Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ78 Κοινωνιολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: peramparam στις Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:41:59 pm

Τίτλος: κανένα σχόλιο για τα θεματα του ασεπ?
Αποστολή από: peramparam στις Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:41:59 pm
 :-X

καλά δεν υπάρχει κανένας κοινωνιολόγος σε αυτό το φόρουμ???
Τίτλος: Απ: κανένα σχόλιο για τα θεματα του ασεπ?
Αποστολή από: papaki1 στις Φεβρουαρίου 05, 2009, 12:56:11 pm

Η κινητικότητα δεν ήταν πολύ αναμενόμενο, τα υπόλοιπα εντάξει.Εσύ πως τα πήγες?
Τίτλος: Απ: κανένα σχόλιο για τα θεματα του ασεπ?
Αποστολή από: panta στις Φεβρουαρίου 05, 2009, 03:47:13 pm
τι σχόλιο;......... τα αποτελέσματα θα δείξουν.
εμένα με δυσκόλεψε λίγο το 2ο ερώτημα της ειδικής διδακτικής.

καλά αποτελέσματα!
Τίτλος: Απ: κανένα σχόλιο για τα θεματα του ασεπ?
Αποστολή από: peramparam στις Φεβρουαρίου 06, 2009, 01:10:42 pm
γενικά θεωρώ ότι ήταν εύκολα τα θέματα. Δηλαδη έπιανες τη βάση άνετα με ελάχιστο διάβασμα. Εγώ νομίζω οτι έχω πάει μέτρια. Αυτό που με απασχολεί είναι΄οτι αν εξαιρέσουμε το 1ο και το 4ο θέμα, τα άλλα δύο (και ειδηκά τα ΜΜΕ) δεν έχουν ξεκάθαρη απάντηση, οπότε όλα κρίνονται από τον αξιολογητή....και από το αν είσαι καλός στην έκθεση ιδεών! Τι πάει να πει ποιες είναι οι απόψεις για την κ. κινητικότητα??? ποιανών οι απόψεις? γενικά???εγώ απλά έγραψα γενικά για λειτουργισμό και σχολή συγκρούσεων... Το ΑΣΕΠ όπως πάντα αποκλείεται να δημοσιοποιήσει τα κριτήρια αξιολόγησης, οπότε θα δούμε κατα τον ιούνιο...(ενώ για τους ΠΕ13 το γνωστικό ήταν 80 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με πολύ ξεκάθαρο κριτήριο αξιολόγησης!Τι να πεις?)

Τώρα η ειδική διδακτική για το 2ο θέμα είναι επίσης φλου. Σε καμία περίπτωση δεν το κάλυψα όλο. Απλά ποντάρω στο 1ο θέμα.

Για τα παιδαγωγικά ο ΑΣΕΠ απαξιεί να ανακοινώσει τις απαντήσεις παρότι δήλωνε οτι θα το κάνει στα μέσα της εβδομάδας...?

Γενικά η κατάσταση είναι μια απογοήτευση. 12 θέσεις????Ποιον κοροιδευουν?

ΕΡΩΤΗΣΗ:Ξέρει κανείς αν μπορείς να διδάξεις ως ωρομίσθιος αν είσαι διορισμένος σε τακτική θέση δημοσίου? Που μπορώ να απευθυνθώ?
Τίτλος: Απ: κανένα σχόλιο για τα θεματα του ασεπ?
Αποστολή από: mat στις Φεβρουαρίου 07, 2009, 02:19:04 am
γενικά θεωρώ ότι ήταν εύκολα τα θέματα. Δηλαδη έπιανες τη βάση άνετα με ελάχιστο διάβασμα. Εγώ νομίζω οτι έχω πάει μέτρια. Αυτό που με απασχολεί είναι΄οτι αν εξαιρέσουμε το 1ο και το 4ο θέμα, τα άλλα δύο (και ειδηκά τα ΜΜΕ) δεν έχουν ξεκάθαρη απάντηση, οπότε όλα κρίνονται από τον αξιολογητή....και από το αν είσαι καλός στην έκθεση ιδεών! Τι πάει να πει ποιες είναι οι απόψεις για την κ. κινητικότητα??? ποιανών οι απόψεις? γενικά???εγώ απλά έγραψα γενικά για λειτουργισμό και σχολή συγκρούσεων... Το ΑΣΕΠ όπως πάντα αποκλείεται να δημοσιοποιήσει τα κριτήρια αξιολόγησης, οπότε θα δούμε κατα τον ιούνιο...(ενώ για τους ΠΕ13 το γνωστικό ήταν 80 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με πολύ ξεκάθαρο κριτήριο αξιολόγησης!Τι να πεις?)

Τώρα η ειδική διδακτική για το 2ο θέμα είναι επίσης φλου. Σε καμία περίπτωση δεν το κάλυψα όλο. Απλά ποντάρω στο 1ο θέμα.

Για τα παιδαγωγικά ο ΑΣΕΠ απαξιεί να ανακοινώσει τις απαντήσεις παρότι δήλωνε οτι θα το κάνει στα μέσα της εβδομάδας...?

Γενικά η κατάσταση είναι μια απογοήτευση. 12 θέσεις????Ποιον κοροιδευουν?

ΕΡΩΤΗΣΗ:Ξέρει κανείς αν μπορείς να διδάξεις ως ωρομίσθιος αν είσαι διορισμένος σε τακτική θέση δημοσίου? Που μπορώ να απευθυνθώ?
Aν και "παλιά" που δεν συμμετείχα σε αυτόν το διαγωνισμό θα ήθελα να πω συνάδελφοι ότι όσοι από εσάς είχατε δει και διαβάσει το βιβλίο που διδάσκουμε στην Γ' Λυκείου θα μπορούσατε άνετα να καλύψετε και το θέμα με τα ΜΜΕ. Τώρα σε ότι αφορά το 2ο θέμα της ειδικής διδακτικής εκτιμώ ότι θα έπρεπε κάποιος να γράψει εισαγωγικά περί "κοινωνιολογικής φαντασίας" στο α) και στο β) να αναφερθεί κυρίως στους τρόπους με τους οποίους θα "διεγείρει" την κοινωνιολογική φαντασία των μαθητών παρακινώντας τους να κάνουν μια εργασία, με άλλα λόγια να υιοθετήσεις τη γνωστή "καραμέλα" του project.
Όλα αυτά βέβαια στη θεωρία και προς χρήση του διαγωνισμού, γιατί στην πράξη είναι πολύ δύσκολο να πείσεις τους μαθητές σου να ασχοληθούν με το μάθημα της Κοινωνιολογίας κι αυτό όχι εξαιτίας του  «συνδρόμου της οικειότητας»  αλλά γιατί σε ένα σύστημα που το  μάθημα διδάσκεται 2 ώρες/εβδομά,  σε μια ήδη φορτωμένη με άγχη και αγωνία χρονιά δεν αφήνει και πολλά περιθώρια σε κανέναν και απο τις δυο πλευρές.
Στην πράξη πάντως από την πολύ μικρή μου εμπειρία σε ένα απομονωμένο μικρό μέρος διαπίστωσα πως ο κινηματογράφος, δηλαδή η προβολή μια ταινίας μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ καλό ερέθισμα για το ενδιαφέρον των μαθητών. Δεν ξέρω όμως αν αυτό θα λειτουργούσε το ίδιο σε ένα μεγάλο αστικό κέντρο…..