Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Marakismou στις Φεβρουαρίου 03, 2009, 12:38:41 am

Τίτλος: Θέμα παιδαγωγικών ΑΣΕΠ ΠΕ70!!
Αποστολή από: Marakismou στις Φεβρουαρίου 03, 2009, 12:38:41 am

3. Υπηρετείτε ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε κάποιο μικρό χωριό μιας απομακρυσμένης περιοχής, όπου διαπιστώνετε ότι το γλωσσικό επίπεδο των μαθητών είναι πολύ χαμηλό, με αποτέλεσμα να έχουν δυσκολίες στην παρακολούθηση των μαθημάτων σας. Πώς αντιμετωπίζετε παιδαγωγικά την περίπτωση αυτή σε πρώτη φάση;

α) Προτείνω στους γονείς των μαθητών να στείλουν τα παιδιά τους σε φροντιστήριο ή να κάνουνιδιαίτερα μαθήματα.

β) Προτείνω στους γονείς των μαθητών να βοηθήσουν οι ίδιοι τα παιδιά τους στις εργασίες που τουςανατίθενται για το σπίτι.

γ) Δημιουργώ μικρές ομάδες μαθητών και προσφέρομαι να τους κάνω μάθημα εκτός σχολικού ωραρίου.

δ) Προτείνω στους γονείς των μαθητών να ζητήσουν βοήθεια για τα παιδιά τους από ένα σχολικό ψυχολόγο.



Άλλοι τρόποι δηλαδή δεν υπάρχουν?? ολοήμερο σχολείο, τμήματα ενισχυτικής κλπ κλπ....
Εμμέσως πλην σαφώς δίνεται η ιδέα (έξυπνο!!) του φροντιστηριακού μαθήματος ΕΚΤΟΣ σχολικού ωραρίου....... θέλω να ακούσω τα σχόλιά σας.. (σωστή απάντηση η γ)

Τίτλος: Απ: Θέμα παιδαγωγικών ΑΣΕΠ ΠΕ70!!
Αποστολή από: aghathi στις Φεβρουαρίου 03, 2009, 01:40:26 am
Ασε που αν σε καταγγείλει κανείς οτι τάχα πληρώνεσαι γι'αυτό θα τεθείς σε διαθεσιμότητα. Υπερωρίες θα πάρει κανείς;  ΘΕΜΑ στη γενική διδακτική ξένων γλωσσών:
Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος μιλούν συνεχώς μεταξύ τους και κάνουν πολύ θόρυβο. Πώς θα πρέπει να αντιμετωπίσει ο εκπαιδευτικός την κατάσταση κατά πρώτη φάση;
γ) Να συνεχίσει το μάθημα ... προσδοκόντας ότι ετσι θα σταματήσου να μιλούν

δ)Να διακόψει το μάθημα και να περιμένει να σταματήσουν να μιλούν.
Απαντάμε σύμφωνα με το "κατά πρώτη φάση" (αρχή της απόσβεσης) ή σύμφωνα με το "συνεχώς";
Εβαλα το γ και μάλλον την πάτησα
Τίτλος: Απ: Θέμα παιδαγωγικών ΑΣΕΠ ΠΕ70!!
Αποστολή από: foivos1981 στις Φεβρουαρίου 03, 2009, 09:56:07 am

3. Υπηρετείτε ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε κάποιο μικρό χωριό μιας απομακρυσμένης περιοχής, όπου διαπιστώνετε ότι το γλωσσικό επίπεδο των μαθητών είναι πολύ χαμηλό, με αποτέλεσμα να έχουν δυσκολίες στην παρακολούθηση των μαθημάτων σας. Πώς αντιμετωπίζετε παιδαγωγικά την περίπτωση αυτή σε πρώτη φάση;

α) Προτείνω στους γονείς των μαθητών να στείλουν τα παιδιά τους σε φροντιστήριο ή να κάνουνιδιαίτερα μαθήματα.

β) Προτείνω στους γονείς των μαθητών να βοηθήσουν οι ίδιοι τα παιδιά τους στις εργασίες που τουςανατίθενται για το σπίτι.

γ) Δημιουργώ μικρές ομάδες μαθητών και προσφέρομαι να τους κάνω μάθημα εκτός σχολικού ωραρίου.

δ) Προτείνω στους γονείς των μαθητών να ζητήσουν βοήθεια για τα παιδιά τους από ένα σχολικό ψυχολόγο.



Άλλοι τρόποι δηλαδή δεν υπάρχουν?? ολοήμερο σχολείο, τμήματα ενισχυτικής κλπ κλπ....
Εμμέσως πλην σαφώς δίνεται η ιδέα (έξυπνο!!) του φροντιστηριακού μαθήματος ΕΚΤΟΣ σχολικού ωραρίου....... θέλω να ακούσω τα σχόλιά σας.. (σωστή απάντηση η γ)


καλα, σιγουρα υπαρχουν και αλλοι τροποι διαμεσολαβησης, αλλα νομιζω εδω η γ απαντηση ήταν προφανης, γιατι το ασεπ αποκλειεται να ειναι υπερ των φροτιστηριων, ουτε να στελνουν με το παραμικρο τα παιδια στον σχολικκο ψυχολογο. τωρα αναμεσα στους γονεις και τους εκπαιδευτικους, οι τελευταιοι ειναι οι επιφορτιζμενι με την εκπαιδευτκη τους πορεια. εξαλλου, η γ απαντηση φαινοταν και παιδαγωγικα η πιο συνετη, ασχετα βεβαιως εαν γινεται πρακτικα ή ηθικα. μαλιστα, η συναθροιση παιδω και δασκλαου μετα το σχολειο για περαιτερω διδασκαλια μπορεις να τη θεωρησεις σαν ενισχυτικη εφοσον γινεται για να ενισχυσει τηις γνωσεις ων παιδιων, αλλα και ολοημερο εφοσον τα παιδια μενουν περισσοτερο στο σχολειο. βεβαια, εδω δεν καουν τις δραστηριοτητες που προβλεπεται να κανει ενα ολοημερο, αλλα εκεινο που προεχει ειναι η γλσσικη τους διδασκαλια.
το θεμα με τις διδακτικες ερχες, το βυγκοτσκυ και την κριτικη σκεψη των παιδιων πως σας φανηκαν?
Τίτλος: Απ: Θέμα παιδαγωγικών ΑΣΕΠ ΠΕ70!!
Αποστολή από: Marakismou στις Φεβρουαρίου 03, 2009, 05:19:59 pm
χαχα φίλε μου... μερικές ερωτήσεις ήταν να τραβάς τα μαλλιά σου!!
στις διδακτικές αρχές... υπάρχει αρχή της εποπτείας και είναι ορθό! όμως πιο ορθό είναι να επιλέξεις την συζήτηση, η οποία όμως είναι μέθοδος....
η κριτική σκέψη σε μπέρδευε εύκολα αν δεν πρόσεχες το "εκτενής πρίληψη" και το "λεπτομερείς σημειώσεις"...........

επίσης πολύ καλό ήταν εκείνο το...
Γιατί οι νέοι εκπαιδευτικοί είναι ανήσυχοι.......... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΡΚΗ
Τίτλος: Απ: Θέμα παιδαγωγικών ΑΣΕΠ ΠΕ70!!
Αποστολή από: kaffedaki στις Φεβρουαρίου 03, 2009, 05:29:54 pm
agaphth eytyxws apo agnoia ebala to d ti xara! as doyme omws ti 8a apanthsei epishma o asep...
htan pagida pantws
Τίτλος: Απ: Θέμα παιδαγωγικών ΑΣΕΠ ΠΕ70!!
Αποστολή από: Marakismou στις Φεβρουαρίου 03, 2009, 05:34:35 pm
οχι καλή μου δεν κατάλαβες... το δ έβαλα κι εγώ αλλά οι απαντήσεις που ανακοινώθηκαν θέλουν σωστή απάντηση το α... για την βασική εκπαίδευση...
Τίτλος: Απ: Θέμα παιδαγωγικών ΑΣΕΠ ΠΕ70!!
Αποστολή από: foivos1981 στις Φεβρουαρίου 03, 2009, 07:10:15 pm
χαχα φίλε μου... μερικές ερωτήσεις ήταν να τραβάς τα μαλλιά σου!!
στις διδακτικές αρχές... υπάρχει αρχή της εποπτείας και είναι ορθό! όμως πιο ορθό είναι να επιλέξεις την συζήτηση, η οποία όμως είναι μέθοδος....
η κριτική σκέψη σε μπέρδευε εύκολα αν δεν πρόσεχες το "εκτενής πρίληψη" και το "λεπτομερείς σημειώσεις"...........

επίσης πολύ καλό ήταν εκείνο το...
Γιατί οι νέοι εκπαιδευτικοί είναι ανήσυχοι.......... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΡΚΗ