Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: FOX85 στις Ιανουαρίου 26, 2009, 06:32:27 am
-
Παιδιά έχει βρει κανείς καμιά καλή θεματική προσέγγιση ; εννοώ όσο αφορά τη δομή κ όχι το περιεχόμενο. . Διότι συζητώ διάφορα και διαπιστώνω από φροντιστήριο σε φροντιστήριο πολλές διαφορές.
-
Άσπα, η θεματική που έχει ο οδηγός δεν σε καλύπτει? ???
Οσο για τους στόχους...με το σκεπτικό ότι όταν ξεκινάμε να κάνουμε κάτι, το ξεκινάμε γιατί έχουμε θέσει κάποιους στόχους, το λογικο είναι να γράφονται στην αρχή.
Το σχέδιο εργασίας είναι κάτι διαφορετικό...Είχαμε αναφερθεί σχετικά σε κάποια άλλη κουβέντα (εννοώ σχετικά με τους στόχους του) και υπήρξε διαφωνία. Η γνώμη μου είναι να ακολουθήσεις τα βήματα που έχουν πανεπιστημιακά βιβλία... :-\ (Χρυσαφίδης, Κιτσαράς, Κουτσουβάνου κλπ)
-
Για το σχέδιο εργασίας πιστεύω οτι οι στόχοι πρέπει να γράφονται στο τέλος της πρώτης φάσης. Είναι δυνατόν να ξεκινήσω ένα σχέδιο εργασίας με τους στόχους?
-
Για το σχέδιο εργασίας πιστεύω οτι οι στόχοι πρέπει να γράφονται στο τέλος της πρώτης φάσης. Είναι δυνατόν να ξεκινήσω ένα σχέδιο εργασίας με τους στόχους?
Διαχώρισα τη θεματική από το σχέδιο εργασίας. Όπως είδες αναφερόμουν στη θεματική.
Για το δεύτερο που ζητάς...όταν λες πιο μικρή? Εκτός αν αναφέρεσαι στα βήματα ανάπτυξης μίας δραστηριότητας ροής προγράμματος. (Θέμα-αφόρμηση-στόχοι-ομάδα-χρόνος διεξαγωγής-εποπτικό υλικό-οργάνωση χώρου κλπ)... :-\
-
οχι δεν ενδιαφέρομαι για τα στάδια ανάπτυξης της δραστηριότητας. Αλλά για το "στήσιμο" της θεματικής προσέγγισης. Τι εννοώ ...βάζουμε κάποιο γενικό σκοπό, κάνουμε κάποια γενική αξιολόγηση , χρειάζεται κάποια εισαγωγή; Τον σκελετό με λίγα λόγια αν και δεν νομίζω να μας ζητήσουν ολόκληρη θεματική εκτός αν ζητηθεί με επιγραμματικές δραστηριότητες.
-
Η γνώμη μου είνα ότι κάποια εισαγωγή είναι απαραίτητη σε μια θεματική. Πρέπει να αναφέρεται στην αρχή η αιτιολόγηση επιλογής του θέματος από τη νηπιαγωγό. Πχ αν έχεις επιλέξει να κάνεις για τα "δόντια-στοματική υγειινή" πρέπει να γράψεις πριν ξεκινήσεις κάποια εισαγωγικά για ποιο λόγο θεωρείς απαραίτητο να ασχοληθούν τα παιδιά με αυτό το θέμα (πχ η κακή διατροφή στις μέρες μας που έχει επίπτωση στα δόντια ή ο φόβος των παιδιών για τον οδοντίατρο ή η μή γνώση της σημασίας που έχει η στοματική υγειινή στη συνολική υγεία των παιδιών κλπ).
ΥΓ. Συγνώμη δεν έχω χρόνο να γράψω κάτι παραπάνω. Πρέπει να φύγω για το σχολείο... :-\
-
ΟΚ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
-
Ασπα για θεματική δες το βιβλίο του Κιτσαρά, αν κι εμένα με βοήθησε πολύ του οδηγού. Όσο για τα σχέδια εργασίας, τους στόχους τους καθορίζουν τα παιδιά οπότε αποκλείεται να τους γράψουμε πριν ξεκινήσει το project.
-
Συγνώμη αλλά ο Κιτσαράς νομίζω πλέον οτι είναι πολύ πίσω.
Έχετε κάποιο "φρέσκο" υλικό που θα μπορούσατε να μου στείλετε ή έστω να μου πείτε τα στάδια που παρουσιάζει;
Πιστεύω οτι θα κάνουμε τη διαφορά όταν παρουσιάσουμε τις νέες ιδέες. Δεν μου αρέσει καθόλου η δομή του Κιτσαρά. ΄Πού είναι η αναλυτική αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση που θα έπρεπε να έχει στα παραδείγματα αυτά στο βιβλίο; Σας φέρνω ένα παράδειγμα για να επιχειρηματολογήσω . Η αξιολόγηση είναι το σημαντικότερο κομμάτι σε όλη τη δραστηριότητα και προσωπικά δεν είδα μία ολοκληρωμένη αξιολόγηση με όλα όσα θα έπρεπε να περιέχει. Δεν τις εμπιστεύομαι αυτές κορίτσια.
-
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω κάτι γτ με μπερδέψατε..στα σχέδια εργασίας βάζουμε στόχους;;;;μήπως αναφέρεστε στα ερωτήματα των παιδιών;;;;αυτά δεν είναι οι στόχοι;;;;;
-
Καλησπέρα
θα ήθελα να ρωτήσω κάτι γτ με μπερδέψατε..στα σχέδια εργασίας βάζουμε στόχους;;;;μήπως αναφέρεστε στα ερωτήματα των παιδιών;;;;αυτά δεν είναι οι στόχοι;;;;;
αν εχω καταλάβει καλα, οι μαθησιακές επιδιώξεις - στόχοι στα σχέδια εργασίας διαμορφώνονται απο τα ερωτήματα που κανουν τα παιδιά κ απο το τι θελουν να μάθουν. διορθωστε με αν κάνω λαθος
-
Aφότου τα παιδιά πουν τι θέλουν να μάθουν (και τα καταγράψουμε) η νηπιαγωγός αλιεύει στόχους από το αναλυτικό πρόγραμμα για να δομήσει τις δραστηριότητες επάνω τους (δεύτερη καταγραφή). Η αξιολόγηση στην τελική φάση γίνεται με τη χρήση της πρώτης καταγραφής, ενώ η δεύτερη καταγραφή χρησιμεύει για τη δική της αξιολόγηση στο πρόγραμμα.
-
Τι ξέρουν και τι θέλουν να μάθουν ....
από αυτά βγάζουμε στόχους και προσπαθούμε να τους εναρμονίσουμε με του ΔΕΠΠΣ.
Να ανταποκρίνονται δηλαδή με το ΔΕΠΠΣ , το αναπτυξιακό επίπεδο και τα ενδιαφέοντα των παιδιών.
-
Επίσης, οι στόχοι σε περίπτωση που αναπτύξουμε ένα σχέδιο εργασίας πρέπει να μπουν στο τέλος μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
-
Στην αρχη ομως γραφουμε τα ερωτηματα των παιδιων για αυτα που θελουν να μαθουν ετσι δεν ειναι;
-
Τους στόχους θα τους έβαζα στο τέλος της πρώτης φάσης......για το πρότζεκτ.
Ποια η δομή της θεματικής προσέγγισης όμως???
Ξέρει κανείς?
Help!!!
Κάνουμε πάλι Α
-
Όπως με συμβούλεψε μία κοπέλα που πέρασε τη δοκιμασία του ΑΣΕΠ, το ίδιο θα προτείνω και σε όλες σας.. Επιλέξτε μία θεματική, ένα πρότζεκτ και μία δραστηριότητα(κατά προτίμηση από τον οδηγό ή και όποια άλλη σας αρέσει), την οποία θεωρείται ότι είναι αντιπροσωπευτική του είδους της και μάθετέ την απ'έξω, γιατί θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο να θυμόμαστε την εξέλιξη αυτών παρά τα στάδια και να φοβόμαστε μην τυχόν ξεχάσουμε κάτι ή για το αν είναι σωστό ή λάθος.. Οπότε αν θυμόμαστε την πορεία μιας δραστηριότητας κλπ θα είναι πιο εύκολο να δομήσουμε και το δικό μας πάνω σε αυτό.. Εγώ πάντως θα διαβάσω μερικές δραστηριότητες, θεματικές και πρότζεκτ για να εξοικειωθώ με τον τρόπο ανάπτυξής τους και στη συνέχεια θα επιλέξω μία από αυτές.. Για παράδειγμα από τον οδηγό η θεματική και το πρότζεκτ με τη συνοικία πιστεύω πως είναι καλό.. Ελπίζω να βοήθησα, γιατί αυτός είναι καθαρά ο δικός μου τρόπος σκέψης και λειτουργίας, που από άτομο σε άτομο είναι λογικό να διαφέρει.. :-* :-*
-
Όπως με συμβούλεψε μία κοπέλα που πέρασε τη δοκιμασία του ΑΣΕΠ, το ίδιο θα προτείνω και σε όλες σας.. Επιλέξτε μία θεματική, ένα πρότζεκτ και μία δραστηριότητα(κατά προτίμηση από τον οδηγό ή και όποια άλλη σας αρέσει), την οποία θεωρείται ότι είναι αντιπροσωπευτική του είδους της και μάθετέ την απ'έξω, γιατί θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο να θυμόμαστε την εξέλιξη αυτών παρά τα στάδια και να φοβόμαστε μην τυχόν ξεχάσουμε κάτι ή για το αν είναι σωστό ή λάθος.. Οπότε αν θυμόμαστε την πορεία μιας δραστηριότητας κλπ θα είναι πιο εύκολο να δομήσουμε και το δικό μας πάνω σε αυτό.. Εγώ πάντως θα διαβάσω μερικές δραστηριότητες, θεματικές και πρότζεκτ για να εξοικειωθώ με τον τρόπο ανάπτυξής τους και στη συνέχεια θα επιλέξω μία από αυτές.. Για παράδειγμα από τον οδηγό η θεματική και το πρότζεκτ με τη συνοικία πιστεύω πως είναι καλό.. Ελπίζω να βοήθησα, γιατί αυτός είναι καθαρά ο δικός μου τρόπος σκέψης και λειτουργίας, που από άτομο σε άτομο είναι λογικό να διαφέρει.. :-* :-*
ευχαριστώ!! :) αυτο που μας είπες νομίζω οτι εμενα τουλαχιστον με βοηθαει
-
Τίποτα βρε Jacqueline στο ίδιο καζάνι βράζουμε!!
-
-
οπως το εχω καταλαβει εγω η πορεια που ακολουθει ειναι:
αιτιολογηση επιλογης του θεματος
διερευνηση προηγουμενων εμπιριων
εξακτινωση
επιδιωξεις για καθε ενοτητα χωριστα και για τη θεματικη γενικοτερα
υλοποιηση δραστηριοτητων
δραστηριοτητεσ ολοκληρωσης
αξιολογηση
-
ευχαριστώ πολύ
-
δεν ξερω να σου απαντησω θα σου πω τι θα εκανα εγω
θα ακολουθουσα την ιδια πορεια.
πχ παραδοσιακα παιχνιδια,επιδιωξεις,δραστηριοτητες.ε;;;
-
Κλάψε μανούλα κλάψε με!!!
Αγανάκτησα με αυτή τη θεματική!!!!!!!!!
ευχαριστώ!!
-
κοιτα αν σου ζητήσουν "θεματική μιας μερας" μάλλον θα σου πουν κατι αναλογο με τη χιονατη που ζητουσε 3 δραστηριότητες! (γνωμη μου)
-
Οι απαντήσεις των φροντηστηρίων είναι ανεπτυγμένες σε 10 σειρές το πολύ!!! Αυτό ήθελαν να δουν οι εξεταστές δηλαδή??????????Τις θεωρείς πλήρης???????
-
Δεν κοιταζω ποτε τις απαντήσεις φροντιστηρίων γιατι δεν τις εμπιστευομαι!!!!!!!
Κοιτα η αλήθεια ειναι πως δεν ζητανε απο εσενα 125 σελιδες γραπτο!
Θεωρώ πως αν εχεις γραψει σύντομα τα παντα γιατι να μην ειναι αρκετο?