Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: atithash στις Φεβρουαρίου 07, 2009, 06:02:27 pm

Τίτλος: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: atithash στις Φεβρουαρίου 07, 2009, 06:02:27 pm
Θεωρώ (έχοντας δώσει άλλες 2 φορές ασεπ απο το 2004) πως τα φετινά θέματα "φαινόντουσαν" πιο εύκολα και κατανοητά. Ωστόσο ο καθένας δίνει την δική του εκδοχή στα multiple choice και την έκθεση. Το θέμα της στολής στα σχολεία όσο κι αν φαίνεται απλό, νομίζω πως πρεπει να είναι αρκετά καλογραμμένο για να πάρει καλό βαθμό. Ποιά είναι η άποψή σας? Οσο για την διδακτική.....πιστεύω πως ήθελε αρκετή ανάλυση και δεν ήτα όσο απλές φαινόντουσαν οι απαντήσεις...
Τίτλος: Απ: ΑΣΕΠ 2009 ΓΝΩΣΤΙΚΟ
Αποστολή από: kat91 στις Φεβρουαρίου 08, 2009, 03:26:29 pm
Κι εγώ πιστεύω οτι τα θέματα ήταν καλύτερα απο το 2006, αυτό όμως ανεβάζει τον πήχυ γιατί
θα ανεβούν οι βάσεις και θα είναι και πιο απαιτητικοί στη βαθμολόγηση. Τα παιδαγωγικά ήταν
άνετα εκτός των 2-3 σημείων όπου υπάρχει διχογνωμία. π.χ. στο ερώτημα "πρόβλεψη" και στη
"δηλωτική γνώση". Ο ΑΣΕΠ ψάχνει ακόμα.. Στο γνωστικό τα κείμενα μου φάνηκαν εύκολα αλλά
οι προτεινόμενες λύσεις παγίδες. Και στη διδακτική η εισαγωγή σε παραπλανούσε οτι θα μιλούσαν
για τήν ταινία αλλά υπήρχαν άλλα στοιχεία που έπρεπε να αξιολογηθούν. Επίσης όσοι δεν ανέλυσαν
compétence grammaticale είχαν μεγαλύτερη δυσκολία να βρουν exercice στο τέλος. Τέλος  το
θέμα της έκθεσης ήταν καλό και πιστεύω οτι όλοι θα έχουν πάει καλά αν υποστήριξαν με
επιχειρήματα τη θέση τους.

Τίτλος: Απ: ΑΣΕΠ 2009 ΓΝΩΣΤΙΚΟ
Αποστολή από: atithash στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 12:20:29 pm
Νομίζω δεν ήταν μόνο αυτά στα παιδαγωγικά... κανείς δεν ήξερε τί ήταν το skimming..(πρέπει να ξέρεις καλά αγγλικά για να βρείς την απαντηση? αναρωτιέμαι...).. επίσης για τη διαγλώσσα του μαθητη...
όσα ΄προανέφερες επίσης... όσο και κάποιες άλλες απλές που ήσουν σίγουρος πως αυτό που επιλέγεις ήταν το σωστό αλλά φροντηστήρια κτλ..δίνουν όλα άλλη απάντηση... Αν δε βγάλει ο ασεπ τα επίσημα, ποτέ δεν ξέρεις...
Για τη διδακτική ..έχοντας 2 φορές την εμπειρία του ασεπ ως τώρα και έχοντας πάρει πολύ υψηλούς βαθμούς εκει...(πάνω απο 90)..αυτό που έχω καταλάβει είναι πως θέλουν πολλή θεωρία.... τα παραδείγματά σου απο το κείμενο πρέπει να είναι επιγραμματικά... στην ουσία σου δίνουν το κειμενο για να δώσουν κάτι... αλλά ζητούν ανάλυση στην θεωρία για όλα αυτά που σου ζητούν...
Όσον αφορά για την άσκηση που λες, ακόμα και όσοι δεν έκαναν τα αυτονόητα στισ competences υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορούσαν να προταθούν. Ξέρω πολλούς που ως άσκηση έβαλαν expression libre (lettre) πάνω σε ένα acte de parole. Και είναι και σωστό γιατί το γράμμα είναι κατεξοχήν άσκηση που προτείνεται. Άκουσα επίσης αρκετούς που προτειναν άσκηση λεξιλογίου (champs lexicaux) ή jeux verbaux (selon devinettes ) ... Πιστεύω πως όλα σωστά είναι..ανάλογα με την επιχειρηματολογία που δίνεις.. Ποιές competences ανέπτυξες?
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: kat91 στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 06:26:28 pm
Εγώ επέλεξα savoir-être, attitudes,motivations, traits de personnalité και για compétences
langagières: compétence sémantique lexicale et compétence phonologique(les interrogations/
exclamations). Compétence pragmatique fonctionnelle: argumenter (macro-fonction).
Το πρόβλημά μου είναι οτι δεν τα ανέπτυξα λεπτομερώς όπως στο πλάνο μαθήματος και ανησυχώ
τώρα που λες οτι ζητούν μεγάλη ανάλυση. Εχω επίσης την εντύπωση οτι λίγοι ανέπτυξαν τo
savoir-être και αμφιβάλλω για αυτή την επιλογή μου. Αυτό που έγραψα για άσκηση είναι να
βρουν επιχειρήματα και να υπερασπιστούν το παιδί  χρησιμοποιώντας το λεξιλόγιο του κειμένου.
Πιστεύω όμως οτι αυτό θεωρείται acivité . Eσύ τί λες; Ποιές  compétences βρήκες εσύ;

Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: atithash στις Φεβρουαρίου 09, 2009, 11:33:00 pm
σου έγραφα μια ώρα ενα τεραστιο κατεβατο με όσα μου έγραψες και κόπηκε η σύνδεση...θα προσπαθησω εν ολιγοις να απαντησω ξανα...
το savoi etre αν το εγραψες, επρεπε κατα την γνωμη μου να το αναλυσεις ολοκληρο. δλδ motivatios, valeurs, croyances, attitudes, styles cognitifs, traits de personnalite. και στο καθενα ο,τι είχες να πεις (και μετά βρείς κάποιο παράδειγμα απο το κείμενο). πχ οι attitudes ειναι α)volonte de relativiser son point de vue et son systeme de valeurs b) volonte de prendre ses distances par rapport aux autres attitudes conventionnelles c) interet envers aux autres experiences, peuples, civilisations. Είναι ανάλυση που είχε προταθεί και στον προηγούμενο ασεπ.
Οσον αφορα το phonologique, νομίζω πως πρόκειται για accentuation, ton,rythme, intonation, connaissance des phonemes, produire correctement les sons. Να παραγεις σωστους ηχους για να βγαινει σωστο νοημα των λεξεων. Η αποψη μου ειναι πως exclamations πχ ειναι competence sociolinguistigue και υπαγεται στις relations sociales μαζι με τις salutations και formes d'adresse. Δε ξερω, αυτη ειναι η αποψη μου, αν εχεις επιχειρηματολογησει σωτά, είμαι βεβαιη πως θα ειναι οκ. εγω εγραψα competence generale savoir apprendre και απο τις αλλες grammaticale, lexicale και fonctionnelle. Aλλα με όλη τη θεωρία ..μαζί με microfonctios kai macrofonctions.
Για την άσκηση που είπες δε ξέρω αν είναι σωστή άσκηση αυτή. Υπάρχουν τυποποιημένες ασκησεις κιολας..πχ expression libre(lettre), jeux verbaux, completez librement, v/f, choix multiple... οπως και για τις δραστηριοτητες jeu de roles, exercices de creativite et resolutions de problemes κτλ...  Δε ξέρω που σπούδασες, Αθήνα ή Θεσ/κη αλλα στην διδακτικη στο βιβλιο Αθήνα υπάρχουν κανονιά παραδέιγματα για αυτό...
Ισως ναναι μπούρδες όλα αυτλα.. δεν διορθώνω κι εγώ, αλλα αυτοί οι τρελλοί πάντα κατι τέτοια ζητάνε...
τί άλλο θελεις να σχολιάσουμε?
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: kat91 στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 01:27:48 am
Πολύ σωστά όσα έγραψες ,εγώ έχω δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στην ανάλυση των χαρακτήρων
του κειμένου. Οι σπουδές μου ήταν λογοτεχνικές και δεν έχω κάνει πολύ διδακτική. Εχω πάρει
licence και maîtrise de Lettres Modernes στο Paris-IV Sorbonne.Εκεί δεν έκανα καθόλου διδακτική
και μόνο όταν έδωσα κάποια μαθήματα μέσω ΔΙΚΑΤΣΑ αναγκάστηκα να διαβάσω κάποια βιβλία
και έδωσα το μάθημα χωρίς να έχω παρακολουθήσει τη παράδοση. Τώρα διάβασα λίγο το CADRE
και κάτι σημειώσεις απο σεμινάρια. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό η compétence phonologique /comp.
orthographique et comp. orthoépique ανήκουν στις compétences linguistiques. Για την άσκηση
εγώ θεωρώ οτι είναι reformulation du vocabulaire repéré dans le texte. Τελικά στα παιδαγωγικά
τα έχω πάει πολύ καλύτερα μου φαίνεται...Πάντως εσύ πρέπει να είσαι σίγουρα στους διοριστέους!
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: atithash στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 09:43:17 am
πιστευω πως στηρίχτηκες περισσοτερο στο κειμενο προσπαθωντας να βγαλεις απο μεσα του οσα ζητουσαν και οχι στη ουσια οσων ζητουσαν. δλδ..σίγουρα έπρεπε να δωσεις 1-2 προτασεις λέξεις και να πεις εδώ φαινεται αυτό που λέω αλλά νομίζω όχι εξολοκληρου οπως το εκανες. Αμφιβάλλω αν θα είμαι στους διοριστεους....παντα γραφω πολυ καλα διδακτικη..(πανω απο 90 να φανταστεις) και με τρωει η αρνητικη βαθμολογια στο γνωστικο και οτι δεν εχω μορια διδασκαλιας οπως οι αλλοι οιυ κηνυγουν να ειναι αναπληρωτες και ωρομίσθιοι. Εγω δεν εχω δυστυχως την πολυτελεια να κηνυγησω κατι τετοιο, δουλευω και δε μπορεις να αφησεις μια καλη δουλεια για 3 ωρες τη βδομαδα για το ενδεχομενο μηπως καποια στιγμη συμψηφιστουν τα μορια σου στον ασεπ.
Τις ερωτησεις στο γνωστικο τις θυμασαι? τι σε δυσκολεψε? εμενα αρκετα θα ελεγα οπως και μερικα στα παιδαγωγικα που (αν και εκει κι αν εχω διαβασει βιβλια και βιβλια..) τα εβλεπα πρωτη φορα..
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: alceste στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 02:30:12 pm
η προβλεψη ειναι καθαρα μεταγνωστικη στρατηγικη.εχω και το αποσπασμα απο βιβλιο.το skimming ανηκει στα types de lectures  και στα γαλλικα ειναι το λεγομενο survol.υπαρχει και το scanning που ειναι το γαλλικο balayage.αυτο ειναι κατι αλλο βεβαια
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: atithash στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 02:50:24 pm
poies thewreite pws einai oi swstes apanthseis (kai ti balate eseis kyriws) sta paidagwgika stis erwthseis 12,14,20,30.
oi dikes mou apanthseis einai oi a,c,b,c
pollous mperdepsan oxi giati einai poly dyskoles alla amfitalanteyosouna ti na baleis k ti tha thewroun EKEINOI to swsto
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: kat91 στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 03:13:04 pm
Λοιπόν εγώ έβαλα στην ερώτηση 12 το δ γιατί θεωρώ οτι η α περιέχει τον όρο "τιμωρία". Στην ερώτηση
14 το β ,στην 20 το γ και στην 30 το γ. Οσο για την πρόβλεψη έβαλα "γνωστική" αν και δίστασα γιατί
νομίζω είναι και αντισταθμιστική συγχρόνως.Δεν είμαι σίγουρη για τίποτα όμως .Τελικά στο γνωστικό
τί βάλατε στο language fleuri ? Αν είναι précieux έχω λάθος γιατί νόμιζα οτι είναι vulgaire.
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: posoakoma στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 03:31:55 pm
Είμαι από τον συγγενή κλάδο των γερμανικών. Εγώ έβαλα 12δ, 14γ, 20γ, 30γ. Αν δεν βγάλει τις επίσημες απαντήσεις ό,τι και να λέμε εμείς, τα βιβλία μας ή η κοινή λογική δεν έχει σημασία. Δυστυχώς. Καλή επιτυχία σε όλους!
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: atithash στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 03:35:42 pm
-egw sthn 12 ebala to a giati sth thewria paidagwgikwn sxetika me apeitharxia kai epithetikothta dinei sta pio polla biblia pws h lush einai a)sterhsh pronomiwn b)apokatastash zhmiwn apo tous idious c)timwria me logikes synepeies ths prakshs poy prepei panta nanai amesh kai na sxetizetai me to paraptwma k na mhn einai asxeth. hmouna anamesa sto a kai d  alla me bash th thewria ebala to a. de kserw pio einai to swsto. (allh mia amfitalanteyomenh).
-sth 14 to c xwris na kserw pio einai
-sth 20 to b amfitalanteyomenh pali metaksu b kai c
-30 to c giati den exei kammia sxesh h episthmh ths gewgrafias me to sygkekrimeno (tyxainei naxw ksadelfh pou na spoydazei ayto..pou oyte iksera pws uparxei ws tmhma pan.mioy)
h provlepsh ebala ki egw pws einai metagnwstiki (thymomouna pws kapou to eixa dei, xwris na kserw thn thewria tou).
sto langage fleuri enw katalabainw apolyta ti enoei k mporw na to katalabw k sto keimeno ta a,b,c,d den edinan akribws to nohma . ebala academique me tin apopsi pws einai to antitheto ths kathomiloumenhs "parler tous les jours". poly pithano na to exo lathos.
sthn 37 ebala to b giati etsi einai panta se ola ta biblia pou anoigoume ....kai to iksera... merikoi omos (kai fronthsthria) to dinoun ws c.
epishs sthn 7,9 kai 10 tou gnwstikou ti balate?
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: alceste στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 09:06:37 pm
το fleuri σημαινει precieux.το λεει και το petit robert.η προβλεψη ειναι μεταγνωση.παραθετω αποσπασμα:"oi πιο απλες μεταγνωστικες δεξιοτητες,οι οποιες αναπτυσσονται αυτομα μεσα απο τη γνωστικη διαδικασια ειναι η διαδικασια της αυτοδιορθωσης,η οποια αποτελει μια απο τις πρωτες που αναπτυσσει το παιδι,καθως και η ικανοτητα ΠΡΟ
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: alceste στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 09:13:38 pm
συμπληρωνω την παραπανω απαντηση μου.7b,8b,9d,10a.o apf θεωρω στο γνωστικο τις εχει ολες σωστες.
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: kat91 στις Φεβρουαρίου 10, 2009, 10:03:37 pm
Παιδιά συγγνώμη για το λάθος μου: langage βέβαια έπρεπε να γράψω, τώρα μόλις το πρόσεξα.
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: atithash στις Φεβρουαρίου 11, 2009, 09:36:12 am
ελπίζω σημερα να βγαλουν και τα δικά μας. Να δούμε... αν η ανθρωπογεωγραφία σημαίνει αυτό, τότε καμμιά δεν είναι λανθασμένη απάντηση. οι άλλες είναι εξίσου επιστήμες που είναι απαραίτητες για τη διδακτική. απορώ πού τις βρίσκουν τις ερωτήσεις... 1000 φορές να μας έβαζαν κατεβατά βιβλία ύλη να διαβάσουμε...(εκεί θα φαινότανε και ποιος διαβασε και όχι ποιος είναι καλός στο λοττο, κινο,τζοκερ, στοιχημα)
όπως και στο γνωστικό. Τί πιο απαράδεκτο το ΓΝΩΣΤΙΚΟ που λέει και η λέξη πως πρεπει ναναι κατι που γνωριζεις και εξεταζεσαι αν εισαι διαβασμένος..σε εμας μονο των ξενογλωσσων να ειναι άγνωστο? ΠΟΣΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ μπορεί να είναι? και να απαιτούν να είσαι και Γαλλος κιολας για να πας να διδαξεις σε ενα σχολειο και να τους μαθαινεις το le και το la !
αντί να βαλουνε προφορικα ή μια συνεντευξη να δουν τι σοι ανθρωπος ειναι αυτος που δινει και αν μπορει να σταθει μεσα στην ταξη και να επιβληθει σε μια χαωδη κατασταση με 25 παιδια.... καθονται και σκεφτονται τι πιο δυσκολο συνωνυμο θα βαλουν απο το petit robert!
Συγγνωμη παιδια αλλα εκνευριζομαι τοσο πολύ οσο τα σκεφτομαι και οσα προσπαθουμε να δωσουμε μονοι μας λυσεις ...που η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο...
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: alceste στις Φεβρουαρίου 11, 2009, 02:25:27 pm
η ανθρωπογεωγραφια ειναι αυτο.εχω και το αντιστοιχο κεφαλαιο απο βιβλιο παιδαγωγικων.το σωστο ειναι το τελευταιο,η πραγματολογια.επειδη εγω το ηξερα αυτο,σχετικα με την ανθρωπογεωγραφια αλλα ειχα μπερδευτει με την πραγματολογια,προτιμησα να βαλω δεν γνωριζω σ αυτην την ερωτηση.εχεις απολυτο δικιο να εκνευριζεσαι
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: tinkerbel! στις Απριλίου 04, 2009, 04:20:22 am
Συμφωνώ μαζί σου, το ίδιο απαντήσαμε.Πολύ μούφα στο σύνολό του ο διαγωνισμός.Αποποιείται το κράτος τις ευθύνες του ακυρώνοντας την επιστημονική μας ιδιότητα και το ίδιο το πτυχίο που μας χορήγησε, άρα και τους διδάσκοντες που έχει ήδη διορίσει στα Πανεπιστήμια...αυτούς που θα μας αξιολογήσουν εκ νέου για να βγάλουν τον καλύτερο που θα κερδίσει...έ λ ε ο ς!Ώστε στο τέλος να φτάσεις στο σημείο να πεις ''αν είχα διαβάσει καλύτερα'', αυτόματα επωμίζεσαι την ευθύνη έστω και υποσυνείδητα.Ενώ οι δάσκαλοι είναι όλοι εξ' ορισμού υπέροχοι επειδή υπάρχουν θέσεις! Και διορίζονται ανά έτος περισσότεροι από όσους αποφοιτούν.Αλλά βέβαια...δεν γίνεται να μειώσουν τους εισακτέους στη Γαλλική φιλολογία... έχει κι αυτό πολιτικό κόστος..Γράφεις ένα δέκα στο ειδικό μάθημα, έπειτα χτυπιέσαι να τη βγάλεις (γιατί φυσικά δεν γνωρίζουν όλοι εκ των προτέρων τι θα αντιμετωπίσουν στο τμήμα) και όταν τελικά τελειώσεις, αν βγεις αλώβητος χωρίς υποψηφιότητα για το δρομοκαίτειο αρχίζεις να δίνεις ΑΣΕΠ γιατί η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία...κι αναρωτιέσαι...εγώ πότε θα διοριστώ?Θα διοριστείς...όταν τα μαλλιά σου ασπρίσουν και όταν θα ξεχειλίζεις από ενέργεια και όρεξη να επικοινωνήσεις με τα παιδιά και να τα βοηθήσεις ν' αγγίξουν την πολυπόθητη εκείνη γνώση που σ' έβαλε σε τέτοιους μπελάδες!  ;D
Τίτλος: Απ: ΠΕ05 - ΑΣΕΠ 2009 Γνωστικό
Αποστολή από: alceste στις Απριλίου 07, 2009, 04:15:07 pm
μας φορανε καπελο τωρα και τις μεταταξεις απο δευτεροβαθμια σε πρωτοβαθμια,για τις οργανικες λεω,ωστε να μην παρουν επιπλεον ατομα.κανουν μονο 200 οργανικες και αφηνουν την συντριπτικη πλειοψηφια των δημοτικων,χωρις οργανικη,ωστε να φτασουμε στο 2025 για να εχουν ολα τα δημοτικα μονιμους και εμεις να δινουμε καθε φορα για 100 θεσεις το πολυ...