Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: catwoman2 στις Φεβρουαρίου 02, 2009, 08:24:47 am
-
Πως σας φανηκαν τα θεματα συναδελφοι? το γνωστικο εκτος απο το 2ο κειμενο που ηταν παλουκι, τα αλλα 2 βατα μου φανηκαν.
-
θα συμφωνήσω για το 2ο κείμενο αλλά κάπως έτσι και πιο δυσκολο ήταν στον προηγούμενο έτσι δεν είναι? όσο για την έκθεση σαν θεματολογία ναι ήταν εύκολο...βλεπεις περιβάλλον και λες το έχω αλλά πως το συνδέεις με την καθημερινή ζωή και φυσικά τι είδους έκθεση έγραφες ??? for and against, advantages disadvantages, suggesting solutions ??? anyway...
διδακτική για το lesson plan συμπαθητικά θα έλεγα αν και στο 2ο ερώτημα το
-
I found that the texts were comprehensible and the essay is quite general...you can write on many different things on the environment...
my English teacher used to say it's not what you write...it's how you write it ie. if you structured your essay and supported your answer then you will get a good marks
the multiple choice was tricky!!!
I haven't seen the Part B yet.
-
Καλημέρα σε όλους. Για αρχή να σας πω ότι το δεύτερο κείμενο μου φάνηκε κι εμένα κάπως.Το κείμενο ήταν απλό αλλά οι ερωτήσεις ήταν διφορούμενες.πχ. εκεί που έλεγε πως οδηγούν- aggressively και κάτι, κλπ έμοιαζαν οι επιλογές.!! αλλά και στα παιδαγωγικά αναγκάστηκα να ''κάψω'' τρεις. τζάμπα το διάβασμα αφού ήταν όλες λίγο φλου. :-\ το lesson plan μου το έλεγαν ότι θα είναι έτσι.Τις απαντήσεις του multiple τις κράτησα αλλά δεν θα τις τσεκάρω γιατί θέλω μέχρι τελευταία στιγμή να ελπίζω....
-
I found that the texts were comprehensible and the essay is quite general...you can write on many different things on the environment...
my English teacher used to say it's not what you write...it's how you write it ie. if you structured your essay and supported your answer then you will get a good marks
the multiple choice was tricky!!!
I haven't seen the Part B yet.
φυσικά και μπορείς να γράψεις 1000αδες πράγματα για το περιβάλλον το θέμα είναι οτι αυτά πρέπει να τα συνδιάσεις με το πως επηρεάζουν την καθημερινή μας ζωή. Μπορεί σε ένα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας να είναι σημαντικό το πως το γράφεις και όχι τόσο το τι γράφεις για να δουν πως χρησιμοποιείς την γλώσσα στον ΑΣΕΠ όμως έχω την αμφιβολία μου καθώς δεν νομίζω οτι θα βαθμολογηθείς για έκθεση εκτώς θέματος πόσο μάλλον όταν αυτή θα έπρεπε να είναι μοντέλο (όπως ζητούσε το θέμα) για τους μαθητές σου.
ξέρει κανείς πότε θα βγάλει το ΑΣΕΠ τις απαντήσεις? μέρα με την μέρα ή σε καμιά βδομάδα? γιατί άρχισαν εφημερίδες και φροντιστήρια να δίνουν απαντήσεις και το βλέπω να γίνεται ότι και την προηγούμενη φορά...2 και 3 διαφορετικές απαντήσεις σε κάποιες ερωτήσεις...
-
οι απαντήσεις και για τα δικά μας παιδαγωγικά βγήκαν στην αλφαβιτα.νομίζω οτι οι απαντήσεις είναι έγκυρες..τις έχουν δημοσιεύσει και τα νέα αν δεν κάνω λάθος..το νγνωστικό είναι το θέμα βέβαια. εκεί εγώ προσωπικά θα εμπιστευτώ μόνο τις απαντήσεις του ασεπ γιατι τα φροντιστήρια την προηγούμενη φορά διαφωνούσαν ως προς τις σωστέσ απαντήσεις.σε περισσότερες από δέκα ερωτήσεις έδιναν διαφορετικές απαντήσεις.
-
καλό θα ήταν να μην λέτε πράγματα που δεν ισχύουν! Έλεος! μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει βγει καμία απάντηση που να αφορά τον κλάδο μας! μην παίζετε με τα νεύρα μας !
-
μολις ειδα τις απαντησεις στην αλφαβητα παιδαγ. και δεν συμφωνω με το 5 εγω θεωρω σωστό το γ, με το 7(το υποκ, ρημα κτλ ειναι μεταγνωστικη ικαν?), το 30 (θεωρω σωστό την ανθρωπογεωγραφία) και το 31 (οπτικός τυπος αφου σειμειωνει στο χαρτι , εγω εβαλα κιναισθητικος αλλα μηπω ειναι απτικος τελικα?) τι λετε?
στην κριτική κανατε νεο lesson plan ολο απο την αρχη? ερωτημα β
επισης στο writing σχεδίασα δραστηριοτητα σε ξεχωρστη διδακτική ωρα. (brainstrorming, structuring, drafting, editing, reviewing evaluation) εσεις?
-
καλό θα ήταν να μην λέτε πράγματα που δεν ισχύουν! Έλεος! μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει βγει καμία απάντηση που να αφορά τον κλάδο μας! μην παίζετε με τα νεύρα μας !
και ομως κανε μια βολτα στην alfavita...
-
οσο αφορα το γνωστικο τα πολλαπλης ηταν οντως tricky οπως και την προηγουμενη φορα.Ηθελε πολλη προσοχη σε καποια και εξεταζαν κυριως την συγκεντρωση μας και την κριτικη ικανοτητα . ιδιως εκεινο που ηθελε να πολλαπλασιασουμε επι 4 για το μεσο ορο ανα οικογενεια ενω δεν το ανεφερε ακριβως,πολυ παγιδα.Ειχε πολλα δεν και μη οπως και στα παιδαγωγικα που επισης μπορουσες να την πατησεις με λιγη βιασυνη. Εκει ομως που πιστευω δεν μπορει κανεις να εκτιμησει ειναι η εκθεση.Πολυ γενικο και επιφανειακα ευκολο,αλλα τι ακριβως ηθελαν δεν ειναι ξεκαθαρο.Ηθελαν τις αλλαγες-προβληματα που επιφερει η κλιματολογικη αλλαγη; Ηθελαν τις αλλαγες στον τροπο που τις αντιμετωπιζουμε ; Τι; η μηπως και τα δυο; Εγω προβληματιστηκα αρκετα πριν αρχισω και τελικα εκανα μια με απολα και τζατζικι και ντοματα.Το κειμενο πριν το επιανε μονο προς τη μια κατευθυνση.Σκεφτηκα πως θαταν υπερβολικα απλο να μας ζητανε το ιδιο λιγο πιο γενικα.Καποιος θα μπορουσε να γραψει με αλλα λογια οτι ελεγε το κειμενο τοτε. Δεν ξερω,θα δειξει...
Στα παιδαγωγικα οκ τιποτα το πολυ παραξενο με εξαιρεση 3-4 που αναφερατε πιο πανω η γενικη ηταν στρωτη νομιζω.Η ειδικη που ολοι φοβομασταν ηταν ζορικη με την ενοια οτι ζητουσαν πολλα και το γραψιμο ηταν απιστευτο.Για να ανταπεξελθω εβγαλα τη γενικη σε 20 λεπτα ... και κριτικη και προτεινομενες ασκησεις και και και...Πιαστηκε το χερι μου.
-
Εγώ δεν είχα ασχοληθεί σχεδόν καθόλου, πήγα γιατί δεχόμουν πιέσεις ;) ούτε την ύλη ήξερα, ούτε είχα δει προηγούμενα θέματα, αλλά μου φάνηκαν αρκετά εύκολα, τουλάχιστον πιο εύκολα από ό,τι περίμενα, ειδικά τα ψυχοπαιδαγωγικά. Το γνωστικό μου θύμιζε proficiency που οι ερωτησεις είναι πονηρές και σε μπρδεύουν ακόμα κι αν κατανοεις καθε λέξη του κειμένου. Για την ειδική διδακτική μόνο δεν μπορώ να κρίνω, δεν είχα ξαναδεί lesson plan!
-
catwoman,κι εγω στο 5 εβαλα το γ.Στο 7 επισης οτι κι εσυ αλλα καναμε λαθος απο βιασυνη γιατι αλλο η μεταγνωστικη που νομιζαμε και αλλο η μεταγλωσσικη ικανοτητα που τωρα την προσεξα.Στο οπτικος τυπος ειμαι σιγουρη, το εχω διαβασει.Η δηλωτικη γνωση τι να σας πω; πρωτη φορα την ειδα και μαντεψα αλλα συμφωνα με αυτες τις απαντησεις επεσα εξω.Εοισης το ιδιο εβαλα στο 30,γ. Γιατι η πραγματολογια δεν ειναι επιστημη αναφορας σε σχεση με τη διδακτικη των γλωσσων;
-
ΑΧ ναι βρε μεταγλωσσική σωστα... για την Πραγματολογία σίγουρα ειναι γλωσσικη επιστημη φανταζομαι οπως και στον προηγουμενο διαγωνισμο 1-2 απαντησεις μπορει να μην ισχυουν... την μεσα στην εβδομαδα θα μαθουμε.
-
Πού είναι οι απαντήσεις στην αλφαβήτα και δεν τις βρίσκω;
-
χωρισ καμια διαθεση να ερθω σε προσωπικη αντιπαραθεση μαζι σου σταματινα προτου βγαλουμε συμπερασματα και πουμε ελεοσ ελεγχουμε αν οντωσ αυτο που λεει ο αλλοσ ισχυει.εγω ακριβωσ για να μειωσω την αγωνια των συνυποψηφιων ειπα που βρηκα τισ απαντησεισ.την επομενη φορα καλο ειναι να προσεχουμε τι λεμε.καρμενσιτα οι απαντησεις βρισκονται εκει που λεει κεσ ηρακλειτοσ τα νεα στην αριστερη στηλη τησ αλφαβιτα.
-
Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για το forum!!
Εμένα ήταν η πρώτη μου συμμετοχη στο διαγωνισμό και, σύμφωνα με τις απαντήσεις που είδα στα παιδαγωγικά, δυστυχώς όχι και η τελευταία!
Τελικά η αρνητική βαθμολογία είναι τραγική πρακτική για να μείνει το μεγαλύτερο ποσοστό....
-
Κι επειδή δε βλέπω να ανοίγουν οι θέσεις σύντομα...μάλλον το αντίθετο, ούτε ο Ασέπ είναι λύση. Δεύτερη φορά έδωσα εγώ και στην προηγούμενη ήμουν επιτυχούσα. Οπότε δεν έχει και πολλή σημασία το αποτέλεσμα αν είναι κάτω απο 80%. Γιατί τόσο περίπου υπολόγιζε ότι χρειάζεται να γράψεις για να είσαι διοριστέα. Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναδώσω ανεξαρτήτου αποτελέσματος φέτος. Συμφωνώ για τα παιδαγωγικά. Αρκέτα ήταν τελείως διφορούμενα. Όσο για το γνωστικό.. ακόμα αναρωτιέμαι..Δυστυχώς μέχρι να βγούν οι απαντήσεις θα έχω ξεχάσει τις δικές μου. Όπως και να έχει σου εύχομαι καλά αποτελέσματα!
-
Καλά αποτελέσματα και σε εσένα stellinio!
Δυστυχώς το 80% δεν είναι αποτέλεσμα μόνο διαβάσματος αλλά όπως τα βλέπω τα πράγματα...και καθαρής τύχης!
Έχω ακούσει από πολλούς που έχουν ξαναπάρει μέρος ότι δεν πρόκειται να το ξανακάνουν!!!
Και δεν τους/σας κατηγορώ! Δεν είναι μόνο ψυχοφθόρα, πολυδάπανη και χρονοτριβής διαδικασία αλλά στο τέλος νιώθεις πως ότι και να κάνεις "ποτέ" δεν θα τα καταφέρεις να ανταπεξέλθεις!!!!
Ε όχι! Θα πρέπει τουλάχιστον να δίνονται σαφεις απαντήσεις στην ειδική ώστε να μην επαναλαμβάνονται τα ίδια λάθη!!!
Υπομονή!!!!
-
ρε παιδια ας με βοηθησει καποιος να καταλαβω την βαθμολογια στα παιδαγωγικά. δεν απάντησα σε 2 ερωτησεις και εχω 4 λάθη (βασει φροντηστηριακων απαντησεων) με βαση το 40% που πιανει το παιδαγωγικό μερος ποσο θα παρω?
-
32-6=26 (σωστές)
26x1,25= 32,5
Τώρα με αρνητική βαθμολογία: 0,3125 x 4= 1,25
32,5-1,25 = 31,25 (ο τελικός βαθμός στα 40)
-
γεια σας συναδελφοι!!!! ;D κι εμενα τα θεματα των παιδαγωγικων μου φανηκαν εντελως ακυρα... μου θυμησαν πραγματα που ειχα ακουσει στη σχολη και δεν τα θυμομουν.. τι να πω, πώς τα σκεφτηκαν;;;
και το θεμα της εκθεσης εχω να πω οτι αν το ακουγα οτι το γραψανε θα ελεγα "μωρε κοιτα ποσο ευκολα τους βαλανε", αλλα οταν πρεπει να κατσεις να το γραψεις, δεν ειναι καθολου ευκολο, γιατι δεν ηταν πολυ σαφες και συγκεκριμενο... μην συζητησω για τα θεματα της κυριακης που μου εφυγε το χερι να γραφω... αμαν πια!!!! και οι ερωτησεις του γνωστικου, ειδικα του δευτερου κειμενου, πολυ δυσκολες μου φανηκαν... τι να πω...
Ο Θεος να μας βοηθησει!!!! Καλα αποτελεσματα σε ολους μας κι ο καθενας με την τυχη του, δεν ξερετε!!! ;D ;D ;D
-
32-6=26 (σωστές)
26x1,25= 32,5
Τώρα με αρνητική βαθμολογία: 0,3125 x 4= 1,25
32,5-1,25 = 31,25 (ο τελικός βαθμός στα 40)
ευχαριστω πολυ...!!
-
sorry! η πίεση των ημερών φταίει! πώς υπολογίζουμε τις σωστές απαντήσεις? στα παιδαγωγικά ''έκαψα'' δύο.αν δεν απαντήσεις πώς υπολογίζονται ? :-X
-
εχω αρχίσει και αναρωτιέμαι αν πήγα σε σωστή σχολή ή όχι! Εμείς γιατί κάναμε Pragmatics και καθόλου Ανθρωπογεωγραφία;;;;;;;;;; ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :o >:( >:(
-
τι να πω...??οτι στο 5 κι εγώ το γ έβαλα? οτι κι εγώ στην έκθεση ένα τέταρτο διάβαζα και ξαναδιάβαζα το θέμα μήπως και καταλάβω κάτι παραπάνω για το ΤΙ πρεπει να γράψουμε??? εν τέλει έγραψα οτι η καθημερινή ζωή αλλάζει με την έννοια οτι πρέπει να ζούμε αλλιώς...να μη σπαταλάμε ενέργεια...να μην χρησιμοποιούμε πολυ αυτοκίνητο κτλ και νομίζω οτι βγήκα εκτός θέματος...όπως επίσης νομίζω οτι εκτός θέματος βγήκαν αυτοί που έγραψαν για τις αρκούδες που εξαφανίζονται στο βόρειο πόλο λόγω των πάγων που λιώνουν... επίσης έλεγε για young people αλλα δεν προσδιόριζε ηλικία των μαθητών...τι λεξιλόγιο έπρεπε δηλαδή να μπεί?? απλό η σύνθετο?? προβληματίστηκα αρκετα με αυτά και εν τέλει συνειδητοποίησα οτι δεν υπάρχει περίπτωση να εξασφαλιστεί αντικειμενικότητα και θα βάλει ο κάθε βαθμολογητής οτι νομίζει...επίσης αποτελέσματα δεν πρέπει να βγούν πριν το μάιο???
-
Κι εγώ στο 5 έβαλα το γ και θεώρησα ότι η Ανθρωπογεωγραφία είναι το άσχετο. Δε με απασχολεί, όμως, γιατι δεν ασχολήθηκα καθόλου. Αλλά νομιζω ότι θα πρεπει να περιμενουμε τις απαντησεις του ασεπ γιατι μπορει να κανουν λαθος.
Κι εγω στην εκθεση βγηκα εκτός, δεν καταλαβα τι επρεπε να γραψω, ήθελε συγκεκριμενα για την καθημερινότητα. Έγραψα κι εγω ποσο μπορουν να επηρεασουν οι κλιματικες αλλαγες την καθημερινη μασ ζωη, χαζομαρες για να γεμιζουν οι σελίδες, όπως τις βλαβερες συνεπειες της αυξησης της θερμοκρασίας, που σε συνδυασμό με αλλα φαινομενα, πχ τρυπα του οζοντος, προκαλουν διαφορα προβλήματα, στην υγεία κλπ. Μεχρι και για ζωα που εξαφανιζονται έγραψα και το αιτιολογησα λέγοντας σε ποιους τομεις μας επηρεάζει.
Γενικά, επειδη πήγα απλά για να πάω, αυτοσχεδίασα και το πήρα στην πλάκα!
Πάντως όποιος κι αν ρωτησα, όλοι κατάλαβαν με διαφορετικό τρόπο το θέμα κι ο καθενας εγραφε τα δικα του.
-
εχω αρχίσει και αναρωτιέμαι αν πήγα σε σωστή σχολή ή όχι! Εμείς γιατί κάναμε Pragmatics και καθόλου Ανθρωπογεωγραφία;;;;;;;;;; ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :o >:( >:(
++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!!
-
και απο τα φροντιστηρια καλιντζα τα ιδια ακριβως στα παιδαγωγικα.Δεν μπορει,βρε παιδι μου εμενα καποτε που μου εξηγησε καποιος τι σπουδαζει στην ανθρωπογεωγραφια το βρηκα ενδιαφερον και πιστευω οτι εχει σχεση αλλα τοτε γιατι καναμε pragmatics εμεις;Αυτο το ερωτημα εδω μου καθεται.Κι επισης στη διαπολιτισμικη εκπαιδευση γιατι τα επιτευγματα ενος λαου δεν εχουν καμμια σχεση; Μου το εξηγει καποιος ;
-
Στην 22 έχω βάλει το γ. Μόνο εγώ; Και τελικά ας αποφασίσει κάποιος: να μιλάμε ελληνικά μέσα στην τάξη ή όχι; Νομίζω ότι άλλες φορές ήταν κατηγορηματικά όχι. Φέτος πάλι ... ανακαλύψαμε και εκείνη την διαμεσολάβηση!
-
Ευτυχώς το πολλαπλής με την ανθρωπογεωγραφία δεν το απάντησα. Πιστεύω ότι επειδη τα πολλαπλής είναι κοινά με τις άλλες ξένες γλώσσες, δημιουργείται μια σύγχυση στο τι έχουν διδαχτεί εκείνες και εμείς. Μπορεί οι άλλοι κλάδοι να γνώριζαν για την ανθρωπογεωγραφία. Επίσης, στην έκθεση έγραψα για τα προβλήματα που δημιουργούνται στην καθημερινή μας ζωή (πχ προβλήματα υγείας κλπ) τα οποία είναι αποτέλεσμα κλιματικής αλλαγής, αλλά έγραψα και για το ότι διαταράσσεται το οικοσύστημα (το οποίο μάλλον δεν χρειαζόταν). Μετά έγραψα πως οι άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν την ζωή τους για να μειωθεί το πρόβλημα (και όχι πως ήδη αλλάζουν την ζωή τους). Μάλλον έχω προσεγγίσει λάθος το θέμα,όπως και άλλοι το είδαν από άλλη πλευρά. Σε 300 λέξεις πόσο να τα αναλύσεις και να τα αιτιολογήσεις? Εγώ προσωπικά, τα έγραψα γενικά και επιγραμματικά θα έλεγα.
-
παιδια στην ειδικη διδακτικη ερωτημα Α 2ο που ελεγε να γραψουμε aims , objectives και time εννοουσε για τις ηδη υπαρχουσες ασκησεις ή για αυτες που θα γραφαμε εμεις? διοτι εγω εγραψα για τις υπαρχουσες και μαλλον ειμαι εκτος...
-
για το ηδη υπαρχον πλανο ηταν.Επειδη ελειπαν τελειως.Μην αγχωνεσαι αδικα.Στο αλλο ερωτημα μας ζητησαν να αλλαξουμε η να κρατησουμε οπου ομως ηθελε τα activities.Εγω εκει δε μιλησα για aims and time δε φαινοταν να το ζηταει αλλα ετσι κι αλλιως θα ηθελα αλη μια ωρα γιαυτα.
-
Αυτά τα γράφαμε στο 1ο . Σωστά; Στο 2ο γράφαμε για το δικό μας μάθημα αν δεν κάνω λάθος. Α) 2ο είπες; Τότε μάλλον έχεις δίκιο
-
.Εγω εκει δε μιλησα για aims and time δε φαινοταν να το ζηταει αλλα ετσι κι αλλιως θα ηθελα αλη μια ωρα γιαυτα.
Γιατί νομίζω οτι τα ζητούσε; Δε μπορώ να θυμηθώ σίγουρα αλλά νομίζω ότι ζητούσε τουλάχιστον aims. Μάλλον πρέπει να κατεβάσω τα θέματα.
-
ναι αγαθη ετσι .Ουτως η αλλως το ερωτημα 1β ηταν λιγο περιεργο διοτι αν κριναμε οτι το σχεδιο που κριναμε ηταν παραφορτωμενο και στο ερωτημα 2 βγαλαμε ασκησεις τοτε πως θα διναμε λεπτα σε καθε ασκηση στο ετοιμο πλανο;Η θα υπεθετες οτι προκειται για διωρο μαθημα που μου κανει λιγο επικυνδυνο η θαπρεπε να το στριμωξουμε σε μια διδακτικη ωρα σχολειου αντιθετα με το τι λεγαμε στο ερωτημα 2...εγω το στριμωξα οπως οπως σε 55 λεπτα αλλα στο ερωτημα 2 εβγαλα ασκησεις και προσαρμοσα αλλες.Τωρα αν εκανα καλα θα δειξει.
-
ναι εχεις δικιο τα ζητουσε στο 2ο αλλα τα δικα μας aims τωρα και the aims οf the lesson οχι για καθε ασκηση ξεχωριστα .Τα εγραψα γενικα εκει και προσαρμοσμενα στις δικες μου ασκησεις
-
Το δίωρο αποκλειεται εφόσον μιλάμε για δευτεροβάθμια άρα και εγώ τα στρίμωξα σε 50' και το στήριξα σε κάτι χαζομάρες για διατήρηση του ρυθμού του μαθήματος. Μόνο που το timing το έδωσα για τισ ήδη υπάρχουσες δραστηριότητες. Ανάποδα; Ναι τα aims τα έγραψα στην αρχή γενικά σύμφωνα με το μάθημα που διαμόρφωσα. Μόνο που δεν έκανα κανονικό πλάνο επειδή δεν το ζητούσε. Απάντησα : αυτές τις δραστηριότητες καταργώ αυτές προσαρμόζω και αιτιολόγησα....Νομίζω
-
και γω aims εγραψα στην αρχη και μαλιστα εβαλα ότι ειναι η εξασκηση σε reading και μετα ανελυσα τα επιμερους objectives για καθε activity. ανεφερα ομως οτι οι 2 τελευταιες δραστηριοτητες δεν χωρανε σε ενα 45λεπτο μαθημα και τις εβγαλα εκτος.
-
Καλησπέρα σε όλους! Μήπως γνωρίζει κανείς αν έχουν δοθεί απαντήσεις για το γνωστικό μας?
-
kalhspera. egw brhka merikes erwthseis opws panta anw potamwn kai doylepsa arketa to den apantw (etsi mas eixan peisei kai sto fronthsthrio).
h ek8esh htan tooooso genikh poy eite 8a ta dextoyn ola eite exoyn kati sygk sto myalo toys kai to ebalan gia na kopsoyn. egw to synedesa poly me thn allagh ideologias shmera kai krathsa glwssa se ypshlo epipedo alla register informal.
ta paidag- moy fanhkan eykola an eksaireseis 3-4 tricky erwthseis. kai ekei epeksa 2 den apantw (30 kai 32). 3 la8h genika exw (symfwna me ta anepishma apotelesmata).
ciao
-
Όσον αφορά στην ερώτηση στα Παιδαγωγικά με την Ανθρωπογεωγραφία και την Πραγματολογία, η ερώτηση ήταν ξεκάθαρη: "Ποια ΔΕΝ θεωρείται επιστήμη αναφοράς για τη Διδακτική των ξένων γλωσσών". Οι πραγματολογικές γνώσεις σαφώς μας είναι χρήσιμες, αλλά ως επιστήμη η Πραγματολογία ΔΕΝ έχει να κάνει με τη Διδακτική, αλλά καθαρά με τη Γλωσσολογία.
Επίσης, στις ανεπίσημες απαντήσεις, στην ερώτηση 32 (Η πρόβλεψη είναι στρατηγική μάθησης: α) γνωστική, β) μεταγνωστική, γ) αντισταθμιστική, δ) κοινωνικο-συναισθηματική), η σωστή κατ' αυτούς απάντηση είναι η β) μεταγνωστική (το οποίο καλώς ή κακώς επέλεξα κι εγώ).
Σύμφωνα όμως με την ταξινομία του Oxford για τις στρατηγικές μάθησης, το "guessing intelligently" είναι αντισταθμιστική στρατηγική (compensation strategy), άρα αν με την "πρόβλεψη" εννοούν αυτό, τότε σωστό το γ)...
Καλά αποτελέσματα σε όλους!
-
κι εγω την ίδια απορία έχω!!!αν και δεν δίνω πολύ βάση στις απαντήσεις των φρ. θα ήθελα να δω και κάτι για το γνωστικό μας....αν βρείτε κάτι...πείτε να ρίξουμε μια ματια, εγω με τα ανεπίσημα στα παιδαγωγικά εχω 2 λάθη και 2 αναπάντητα.
-
Χαίρομαι που διάβασα στις απαντήσεις σας ότι δεν ήμουν η μόνη που μάλλον βγήκα εκτος στην έκθεση...ΑΝ είναι δυνατόν ..φαινόταν τόσο εύκολη όμως δεν γνωρίζουμε επίπεδο και ηλικίες μαθητών για να προσδιορίσουμε λεξιλόγιο και επίπεδο δυσκολίας στη sample essay....Έγραψα για τον ουρανό με τ'αστρα!
την ανθρωπογεωγραφία απέκλεισα κι εγώ και να πω την αλήθεια...πάλι το ίδιο θα έκανα!!!
Επίσης όταν κάνουν φασαρία είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να περιμένεις πότε θα σταματήσουν!!!Γιατί πολύ απλά δεν θα γίνει ΠΟΤΕ το μάθημα!!! Η έννοια της ποινής καταργείται τελείως?
Όσο για τις δραστηριότητες του πλάνου...σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν χωράνε σε μια διδακτική ώρα!!! Το τόνισα αυτό και επίσης πως για να χωρέσουν θα πρέπει να τις περιορίσουμε σε 5λεπτά!!
Στο 2α γράψατε μόνο τις οδηγίες???
-
Μεταγνωστικές Δεξιότητες
Αναφέρονται στη λειτουργία συνειδητοποιήσεως και ελέγχου του γνωστικού
συστήματος που επιτρέπει στο άτομο να προβλέπει, να προγραμματίζει, να
κατευθύνει και να αξιολογεί. Ακόμη, αφορά τη γνώση που διαθέτει το άτομο για
τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το γνωστικό σύστημα και τις στρατηγικές που
ακολουθεί κατά την επεξεργασία δεδομένων. Οι μεταγνωστικές δεξιότητες είναι η
αναγνώριση προβλημάτων, η επιλογή διεργασιών και στρατηγικών, η κατάλληλη
διευθέτηση του χρόνου και των ενεργειών, η ρύθμιση της πορείας της σκέψης, η
ευαισθησία στην ανατροφοδότηση, η διορθωτική παρέμβαση και η ολοκλήρωση
του σχεδίου δράσης.
Παράθεση από σημειώσεις για μεταγνώση...
-
Γιαυτήν την ερώτηση έχω σκάσει! ήμουν σχεδόν σίγουρη αλλά φοβήθηκα και την έκαψα. Για άλλες πάλι που ήμουν σίγουρη ... Στη 12 ταλαιπωρήθηκα πολύ να αποφασίσω γιατί με μπέρδευαν το "συνεχώς" και το σε "πρώτη φάση" .Σύμφωνα με την αρχή της απόσβεσης ,αρχικά παραβλέπουμε μια συμπεριφορά. Έβαλα ότι συνεχίζουμε το μάθημα.
-
κι εγω οτι συνεχίζουμε το μάθημα έβαλα αλλά ήταν λάθος.εμείς να είμαστε καλά και έχουμε και τους επόμενους ΑΣΕΠ...χαχαχαχα
αλήθεια με το γνωστικό έχουμε πουθενά απαντήσεις? μετά από την προηγούμενη φορά και τις διαφορές στις απόψεις μάλλον κανείς δεν θέλει να ασχοληθεί με αυτό.
-
τι να πω...??οτι στο 5 κι εγώ το γ έβαλα? οτι κι εγώ στην έκθεση ένα τέταρτο διάβαζα και ξαναδιάβαζα το θέμα μήπως και καταλάβω κάτι παραπάνω για το ΤΙ πρεπει να γράψουμε??? εν τέλει έγραψα οτι η καθημερινή ζωή αλλάζει με την έννοια οτι πρέπει να ζούμε αλλιώς...να μη σπαταλάμε ενέργεια...να μην χρησιμοποιούμε πολυ αυτοκίνητο κτλ και νομίζω οτι βγήκα εκτός θέματος...όπως επίσης νομίζω οτι εκτός θέματος βγήκαν αυτοί που έγραψαν για τις αρκούδες που εξαφανίζονται στο βόρειο πόλο λόγω των πάγων που λιώνουν... επίσης έλεγε για young people αλλα δεν προσδιόριζε ηλικία των μαθητών...τι λεξιλόγιο έπρεπε δηλαδή να μπεί?? απλό η σύνθετο?? προβληματίστηκα αρκετα με αυτά και εν τέλει συνειδητοποίησα οτι δεν υπάρχει περίπτωση να εξασφαλιστεί αντικειμενικότητα και θα βάλει ο κάθε βαθμολογητής οτι νομίζει...επίσης αποτελέσματα δεν πρέπει να βγούν πριν το μάιο???
liga logia gia tis arkoudes "evi poly" ;) giati pote den ksereis!!kai an eksafanistoun oi arkoudes ston voreio polo halei i trofiki alysida ara meta apo ligo epireazei kai ton anthropo! oso gia tin eidiki.... se othoun na pas front gia na sou poun pos prepei na apantas!!! mou thymizei panelladikes mono pou auti ti fora "polemas" gia iatriki SAS pou i vasi einai 19.8!
-
e xairo poly re eva ayto de leme tosi ora??oti pote den ksereis ti zitane...ystera to thema elege "is affecting" opote milas gia ayti tin periodo k oxi gia to ti tha ginei sto mellon...an spasei i trofiki alysida! mou fainetai tha mas kopsoun olous k tha isixasoun...kai poios mou leei oti sto front stin eidiki tha mou ta poun opos ta zitane apo kato??vgazeis akri me aytous????
-
Εγω παλι ετυχε να δω πολλα ντοκιμαντερ που αναφεροταν στην αυξηση της θερμοκρασιας,λιωσιμο παγων,εξαφανιση μεγαλων περιοχων,μαζικες μετακινησεις πληθυσμων κ κατα συνεπεια υψηλη εγκληματικοτητα,ανεργια κ γενικα χειροτερευση συνθηκων ζωης.οσο για εξαφανιση ειδων ειπα οτι αν η κατασταση χειροτερευσει δεν θα μπορεσει να επιβιωσει ο ανθρωπος.ξερω οτι ειναι λιγο μακρινα αλλα τι να λεγαμε?ενω ημουν ηρεμη οτι το επιασα το θεμα τωρα εχω αμφιβολιες :-\
-
Ειδικα το is affecting δεν το προσεξα.νομιζα ελεγε will.καταλαβα!!!!!!!! ;D αντε παλι σε 2 χρονια!!!χιχιχιχι
-
Χαίρομαι που διάβασα στις απαντήσεις σας ότι δεν ήμουν η μόνη που μάλλον βγήκα εκτος στην έκθεση...ΑΝ είναι δυνατόν ..φαινόταν τόσο εύκολη όμως δεν γνωρίζουμε επίπεδο και ηλικίες μαθητών για να προσδιορίσουμε λεξιλόγιο και επίπεδο δυσκολίας στη sample essay...
Στο 2α γράψατε μόνο τις οδηγίες???
περιπου ναι, οδηγίες και σταδια της διδακτικής ωρας ετσι και αλλιως δεν πριοσδιοριζε αν θα δωθει σαν homework ή θα γινει σε ξεχωριστο μαθημα εγω το εβαλα σαν ξεχωριστο μαθημα και ειπα πως θα μαθουν να γραφουν αρθρο...
-
Εγω παλι ετυχε να δω πολλα ντοκιμαντερ που αναφεροταν στην αυξηση της θερμοκρασιας,λιωσιμο παγων,εξαφανιση μεγαλων περιοχων,μαζικες μετακινησεις πληθυσμων κ κατα συνεπεια υψηλη εγκληματικοτητα,ανεργια κ γενικα χειροτερευση συνθηκων ζωης.οσο για εξαφανιση ειδων ειπα οτι αν η κατασταση χειροτερευσει δεν θα μπορεσει να επιβιωσει ο ανθρωπος.ξερω οτι ειναι λιγο μακρινα αλλα τι να λεγαμε?ενω ημουν ηρεμη οτι το επιασα το θεμα τωρα εχω αμφιβολιες :-\
εγω παλι νομιζω ότι εισαι πολύ μεσα στο θεμα...
ρε παιδια τι μας δινουν και καλα απαντησεις απο ΚΑΡΦΗ τιποτα σχεδον δεν εχει εκτος απο τα θεματα...
-
εκθεση: αοριστια 1) γραφεις ενα δειγμα για μικρους η μεγαλους μαθητες.Η διαφορα στη γλωσσα που θα χρησιμοποιησεις ειναι τεραστια.2)Γραφεις για το πως μας επηρρεαζει η πως εμεις αλλαζουμε τις συνηθειες μας για να μειωσουμε τις δυσμενεις συνεπειες στο μελλον;Αλλο δηλ το λιωσιμο των παγων τωρα και τα υπολοιπα και αλλο το αν εμεις κλεινουμε τη βρυση για οικονομια στο νερο.Τελειως διαφορετικη σκοπια.3)Το κειμενο που μας εδωσαν ειχε στον τιτλο global warming αλλα στο υπολοιπο καμμια αναφορα συγκεκριμενη σε ποιο προβλημα αναφερεται.Η συμπεριφορα των ανθρωπων που περιεγραφε αφορουσε τη γενικοτερη σταση τους σε <περιβαλλοντικα προβληματα>.Πουθενα δε μιλουσε για κλιματικες αλλαγες συγκεκριμενα.Η εκθεση παλι αφορουσε μονο αυτο.Και συζητωντας το με ενα φυσικο μου ειπε οτι επιστημονικες ερευνες εχουν αμφισβητησει τη σχεση του φαινομενου θερμοκηπιου με τη περιβαλλοντικη μολυνση η καποια αλλα και γενικως ενα κουβαρι η θεματολογια αποπου κι αν την πιασεις.Αρα ,στο γνωστικο ασχετως με το τι θα δουμε στις επισημες απαντησεις οι βαθμοι γενικοτερα πιστευω θα κρυβουν εκπληξεις...Και αφηνουν πολλα περιθωρια για υποκειμενικοτητα. Ποιος διορθωνει τα γραπτα μας ;ειναι ολοι αυτοι που κατακλυζουν τον ασεπ και θα διορθωσουν καθηγητες πανεπιστημιου; σαφως αδυνατον.Ποιος παιρνει τετοια ευθυνη λοιπον για ενα τοσο ανοιχτο θεμα; Γιατι ακομα και διορθωτες φροντιστηριων με μαστερ απο φροντιστηρια ειχαν λαθη στο γνωστικο την προηγουμενη.Αυτα με τους προβληματισμους μου...
-
εχεις δικαιο για το γνωστικο. στην αρχη που ειδα το θεμα λεω θα το εβαλαν για να μας χαλαρωσουν λιγο αφου ακολουθησε τοσο δυσκολο κειμενο. Τωρα λεω παγιδα ειναι σιγουρα!!
τελικα με το writing τι κανατε οι υπολοιποι? πως το αναπτυξατε?
-
Εχεις δικιο για την αοριστια ως προς το 1 και το 2.αλλα μπορει με αφορμη το κειμενο να μας εβαλαν μια εκθεση με το ιδιο γενικο θεμα αλλα οχι απαραιτητα την μολυνση
-
Catwoman sumfono apoluta mazi sou gia tis erotiseis pou anafereis sta paidagogika. Ki ego edosa tis idies me sena apantiseis se auta kai meta aporisa gia tis apantiseis pou edinan! ???Eimai epifylaktiki gia auto me tin anthropogevgrafia. Edina proti fora kai perimena pio duskola keimena alla oi erotiseis itan klasika diforoumenes. I ekthesi mou pire polu ora giati fovomoun mi vgo ektos thematos grafontas genikoures gia to perivallon afou zitage kathara gia to climate change kai to eveyday. Oso gia tin eidiki, den ekana olokliro lesson plan kai aporo akoma pos prolaba na ta apantiso ola. Itan polla! :-\ Kali epituxia se olous! :)
-
na pw kati prospa8w na brw to prwto ar8ro poy mas ebalan apo to reader's digest alla den ta katafernw. eseis to prospa8hsate? gia na kseroyme ton swsto titlo ennow...
kai parempiptwntws poion balate? egw to b Coming Clean About Green
-
Θα παρακαλούσα να μη γράφετε με greeklish αλλά με Ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες.
Σας παρακαλώ διορθώστε τα μηνύματα σας.
Ευχαριστώ πολύ
-
ναι ναι έχετε δίκιο!
από δω και πέρα ελληνικά!
-
Actually....since we are ENGLISH teachers we should be writing in English...good practice!!!
-
μπα αρκετα μας εχει πικρανει το αγγλικο,,,,
-
Μπα...μάλλον δεν γνωρίζουμε τόσο καλά αγγλικά τελικά(!)εφ'οσον δεν μπορούμε να πιάσουμε όυτε τη βάση του ΑΣΕΠ...
Τϊ τα θες....
-
Νομίζω οτι κατέβηκα αυτή τη φορά πολύ ψύχραιμη κ' με θετική σκέψη και αν έχω πάει καλά θα οφείλεται εκει...βέβαια μ'εναν τέτοιο διαγωνισμό ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος...
Τώρα για τα θέματα, το γνωστικό ήταν όπως την προηγουμενη φορά, μονο που θεωρώ τη δυσκολία του μεγαλύτερη φέτος, ειδικά με το θέμα της έκθεσης κ' με το 2ο κείμενο.Για την έκθεση άκουσα ενα σωρό οταν βγήκα έξω, ο καθένας το είχε πιάσει το θέμα απο τη δικιά του σκοπιά, εγώ προσπάθησα να το απομονώσω κ' να απαντήσω ακριβώς σ'αυτό που ζητάει...αλλά δεν ξέρω αν συνέβη κ' με τους υπόλοιπους αυτό, ήταν σαν να στέρεψα απο ιδέες,σαν να μην ήξερα τι να γράψω, έγραψα για την υγεία λόγω του βαρύ χειμώνα ή του καύσωνα, για την αλλαγή των εποχών οτι πλεον δεν εχουμε 4 εποχες (δεν θυμάμαι πως το συνέδεσα με το θεμα) κ' στον αντιποδα την ανάπτυξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρονια για την καταπολεμηση των προβλημάτων των κλιματικών αλλαγών...νομίζω οτι τα ανέπτυξα σχετικά καλά, καμουφλαρα την έλλειψη ιδεών με ωραίες εκφράσεις, σωστή δομή έκθεσης, προσπάθησα να μην το παρακάνω με εκφράσεις πολυ ουαου κ' γραφή πολύ δύσκολη μια κ' ελεγε για μοντέλο για τους μαθητές...τώρα τι έκανα κ' αν αυτά που έκανα ήταν σωστά ειναι ένα αλλο θέμα...ειδομεν....
-
Είδατε την ενσταση από τους φιλολογους μεσω ΠΕΑΕ;
-
εστειλα mail στην ΠΕΑΕ και περιμενω απαντηση. στειλτε μου σας παρακαλω σε ποιες ερωτησεις εχετε αμφιβολίες (αριθμος και αιτιολόγηση αν γινετε) ώστε να μπορω να τους δωσω πιο τεκμηριωμενη γνωμη σε περιπτωση που μου ζητησουν περισσοτερα στοιχεία.