Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΠΕ0625 στις Φεβρουαρίου 04, 2009, 09:00:15 pm
-
Τα φροντιστήρια προετοιμασίας για τον ΑΣΕΠ έχουν γίνει μόδα ή και απαραίτητα για έναν καλό βαθμό στις αντίστοιχες εξετάσεις. Μύθος τελικά ή αλήθεια??? Τα λεφτά και ο χρόνος που σπαταλάμε αξίζουν?
Πώς γίνεται να μην έχει πάρει κανείς την ευθύνη να απαντήσει στα θέματα του γνωστικού (έχοντας στη διάθεσή τους μάλιστα χρόνο, ηρεμία και ομάδα καθηγητών) όταν φημίζονται για την άρτια προεματοιμασία των υποψηφίων???
-
καλησπέρα! εμενα με βοήθησαν πάρα πολύ (τόσο που δεν θεωρώ ότι κανεις χωρίς ειδικές σπουδές παιδαγωγικών και διδακτικής ή φροντιστήριο δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα θέματα) αλλά δεν ειναι όλα τα φρόν ίδια. δεν θα κάνω διαφήμιση τώρα ,αλλά μου το έλεγαν χρόνια, ένας είναι ο ειδικός. σε κάποιο αλλο που είχα πάει αποτυχία πλήρης.
το συνιστώ ανεπιφύλακτα και το ίδιο εισπράττω από τους δεκάδες συναδέλφους.
-
Πες το και σε μας ποιο είναι; Γιατί έχεις απόλυτο τα περισσότερα φροντ. είναι χάλια!
-
Εμιλυ καλημέρα! Κατά τη γνώμη και εμπειρία μου ο μπόνιας είναι πάρα πολύ καλό φρον. Ολοι οι καθηγητές ήταν άψογοι και με βοήθησαν πολύ. Να μου πεις, κάτσε να δεις τα αποτελέσματα. αλλά άσχετα από αυτά νοιώθω ότι αποκόμοισα κάτι από το κάθε μάθημα που παρακολούθησα ως άνθρωπος-καθηγητής.
-
Δεν πήγα ποτέ. Δεν μπορώ να καταλάβω τί μπορεί να μου προσφέρει ένας καθηγητής που σίγουρα δεν ξέρει περισσότερα από μένα που είμαι μέσα στην τάξη κι έχω εμπειρία χρόνων σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα. Δεν το λέω από αλαζονεία, αλλά όσοι φίλοι και γνωστοί μου περιέγραψαν τί γίνεται στα φροντιστήρια αυτά ,μού έδωσαν να καταλάβω ότι θα ήταν χαμένος χρόνος. πιστεύω ότι η καλή και σωστή οργάνωση της ύλης και η μεθοδική προσέγγιση της διδακτικής από τα βιβλία του Καθηγητή που διανέμονται στα σχολεία είναι αρκετά. Όσο για τα παιδαγωγικά ,νομίζω ότι τα τεστ πολλαπλής επιλογής αρκούν.
Οι απαντήσεις εξάλλου, που έδωσαν τα περισσότερα φροντιστήρια ήταν στην κυριολεξία για ...γέλια.
-
εγώ ένα θα σας πω......Είμα ξενόγλωσση φιλολογία....στον προηγούμενο διαγωνισμό, όλα τα φροντιστήρια είχαν βγάλει απαντήσεις...όταν βέβαια βγήκαν οι απαντήσεις του ασεπ, διαπιστώσαμε, όχι προς έκπληξη βέβαια, ότι κάθε φροντιστήριο είχε μια απόκλιση της τάξης των 15 ερωτήσεων από τις επίσημες....έφαγαν μεγάλο κράξιμο....σε αυτόν το διαγωνισμό, δεν έχει ασχοληθεί κανένας με τα θέματα του κλάδου μας......περιμένουν τις επίσημες για να τις πασάρουν για δικές τους.... ;DΤα συμπεράσματα δικά σας.....
Από προσωπική εμπειρία τώρα, κάτι σημειώσεις που πήρα από πασίγνωστο φροντ. -----ακόμα τα κλαίω τα λεφτά μου........
-
Kaffedaki σ'ευχαριστώ πολύ! Μιλάς για Μπόνια Θεσ/νίκης ή Αθήνας;
-
δεν μπορώ πάρα να δεχτώ αυτό που μου λες.
εγώ στο πανεπιστήμιο δεν είχα αυτή την διδακτική κατάρτιση που πήρα από τον συγκεκριμένο καθηγητή ο οποίος εφάρμοσε στην τάξη τις παιδαγωγικές μεθόδους που φαίνονται τόσο αποτελεσματικές. όπου προσπάθησα να τις εφαρμόσω η επιτυχία και η αποδοχή ήταν μεγάλη και ήταν υπέροχο να βλέπεις πώς άτομα χωρίς κανένα ενδιαφέρον για τα της τάξης συμμετείχαν ενεργά σε αυτήν.
επίσης θεωρώ ότι για να απαντήσεις στις ερωτήσεις πολλαπλής δεν φτάνει σε καμία περίπτωση να παπαγαλίσεις τις χιλιάδες θεωρίες αλλά ακριβώς να ενστερνιστείς την φιλοσοφία της συμμετοχικής δημοκρατικής ύπαρξης του συνόλου που εδώ λέγεται τάξη.
αλλά και πάλι άσχετα από τον ασεπ και την επιτυχία ή αποτυχία σε αυτόν το ζητούμενο είναι απο κάθε τι που κάνεις να σου μένει κάτι που σε κάνει καλύτερο εφόσον σε βάζει να σκέφτεσαι. Και αυτό εγώ το αποκόμοισα από τα συγκεκριμένα μαθήματα πολύ περισσότερο από κάθε άλλο μάθημα.
-
Kaffedaki σ'ευχαριστώ πολύ! Μιλάς για Μπόνια Θεσ/νίκης ή Αθήνας;
Αθήνας
-
Τελείωσα τη σχολή το καλοκαίρι και έδωσα πρώτη φορά. Παιδαγωγικά είχα διαβάσει αρκετά και διαφορετικά βιβλία μπορώ να πω όμως πως τις περισσοτερες ερωτήσεις τύπου "διαμεσολάβηση" και "δηλωτική γνώση" τις γνώριζα από το μάθημα της σχολής Applied Linguistics.Πήρα και από ένα φροντιστήριο σημειώσεις παιδαγωγικά για να πω πως έκανα ό,τι μπορούσα και ακόμα κάθονται σε ένα σκονισμένο ράφι. Έκλαιγα τα λεφτά μου για αυτές. Παρακολούθησα γνωστικό και πήγα ειδική 3 φορές. Στο γνωστικό περισσότερο έμαθα στρατηγικές έκθεσης και ποιες ερωτήσεις να αποφεύγω.Άλλο αν δεν έπεσε το θέμα που πίστευαν στο φροντιστήριο και άσχετα με το γεγονός πως δεν έπεσε καμια λέξη από αυτές που μαθαίναμε εκεί,πιστεύω πως με βοήθησε γενικότερα και με το υλικό που σου δίνουν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και στα ιδιαίτερά σου. Στην ειδική δεν πήγα πάνω από 3 φορές γιατί δεν άντεχα το σύστημα(πολλά άτομα στην τάξη,λίγος χρόνος επεξήγησης κλπ) αλλά αν δεν είχα πάει δεν θα μπορούσα να απαντήσω στα θέματα της ειδικής. Σας κούρασα αλλά θέλω να τονίσω το γεγονός ό,τι στη σχολή σε αντίστοιχα μαθήματα τύπου ειδικής (δεν τα χα επιλέξει) τους έδιναν διαφορετική κατεύθυνση από αυτή του φροντιστηρίου. Πχ οι καθηγητές στη σχολή επέμεναν σε ενα συγκεκριμένο τύπο Lesson Plan και έλεγαν πως στον ΑΣΕΠ θέλουν μόνο αγγλικά να απαντάς και όχι ελληνικά.