Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Γενικό Λύκειο => Μήνυμα ξεκίνησε από: elbono στις Φεβρουαρίου 06, 2009, 10:04:17 am
-
θα ηθελα να ρωτησω οσοι γνωριζουν ενας μαθητης λυκειου σε ποια περιπτωση μενει μεταξεταστεος?αν στο 1 τετραμηνο υπαρχουν δυο μαθηματα κατω απο τη βαση κ ο γενικος μεσος ορος δεν ξεπερνα τα 12 υπαρχει κινδυνος?ευχαριστω!
-
Από το βαθμό του 1ου τετραμήνου δε μένει κανένας μαθητής μετεξεταστέος. Για να παραπεμφθεί για το Σεπτέμβριο, πρέπει να έχει ολοκληρώσει τη φοίτηση στα 2 τετράμηνα και να έχει συμμετάσχει στις προαγωγικές εξετάσεις του σχολείου. Η τελική βαθμολογία του κάθε μαθήματος υπολογίζεται ως εξής: μέσος όρος προφορικής βαθμολογίας (βαθμός 1ου τετραμήνου + βαθμός 2ου τετραμήνου δια του 2) + βαθμός που έγραψε στις εξετάσεις, και το άθροισμα διαιρείται δια του 2. Αν τώρα ο γενικός μέσος όρος όλων των μαθημάτων που υπολογίζονται στη βαθμολογία είναι χαμηλότερος του 09,5, ο μαθητής μένει στάσιμος. Αν πάλι σε ορισμένα μαθήματα ο τελικός βαθμός είναι κάτω από 09,5 και ο μαθητής βγάζει γενική βαθμολογία κάτω από 12 (νομίζω), μένει μετεξεταστέος στα μαθήματα στα οποία η βαθμολογία του είναι κάτω από τη βάση.
-
ευχαριστω πολυ κατι τετοιο ειχα υποψιν μου αλλα δεν ημουν σιγουρη!
-
Αν ο μαθητής δεν βγάλει μέσο όρο στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα τουλάχιστον 9.5 τότε παραπέμπεται τον Σεπτέμβρη μόνο στα μαθήματα όπου ο μέσος όρος του ήταν κάτω από 9.5. Δεν ισχύει αυτό με το 12 που αναφέρθηκε πιο πάνω.
(Ο μέσος όρος υπολογίζεται όπως αναφέρθηκε πιο πάνω.)
Για παράδειγμα μπορεί να παραπεμφθεί τον Σεπτέμβρη και σε όλα τα μαθήματα.
Θα επαναλάβει την τάξη αν με του νέους γραπτούς βαθμούς τον μαθημάτων που έδωσε τον Σεπτεμβρη πάλι δεν βγάζει γενικό μέσο όρο τουλάχιστον 9.5 στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα.
-
για να καταλαβω ο μ.ο των μαθηματων που εξεταζονται γραπτα και ο προφορικος βαθμος να ειναι πανω απο 9,5???
-
Για κάθε μάθημα που εξετάζεται γραπτώς κάνεις τα εξής:
-
ευχαριστω!με κατατοπισες!!! :)
-
χρειάζεται κάποιος να έχει μέσο όρο 9,5 σε κάθε μάθημα που εξετάζεται γραπτά για να περάσει την τάξη?
μπορεί κάποιος να περάσει ένα τέτοιο μάθημα με βαθμό κάτω από 9,5 αν στα υπόλοιπα έχει πάει καλύτερα?
-
χρειάζεται κάποιος να έχει μέσο όρο 9,5 σε κάθε μάθημα που εξετάζεται γραπτά για να περάσει την τάξη?
μπορεί κάποιος να περάσει ένα τέτοιο μάθημα με βαθμό κάτω από 9,5 αν στα υπόλοιπα έχει πάει καλύτερα?
Ναι, μπορεί. Αν πχ έχεις στην Ιστορία γενικό τελικό βαθμό (μαζί με τα γραπτά) 08, αλλά στα Θρησκευτικά 17 (λέμε τώρα), μπορεί να σε "σώσει" ο γενικός μέσος όρος...
Με άλλα λόγια: ή βγάζεις γενικό μ.ο 09,5 στα γραπτώς εξεταζόμενα, οπότε καθάρισες και πέρασες την τάξη ό,τι και να΄χεις στα επιμέρους μαθήματα
ή δε βγάζεις γενικό μ.ο. 9,5, οπότε πας για Σεπτέμβρη σε όσα μαθήματα έχεις κάτω από 09,5 (ακόμη κι αν είναι σε όλα). Δηλαδή στο Λύκειο δεν γίνεται να μείνεις τον Ιούνιο στην ίδια τάξη, μπορείς να μείνεις μόνο το Σεπτέμβριο, εάν αποτύχεις εκ νέου στις εξετάσεις.
Killbill καλά δεν τα λέω; ??? ???
-
σε ευχαριστώ πολύ.
ο γενικός μέσος όρος βγαίνει από τετράμηνα και εξετάσεις?
-
Ακριβώς! Ο γενικός μέσος όρος προκύπτει από το μέσο όρο των τελικών βαθμών των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων, σύμφωνα με τα βήματα που σου περιέγραψε ο Killbill παραπάνω, στην απάντηση αρ. 5
-
Για το γυμνάσιο ισχύει το ίδιο;Γνωρίζει κάποιος;
-
και πάλι σε ευχαριστώ πολύ.
για το γυμνάσιο υπάρχει απάντηση στο http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=11609.0
-
Γίνεται κάποιος να περάσει μάθημα χωρίς να πληρεί τον απαιτούμενο βαθμό;
-
Αμα δωσει κατι παραπανω..
-
Γίνεται κάποιος να περάσει μάθημα χωρίς να πληρεί τον απαιτούμενο βαθμό;
Όπως ειπώθηκε πιό πριν, με τον γενικό μέσο όρο! ;)
-
Εδώ φέτος που ήμουν σε λύκειο υπήρχαν μαθητές που είχαν σε άλγεβρα, γεωμετρία, φυσική και χημεία 07 τελικό βαθμό και πέρασαν την τάξη λόγω του γενικού μέσου όρου. Αφού είχαν σε γυμναστική και project 20 μόνο με μέσο θα έμεναν!
-
Η Γυμναστική δεν υπολογίζεται για το μέσο όρο.
-
Αυτό είναι σίγουρο;
-
Αυτό είναι σίγουρο;
Πιο σίγουρο από αυτό δεν υπάρχει ;) Αν προσέξεις στον έλεγχο έχει αστεράκι και γράφει ότι τα μαθήματα με αστεράκι δεν υπολογίζονται στο μέσο όρο. Για Λύκειο μιλάμε πάντα.
-
Αυτό δεν το είχα προσέξει! Πάντως μπορεί μαθητής που έχει σε άλλα μαθήματα πάνω από τη βάση να περάσει την τάξη και ας έχει σε κάποια άλλα τελικό 07! Αυτό είναι πολύ ακραίο πάντως!
-
Αυτό δεν το είχα προσέξει! Πάντως μπορεί μαθητής που έχει σε άλλα μαθήματα πάνω από τη βάση να περάσει την τάξη και ας έχει σε κάποια άλλα τελικό 07! Αυτό είναι πολύ ακραίο πάντως!
Κάθε άλλο. Στο Λύκειο είναι πάρα πολύ συνηθισμένο!!! Συμβαίνει τουλάχιστον στο 10% των μαθητών που προάγονται είτε τον Ιούνιο είτε το Σεπτέμβριο.
-
δεν πρέπει όμως να αλλάξει αυτό; Φτάνουν κάποιοι μαθητές στη Γ λυκείου και έχουν πάρα πολλά κενά!
-
Πρέπει να αλλάξει η διαδικασία προαγωγής, αλλά πρέπει παράλληλα να αλλάξει και διαδικασία εκπαίδευσης και εξέτασης. Δεν αρκεί να "τιμωρείς" το μαθητή που πήρε χαμηλούς βαθμούς, αλλά πρέπει να δεις τι άλλο φταίει. Φυσικά, υπάρχουν πάντα οι περιπτώσεις που ό,τι και να αλλάξει, δεν θα πάρουν πάνω από 8 (στην καλύτερη περίπτωση) και ίσως κάποιοι θα έπρεπε να παίρνουν από το γυμνάσιο όχι απολυτήριο, αλλά βεβαίωση παρακολούθησης ή κάτι παρόμοιο, για να μην τους έχεις άδικα 2-3 χρόνια επιπλέον στο γυμνάσιο.
Κάτι πρέπει να αλλάξει σε πολλά θέματα.
-
Συμφωνώ και επαυξάνω με όσα λες!
-
Ουσιαστικά το σύστημα ως έχει, σε ακυρώνει ως καθηγητή. Εγώ σε μαθητή μου είχα προφορικά 9 στα τετράμηνα με στόχο να τον ταρακουνήσω και να τον κάνω να διαβάσει. Έγραψε στο τέλος 1. Τελικός βαθμός 5 στα Μαθηματικά και πέρασε λόγω του γενικού μέσου όρου.
Όχι μόνο δεν τον ταρακούνησα με το 9, αλλά με "κορόιδευε" του στυλ "βάλε ότι θες αφού θα περάσω από τα υπόλοιπα"...
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την φιλοσοφία του συστήματος. Τι σχέση έχει ο καλός βαθμός που θα πάρει στα θρησκευτικά και την Ξένη γλώσσα, με τα Μαθηματικά. Επειδή είχε 20 θρησκευτικά προάγεται και στα Μαθηματικά;
Συγνώμη αλλά ακούγεται τελείως ηλίθιο!
Θα έπρεπε να παραπέμπεται Σεπτέμβρη σε όποια μαθήματα έχει κάτω από τη βάση ανεξαρτήτως μέσου όρου.
Το 9 δεν το βάζω για να τιμωρήσω τον μαθητή όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Απλά θέλω να του περασω κάποια μηνύματα, τα οποία τελικά λόγω του συστήματος από το ένα αυτί του μπαίνουν και από το άλλου του βγαίνουν.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε! Και εγώ σε χημεία γενικής
-
Με αυτές τις στρεβλώσεις θα ασχοληθεί η ΟΛΜΕ; Δεν είναι μείζον θέμα και ο τρόπος προαγωγής σε κάθε τάξη; Δεν πρέπει να αλλάξει άμεσα η σχετική νομοθεσία; Γιατί δεν μαζεύεστε, ειδικά οι μόνιμοι, να πιέσετε εγγράφως και επίσημα την ΟΛΜΕ και για αυτό το θέμα, ώστε να ανακινηθεί το θέμα και στο υπουργείο;
Θα μου πείτε, εδώ και στις πανελλαδικές περνούν με μέσο όρο κάτω από 10... (αν και εδώ υπάρχει και ζήτημα έλλειψης διαφορετικών θεμάτων ανά κατηγορίες σχολών, κάτι που ίσως θα λυνόταν εύκολα με αποσύνδεση λυκείου από πανελλαδικές και εξετάσεις ανά σχολή).
-
αυτό που λες δεν πρόκειται να γίνει για προφανείς λόγους. Η ΕΛΜΕ αλλά και μια μεγάλη πλειοψηφία συναδέλφων πιστεύω, θέλει "κόσμο" στα σχολεία ώστε να διατηρούνται οι οργανικές. Αν το Λύκειο γίνει όπως παλιά, δηλαδή "δύσκολο" και πολλοί τα βρουν σκούρα και τα παρατήσουν, τότε το μαθητικό δυναμικό θα ελλατωθεί, άρα λιγότερα τμήματα, άρα λιγότεροι διορισμοί, ή μάλλον σήμερα πολλοί δεν θα συμπληρώνουν ωράριο.
Όχι μόνο περνάνε όλοι, αυτό είναι δεδομένο εξάλλου, αλλά έχω παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια ότι περνάνε και με καλό βαθμό!! με αυτόν τον τρόπο προσσεγγίζουν μαθητές τα σχολεία ώστε να υπάρχουν τμήματα και να συμπληρώνουν όλοι ωράριο χωρίς να αναγκάζονται να μετακινηθούν. Είναι ένας φαύλος κύκλος που δεν οδηγεί πουθενά...
Ε μην μου πείτε ότι δεν έχετε ακούσει το περίφημο "περάστε τους όλους γιατί θα μείνουμε χωρίς δουλειά του χρόνου"!!!!
ή το "τι? του έβαλες κάτω από τη βάση; θες να σηκωθεί να φύγει να πάει σε άλλο Λύκειο αυτός και όλη του η παρέα; του χρόνου θα ψάχνουμε για δουλειά"
αυτή είναι η αλήθεια..
-
Μπορεί να γίνεται αυτό συνάδελφε αλλά δεν οδηγεί όμως σε κάποια λύση! Θα πρέπει το λύκειο να αποκτήσει και πάλι την αξία που είχε πριν από κάποια χρόνια!!
-
Καλησπερα σε ολους!
Λοιπον εαν με εχει βαλει 14 στην εκφραση-εκθεση στο δευτερο τετραμηνο (γιατι πρωτο δεν ειχαμε, δεν υπηρχαν καθηγητες) και εγραψα τουλαχιστον 3 στις εξετασεις στη εκφραση-εκθεση περναω? εχω και 16,7 γενικο μεσο ορο...
(ειμαι τοσο χαζος που δεν εγραψα στην αρχη την εκθεση η οποια επιανε 10 μοναδες και η περιληψη 5 μοναδες...)
εγραψα τις ασκησεις πρωτα κ δν προλαβα... ειμαι και αργος στο γραψιμο...
-
Να πας στο σχολείο σου και να ρωτήσεις τον διδάσκοντά σου.
-
Θα πάω αύριο να ρωτήσω την καθηγήτρια... αύριο γράφω βιολογία.. δεν γνωρίζω αν θα βρίσκεται εκεί η καθηγήτρια... Πάντως αγχώνομαι πολύ με αποτέλεσμα να μην μπορώ να διαβάσω για το μάθημα που γράφω αύριο...
-
Για κάθε απορία σου θα πρέπει να συζητάς με τους καθηγητές σου! Μα γι' αυτό είναι στο σχολείο, για να βοηθάνε εσάς!!
-
ναι εχεις δικιο αλλα μπορειτε να μου πειτε και εσεις σαν δασκαλοι τι συμβαινει στην δικη μου περιπτωση; ειμαι καλος μαθητης απλα δεν εγραψα καλα στις εξετασεις... και γενικα δεν ειμαι παντα καλος στα διαγωνισματα/εξετασεις γιατι αγχωνομαι...
-
Ό,τι κι αν σου πούμε δεν είμαστε καθηγητές σου! Μόνο οι δικοί σου καθηγητές σε ξέρουν καλά και μπορούν να σε ενημερώσουν!
Εξάλλου εδώ είναι ένα forum αποκλειστικά και μόνο για εκπαιδευτικούς!
-
ζητω συγγνωμη αν δημιουργησα τοσο μεγαλο προβλημα... :)
-
Δε δημιούργησες πρόβλημα με την έννοια που το θέτεις! Απλά όπως θα είδες και στον τίτλο του forum είναι η κοινότητα των εκπαιδευτικών!
-
Μεταξεταστέος ή Μετεξεταστέος ; ( αν είναι να τροποποιήσω τον τίτλο)
-
νομίζω σωστός είναι ο τίτλος σου. Μετά - την - εξέταση, άρα μεταξεταστέος.
-
Πάντως ο Μπαμπινιώτης το έχει "μετεξεταστέος"
-
μετά + εξετάζω > εξέταση + -τέος , δεν μπορει να αποβαλλεται το "ε" της λεξης "εξέταση" αλλά το "α" της πρόθεσης "μετ-ά"
-
Στο λεξικό Μπαμπινιώτη έχει 2 συνώνυμες λέξεις: ανεξεταστέος και μετεξεταστέος
-
[λόγ. μετ(α)- εξετασ- (εξετάζω) -τέος]....
Άρα το σωστό είναι μετεξεταστέος!
-
Όχι μόνο περνάνε όλοι, αυτό είναι δεδομένο εξάλλου, αλλά έχω παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια ότι περνάνε και με καλό βαθμό!! με αυτόν τον τρόπο προσσεγγίζουν μαθητές τα σχολεία ώστε να υπάρχουν τμήματα και να συμπληρώνουν όλοι ωράριο χωρίς να αναγκάζονται να μετακινηθούν. Είναι ένας φαύλος κύκλος που δεν οδηγεί πουθενά...
Ε μην μου πείτε ότι δεν έχετε ακούσει το περίφημο "περάστε τους όλους γιατί θα μείνουμε χωρίς δουλειά του χρόνου"!!!!
ή το "τι? του έβαλες κάτω από τη βάση; θες να σηκωθεί να φύγει να πάει σε άλλο Λύκειο αυτός και όλη του η παρέα; του χρόνου θα ψάχνουμε για δουλειά"
αυτή είναι η αλήθεια..
Και χρησιμοποιουν κατα κορον τη δικαιολογια: "Εχεις δει τι γινεται στα ιδιωτικα;" ::) Μονο που τωρα δεν υπαρχει πια χρημα για ιδιωτικα, οπότε οι γονεις προτιμουν να παρει λιγο χαμηλοτερους βαθμους το παιδι στο δημοσιο απο το να πληρωνουν μια περιουσια καθε χρονο.
Στην πραγματικοτητα, αυτα ειναι λυσεις "αρπα κολλα". Η δεξαμενη των ιδιωτικων ειναι πεπερασμενης χωρητικοτητας. Για να συνεχισουν οι εκπαιδευτικοι να εχουν δουλεια, πολυ απλά πρεπει ν'αυξηθει ο αριθμος των παιδιων πανελλαδικα - αρα στοχος πρεπει να ειναι η υπογεννητικοτητα. Ελλειψει γεννησεων, στοχος πρεπει να ειναι η μαζικη εισροη οικογενειων μεταναστων - καποτε, αυτο εσωσε τα ελληνικα σχολεια. Αλλά τωρα με την οικονομικη κριση και την ανεργια εφυγαν πολλοι. (Θυμαμαι οταν ημουν εγω σχολειο οτι ειχαμε 5 λυκεια στην περιοχη γεματα μαθητες - τωρα εχουν μεινει μονο 3.)
Αν το κρατος σταματουσε να κρινει τη δημοσια παιδεια με οικονομικους ορους, τοτε μια αποτελεσματικη λυση θα ηταν η μειωση αριθμου μαθητων ανα τμημα. Αυτο ομως δεν προκειται να ξαναγινει. Ουτε οι Ελληνες θα ξαναρχισουν να γεννανε. Αρα... αλλαγη επαγγελματος για οποιον δεν καιγεται να δουλευει στο δημοσιο σχολειο.