Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: pamela στις Ιανουαρίου 21, 2009, 10:37:18 am
-
ποια θεματικη ενοτητα εχετε περισσοετρο αγχος. εγω σε ολα :'(
-
τη διδακτικη φοβαμαι περισσοτερο,ειναι πιο φλου κι εχει περισσοτερο ανοιχτα θεματα.Με τα πολλαπλης επιλογης νιωθω πιο σιγουρη,τουλαχιστον οταν βγω μετα απο λιγο θα ξερω πως πηγα.Ενω στη διδακτικη ειναι θολα τα πραγματα μεχρι να ερθουν τα αποτελεσματα.
-
Το γνωστικό γιατί δεν υπάρχει ύλη και οι ερωτήσεις είναι διφορούμενες ! Μπορείς να την πατήσεις πολύ εύκολα! Και η ειδ. διδακτική βέβαια αλλά όχι τόσο !
-
καλημέρα συνάδελφοι!!!!
Πάντού υπάρχει φόβος αλλά εγώ πιο πολύ φοβάμαι τα κείμενα στο γνωστικό!!!!εκεί πάτωσα στον προηγούμενο διαγωνισμό!!!!
Καλή σας επιτυχία!!!!
-
Me too. Άσε που είναι το 50% του βαθμού. Και τα διφορούμενα δεν μου κάθονται καθόλου >:(
-
εγω πώς το παθαίνω να ειμαι πάντα αναμεσα σε δυο απαντησεις και να επιλεγω παντα τη λαθος;;;;
μια φιλη μου με δουλευε και μου λεει εσυ στο διαγωνισμο, βαλε την αντιθετη απο αυτη που θες, για να βγει η σωστη!! ;D ;D ;D
-
Πρόσεξα ότι στα αποτελέσματα του προηγούμενου διαγωνισμού ήταν πολύ χαμηλές οι βαθμολογίες στην ανάπτυξη θέματος της Α' θεματικής. Εντάξει, η διόρθωση είναι υποκειμενική, αλλά υποκειμενική είναι και στη διδακτική. Πώς κάποιος που γράφει π.χ. 85 στη διδακτική, γράφει 45 στην έκθεση που και πιο περιορισμένης έκτασης είναι και το ζητούμενο είναι κυρίως γλωσσικό, ενώ στη διδακτική κρίνονται όλα; ??? ??? ???
Όσο για τα κείμενα, στον προηγούμενο αισθανόμουν ότι παίζω quiz ... Μια φράση μου ερχόταν στο μυαλό συνέχεια "κι αν σου κάτσει???" Μα ερωτήσεις που έκριναν την κατάρτιση μας ήταν αυτές; ;D ;D ;D
-
Πρόσεξα ότι στα αποτελέσματα του προηγούμενου διαγωνισμού ήταν πολύ χαμηλές οι βαθμολογίες στην ανάπτυξη θέματος της Α' θεματικής. Εντάξει, η διόρθωση είναι υποκειμενική, αλλά υποκειμενική είναι και στη διδακτική. Πώς κάποιος που γράφει π.χ. 85 στη διδακτική, γράφει 45 στην έκθεση που και πιο περιορισμένης έκτασης είναι και το ζητούμενο είναι κυρίως γλωσσικό, ενώ στη διδακτική κρίνονται όλα; ??? ??? ???
Όσο για τα κείμενα, στον προηγούμενο αισθανόμουν ότι παίζω quiz ... Μια φράση μου ερχόταν στο μυαλό συνέχεια "κι αν σου κάτσει???" Μα ερωτήσεις που έκριναν την κατάρτιση μας ήταν αυτές; ;D ;D ;D
Εγω να γινω η συνηγορος του διαβολου? Πιστευω οτι τα θεματα στον προηγουμενο διαγωνισμο ηταν αρκετα ψαγμενα κ καθολου διφορουμενα, αν κ οταν βγηκα απο τις εξετασεις ειχα για 2-3 αμφιβολιες. Αλλα το ζητουμενο δεν ηταν να ξερουμε μεταφρασεις των λεξεων, αλλα να καταλαβουμε το κειμενο και τα connotations των λεξεων που μας εδιναν, για να επιλεξουμε την καταλληλη. Κ αν κατσετε να δειτε τα θεματα κ τις λυσεις τους θα δειτε οτι μονο μια σωστη απαντηση υπαρχει στα περισσοτερα κ πολλες φορες ειναι αρκετα ξεκαθαρη. Δεν κρινουν αν εχουμε παρει προφισιενσι, κοριτσια κ αγορια, αλλα κατα ποσο τα αγγλικα μας ειναι τοσο καλα ωστε να μπορουμε να καταλαβουμε πληρως τους συσχετισμους ενος κειμενου. Ξεφυγετε λιγο απο την νοοτροπια του φροντιστηριου. Δεν μας ζηταει να κανουμε πολλαπλων επιλογων στιλ προφισιενσι, ουτε να κατσουμε να μαθουμε μεταφρασεις λεξεων οπως κανουμε εμεις στους μαθητες μας. Αυτο θεωρειται δεδομενο. Ψαχνουν το κατι παραπανω, την πληρη κατανοηση. Ετσι κ στην εκθεση, αν γραψεις κατι που δεν αρμοζει ως register, υφος κ περιεχομενο με το επιπεδο που σου ζητειται, η αν δεν επιχειρηματολογησεις διεξοδικα το θεμα θα παρεις τον αναλογο βαθμο. Μην κοιτατε τις ηλιθιες απαντησεις που εβγαλαν καποιες εφημεριδες - οι περισσοτεροι που "απαντουν" τα θεματα στις εφημεριδες ειναι ασχετοι (πχ τα νεα τους τελευταιους 2 διαγωνισμους στο θεμα εκθεσης, καθως κ οι προτεινομενες "λυσεις" των εφημεριδων στο περσινο διαγωνισμο). Δεν υπαρχει "αμφισβητηση", απλα επιφανειακη εξεταση του κειμενου κ του θεματος εκθεσης, πριν δωσουν τις "απαντησεις" τους. Ιδιως στο διαγωνισμο του 2005 ηταν κραυγαλεα ηλιθιες οι απαντησεις που ειχαν δωσει. Κ συμφωνα με τα "φροντιστηρια" εγω ειχα κανει γυρω στα 15 λαθη στον προηγουμενο διαγωνισμο. Αλλα ποτε δεν καθησα να ασχοληθω με τις χαζομαρες γιατι τα κειμενα ηταν σαφεστατα. Οταν το ασεπ εβγαλε τις απαντησεις ειχα 2 λαθη. Μην "κολλατε", αμφισβητουμενα θεματα δεν υπαρχουν. Υπαρχει μη πληρης κατανοησης των λεξεων που δινονται κ των συνεκδοχων τους. Επισης, υπαρχουν κ ασχετοι στα διαφορα "κεντρα προετοιμασιας" που αγχωνουν τον κοσμο κ του προκαλουν συγχιση. Οσον αφορα την ειδικη διδακτικη, εκει ειναι αλλο θεμα που χωραει συζητηση. Αλλα στα πολλαπλων ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα.
-
He told his viewers to “apply [Wikipedia] principles to all information. All we need to do is convince a majority of people that some factoid is true”. He then urged everyone to modify Wikipedia’s entry on elephants to include the decidedly untrue assertion that the population of African elephants had tripled in the past six months.
.........................
In the first paragraph, by encouraging viewers to apply Wikipedia principles to all information, Stephen Colbert is
α) being sarcastic about Wikipedia.
β) being ironic about Wikipedia.
γ) being humourous about Wikipedia.
δ) stating that this is what viewers should actually do.
Μέχρι να βγουν οι επίσημες απαντήσεις έμπαινα στον πειρασμό να του στείλω email του ανθρώπου για να μου πει (μάλλον και μετά την ανακοίνωση των απαντήσεων την ίδια τάση είχα). Ανεξάρτητα από το αν η κατά ΑΣΕΠ σωστή απάντηση φαίνεται ή όχι, κατά τη γνώμη μου από το συγκείμενο δεν προκύπτουν στοιχεία σαφούς διάκρισης της πρόθεσής του ανάμεσα στο σαρκασμό και την ειρωνία, για να μην πω ότι και το χιούμορ, αν και λιγότερο πιθανό, δεν αποκλείεται. Κάποιοι απάντησαν, κατά ΑΣΕΠ, σωστά και κάποιοι απάντησαν, κατά ΑΣΕΠ, λάθος. Δεν είναι κακό, απλά μου θυμίζει quiz. Anyway, το θέμα εδώ είναι η ενότητα που μας προκαλεί περισσότερο άγχος και όχι η κριτική των θεμάτων ... γιατί να μην είναι το γνωστικό και να είναι η διδακτική; Ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του. Έγραψα καλά στον προηγούμενο και διορίστηκα. Πρόσεξα όμως τις βαθμολογίες στις διάφορες ενότητες και με βάση αυτή την παράμετρο, θα πρόσεχα πολύ να μη γράψω κάτι βιαστικό στην έκθεση γιατί εκεί είδα τις χαμηλότερες βαθμολογίες και είναι κρίμα γιατί όλες/οι καθηγήτριες/καθηγητές αγγλικών είμαστε και αν μη τι άλλο ένα θέμα μπορούμε να το αναπτύξουμε. Καλή επιτυχία σε όσες/όσους δίνουν!
-
νομίζω καταναλώνουμε χρόνο αναλύοντας παλιότερες ερωτήσεις και παλιότερα θέματα.....Ωραία κι εγω ξαναέλυσα τα θέματα του γνωστικου πριν μια εβδομάδα και έπιασς 74 αντι για 44 που έγραψα στο διαγωνισμο, τι να λέει?οτι έγινα καλύτερη?το θέμα είναι πως θα σου κάτσει η ερώτηση και το κείμενο εκεί!!!!!!!!!!!καλή επιτυχία και καθαρό μυαλό σε όλους!!!!!!!!!!
-
παιδια το γνωστικο ειναι τυχη καθαρα ετσι οπως το εχουν διαμορφωσει ακομα και οταν βγηκαν οι απαντησεις και με λεξικο μετεφρασα το κειμενο παλι ακρη δεν εβγαλα. καλη τυχη και ο θεος των ξενογλωσσων να μας βοηθησει...
-
He told his viewers to “apply [Wikipedia] principles to all information. All we need to do is convince a majority of people that some factoid is true”. He then urged everyone to modify Wikipedia’s entry on elephants to include the decidedly untrue assertion that the population of African elephants had tripled in the past six months.
.........................
In the first paragraph, by encouraging viewers to apply Wikipedia principles to all information, Stephen Colbert is
α) being sarcastic about Wikipedia.
β) being ironic about Wikipedia.
γ) being humourous about Wikipedia.
δ) stating that this is what viewers should actually do.
σορυ, αλλα η διαφορα του sarcastic κ του ironic ειναι μεγαλη. κ σιγουρα δεν εχει σχεση με το γ. Το λεξικο δεν βοηθαει, ειναι θεμα γνωσης του σκεπτικου πισω απο τη λεξη - αυτα δεν λεμε στο προφ στους μαθητες μας? Αλλα εχετε δικιο, το θεμα ειναι τι γινεται στον επομενο διαγωνισμο, οχι τα παλια θεματα. Απλα αυτο ειναι κλασικο παραδειγμα connotative meaning κ "μεταφραστικης" συλλογιστικης (που δεν πρεπει να υφισταται σε τετοιο επιπεδο)
-
emena pali pio poly me agxonei i eidiki didaktiki kata poly..!!to gnostiko akomi den to fovamai...alla tha to fovamai ston epomeno asep giati to vlepo na mou rxetai to 30 hahahaha,,,a k mia asxeti erotisi...ta apotelesmata vgainoun kalokairi??
-
ναι καλοκαίρι, την προηγούμενη φορά τον Ιουνιο είχαν βγει, στα μέσα Ιουνίου περίπου, αν θυμάμαι καλά!!καλή επιτυχία.....
-
kali epityxia se olous e k de tha skasoume kiolas mia akomi eksetasi exoume sinithisei pia se ayti ti xora!! ;)