Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: LK στις Φεβρουάριος 09, 2009, 05:56:59 μμ

Τίτλος: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: LK στις Φεβρουάριος 09, 2009, 05:56:59 μμ
Καλύτερα, επειδή είδα πολλοί ν' αναρωτιούνται πώς έγραψαν οι άλλοι να δίνει όποιος θέλει ανώνυμα την ψήφο του σε κάθε αντικείμενο, ώστε να δουν και οι υπόλοιποι τι να περιμένουν
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: penthesileia24 στις Φεβρουάριος 09, 2009, 11:24:01 μμ
μπραβο σε οσους καταφεραν να απαντησουν σωστα στις ερωτησεις της συγχρονης!!!! Πως τα απαντησατε βρε παιδια αυτα τα "τερατα"???!!! Εγω τρομαξα οταν τις ειδα!! Με περιμενει πολυ διαβασμα ακομα απ οτι καταλαβαινω............
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: BOEMISSA στις Φεβρουάριος 09, 2009, 11:48:13 μμ
μπραβο σε οσους καταφεραν να απαντησουν σωστα στις ερωτησεις της συγχρονης!!!! Πως τα απαντησατε βρε παιδια αυτα τα "τερατα"???!!! Εγω τρομαξα οταν τις ειδα!! Με περιμενει πολυ διαβασμα ακομα απ οτι καταλαβαινω............

Μην βλέπεις τα θέματα ως τερατα και κάτι το ανυπέρβλητο. Καλύτερα να δεις πόσο σε υποτιμουν ως άνθρωπο και εκπαιδευτικό. Η διατύπωση στις περισσότερες ερωτήσεις ήταν απαραδεκτες και ο στόχος τους ήταν να μας παγιδέψουν. Το κατάφεραν και θα τριβουν τα χεράκια τους από ικανοποίηση. Εγω πάλι το λεχω ξαναδεί αυτο το έργο, δε θεωρώ όσους δεν έγραψαν καλά λιγότερο έξυπνους ή ¨ανίκανους" εκπαιδευτικούς, όπως το πλασάρουν πολλοί και μάλιστα διοριστέοι του Ασέπ. Η πραγματικότητα είναι πιο σκληρή και δεν υπάρχει ωραιοποιημένη κατάσταση. Και αυτό θα το διαπιστώσει όποιος μπει στην τάξη, ξενιτευτεί, δει την εικόνα της ελληνικής επαρχίας και όλα τα σχετικά. Ποιος Ασέπ και ποιες ερωτήσεις επιπέδου! Μην υπερεκτιμάτε το διαγωνισμό.
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: elranna στις Φεβρουάριος 09, 2009, 11:58:44 μμ
Συμφωνώ απολύτως με την προλαλήσασα.

Τα θέματα της νεότερης (και όχι μόνο) αυτή τη φορά ήταν απαράδεκτα διατυπωμένα. Ιστορικό τελείωσα, με μεταπτυχιακό Νεότερη Ιστορία, κάτι σκαμπάζω από την περίοδο. Οι ερωτήσεις ήταν διατυπωμένες με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να προκαλέσουν σύγχιση, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να συσχετίσει κάποιος την ερώτηση με τις γνώσεις που έχει. Ο στόχος του ΑΣΕΠ είναι να μας πείσει ότι εμείς φταίμε κατά βάση που δεν διοριζόμαστε και όχι το Υπουργείο που αρνείται να δώσει λεφτά για πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης. Κλασικό μοτίβο, για την ανεργία φταίει πάντα ο άνεργος που είναι τεμπέλης και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Ιστορία έγραψα απ'οτι είδα γύρω στο 72, κάτι επειδή τελείωσα ιστορικό, κάτι επειδή είδα κάτι ντοκιμαντέρ, κάτι λόγω κολοφαρδίας. Σε καμία περίπτωση δεν με κάνει ικανότερη να διδάξω από κανένα συνάδελφο. Στην τελική, όπως λέει και η Bohemissa, μια χρονιά στην επαρχία και μετά αναρωτιέσαι: Άντε και τον έμαθες το Γιαννάκη τον 5, και το Γιαννάκη τον 8 του Βυζαντίου. Ε, και;
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: green ice στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:06:05 πμ
Παιδιά, τελικά ήταν η συνθήκη  των Σεβρών όπως βλέπω κ χαίρομαι πολύ γιαυτό!
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: yotar στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:21:52 πμ
Στην Ιστορία τα πήγα σχετικά καλά (4 λάθη και 1 ΔΓ), αλλά έχω να καταθέσω ότι στις ερωτήσεις της Νεότερης ρισκάρησα πολύ ( δεν ήξερα σχεδόν καμία με σιγουριά, οπότε δε με "έπαιρνε" να τις αφήσω όλες αναπάντητες...)
Π.χ. αυτό με το σχέδιο των ποσοστών, πρώτη φορά στη ζωή μου το άκουγα. Απλά σκέφτηκα ότι εφόσον ΜΙΑ μόνο απάντηση είναι λάθος, οι υπόλοιπες 3 πρέπει να " βγάζουν κάποιο νόημα" μαζί και έτσι συνδύασα Βρετανία - Σοβ, Ενωση, Ερυθρό στρατό , ε... και σκέφτηκα ότι προφανώς είναι κάτι που έγινε στο β΄παγκόσμιο πόλεμο οπότε...γιατί να μην έγινε τον Οκτώβριο του '44!

Σε άλλες ερωτήσεις βέβαια δε στάθηκα τόσο τυχερή ( ας πούμε δε θυμόμουν τίποτα για την Καζέρτα, και υπέθεσα ότι για να είναι στην ύλη η ερώτηση, πρέπει να έχει να κάνει με Ελλάδα και κάποια ξένη δύναμη...κι ενώ για κάποιο λόγο μου ερχόταν στο μυαλό ο Σκόμπυ - άτιμο υποσυνέιδητο! - απάντησα τελικά την αποχώρηση των Γερμανών! ) Γενικά στο 50/50 έχω μια τάση ν΄απαντώ το λάθος... ;D
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: morgan στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:29:32 πμ
Εγώ 62 υπολογίζω. Τα περισσότερα λάθη στη νεότερη αλλά και κάμποσες αναπάντητες. :-\
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: ypernouli στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:41:55 πμ

η ιστορία ήταν το μάθημα που είχα διαβάσει κυρίως και αυτό που με έκαψε... 58. Περισσότερο διάβασα νεότερη, αλλά μόλις είδα τις τελευταίες ερωτήσεις έπαθα σοκ (ήξερα σίγουρα μόνο μία) και παρόλο που ήξερα για Σκόμπι, συνδιάσκεψη Γιάλτας, εγγυήτριες δυνάμεις, λόγω έλλειψης ψυχραιμίας δεν σκέφτηκα, άφησα αναπάντητες και λάθος και τελικό αποτέλεσμα...από όλη την νεότερη μόνο μία σωστή.

Μέσα στην ατυχία μου με έσωσε η βυζαντινή ιστορία, που από τύχη κάπου τα είχα διαβάσει όλα και απάντησα 9 στις 10 και αρκετά ικανοποιητικά και αρχαία. Αυτό με το άγχος μόνο νεότερη το είχα,στα άλλα ήμουν πιο ψύχραιμη, ίσως επειδή διάβασα πολύ περισσότερο, τι να πω?? ίσως έκανα λάθος που έδωσα περισσότερο βάση σε ημερομηνίες και όχι συνθήκες...

πάντως καλά αποτελέσματα να έχουμε όλοι!! και με 9 στις 10 βυζαντινη...επισήμως γνωρίζω,ανεπισήμως εξακολουθώ να αισθάνομαι εντελώς άσχετη  :)

Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: maryvas στις Φεβρουάριος 10, 2009, 12:57:19 πμ

η ιστορία ήταν το μάθημα που είχα διαβάσει κυρίως και αυτό που με έκαψε... 58. Περισσότερο διάβασα νεότερη, αλλά μόλις είδα τις τελευταίες ερωτήσεις έπαθα σοκ (ήξερα σίγουρα μόνο μία) και παρόλο που ήξερα για Σκόμπι, συνδιάσκεψη Γιάλτας, εγγυήτριες δυνάμεις, λόγω έλλειψης ψυχραιμίας δεν σκέφτηκα, άφησα αναπάντητες και λάθος και τελικό αποτέλεσμα...από όλη την νεότερη μόνο μία σωστή.

Μέσα στην ατυχία μου με έσωσε η βυζαντινή ιστορία, που από τύχη κάπου τα είχα διαβάσει όλα και απάντησα 9 στις 10 και αρκετά ικανοποιητικά και αρχαία. Αυτό με το άγχος μόνο νεότερη το είχα,στα άλλα ήμουν πιο ψύχραιμη, ίσως επειδή διάβασα πολύ περισσότερο, τι να πω?? ίσως έκανα λάθος που έδωσα περισσότερο βάση σε ημερομηνίες και όχι συνθήκες...

πάντως καλά αποτελέσματα να έχουμε όλοι!! και με 9 στις 10 βυζαντινη...επισήμως γνωρίζω,ανεπισήμως εξακολουθώ να αισθάνομαι εντελώς άσχετη  :)



τελικα ξερεις τι καταλαβα?οπου πονταρουμε εκει καιγομαστε. ιστορια ελεγα παντα οτι για μενα αριστα ειναι το 60 αρα με ενα 50 ημουν πολυ ευχαριστημενη. πονταρα στα νεα απο 80 κ πανω κ στα αρχαια κανενα 70.
το αποτελεσμα ειναι: γυρω στο 55 τελικα ιστορια (μολις βρηκα μια ερωτηση που την ειχα περασει για λαθος ενω την ειχα σωστη).κ θεωρω οτι το 55 για τα θεματα αυτα ειναι μια χαρα.
νεα 72,5 εξαιτιας βλακειας. ηξερα πραγματα κ τα αφησα αναπαντητα. ηξερα πραγματα κ τα εγραψα λαθος. μετρο γενικα δεν ξερω κ ελεγα απο πριν οτι η ερωτηση αυτη ειναι καμμενη. τελικα μου βγηκε.
οσο για τα αρχαια που αυτο υποτιθεται οτι ηταν το δυνατο μου χαρτι, εκει κ αν τα πηγα χαλια. ειχα διαβασει τα παντα. ελεγα ο,τι κ να πεσει θα το ξερω ειδικα στον ομηρο. κ τελικα εγραψα χαλια στην τυπικη σκηνη. δεν εχω ιδεα τι θα παρω τελικα αλλα δεν εχω προσδοκιες στα αρχαια. κ με ενα 50 θα ειμαι ευχαριστημενη.
συμπερασμα: ποτε δε μπορουμε να πονταρουμε καπου. ισως επειδη εκει εχουμε επενδυσει πολλα, μας πιανει αγχος κ δεν αποδιδουμε...
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: ypernouli στις Φεβρουάριος 10, 2009, 01:16:32 πμ

ναι αυτό πιστεύω και εγώ, επειδή διαβάζουμε πολύ κάπου (άρα το φοβόμασταν για να το διαβάζουμε) εκεί και τα χάνουμε. Και δεν μπορώ να πω ότι είχα διαβάσει πολύ πολύ καλά ή για μήνες και χρόνια που λένε κάποιοι... καμία σχέση. Αλλά σε σχέση με τα άλλα νεότερη ιστορία είχα διαβάσει τόση ώρα όσο όλα τα υπόλοιπα μαθήματα μαζί και μου φαίνεται πολύ παράξενο ότι τόσο διάβασμα...για να απαντήσω μία στις δέκα και μάλιστα να έχω εκεί τον μικρότερο βαθμό από ολα τα πολλαπλής...δεν ξέρω αν πρέπει να στεναχωρηθώ ή να γελάσω!!

Που το ξέρεις maryvas οτι πήγες χάλια αρχαία; πιστεύω ότι στα ανάπτυξης τις περισσότερες φορές φαίνεται αν έχεις διαβάσει και αν έχεις κατανοήσει κάτι. Εγώ δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να σκεφτομαι τι έγραψα...είναι τόσο ασαφή τα κριτήρια, έπεσαν εύκολα θέματα, ο τρόπος βαθμολόγησης διαφέρει από βαθμολογητή σε βαθμολογητή, που είτε 55 είτε 85 να πάρω δεν θα παραξενευτώ... Οπότε δεν πιστεύω ότι κανένας μας μπορεί να είναι ευχαριστημένος ή να απογοητεύεται.
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: maryvas στις Φεβρουάριος 10, 2009, 01:33:56 πμ

ναι αυτό πιστεύω και εγώ, επειδή διαβάζουμε πολύ κάπου (άρα το φοβόμασταν για να το διαβάζουμε) εκεί και τα χάνουμε. Και δεν μπορώ να πω ότι είχα διαβάσει πολύ πολύ καλά ή για μήνες και χρόνια που λένε κάποιοι... καμία σχέση. Αλλά σε σχέση με τα άλλα νεότερη ιστορία είχα διαβάσει τόση ώρα όσο όλα τα υπόλοιπα μαθήματα μαζί και μου φαίνεται πολύ παράξενο ότι τόσο διάβασμα...για να απαντήσω μία στις δέκα και μάλιστα να έχω εκεί τον μικρότερο βαθμό από ολα τα πολλαπλής...δεν ξέρω αν πρέπει να στεναχωρηθώ ή να γελάσω!!

Που το ξέρεις maryvas οτι πήγες χάλια αρχαία; πιστεύω ότι στα ανάπτυξης τις περισσότερες φορές φαίνεται αν έχεις διαβάσει και αν έχεις κατανοήσει κάτι. Εγώ δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να σκεφτομαι τι έγραψα...είναι τόσο ασαφή τα κριτήρια, έπεσαν εύκολα θέματα, ο τρόπος βαθμολόγησης διαφέρει από βαθμολογητή σε βαθμολογητή, που είτε 55 είτε 85 να πάρω δεν θα παραξενευτώ... Οπότε δεν πιστεύω ότι κανένας μας μπορεί να είναι ευχαριστημένος ή να απογοητεύεται.

κ εμεις καθηγητριες ειμαστε κ ξερουμε πανω κατω πώς να βαθμολογησουμε. το αν θα παρεις σε μια ερωτηση 15 ή 20 ή 25 λογω εκφρασης σιγουρα δε μπορεις να το προβλεψεις. οταν ομως εχεις γραψει βλακειες μπορεις να το προβλεψεις....
τελος παντων αρκετα χαλαστηκα με το ολο θεμα. δεν προκειται να ξαναασχοληθω. απλα γενικα απο αυτον το διαγωνισμο καταλαβα κ απ'ο,τι συζητησα με αλλους οτι οπου πονταρεις εκει την πατας. για παραδειγμα φοβομουν πολυ την ειδικη. ενταξει μπορει να τα εχω παει κ χαλια αφου κανεις δε μπορει να προβλεψει αλλα γενικα ειμαι ευχαριστημενη με αυτα που εγραψα. νομιζα οτι θα μου ζητουσαν πραγματα κ δεν θα καταλαβαινα καν τι μου ζητουσαν μιας κ η διατυπωση συνηθως ειναι πολυ περιεργη. κ ομως μου βγηκε τελειως φυσικα η απαντηση. ειχα στο μυαλο μου ενα στανταρ οτι ετσι πρεπει να ειναι το σχεδιο κτλ κ τελικα εκανα αλλα πραγματα. κ εγραψα ειδικη αρχαιων για να παρω ρεβανς λογω της προηγουμενης μερας. οταν ειδα τα θεματα ειπα "δε μου κατσε ο ομηρος χθες, σημερα θα σε διαλυσω" ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: mirka στις Φεβρουάριος 10, 2009, 08:14:42 πμ
Χμμμ πως υπολογιζετε ποσο γραψατε με βαση το 100?Δηλαδη ποσο πιανει η καθε απαντηση ?
Επισης οι ερωτησεις αναπτυξης των αρχαιων ποσο πιανουν?
οχι οτι με νοιαζει για την ιστορια- κατω απο τη βαση ειμαι..... :( αλλα για να υπολογισω τα υπολοιπα.

Τι να πω, συγχαρητηρια σε οσους μπορεσαν να γραψουν καλα ιστορια, εγω εδωσα πρωτη φορα χωρις να εχω διαβασει ιστορια καθολου αλλα οπως και να'χει μου επεσαν τα μισα μαλλια με αυτα τα θεματα!!! και στελνω τη συμπαρασταση μου σε οσους εκαναν προσπαθεια στην ιστορια αλλα δεν μπορεσαν να γραψουν τελικα λογω θεματων...

Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: ματου στις Φεβρουάριος 10, 2009, 09:04:47 πμ
ιστορία γύρω στο 73...τόσο διάβασμα και το αποτέλεσμα μέτριο.άχρηστη αισθάνομαι.
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: mirka στις Φεβρουάριος 10, 2009, 09:26:16 πμ
ιστορία γύρω στο 73...τόσο διάβασμα και το αποτέλεσμα μέτριο.άχρηστη αισθάνομαι.

73 με τετοια θεματα και νιωθεις αχρηστη???? πλακα κανεις! Ασε που υπαρχουν ατομα που επισης διαβασαν και δεν μπορεσαν να ανταποκριθουν στα θεματα κ δεν πηραν καν αυτο το 73...
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: elranna στις Φεβρουάριος 10, 2009, 09:37:17 πμ
Καλέ! Δεν είναι μπορεί να είναι κριτήριο της αξίας μας ένας τέτοιος διαγωνισμός! Αν είναι δυνατόν, να νιώθουμε άχρηστοι επειδή δεν γράψαμε σε ένα διαγωνισμό που είναι προορισμένος να μας κόψει!

Μην παίζετε το παιχνίδι τους, παιδιά. Είναι κρίμα κι άδικο.
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: swtia στις Φεβρουάριος 10, 2009, 10:41:27 πμ
Χμμμ πως υπολογιζετε ποσο γραψατε με βαση το 100?Δηλαδη ποσο πιανει η καθε απαντηση ?
Επισης οι ερωτησεις αναπτυξης των αρχαιων ποσο πιανουν?
οχι οτι με νοιαζει για την ιστορια- κατω απο τη βαση ειμαι..... :( αλλα για να υπολογισω τα υπολοιπα.

Τι να πω, συγχαρητηρια σε οσους μπορεσαν να γραψουν καλα ιστορια, εγω εδωσα πρωτη φορα χωρις να εχω διαβασει ιστορια καθολου αλλα οπως και να'χει μου επεσαν τα μισα μαλλια με αυτα τα θεματα!!! και στελνω τη συμπαρασταση μου σε οσους εκαναν προσπαθεια στην ιστορια αλλα δεν μπορεσαν να γραψουν τελικα λογω θεματων...


στα αρχαια ειναι 25 το αγνωστο, και απο 25 η καθε αναπτυξης. αλλα πιστεψε με μην κανεις τσαμπα υπολογισμους. ειναι πολυ μυστηρια η διορθωση τους
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: ELENA PANAG στις Φεβρουάριος 10, 2009, 10:47:23 πμ
ιστορία γύρω στο 73...τόσο διάβασμα και το αποτέλεσμα μέτριο.άχρηστη αισθάνομαι.

Μην νιώθεις καθόλου άχρηστη! Όσο καιρό αφιέρωσα σσε όλα τα άλλα μαθήματα, αφιέρωσα μόνο στην Ιστορία και είμαι στο 66%!!! Οπότε φαντάσου πόσο ηλίθια μπορεί να νιώθω, πόσο μάλλον που δεν έχασα τόσες ερωτήσεις στην νέα - όπως λέτε οι περισσότεροι - αλλά στην αρχαία ιστορία!!!
Αυτό που έχω να πω για τη νέα είναι ότι όποιος ήταν επιφανειακά διαβασμένος είχε πιο πολλές πιθανότητες να γράψει καλά π.χ. 65 ερώτηση!!!
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: LK στις Φεβρουάριος 10, 2009, 10:59:14 πμ
Βρε, παιδιά, μη βασανίζετε άλλο τους εαυτό σας. Όταν πήγα σπίτι και ηρέμησα, κατάλαβα ότι τις ήξερα όλες, εκτός από 3 στην ιστορία. Είναι δυνατόν όμως, να έχουμε την ίδια απόδοση εκεί, κάτω από συνθήκες άγχους και υπό την πίεση του χρόνου; Ηρεμήστε, "ο γέγονε, γέγονε"
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: moagniko στις Φεβρουάριος 13, 2009, 01:57:48 μμ
Ο Σοφοκλής Βενιζέλος δεν είχε καμία σχέση με ΟΗΕ για κυπριακό το 1950; Μου φαίνεται ότι κάπου το είχα δει και το είχα σημειώσει, και ως εκ τούτου νομίζω ότι αυτό απάντησα. Γνώριζα βέβαια ότι και Παπάγος και Καραμανλής είχαν προσφύγει.
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: bikini στις Φεβρουάριος 21, 2009, 06:24:12 μμ
Δε θέλω να ψηφίσω!
Γιατί απλώς δεν μπορώ να υπολογίσω!  :-[
Σε κανέναν ΑΣΕΠ δεν έκανα πρόβλεψη...
Δε θα σπάσω τώρα την παράδοση!...  :-X
Ο Θεός ξέρει...
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: συννεφούλα στις Μάρτιος 27, 2009, 11:00:37 μμ
Για δείτε κι αυτό!


ΒΟΥΛΗ  ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ

Δευκαλίωνος 1 , τηλ. 2410536260, 41222 Λάρισα

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

Προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αρ. Σπηλιωτόπουλο

 

Θέμα: «Διαγωνισμός ΑΣΕΠ φιλολόγων ΠΕ2 στο μάθημα της Ιστορίας»

 

Κύριε Υπουργέ,

 

Στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών, που διεξήχθη στις 31-01-2009 & 01-02-2009 με βάση την προκήρυξη 2Π/2008, ανακοινώθηκαν την 10-02-2009 για το μάθημα της Ιστορίας οι απαντήσεις που λαμβάνονται ως σωστές  για τους καθηγητές του κλάδου των φιλολόγων (ΠΕ2).

 

Η  Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων θεωρεί ότι εκτός από τις απαντήσεις που ανακοίνωσε το ΑΣΕΠ ως σωστές για τις ερωτήσεις 65 και 70, θα πρέπει να ληφθούν ως σωστές και οι απαντήσεις που ανταποκρίνονται στο πνεύμα του περιεχομένου των διδακτικών βιβλίων και ειδικά στο μάθημα της Ιστορίας.

 

Ειδικότερα, για την ερώτηση 65 θεωρούν ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη βιβλιογραφία για την ύλη του διαγωνισμού και δεν δέχονται ως μόνη σωστή την απάντηση δ αλλά ζητούν να θεωρηθεί ως σωστή και η απάντηση β, όπως αναφέρεται στο βιβλίο της Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου( σελ. 87)  .

 

Για την ερώτηση 70 θεωρούν ότι σωστή απάντηση δεν είναι μόνο η β αλλά  και η γ, διότι όπως είναι διατυπωμένο το ερώτημα, είναι ξεκάθαρο ότι δεν ζητείται αποκλειστικά και μόνο η χρονολογία της πρώτης προσφυγής της Ελλάδας στον ΟΗΕ για το Κυπριακό.

 

Επειδή πολύ υποψήφιοι εκπαιδευτικοί θεωρούν άδικο να μη ληφθούν ως ορθές και οι άλλες, έγκριτες απαντήσεις σε έναν διαγωνισμό τα αποτελέσματα του οποίου διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο επαγγελματικό τους μέλλον,

 

ερωτάται ο κ. Υπουργός:

 

-Προτίθεται η Κυβέρνηση να παρέμβει ώστε να ληφθούν ως ορθές και οι άλλες δύο απαντήσεις;

-Ποιες πρωτοβουλίες προτίθεται να αναλάβει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ώστε να είναι πιο σαφείς και σύμφωνα με τη διδακτέα ύλη Γυμνασίου –Λυκείου, οι ερωτήσεις αντίστοιχων διαγωνισμών;

 

Ο ερωτών Βουλευτής                   Αθήνα 26-03-2009

 

Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: fotini.1981 στις Μάρτιος 31, 2009, 12:33:43 μμ
πολύ θα ήθελα να μάθω την απάντησή τους...
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: MARKOS στις Μάρτιος 31, 2009, 01:57:11 μμ
ταχα μου ενδιαφερονται τωρα και οι βουλευτες?
μα τι λεω?  εκλογες πλησιαζουν, ρεκλαμα κανουν!

ενω οταν ηταν το πασοκ στα πραγματα, τι να πω....ολα ηταν αψογα!!!!
τωρα κανουν τους τιμητες.

τους βαρεθηκα πια, δεν τους μπορω.....
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: fotini.1981 στις Μάρτιος 31, 2009, 02:47:23 μμ
κανένας δε ξεχνάει τίνος δημιούργημα είναι το ασεπ...
τουλάχιστον ακούστηκε κάτι και πραγματικά εύχομαι να απαντήσουν
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: bikini στις Μάρτιος 31, 2009, 02:51:52 μμ
ταχα μου ενδιαφερονται τωρα και οι βουλευτες?
μα τι λεω?  εκλογες πλησιαζουν, ρεκλαμα κανουν!

ενω οταν ηταν το πασοκ στα πραγματα, τι να πω....ολα ηταν αψογα!!!!
τωρα κανουν τους τιμητες.

τους βαρεθηκα πια, δεν τους μπορω.....


Εκλογές γαρ!!!
Πες στα, φίλε μου Μάρκο!  ::)
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: makar στις Απρίλιος 30, 2009, 11:01:38 μμ
Αν ένας υποψήφιος κυμαίνεται μεταξύ 30 και 40 στην ιστορία στον φετινό διαγωνισμό, έχει ελπίδες διορισμού; (σε περίπτωση που προκύψει εξαιρετικά υψηλό αποτέλεσμα στην ειδική διδακτική και δεν έχει πέσει σε άλλο μάθημα τόσο χαμηλά όσο στην ιστορία)
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: morgan στις Απρίλιος 30, 2009, 11:46:53 μμ
Νομίζω ότι δεν φτάνει μόνο ένα 90άρι ας πούμε στη διδακτική. Χρειάζονται πολύ υψηλοί βαθμοί σε όλα τα μαθήματα ή έστω σε ένα ακόμη να τα έχει πάει απλώς καλά. Χοντρικά σου λέω τώρα και βάσει υπολογισμών που έχω κάνει και για μένα.
Τίτλος: Απ: Γνωστικό ιστορίας
Αποστολή από: syrrahm στις Απρίλιος 30, 2009, 11:57:46 μμ
Αν ένας υποψήφιος κυμαίνεται μεταξύ 30 και 40 στην ιστορία στον φετινό διαγωνισμό, έχει ελπίδες διορισμού; (σε περίπτωση που προκύψει εξαιρετικά υψηλό αποτέλεσμα στην ειδική διδακτική και δεν έχει πέσει σε άλλο μάθημα τόσο χαμηλά όσο στην ιστορία)
Aν γράψει ιστορία 30 ή 40 , θα πρέπει να γράψει 80+ σε όλα τα υπόλοιπα(διδακτική επίσης) για να έχει ελπίδες.