Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: echera στις Ιανουαρίου 14, 2009, 12:10:38 pm
-
Καλημέρα σε όλους!!
Ηθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει σύμφωνα με ποιες οδηγίες/κριτήρια διορθώνουν οι εξεταστές τα γραπτά μας στην ειδική διδακτική.
Για παράδειγμα "θέλουν" να δουν γνώση του επιστημονικού θέματος (δηλαδή κάτι σαν εξέταση γνωστικού αντικειμένου) ή στοιχεία διδακτική με μόνο την απαραίτητη έμφαση στα θέματα του γνωστικού?
Πιο συγκεκριμένα αν πέσει ένα θέμα του οποίου το γνωστικό δεν το πολυγνωρίζετε θα μπορούσατε με γενικότητες αλλά με ένα σωστά εποικοδομητικό για παράδειγμα σχέδιο μαθήματος να γράψετε καλά??
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Καλή επιτυχια σε όλους.
-
(μακαρι να ξερα ???)
να προσθεσω κι αλλα ερωτηματα:
τι γινεται αν αυτος που θα μας διορθωσει δεν εχει ιδεα απο το γνωστικο κομματι?
τι γινεται αν δεν εχει ιδεα απο διδασκαλια?
θα του εχουν δωσει αναλυτικες οδηγιες?? (ποιοι?)
-
Καλημέρα σε όλους!!
Ηθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει σύμφωνα με ποιες οδηγίες/κριτήρια διορθώνουν οι εξεταστές τα γραπτά μας στην ειδική διδακτική.
Για παράδειγμα "θέλουν" να δουν γνώση του επιστημονικού θέματος (δηλαδή κάτι σαν εξέταση γνωστικού αντικειμένου) ή στοιχεία διδακτική με μόνο την απαραίτητη έμφαση στα θέματα του γνωστικού?
Πιο συγκεκριμένα αν πέσει ένα θέμα του οποίου το γνωστικό δεν το πολυγνωρίζετε θα μπορούσατε με γενικότητες αλλά με ένα σωστά εποικοδομητικό για παράδειγμα σχέδιο μαθήματος να γράψετε καλά??
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Καλή επιτυχια σε όλους.
Αγαπητή echera, νομίζω θα έχεις διορθώσει άπειρα γραπτά μαθητών. Μέσα σε αυτά ξεχωρίζεις ποια παιδία κατέχουν, ποια γνωρίζουν και ποια πασαλείβουν. Όποτε το καλύτερο που θα είχες να κάνεις , αν δεν πολυγνωρίζεις ένα θέμα, να μην αναφερθείς σε γενικότητες και αοριστίες. Σαν φυσικοί βέβαια, έχουμε ένα μεγάλο συν, το πείραμα.Ξεκίνα το σχέδιο μαθήματος σου όπως θες και προσπάθησε να δημιουργήσεις ένα πείραμα χρησιμοποιώντας ότι ξέρεις για το θέμα σου. Νομίζω ότι θα σε βοηθούσε ο σκελετός-διάταξη των εργασιών των εργαστηρίων που έκανες στη σχολή. Ο εξεταστής θα εκτιμήσει την απλότητα του καθενός.
Υ.Γ.1. Για μένα πιο πιθανό είναι ένα απλό σχολικό θέμα με πειραματικές προεκτάσεις.
Υ.Γ.2. Μη φοβάσαι. Το άγχος σκοτώνει τη δημιουργική φαντασία !
-
παντως το προηγουμενο με την εντροπια νομιζω ηταν αρκετα δυσκολο (οσον αφορα το γνωστικο μερος!)
-
καλησπερα! μια κοπελα που ειχε δωσει στον προηγουμενο ασεπ, πηγε εκει κ πηρε τις οδηγιες διδακτικης. (αρχαια ηταν δεν ξερω αν διαφοροποιουνται ανα μαθημα). οι οδηγιες λοιπον ειχαν ως απαντησεις το γνωστικο μερος. κ σε υποσημειωση εγραφε οτι εννοειται οτι ολα αυτο το γνωστικο θα πρεπει να ειναι δομημενο σε σχεδιο μαθηματος. γενικα απο οσα μου εχουν πει περισσοτερο μετραει το γνωστικο παρα τα παιδαγωγικα
-
παντως το προηγουμενο με την εντροπια νομιζω ηταν αρκετα δυσκολο (οσον αφορα το γνωστικο μερος!)
Το τι είναι δύσκολο ή εύκολο είναι θέμα του καθενός. Το παν είναι να μην τα χάσεις επειδή δεν το διάβασες ή δεν το αποστήθισες. Θέλει "θράσος"!