Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: steliOz στις Ιανουαρίου 19, 2009, 02:08:07 pm
-
χαιρετω
Υπαρχει αρνητική βαθμολογία; Αναφέρεται κάπου αυτο;
Το μονο που εχω δει να αναφερεται στα θεματα του 2007 είναι ότι:
"κάθε ερώτηση συμμετέχει κατά 1,25 % στη διαμόρφωση της βαθμολογίας"
δινω πρωτη φορά ΑΣΕΠ.
ευχαριστω
-
Ναι,υπάρχει αρνητική βαθμολογία!!! Κάθε λάθος ερώτηση κοστίζει το 1/4 της σωστής. Δηλαδή με 4 λάθος ερωτήσεις έχεις χάσει 1 σωστή ακόμη (συνολικά 5)...
-
καλησπερα. αρνητικη βαθμολογια υπαρχει στα πολλαπλης επιλογης. στις 4 λαθος αφαιρειται μια σωστη. δλδ καθε λαθος αφαιρει το 0,25 της σωστης.
σου γραφω παραδειγμα που ειναι αντιγραφη απο αλλο τοπικ αφου εχουν ανοιχτει 2,3 σε σχεση με την αρνητικη βαθμολογια
για να μη μπερδευεσαι θα σου δωσω ενα παραδειγμα κ με τους 2 τροπους για να δεις οτι ειναι το ιδιο.ας το παρουμε συμφωνα με αυτα που ισχυουν.
εχουμε 30 ερωτησεις. αυτο σημαινει οτι καθε ερωτηση παιρνει 100/30=3,333. καθε λαθος απαντηση παιρνει 3,333/4=0,83333+3,3333=4,166.
επομενως με μια σωστη παιρνεις 3,333, με μια αναπαντητα χανεις 3,3333 δλδ ουτε κερδιζεις αλλα ουτε χανεις τιποτα κ με μια λαθος χανεις 4,166.
πες οτι εχεις 20 σωστες, 4 λαθος κ 6 αναπαντητες. τοτε λες 4*0,24=1. δηλαδη με τεσσερις λαθος σου αφαιρειται μια σωστη. αρα απο τις 20 σωστες πηγες στις 19. τις 6 αναπαντητες απλα δεν τις πηρες. τελος. δεν χανεις τιποτα. αρα η βαθμολογια σου ειναι: 19*3,333=63,327.
ή για να γινω πιο αναλυτικη ακομα αφου το θελεις λεμε: 30*3,333- (4*1,166)-6*3,333= 100-(16,664+19,9998)=100-36,666=63,33
η μικροδιαφορα που προκυπτει ειναι απο τους δεκαδικους
αυτο ειναι η πολυπλοκη λυση. υπαρχει ομως η πολυ πιο απλη που ειπα την προηγουμενη φορα.δηλαδη:
στις 30 ερωτησεις εχουμε 20 σωστες, 4 λαθος κ 6 αναπαντητες. οι 20 σωστες αυτοματα γινονται 19 αφου 4 λαθος= 1 σωστη (4*0,25=1)
αρα λεμε 19/30=0,6333.
0,6333*100=63,333%
-
ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις!
απλως ηθελα να ρωτησω απο πού προκύπτει αυτο;
αναφερεται σε οδηγιες που δινονται στους εξεταζομενους;
γιατι το εχω ακουσει και εγω αλλα δεν το ειχα δει καπου γραμενο (εννοω σε επισημο χαρτι).
θεωρω πως θα επρεπε να αναφερεται στο φυλλαδιο των θεματων.
-
δεν εχω ξαναδωσει αλλα αν κρινω απο το τεστ δεξιοτητων λογικα θα το γραφουν.
-
Δεν ειναι ξεκαθαρο αν θα υπαρχει αρνητικη βαθμολογια. Στο ΦΕΚ αναφερεται το εξης " Μπορει να οριζεται μειωση της βαθμολογιας σε καθε λανθασμενη απαντηση".
Στον προηγουμενο ΑΣΕΠ (ΠΕ02) αναφεροταν στις Οδηγιες απαντησεων, φυλλαδιο που μοιραζεται πριν τις εξετασεις για τα διαδικαστικα της εξετασης κ οχι στο φυλλαδιο με τα θεματα.
Λογικα ετσι θα γινει κ τωρα, αφου απο αυτες τις αυξομειωσεις ουσιαστικα προκυπτει η βαθμολογια κ η διαφορα απο τους υπολοιπους.
-
Τι επαθα εγω... στη μεταφορα απο το Προχειρο στο Απαντητικο Φυλλο εκανα λαθος (η αϋπνια δε βοηθησε) και μουντζουρωσα δυο κουτακια που ανηκαν στην ιδια ερωτηση. Ζητησα αλλο Φυλλο για να τα μεταφερω μαζι με το αυτοκολλητο των στοιχειων μου, αλλά δε μου εδωσαν γιατι λεει μπορει να θεωρηθει νοθεια, παρολο που αλλος εξεταζομενος ειπε οτι οταν αυτος το επαθε στο Τεστ Δεξιοτητων, του μετεφεραν το αυτοκολλητο σε νεο Φυλλο. Οπότε οχι μονο εχασα τη σωστη απαντηση, τωρα θα παρω κι αρνητικη βαθμολογια. :(
-
Τι επαθα εγω... στη μεταφορα απο το Προχειρο στο Απαντητικο Φυλλο εκανα λαθος (η αϋπνια δε βοηθησε) και μουντζουρωσα δυο κουτακια που ανηκαν στην ιδια ερωτηση. Ζητησα αλλο Φυλλο για να τα μεταφερω μαζι με το αυτοκολλητο των στοιχειων μου, αλλά δε μου εδωσαν γιατι λεει μπορει να θεωρηθει νοθεια, παρολο που αλλος εξεταζομενος ειπε οτι οταν αυτος το επαθε στο Τεστ Δεξιοτητων, του μετεφεραν το αυτοκολλητο σε νεο Φυλλο. Οπότε οχι μονο εχασα τη σωστη απαντηση, τωρα θα παρω κι αρνητικη βαθμολογια. :(
utenar το ίδιο έπαθα σε μια ερώτηση στα νέα κ σε 2 στα παιδαγωγικά!! πολύ άδικο!!
τι να πεις..όταν ξυπνάς 6 τα χαράματα για να πας πρωί πρωι στις 7 -λες κ αν ξεκινούσαμε 9 θα χαλούσε ο κόσμος-, όταν είσαι με 4 ώρες ύπνο , όταν έχεις να συμπληρώσεις 65 κουτάκια που είναι σαν τις ψείρες κ βγαίνουν τα μάτια σου κ φοβάσαι μη σου βγεί λιγο έξω το μελάνι...αυτοι που παίζουν προ- πο,νομίζω λόγω εξάσκησης χεριού κ σταθερότητας σίγουρα τα πήγαν καλύτερα στα πολλαπλής επιλογής..
διαγωνισμός που εξοντώνει...αυτο έχω να πω...σε κάνει να νιώθεις να μην πω τί...
-
κ εγω το ιδιο εκανα. κ στην ιστορια κ στα παιδαγωγικα. μου ειπαν οτι απλα ακυρωνεται η ερωτηση. αρα δε νομιζω να εχει αρνητικη. ειναι σα να μην την πιανουν.θελω να πιστευω. οταν μιλανε για ακυρωση αυτο λογικα πρεπει να εννοουν
-
ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΝΤΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ
-
Οχι,δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία.Το έπαθα στον προηγούμενο ΑΣΕΠ. Υπολογιστηκε σαν να μην την απάντησα.Είναι σίγουρο και επιβεβαιωμένο.
-
:-[
-
ΓΕΝΙΚΑ ΡΩΤΑΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΝΤΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ
-
xrwmatini θα σε παρακαλούσα να μη γράφεις με κεφαλαία.
Ευχαριστώ.
-
Σε κάθε διαγωνισμό που γίνεται με θέματα πολλαπλής επιλογής υπάρχει αρνητική βαθμολογία, προφανώς για αποθάρρυνση όσων θέλουν να απαντήσουν στην τύχη.
Αυτή ισούται με την αξία της ερωτήσης δια του αριθμού των επιλογών που έχει η ερώτηση.
Σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ συνηθίζεται η κάθε ερώτηση να έχει τέσσερις (4) επιλογές.
Παράδειγμα:
Στα παιδαγωγικά είχε 32 ερωτήσεις, συνεπώς η αξία της καθεμιάς είναι 100/32=3.125 μονάδες. Εφόσον κάθε μια είχε 4 πιθανές επιλογές, σε περίπτωση λάθους η αρνητική βαθμολογία είναι 3.125/4=0.78125.
Αν απάντησε κάποιος 25 εν των οποίων 20 σωστές και 5 λάθος ο βαθμός του προκύπτει ως εξής:
(20*3,125)-(5*0.78125)=62.5-3.90625=58.59375. Και με προσέγγιση στο δεύτερο δεκαδικό 58.59, που είναι και ο τελικός του βαθμός στα παιδαγωγικά. Αυτός είναι και ο βαθμός ,58,59, που πολλαπλασιάζεται με το 0.4 που είναι ο συντελέστης συμμετοχής των παιδαγωγικών στην δεύτερη θεματική ενότητα.
Ελπίζω να ήμουν κατατοπιστικός.
-
prf σ ευχαριστώ ήσουν όντως κατατοπιστικός!συγνώμη για τα κεφαλαία Lenazagor ... :(
-
Τι επαθα εγω... στη μεταφορα απο το Προχειρο στο Απαντητικο Φυλλο εκανα λαθος (η αϋπνια δε βοηθησε) και μουντζουρωσα δυο κουτακια που ανηκαν στην ιδια ερωτηση. Ζητησα αλλο Φυλλο για να τα μεταφερω μαζι με το αυτοκολλητο των στοιχειων μου, αλλά δε μου εδωσαν γιατι λεει μπορει να θεωρηθει νοθεια, παρολο που αλλος εξεταζομενος ειπε οτι οταν αυτος το επαθε στο Τεστ Δεξιοτητων, του μετεφεραν το αυτοκολλητο σε νεο Φυλλο. Οπότε οχι μονο εχασα τη σωστη απαντηση, τωρα θα παρω κι αρνητικη βαθμολογια. :(
Λοιπον, αυτη η ΜΙΑ σωστη απαντηση που μετεφερα λαθος θα μ'εκανε να περασω τη βαση στο γνωστικο, μιας και κοβομαι λογω αρνητικης βαθμολογιας μιας ερωτησης (-0,3125). Καλα, αφου ο αλλος εξεταζομενος επιβεβαιωσε οτι στο Τεστ Δεξιοτητων μετεφεραν το αυτοκολλητο των στοιχειων του σε νεο Απαντητικο Φυλλο, τι τους πειραζε να μεταφερουν το δικο μου? Ενα λαθος στην αρχη-αρχη της μεταφορας εκανα, τους ειπα να το διορθωσουμε αμεσα, και δε δεχτηκαν! :( Τι τους πειραζε, αφου δεν πειραζε τους αλλους στο Τεστ Δεξιοτητων?
#@$% την αρνητικη βαθμολογια σου...
-
Oi perissoteroi pou kala kanoun kai prospathoun me mathimatika na vgaloun paradeigamta gia thn arnhtikh vathmologia peftoun mallon olloi sto idio lathos :
Lene px exo 32 erothseis kai kano 30 sostes kai 2 lathoi
Ara Sunolikh Vathmologia=30* (enan suntelesth)- 2( enan suntelesth ths arnitikhs vathmologias) ----> O tupos autos einai lathos!!
Dioti upologizeis etsi mono thn xasoura pou exeis apo thn arnhtikh vathmologia kai ksexnas na upologiseis thn pio shmantikh xasoura :
Oti 2 erothseis DEN tis apanthses!!!
Ara Sunolikh Vathmologia=30* ( Suntelesths A)- 2( suntelesths A) -2( enan suntelesth ths arnitikhs vathmologias)
An thes tora pollaplasiazeis kai me 0.2 gian navreis thn aksia ths vathmologias se sxesh me thn SYNOLIKH vathmologia....
Esti kai ego vgazo 80 ria....
-
Λοιπον, αυτη η ΜΙΑ σωστη απαντηση που μετεφερα λαθος θα μ'εκανε να περασω τη βαση στο γνωστικο, μιας και κοβομαι λογω αρνητικης βαθμολογιας μιας ερωτησης (-0,3125). Καλα, αφου ο αλλος εξεταζομενος επιβεβαιωσε οτι στο Τεστ Δεξιοτητων μετεφεραν το αυτοκολλητο των στοιχειων του σε νεο Απαντητικο Φυλλο, τι τους πειραζε να μεταφερουν το δικο μου? Ενα λαθος στην αρχη-αρχη της μεταφορας εκανα, τους ειπα να το διορθωσουμε αμεσα, και δε δεχτηκαν! :( Τι τους πειραζε, αφου δεν πειραζε τους αλλους στο Τεστ Δεξιοτητων?
#@$% την αρνητικη βαθμολογια σου...
Δυστυχώς εχει σημασία, πολύ μεγάλη μάλιστα, τι επιτηρητές θα έχεις!
Στον προηγούμενο ΑΣΕΠ είχα μεταφέρει στο απαντητικό φύλλο αρκετές ερωτήσεις σε λάθος κουτάκι, εξαιτίας πολύ μεγάλου άγχους. Την επόμενη μέρα μιλώντας με μια κοπελιά για το πώς γράψαμε την προηγούμενη στο γνωστικό, της είπα τι έπαθα και μου λέει ότι κι αυτή έπαθε το ίδιο αλλά όταν το είπε στους επιτηρητές τής έδωσαν νέο απαντητικό φύλλο όπου κόλλησαν το αυτοκόλλητο από το προηγούμενο. Το ξεκόλλησαν με οινόπνευμα! Δεν φανταζόμουν ότι γινόταν κάτι τέτοιο κι έτσι δεν είχα μπει καν στη διαδικασία να ζητήσω νεο απαντητικό φύλλο!
Ας το έχουμε λοιπόν υπόψη μας, καλού - κακού.
-
Oi perissoteroi pou kala kanoun kai prospathoun me mathimatika na vgaloun paradeigamta gia thn arnhtikh vathmologia peftoun mallon olloi sto idio lathos :
Lene px exo 32 erothseis kai kano 30 sostes kai 2 lathoi
Ara Sunolikh Vathmologia=30* (enan suntelesth)- 2( enan suntelesth ths arnitikhs vathmologias) ----> O tupos autos einai lathos!!
Dioti upologizeis etsi mono thn xasoura pou exeis apo thn arnhtikh vathmologia kai ksexnas na upologiseis thn pio shmantikh xasoura :
Oti 2 erothseis DEN tis apanthses!!!
Ara Sunolikh Vathmologia=30* ( Suntelesths A)- 2( suntelesths A) -2( enan suntelesth ths arnitikhs vathmologias)
An thes tora pollaplasiazeis kai me 0.2 gian navreis thn aksia ths vathmologias se sxesh me thn SYNOLIKH vathmologia....
Esti kai ego vgazo 80 ria....
Κάνεις λάθος, δεν μπορείς να αφαιρείς βαθμούς που δεν σου πιστώνονται. Αν απο τις 32 απαντήσεις τις 30 δεν έχεις σαν άριστα το 100.
-
nai dikio exeis..to ksanaupologisa me ton tropo sou.
-
Έστω κάποιος εντελώς άσχετος συμμετέχει στην εξέταση με τις 80 ερωτήσεις όπως το γνωστικό μας.
Με τις πιθανότητες θα απαντήσει σωστά τις 20 και τις 60 λάθος.
Από τις σωστές παίρνει 20Χ1,25=25,0 πόντους και από τις λάθος χάνει 60Χ0,25=15,0.
Συνολικά δηλαδή κερδίζει 10 πόντους. Άρα δεν θα το έλεγα αρνητική βαθμολογία αλλά ένα είδος αποτροπής απαντήσεων στην τύχη κάτι σαν μπαμπούλα δηλαδή.
Εγώ προσωπικά, σχεδόν πάντα απαντώ σε κάποια ερώτηση σε τέτοια εξέταση.
-
Μιας και αναίφερα την λέξη μπαμπούλα θα σας διηγηθώ τούτη την ιστορία: Είμαι ιδιοκτήτης ενός φροντιστηρίου στο εξωτερικό και μία μέρα μία μητέρα επικοινώνησε μαζί μου για να κάνουμε στην κόρη της που πάει στην γ΄ Δημοτικού μαθηματικά. Δεν μπορεί πλέον λέει να την κάνει κουμάντο και ορθά και κοφτά με ανεβασμένο τόνο στην φωνή της είπε: Θα σε πάω στον κ. Χ. Η κόρη άρχισε να κλαίει και να οδείρεται ..... χωρίς να έχει ακούσει ποτέ για μένα!
-
ρε παιδια η αρνητικη βαθμολογια ειναι ΜΟΝΟ για τις απαντησεις που απαντωται λαθος..............και οχι για τις αναπαντητες ερωτησεις........απλως εχει τεθει ετσι ωστε να μην απαντωται οι ερωτησεις στην τυχη.....γιατι αν δεν υπηρχε η αρνητικη βαθμολογια,θα βαζαμε καποια στην τυχη...........(η αν υπηρχε αρνητικη βαθμολογια και στις αναπαντητες)