Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: greco στις Ιανουαρίου 10, 2009, 03:08:51 pm
-
Για δείτε και αυτό ....
http://didaktikiaseppe1920.blogspot.com/
Ευχαριστώ
greco
-
με τι θα γράψεις ρε φίλε με τα δάχτυλα???
στο σχέδιο μαθήματος καταγράφεις οτιδήποτε χρησιμοποιήσεις....
-
Θα ήταν καλύτερα να έλεγε "Χρωματιστούς Μαρκαδόρους"
-
κ να επισημανει κιολας τι χρωματα θα χρησιμοποιησει κ γιατι ;D ;D ;D
-
Πάντως για να πω την αλήθεια,το σχέδιο μαθήματος δεν μου άρεσε και πολύ!Εσάς;
-
Θα ήταν καλύτερα να έλεγε "Χρωματιστούς Μαρκαδόρους"
μάλλον δεν έχεις μπει πρόσφατα σε τάξη δημόσιου σχολίου. Κιμωλίες και μόνο κιμωλίες έχω συναντήσει τελευταία
-
κ αν βρεις κ από δαύτες!!!!!
το σχέδιο όντως δεν είναι πλήρες αλλά για μια πρώτη γεύση για κάποιους είναι μια χαρά
-
κοίτα και το οτι θα έχεις φωτοτυπίες βιβλίο θα μιλάς στους μαθητές αυτονόητο είναι!!!
στην ΑΣΠΑΙΤΕ μας φωνάζανε... στα σχέδια μαθήματος γράφεις τα πααααντα :) πίνακας σφουγγάρι κιμωλίες προτζέκτορας διαφάνειες τα πάντα
-
Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω,μήπως υπάρχει κάπου(Στο Διαδίκτυο η αν έχει κάποιος απο εσάς) κάποιο πλάνο/σχέδιο αξιολόγησης;
Ευχαριστώ.
-
για δες εδω... νομιζω οτι κατι ειχα δει ...
http://didaktikiaseppe1920.blogspot.com/
-
Ψάχνω για πλάνο αξιολόγησης διδασκαλίας.Όχι για λογισμικό.
-
Οκ..Ας συνεχίσουμε εδώ το θέμα..
-
Εγώ σε αυτό εκάνα με κάθε δομή ένα παράδειγμα απο την καθημερινότητα,όπως έλεγε!
Για Σχέδιο μαθήματος δες εδώ: http://didaktikiaseppe1920.blogspot.com/
-
Εγώ σε αυτό εκάνα με κάθε δομή ένα παράδειγμα απο την καθημερινότητα,όπως έλεγε!
Για Σχέδιο μαθήματος δες εδώ: http://didaktikiaseppe1920.blogspot.com/
Σωστά, ένα παράδειγμα από την καθημερινή ζωή και βάλε και λίγο ψευδοκώδικα.
Κάπως έτσι:
Για δομή επανάληψης :
Προσθέτω κάθε τόσο αλάτι στο φαγητό μέχρι να φτάσει σε επιθυμητό επίπεδο αλατιού (π.χ. 5 γρ)
Αλάτι <-- 0
Αρχή επανάληψης
Αλάτι < -- Αλάτι +1
Μέχρις ότου Αλάτι = 5
-
Συγνώμη παιδιά στην ειδική διδακτική έχουμε και θέματα προς ανάπτυξη; Εγώ νόμιζα ότι στις 4 ώρες της εξέτασης θα έχουμε μόνο τις (πόσες άραγε;) ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής..
Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει σε αυτό το θέμα; Ευχαριστώ..
-
ειδική διδακτική είναι ανάπτυξης... πως θα μπεις να κάνεις μάθημα σε τάξη.. πλάνο μαθήματος κτλ
-
Ναι θα έχουμε και ερωτήσεις προς ανάπτυξη..Είναι 2 μέρη η ειδική διδακτική..Στο πρώτο μας ρωτάνε πως θα διδάξουμε ένα μάθημα- ένα κεφάλαιο μαθήματος και στο 2ο μέρος είναι οι πολλαπλής επιλογής..Δες παλιότερα θέματα 2005 να πάρεις μια ιδέα
-
δηλαδή την 1η μέρα που δίνουμε γνωστικό αντικείμενο έχουμε μόνο ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και την 2η μέρα που δίνουμε παιδαγωγικά έχουμε
ανάπτυξη στην ειδική παιδαγωγική και ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής στην γενική παιδαγωγική..
εάν έχω κάποιο λάθος παρακαλώ διορθώστε με..ευχαριστώ
-
Έτσι είναι, απλά δεν λέγεται 'ειδική παιδαγωγική' αλλά 'ειδική διδακτική'
-
Η βαθμολόγηση στις πολλαπλής επιλογής έχει και αρνητική βαθμολογία ή όχι;
-
Η βαθμολόγηση στις πολλαπλής επιλογής έχει και αρνητική βαθμολογία ή όχι;
Στις πολλαπλής επιλογής υπάρχει αρνητική βαθμολογία.
-
Για την βαθμολογία στα παιδαγωγικά η γενική και η ειδική διδακτική πιάνουν τον ίδιο βαθμό. Δηλαδή εάν γράφαμε με άριστα το 10, πιάνει 5 η γενική και 5 η ειδική;
-
Για την βαθμολογία στα παιδαγωγικά η γενική και η ειδική διδακτική πιάνουν τον ίδιο βαθμό. Δηλαδή εάν γράφαμε με άριστα το 10, πιάνει 5 η γενική και 5 η ειδική;
40% τα παιδαγωγικά και 60% η ειδική διδακτική.
-
Σχετικά με τα θέματα ανάπτυξης της ειδικής διδακτικής, το σχέδιο μαθήματος ΟΚ, λίγο πολύ πιστεύω είναι συγκεκριμένος ο τρόπος που πρέπει να απαντήσουμε...
Στη δεύτερη ερώτηση, που είναι αρκετά αφηρημένη, πώς προβλέπεται να απαντήσουμε; Από τα βιβλία διδακτικής της πληροφορικής (βλέπε Κόμης κλπ) και γενικότερα ό,τι μας φωτίσει ο Θεός; :-\
Γνωρίζετε από προηγούμενους διαγωνιζόμενους πόσο δύσκολο ήταν να πιάσει κανείς καλή βαθμολογία σε αυτές τις ερωτήσεις;
-
Ποιός σας είπε ότι η Πρώτη ερώτηση είναι πάντα σχέδιο μαθήματος;
Δεν είναι απαραίτητο να βάλουν σχέδιο μαθήματος.Μπορεί να βάλουν ότι θέλουν.
-
ΕΡΩΤΗΣΗ:Γνωρίζουμε ότι η
-
ΕΡΩΤΗΣΗ:Γνωρίζουμε ότι η
-
Ευχαριστώ Γιώργο
-
Σχετικά με τα θέματα ανάπτυξης της ειδικής διδακτικής, το σχέδιο μαθήματος ΟΚ, λίγο πολύ πιστεύω είναι συγκεκριμένος ο τρόπος που πρέπει να απαντήσουμε...
Στη δεύτερη ερώτηση, που είναι αρκετά αφηρημένη, πώς προβλέπεται να απαντήσουμε; Από τα βιβλία διδακτικής της πληροφορικής (βλέπε Κόμης κλπ) και γενικότερα ό,τι μας φωτίσει ο Θεός; :-\
Γνωρίζετε από προηγούμενους διαγωνιζόμενους πόσο δύσκολο ήταν να πιάσει κανείς καλή βαθμολογία σε αυτές τις ερωτήσεις;
Ποιός σας είπε ότι η Πρώτη ερώτηση είναι πάντα σχέδιο μαθήματος;
Δεν είναι απαραίτητο να βάλουν σχέδιο μαθήματος.Μπορεί να βάλουν ότι θέλουν.
Δεν υπάρχει κάτι επίσημο που να τους υποχρεώνει να βάλουν σχέδιο μαθήματος, απλά από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς που είχαν βάλει, θεωρεί κανείς ότι πιθανόν να είναι έτσι και φέτος.
Αν πάλι δεν βάλουν καθόλου σχέδιο μαθήματος, το ερώτημα γίνεται πιο σημαντικό: Τι γράφουμε στο ελεύθερο κείμενο και πώς αυτό αξιολογείται; Ξέρετε κάποιον που να έγραψε καλά και αυτήν την ερώτηση σε προηγούμενη εξέταση;
-
Στον διαγωνισμό του 2005 δεν ζητούσε σχέδιο μαθήματος!
-
Σύμφωνοι, το πρώτο θέμα όμως ήταν αρκετά συγκεκριμένο αυτό που ζητούσε, στα πλαίσια μιας συγκεκριμένης διδακτικής ενότητας.
Η δεύτερη (κατά τη γνώμη μου πάντα) ήταν αρκετά πιο γενική, με αποτέλεσμα να είναι αρκετά δύσκολο να προσδιορίσει κανείς τι πρέπει να γράψει ώστε να βαθμολογηθεί ικανοποιητικά...
-
να σου πω εγω απο προσωπικη εμπειρια.
στο πρωτο ερωτημα προτεινα ερωτησεις και παραδειγματα απο την καθημερινη ζωη,αλλα κι αλλα.εννοω οτι δεν ημουν ευχαριστημενη.
στο δευτερο δεν εγραψα σχεδον τιποτα γιατι μπλοκαρα,πελαγωσα.
ο βαθμος μου ηταν 55[[για την ειδικη διδακτικη]]!!που σημαινει οτι βαθμολογηθηκα αριστα μονο για το πρωτο φυσικα που ειχα γραψει(και τα θεωρουσα ασχετα)και για το δευτερο απλα δεν πηρα τιποτα.
οποτε μην αγχωνεσαι.δεν ειναι και τοσο αυστηρα τα πραγματα ή απλα ετυχα σε καλο βαθμολογητη.πολυ κουραγιο σου εδωσα ε?απλα θελω να πω οτι δεν ειναι και τοσο τρομερα.
καλη επιτυχια!! ;) ;)
-
Έτσι είναι, απλά δεν λέγεται 'ειδική παιδαγωγική' αλλά 'ειδική διδακτική'
Παιδιά μπορεί κανείς να μου πει, που θα βρω τα θέματα ειδικής διδακτικής του Α.Σ.Ε.Π. 2002 & 2005,
εδώ: http://www.exetaseis-asep.com δεν τα έχει....... Και με μία πολύ γρήγορη και επιφανειακή αναζήτηση (όπως το διάβασμά μου για τον Α.Σ.Ε.Π.), δεν τα βρήκα...
Ευχαριστώ!!!
-
Τελικά πως τα πηγατε;
Γι τις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών (γνωστικό και παιδαγωγικά) υπάρχουν κάπου οι απαντήσεις;
Ψάχνω και δε βρίσκω.
-
Τελικά πως τα πηγατε;
Γι τις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών (γνωστικό και παιδαγωγικά) υπάρχουν κάπου οι απαντήσεις;
Ψάχνω και δε βρίσκω.