβαζω εδω καιρο, και εχω λυσει αρκετες αποριες που ειχα.Ωστοσο εδω και 2-3 μερες που διαβαζω το κεφ 9 για τα μαθηματικα απο τον οδηγο της νηπιαγωγου μου δημιουργουνται νεες. Οπως θα εχετε δει και σεις οι μαθησιακες επιδιωξεις δεν αντιστοιχουν επακριβως με αυτες του ΔΕΠΠΣ,περισσοτερο φερνουν στις ενδεικτικες δραστηριοτητες.Θα ηθελα την γνωμη σας !! Τι πιστευετε οτι θα πρεπει ναγραψουμε σε περιπτωση που μας ζητηθει κατι αναλογο;;;
Θα πρεπει να αναφερουμε τους στοχους που θα εχουμε θεσει εμεις π.χ. αντιστοιχιση,σειροθετηση,ταξινομηση ή
''να ερμηνευουν '' γενικα στοιχεια του κοσμου που τα περιβαλλει....κ.λ.π.
Ευχαριστω εκ των προτερων .
-
Καλησπέρα και καλη χρονιά
εχω διαβασει για τα μαθηματικα ως γνωστική περιοχή αλλα ακομα οχι από τον οδηγο και ουτε δεππς τωρα τον επιασα τον οδηγο
τι ακριβως εννοοεις μηπως μπορω να βοηθησω γινε λιγο πιο συγκεκριμενη....
-
Αυτο που με μπερδευει ειναι το εξης. Στο ΔΕΠΠΣ [οι στοχοι] oι μαθησιακες επιδιωξεις, ειναι με την σειρα που παρατιθενται :
1.Να προβληματιζονται και να ερευνουν ποικιλες καταστασεις να στηριζονται σε προηγουμενες εμπειριες και γνωσεις να κανουν απλες υποθεσεις και να καταληγουν σε σχετικα συμπερασματα.
2.Να διαχειριζονται και να χρησιμοποιουν υλικα μεσα και καταστασεις που συνδεονται με την καθημερινη ζωη ,να αξιοποιουν τισ δυνατοτητες για αριθμητικες εφαρμογες .....
3.Να ερμηνευουν στοιχεια του κοσμου που τα περιβαλλει μεσα απο διαδικασιες παρατηρησης και περιγραφης συγκρισης ταξινομησης ....
ΟΜΩΣ στον οδηγο στην σελιδα 162-163 σαν μαθησιακες επιδιωξεις αναφερει :
1.Να ομαδοποιουν να διατασσουν να σειροθετουν και να ταξινομουν.
2.Να κανουν αντιστοιχισεις(σελ 164).
3.Να συγκεντρωνουν να οργανωνουν και να επεξεργαζονται δεδομενα(σελ 165).
Το ερωτημα μου ειναι, αν εμεις κληθουμε να αναπτυξουμε μια μαθηματικη δραστηριοτητα π.χ. Με θεμα το νερο επιλεγουμε να δωσουμε στα παιδια να αντιστοιχισουν καραβακια σε διαφορα μεγεθη με τα αντιστοιχα πανακια τους,σαν στοχο θα βαλουμε τον 2ο στοχο του οδηγου;; δηλ. να κανουν αντιστοιχισεις ή τον 3ο στοχο του ΔΕΠΠΣ δηλ. να ερμηνευουν στοιχεια του κοσμου που τα περιβαλλει μεσα απο διαδικασιες ....
Ευχαριστω!
-
Και τα δύο ;)
πιστεύω εκεινη την ωρα που θα τα γραφεις θα σου βγει αυθορμητα τι να γραψεις!
Ας μας πουν και τη γνωμη τους και άλλοι διορισμένοι και μη.
-
Καλή χρονιά και από μένα!!!Ουσιαστικά και τα δύο έχουν σαν βάση το ίδιο-δηλ. τη μαθησιακή επιδίωξη του Δ.Ε.Π.Π.Σ.- η διαφορά έγκειται ότι στον οδηγό το "διευρύνει" ως προς το περιβάλλον λίγο!!!Μη φοβάστε να το διευρύνεται κι εσείς αρκεί να αναφέρεται η ουσία!!!
Γνώμη μου πάντα!
-
Σας ευχαριστω πολυ και τις δυο για τις απαντησεις σας.Ευχομαι καλο διαβασμα!!
-
Καλό διαβασμα και σε σενα !και καλη επιτυχια ;)
-
Καλή χρονιά κ χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη κ πολλές επιτυχίες!
Η μόνη διαφορά που έχουν οι στόχοι του ΔΕΠΠΣ είναι ότι είναι πιο γενικοί σε σχέση με αυτούς που παρουσιάζονται στον οδηγό. Όποιον από τους 2 κ να επιλέξεις, θα είναι σωστό αρκεί να ταιριάζει περισσότερο με αυτά που έχεις αναφέρει κ κυρίως με τις δραστηριότητες που θα προτείνεις!
Καλό διάβασμα! ;)