Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ptolemeos στις Φεβρουαρίου 11, 2009, 10:23:30 pm
-
Αντιδράσεις για προχειρότητα στις επίσημες ορθές απαντήσεις..
.
Email από εφημερίδα"Τα Νέα":
.
Οκτώ ημέρες χρειάστηκε το ΑΣΕΠ για να δώσει τις επίσημες απαντήσεις στα εξεταζόμενα θέματα του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών. Και έπειτα από οκτώ ημέρες «διαβουλεύσεων» κατόρθωσε να ανακοινώσει τις απαντήσεις μόνο στη μία από τις δύο ομάδες των εκπαιδευτικών που διαγωνίστηκαν, αφήνοντας την άλλη στα... κρύα του λουτρού! Ωστόσο, όπως φαίνεται, οι οκτώ ημέρες δεν ήταν αρκετές, έτσι ώστε, τουλάχιστον, να δώσει τις σωστές απαντήσεις.
Στον Κλάδο Φυσικών ΠΕ0401 στα θέματα των φυσικών, στην ερώτηση 72 (αφορά το συνεξεταζόμενο μάθημα της
-
δεν μπορω να καταλαβω κι απορω πως εδωσαν την ΠΡΟ
-
Πριν από λίγο βγήκαν οι απαντήσεις στην 3Π. Έχουν δώσει δύο απίστευτες απαντήσεις στις ερωτήσεις 4 και 6.
Στην ερώτηση 6 έχουν δώσει σαν σωστή απάντηση το γ). Ότι δηλαδή ο εκπαιδευτικός προετοιμάζει τα μαθήματα του για να αντιμετωπίσει επιθετικές συμπεριφορές των μαθητών!!!!!! Έχω δει τουλάχιστον σε δύο βιβλία παρόμοιες ερωτήσεις και δίνεται ως σωστή απάντηση το δ) ότι δηλαδή η προετοιμασία αυξάνει τις πιθανότητες για μια επιτυχημένη διδασκαλία.
Η ερώτηση είναι η εξής:
Ένας καλά προετοιμασμένος για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας εκπαιδευτικός έχει τις περισσότερες φορές επιτυχία στη διδασκαλία του:
α)
επειδή με τον τρόπο αυτό επιλύει όλα τα προβλήματα που συναντά στη διδασκαλία του, δεδομένου ότι έχει ήδη προετοιμαστεί γι’ αυτά από το σπίτι.
β)
επειδή με τον τρόπο αυτό αντιμετωπίζει αποτελεσματικά κάθε απρόοπτο γεγονός που ενδέχεται ναπροκύψει κατά τη διδασκαλία του, δεδομένου ότι με την κατάλληλη προετοιμασία μπορεί να το έχει ήδη προβλέψει και να έχει σκεφτεί τρόπους αντιμετώπισης.
γ)
επειδή με τον τρόπο αυτό είναι σε θέση να αντιμετωπίζει με επιτυχία επιθετικές μορφές συμπεριφοράς των μαθητών, οι οποίες μπορεί να προκύψουν κατά τη διδασκαλία, δεδομένου ότι, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ποιοι μαθητές είναι πιθανότερο να εκδηλώσουν επιθετικές μορφές συμπεριφοράς, προετοιμάζεται γι’ αυτές και για την αντιμετώπισή τους.
δ)
επειδή με τον τρόπο αυτό γνωρίζει κάθε παράγοντα που συντελεί στην επιτυχία ή αποτυχία της ιδασκαλίας του, δεδομένου ότι είναι πολύ καλά ενημερωμένος από την προηγούμενη ημέρα.
-
ειπαμε, πρεπει εκτος απο τους τονους παιδαγωγικων βιβλιων που βγαζουμε τα ματακια μας να διαβαζουμε,πρεπει να βγαλει και ο ΑΣΕΠ ενα εγχειριδιο παιδαγωγικων δικο του...γιατι εκτος απο την επιστημη των παιδαγωγικων υπαρχει και η επιστημη του ασεπ.νεος κλαδος...
-
γιατι η 4 ερωτηση σε καλυπτει η απαντηση του Ασεπ? γελεια απαντηση
Έγραψα και για την 4 παραπάνω...
Η ερώτηση είναι η εξής:
4. Μία από τις κυριότερες κοινωνικές λειτουργίες του σχολείου είναι:
α) η ομαλή μετάβαση των μαθητών από μία σχολική βαθμίδα σε άλλη.
β) η φύλαξη και η προστασία των μαθητών.
γ) η ομαλή μετάβαση των μαθητών από μία σχολική τάξη σε άλλη.
δ) μετάδοση και η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων.
Ως σωστή απάντηση δίνεται η β) αντί για τη δ). Η δ) μπορεί να θεωρηθεί κάλλιστα σωστή αφού το σχολείο καλλιεργεί και κοινωνικές δεξιότητες όπως η συνεργατικότητα κτλ... Έχω την εντύπωση πως όλα τα φροντιστήρια έχουν δώσει τη δ) ως σωστή.
-
βρε παιδια για την προβλεψη εχω γραψει στο φορουμ το αποσπασμα απο βιβλιο.την μεταγνωση την ειχα κανει φυλλο και φτερο,γιατι αφορα και δεξιοτητα στην ειδικη μας.ποτε εγινε γνωστικη στρατηγικη και δεν το καταλαβα;;μηπως επειδη εχουμε αποκριες αλλαξε;;
-
βρε παιδια για την προβλεψη εχω γραψει στο φορουμ το αποσπασμα απο βιβλιο.την μεταγνωση την ειχα κανει φυλλο και φτερο,γιατι αφορα και δεξιοτητα στην ειδικη μας.ποτε εγινε γνωστικη στρατηγικη και δεν το καταλαβα;;μηπως επειδη εχουμε αποκριες αλλαξε;;
Είναι σίγουρα μεταγνωστική στρατηγική.
-
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Λαρεντζάκη-Γκόγκα Κατερίνα , Παύλου
-
κι εσυ αυτο εβαλες;;θα τρελαθουμε εντελως.παμε σουπερ διαβασμενοι και μας τα βγαζουν λαθος.αισχος
-
κι εσυ αυτο εβαλες;;θα τρελαθουμε εντελως.παμε σουπερ διαβασμενοι και μας τα βγαζουν λαθος.αισχος
Δεν είχα αυτήν την ερώτηση στη 3π αλλά είμαι σίγουρος από τα 3 βιβλία που έχω διαβάσει ότι σωστή απάντηση είναι η μεταγνωστική.
-
παιδιά εγω λέω οτι πρέπει οπωσδήποτε να στείλουμε ένσταση. δεν ξέρω αν γίνεται να στείλουμε και μέσω e-mail. πάντως εγώ οσες φορες έχω στείλει ερωτήσεις στο ασεπ, παντα μου απαντάνε μέσω e-mail και υπάρχει ένας αριθμός σαν αυτόν: "Α/Α e-mail : 1483" Δεν ξέρω αν αυτός ισοδυναμεί με αριθμό πρωτοκόλλου.
Το πρόβλημα με μένα είναι ότι δεν έχω πανεπιστημιακά παιδαγωγικά βιβλία, γιατι δε διδαχτηκα παιδαγωγικά(κλάδος οικονομολόγων). έχω μόνο βιβλία εμπορίου και δε νομίζω οτι είναι ορθό να στείλω ένσταση στηρίζοντας τα επιχειρήματα μου σ'αυτά.
-
παιδιά εγω λέω οτι πρέπει οπωσδήποτε να στείλουμε ένσταση. δεν ξέρω αν γίνεται να στείλουμε και μέσω e-mail. πάντως εγώ οσες φορες έχω στείλει ερωτήσεις στο ασεπ, παντα μου απαντάνε μέσω e-mail και υπάρχει ένας αριθμός σαν αυτόν: "Α/Α e-mail : 1483" Δεν ξέρω αν αυτός ισοδυναμεί με αριθμό πρωτοκόλλου.
Το πρόβλημα με μένα είναι ότι δεν έχω πανεπιστημιακά παιδαγωγικά βιβλία, γιατι δε διδαχτηκα παιδαγωγικά(κλάδος οικονομολόγων). έχω μόνο βιβλία εμπορίου και δε νομίζω οτι είναι ορθό να στείλω ένσταση στηρίζοντας τα επιχειρήματα μου σ'αυτά.
Αναφέρεσαι κι εσύ στις ερωτήσεις 4 και 6?
-
ναι για τις 4,6 λεω
όσον αφορά την 4
στο βιβλίο που έχω λεει οτι οι βασικές λειτουργίες του σχολίου είναι η διδασκαλία και η κοινωνικοποίηση. μήπως το δ δε θεωρείται κοινωνική αλλά άλλου είδους λειτουργία; εμένα το βιβλίο μου δεν είναι και το πλέον αξιόπιστο
-
παιδια μη τρελαθουμε...η απαντηση ειναι λαθος...διαβαζουμε,απανταμε σωστα και μας τα βγαζουν λαθος >:( >:(
εγω παντως την αλλη φορα θα παω αδιαβαστη για να παει το ματι μου στο λαθος απευθειας...δεν υπαρχει αλλη λυση... >:( >:( >:(
-
εγω λέω όποιος δε θέλει να μπει στη διαδικασία για φαξ κλπ ας στειλει τουλάχιστον e-mail, όσο περισσότερες ενστάσεις τόσο το καλύτερο
-
Για την ερώτηση 6 πρέπει το Ασεπ να το ξανασκεφτεί, γιατί ο καλά προετοιμασμένος για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας εκπαιδευτικός, δεν προετοιμάζεται για να αντιμετωπίσει επιθετικές μορφές συμπεριφοράς των μαθητών σαν να προετοιμάζεται για να πάει στη μάχη.
Προετοιμάζεται για να κάνει το μάθημα του πιο ελκυστικό και ενδιαφέρον για όλους τους μαθητές και να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει στη διδασκαλία του, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα αδιαφορίας από τους μαθητές.
Το ΑΣΕΠ δίνοντας ως σωστή απάντηση το γ, δηλώνει ότι ο καθηγητής αντιμετωπίζει την προετοιμασία του μαθήματος σαν προετοιμασία για μάχη.
"Γνωρίζοντας εκ των προτέρων ποιοι μαθητές είναι πιθανότερο να εκδηλώσουν επιθετικές μορφές συμπεριφοράς, προετοιμάζεται γι΄αυτές και για την αντιμετώπισή τους".
Δηλαδή ο καθηγητής στοχοποιεί τους μαθητές και σημειώνει ποιοι είναι αυτοί που πιθανόν να εκδηλώσουν επιθετική συμπεριφορά από την προηγούμενη μέρα.... Μήπως μπαίνοντας στην τάξη περιμένει και την εκδήλωση αυτής της συμπεριφοράς αντί να προσπαθεί να προσελκύσει τους μαθητές σε όσα έχει να τους προσφέρει; Ή από το προηγούμενο βράδυ σημειώνει τα ονόματα των μαθητών που αυτός νομίζει ότι θα εκδηλώσουν επιθετική συμπεριφορά; Ανήκουστο!!!!!!!!!!!!!!
και επειδή μάλλον δεν γνωρίζουν πολλά από ψυχολογία, η επιθετική συμπεριφορά ενός μαθητή δεν προβλέπεται από την προηγούμενη μέρα, γιατί αποτελεί συνισταμένη πολλών παραγόντων, και μπορεί να εκδηλωθεί και από μαθητές που δεν έχουν δώσει δείγματα τέτοιας συμπεριφοράς.
Η ερώτηση 6 με την απάντηση γ ως σωστή από τον ΑΣΕΠ φανερώνει ότι δεν γνωρίζουν τίποτα για την προετοιμασία μαθήματος και μάλλον δεν έχουν μπει ποτέ σε τάξη!
-
Εκτός αν είναι πάλι τυπογραφικό το λάθος? Ή αν μπορούμε να θεωρήσουμε δύο από τις προτεινόμενες απαντήσεις ως σωστές? Ίσως..........
-
Η απάντηση που δίνει ο ΑΣΕΠ θα είχε μία βάση αν έλεγε ότι η σωστή προετοιμασία του μαθήματος οδηγεί σε μείωση της επιθετικότητας και της παραβατικής συμπεριφοράς γενικότερα. Αυτό πράγματι ισχύει αφού μία ελκυστική και ενδιαφέρουσα διδασκαλία προσελκύει το ενδιαφέρον του μαθητή και οδηγεί με αυτόν τον έμμεσο τρόπο στη μείωση της επιθετικότητας.
Ο εκπαιδευτικός όμως όταν προετοιμάζει το μάθημά του δεν στοχοποιεί, όπως σωστά είπες, τους μαθητές προσπαθώντας να προβλέψει ποιοι μαθητές θα εκδηλώσουν επιθετικότητα. Δεν είναι προετοιμασία μαθήματος αυτό. Απλά προσπαθεί να κάνει τη διδασκαλία όσο γίνεται πιο ελκυστική και ενδιαφέρουσα και μέσα απ' αυτήν εκτός των άλλων θετικών συνεπειών θα μειωθεί και η επιθετικότητα.
Επίσης και μόνο το γεγονός ότι η απάντηση γ) αποδίδει τα ευεργετικά αποτελέσματα της προετοιμασίας ενός μαθήματος αποκλειστικά και μόνο στη μείωση της επιθετικότητας κάνει την απάντηση αυτή αμφιλεγόμενη. Τα θετικά αποτελέσματα της προετοιμασίας δεν είναι μόνο η μείωση της επιθετικότητας, αλλά και η σωστή διαχείριση του χρόνου, η σωστή επιλογή μεθόδων και μέσων διδασκαλίας η αυτοπεποίθηση μέσα στη τάξη που δίνει σε ένα εκπαιδευτικό η σωστή προετοιμασία και πλήθος άλλων...
Η απάντηση γ) με τον τρόπο που διατυπώνεται είναι 100% λάθος.
-
Και καλά στα παιδαγωγικά θα βρεις ένα βιβλίο να αποδείξεις κάτι, στις διπλές απαντήσεις θα βρούμε έναν καλό δικηγόρο να πει ότι ο διαγωνισμός ειναι άκυρος εφόσον όποιος δεν μπορούσε να διαλέξει ανάμεσα στις 2 "σωστές" έβαλε χ και θα υποστεί την αρνητική βαθμολογία. Μου λέει κανείς πως να αποδείξω ότι δεν ειμαι ελέφαντας στο γνωστικό των αγγλικών; Είμαι η μόνη που θεωρεί εξοργιστικές τις απαντήσεις; και τις ερωτήσεις...
-
Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να προσπαθούμε να αποδείξουμε τα αυτονόητα.
Απλά στην Ελλάδα κανείς δεν είναι υπεύθυνος για τίποτα.
Για τις πρώτες απαντήσεις στη 2Π που δώσανε έχει κανείς την ευθύνη;
Κι αν τελικά δεν μπορούν να βγάλουν ερωτήσεις με σωστή διατύπωση, ας δίνουν όλες οι ειδικότητες στα ίδια θέματα. Έτσι θα μπορέσουν να περιορίσουν τις "πατάτες". Απλά μαθηματικά είναι.
Γιατί μάλλον στερεύουν από ιδέες και καταλήγουν στην προχειρότητα.
-
Τελικά είναι όντως προχειρότητα ή οι ερωτήσεις ειναι πολύ επιμελώς διατυπωμένες ώστε να επιδέχονται διαφορετικές ερμηνείες και τελικά να μπορούν να μαγειρευτούν όπως βολεύει; Αν διαμαρτυρηθούμε θα μας ακούσει κανείς; Μήπως έπρεπε να έχουμε αντιδράσει από την πρωτη στιγμή που είδαμε τα θέματα;
-
Θεωρώ ότι είναι προχειρότητα.. αν κρίνω από το πως λειτουργεί όλο το σύστημα.
Μιλάνε στα κανάλια για την παιδεία.
Μήπως θα έπρεπε να σταματήσουν να μιλάνε και να δουλέψουν;
Ο διάλογος είναι σαν το όποιος δεν θέλει να ζημώσει δέκα μέρες κοσκινίζει.
Μιλάνε για να δείχνουν το ενδαφέρον τους.
Χρήματα χρειάζονται και κόπος. Όχι λόγια.
-
agathi κι εγω το ίδιο αισθάνθηκα όταν είδα τις απαντήσεις στο γνωστικό μας σήμερα....και μάλιστα για 2η φορά...............την προηγούμενη, επειδή δεν είχα ασχοληθεί με γνωστικό ως ένα βαθμό τοα είχα αποδώσει εκει,τώρα όμως το αποδίδω σε λόττο..................κι αν σου κάτσει?????????????
-
Και δεν κληρώνει κάθε βδομάδα!!! Εγώ έδινα τρίτη φορά. Αυτό σημαινει 5 χρόνια στην τσίτα
-
Τι πρέπει να κάνετε αν πιστεύετε ότι οι απαντήσεις που έδωσε το ΑΣΕΠ είναι λάθος
Επειδή δεν πιστεύω ότι το ΑΣΕΠ έχει το αλάθητο του πάπα και εμείς είμαστε άβουλα όντα από τα οποία ίσως κάποτε διοριστεί κάποιος τυχερός, παρακάτω παραθέτω μια ενδεδειγμένη σειρά ενεργειών που μπορεί να κάνει κάποιος ο οποίος είναι σίγουρος ότι κάποια από τις απαντήσεις που έδωσε ο ΑΣΕΠ είναι λάθος.
1) Σύνταξη απλού διαβιβαστικού εγγράφου (προσωπικά στοιχεία από αριστερά , ημερομηνία δεξιά και από κάτω ΠΡΟΣ ΑΣΕΠ: Διεύθυνση Γραπτών Διαγωνισμών). Στο έγγραφο καλό είναι να αναφέρεται η ερώτηση και η αιτιολόγηση της σωστής απάντησης, με αποδεικτικά στοιχεία π.χ. αποσπάσματα από πανεπιστημιακά βιβλία
2) Αποστολή με φαξ στο 213-1319187
3) Επικύρωση της λήψης του εγγράφου και αναζήτηση του αριθμού πρωτοκόλλου που πήρε το έγγραφο στο τηλ. 213-1319148
Σημειωτέον, ότι εφόσον το έγγραφο πάρει αριθμό πρωτοκόλλου είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σας απαντήσουν και να αιτιολογήσουν για ποιό λόγο δεν τεκμιριώνεται επιστημονικά η δική σας απάντηση. Είναι μια απλή διαδικασία που μπορούν να κάνουν όλοι και όχι μόνο για ...την τιμή των όπλων.....
Δημήτρης Π.
jpapamar@otenet.gr
Πηγή: alfavita
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank12_2_9_112.php (http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank12_2_9_112.php)
-
Συνάδελφοι νομίζω ότι πρέπει να κινηθούμε γιατί τόσο η ερώτηση 4 τόσο και η ερώτηση 6 δεν είναι σωστές. Η φύλαξη των μαθητών δεν μπορεί να θεωρηθεί κοινωνική λειτουργία του σχολείου μην τρελαθούμε...επίσης, η ερώτηση 6 δεν μπορεί παιδαγωγικά να είναι σωστή (δηλ το γ που δίνει το ασεπ) γιατί παραπέμπει σε αρνητική στάση του καθηγητή η διατύπωση <δεδομένου ότι γνωρίζοντας εκ των προτέρων ποιοί μαθητές είναι πιθανότερο να εκδηλώσουν επιθετικές μορφές συμπεριφοράς>
Υπομονή ..................................
-
συμφωνώ
-
έχει κανείς το e-mail του ΑΣΕΠ
-
συμφωνω πανοσιαν εχεις δικιο επισης να συμπληρωσω οτι η αποκτηση δεξιοτητων υπονοει κοινωνικων δεξιοτητων αρα ειναι κοινωνικη λειτουργια. σωστα? αλλα τι παλευεται βρεπαιδια δυο ερωτησεις πανω δυο κατω θα σας δωσουν μεγαλη διαφορα? δεν ξερω.
-
Κοίταξε οριακά μπορεί και να κάνουν την διαφορά για κάποιον υποψήφιο, μπορεί και όχι. Το θέμα είναι ότι είναι ανεπίτρεπτο να δημοσιεύουν λάθος απαντήσεις και να απαιτείται διόρθωση από τους υποψηφίους. Είναι καλύτερο κατά την φτωχή μου άποψη να διεκδούμε ως υποψήφιοι μια λογική στην διαδικασία εφόσον μέσω συτής κρινόμαστε. Μπορούμε να στείλουμε και μια ομαδική επιστολή που να συγκεντρώνουμε υπογραφές αν συμφωνούμε ... τα ξαναλέμε καλή συνέχεια σε όλους
-
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας για την ερώτηση 4 και 6 στα παιδαγωγικά, αλλά μήπως υπάρχει πρόβλημα κ με την 19.
Μια από τις μορφές διδασκαλίας που εφαρμόζεται σήμερα στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι η
α ) αναλυτικοσυνθετική
β ) μετωπική/ μονολογική
γ ) επαγωγική
δ ) απαγωγική
από τα φροντιστήρια έχω βρει την α ως σωστή ενώ κάποιο άλλο την δ. ο ΑΣΕΠ δίνει την β >:(. θα ήθελα την άποψη σας ευχαριστώ.
-
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας για την ερώτηση 4 και 6 στα παιδαγωγικά, αλλά μήπως υπάρχει πρόβλημα κ με την 19.
Μια από τις μορφές διδασκαλίας που εφαρμόζεται σήμερα στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι η
α ) αναλυτικοσυνθετική
β ) μετωπική/ μονολογική
γ ) επαγωγική
δ ) απαγωγική
από τα φροντιστήρια έχω βρει την α ως σωστή ενώ κάποιο άλλο την δ. ο ΑΣΕΠ δίνει την β >:(. θα ήθελα την άποψη σας ευχαριστώ.
Όχι, η συγκεκριμένη είναι σωστή. Η λέξη κλειδί είναι η μορφή. Η μοναδική μορφή από τις τέσσερις εναλλακτικές απαντήσεις είναι η μετωπική/ μονολογική. Οι υπόλοιπες ( επαγωγική, απαγωγική, αναλυτικοσυνθετική) δεν είναι μορφές αλλά μέθοδοι διδασκαλίας. Ο Ματσαγγούρας στο βιβλίο του Στρατηγικές Διδασκαλίας αποσαφηνίζει όλες αυτές τις έννοιες (μορφές, μέθοδοι,μοντέλα, στρατηγικές κτλ.)
-
Κοίταξε οριακά μπορεί και να κάνουν την διαφορά για κάποιον υποψήφιο, μπορεί και όχι. Το θέμα είναι ότι είναι ανεπίτρεπτο να δημοσιεύουν λάθος απαντήσεις και να απαιτείται διόρθωση από τους υποψηφίους. Είναι καλύτερο κατά την φτωχή μου άποψη να διεκδούμε ως υποψήφιοι μια λογική στην διαδικασία εφόσον μέσω συτής κρινόμαστε. Μπορούμε να στείλουμε και μια ομαδική επιστολή που να συγκεντρώνουμε υπογραφές αν συμφωνούμε ... τα ξαναλέμε καλή συνέχεια σε όλους
Νομίζω κι εγώ ότι το καλύτερο θα ήταν να στείλουμε μια ομαδική επιστολή. Επίσης νομίζω ότι πρέπει να γίνει σχετικά σύντομα για να υπάρχουν πιθανότητες να αλλάξουν τις απαντήσεις. Αν ξεκινήσουν οι διορθώσεις των γραπτών δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα...
-
Εγω πρωτη φορα εδινα ασεπ και πηγα τελειως απροετοιμαστος,με αποτελεσμα φυσικα να θεωρω δεδομενο οτι δεν εγραψα καλα!δεν παυει ομως να με απασχολει και να με εκνευριζει το ολο θεμα που εχει δημιουργηθει!δεν ειναι δυνατον απο τον ασεπ να δινουν γελειες απαντησεις σε καποια ερωτηματα(οπως αυτο με την προετοιμασια του καθηγητη για την επομενη σχολικη μερα....) επεισης ειδα πως πολλα φροντιστηρια δινουν διαφορετικες απαντησεις!δεν ειναι δυνατον να παιζουν ΟΛΟΙ αυτοι με τον ΚΟΠΟ και το ΜΕΛΛΟΝ ΟΛΩΝ μας!!δεν ειναιο δυνατον να κανουμε τοσο κοπο και κανενας να μην νοιαζεται γι'αυτο!ισως θα πρεπει να γινει κατι απο ολους μας,μια προσπαθεια να γινουν ποιο σωστες και με ποιο καλα κριτηρια οιι εξετασεις!
-
alexi,ευχαριστώ για την πληροφόρηση. καλή μας υπομονή...
-
Παιδιά μπορείτε να στείλετε και e-mail στο ασεπ με τις αντιρρήσεις σας. Στη σελίδα του ασέπ έχει έτοιμη φόρμα (αν έπιλέξετε επικοινωνία)
Εγώ έστειλα και μου απάντησαν: "Σε απάντηση του από 13/2/2009 e-mail που μας αποστείλατε, έχομε τη τιμή να σας γνωρίσουμε τα εξής :
Οι παρατηρήσεις σας διαβιβάσθηκαν αρμοδίως στη Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού για τυχόν περαιτέρω επεξεργασία."
Είναι πολύ εύκολο ;)
-
...στην καλέντα...
αυτές οι ερωτήσεις στα παιδαγωγικά μας ανάγκαζαν να συμφωνήσουμε ότι ο εκπαιδευτικός φταίει για όλα! σιγά και μη κι ας έχασα 1.25+.. για κάθε εξευτελιστική ερώτηση.
-
Προσωπικά πιστεύω ότι και η 4 και η 6 είναι οι σωστές απαντήσεις. Γνώμη μου έτσι;Και δεν τις απάντησα στη τύχη εννοείται. Ελπίζω τίποτα να μην αλλάξει. Το σχολείο εννοείται προσφέρει στην κοινωνία όχι μόνο με το να εκπαιδεύει αλλά και με το να "φυλάει" τα παιδιά, ακριβώς ότι γίνεται με το ολοήμερο.Ίσως το ολοήμερο εννοούσε.Εγώ έτσι το πήρα...
-
Τότε γιατί καταργήθηκε ο όρος φύλαξη που αναφερόταν αρχικά στο ολοήμερο; Ο κοινωνικός ρόλος του σχολείου ειναι διαμορφωτικός όχι το να κάνει την νταντα.
-
Η λέξη κοινωνικός είναι η παγίδα. Εδώ ίσως να ΑΣΕΠ να παραδέχεται κάτι το οποίο αρνείται αλλά είναι προφανές. Και το να θεωρείται το σχολείο φύλαξη δεν είναι κακό. Προφανώς η ερώτηση είναι κακοδιατυπωμένη. Αλλά όχι ότι η φύλαξη και η προστασία του παιδιού από το σχολείο είναι κάτι κακό. Αν τα παιδιά καθόνταν πχ σπίτι και δεν υπήρχε σχολείο, δε θα υπήρχε κοινωνικό πρόβλημα; Ποιος θα ήταν μαζί του για να το προσέχει; Το σχολείο έχει και αυτό το ρόλο. Και το ολοήμερο ακόμα περισσότερο.
-
οι κοινωνικες λειτουργιες του σχολειου ειναι οι εξης συγκεκριμενες:ιδεολογικη(κοινωνικοποιητικη λειτουργια),τεχνικη(μαθησιακη λειτουργια),επιλεκτικη λειτουργια δηλαδη μεταβιβαση της κοινωνικης θεσης και αναπαραγωγη της κοινωνικης δομης,και κουστωδιακη λειτουργια δηλαδη ασφαλης φυλαξη και αξιοπρεπης διαβιωση των μαθητων στο σχολειο.αυτα εν συντομια βεβαια.ελπιζω να βοηθησα
-
αλλα τι παλευεται βρεπαιδια δυο ερωτησεις πανω δυο κατω θα σας δωσουν μεγαλη διαφορα? δεν ξερω.
Ενα μόριο επί τοις εκατό μπορεί να σε ρίξει μέχρι και 300 θέσεις. Στους περισσότερους κλάδους δεν θα πάρουν καν τόσους
-
γιατι ν ασχοληθουν μ εμας?εμεις ειμαστε η πλεμπα.μας εχουνε πρηξει μονιμως να ασχολουνται με την τριτοβαθμια και τα ιδιωτικα''πανεπιστημια''φτιαξανε πρωτα την πρωτοβαθμια βλεπεις και την δευτεροβαθμια εκπαιδευση και τους απεμεινε η τριτοβαθμια.ποια τριτοβαθμια δηλαδη,τα ιδιωτικα"εκπαιδευτηρια''.τα αλλα τα εχουν τακτοποιησει ολα!εδω δεν εχουμε σωβρακο θελουμε παπιγιον..
-
Συνάδελφοι,
έδωσα κι εγώ ΑΣΕΠ με την 2Π, φιλόλογος είμαι.
Λυπάμαι που δεν είδα νωρίτερα το συγκεκριμένο θέμα, ώστε να συμμετάσχω κι εγώ...
Απ' όσο διάβασα, λοιπόν, τα μηνύματά σας αναφέρεστε σε "λανθασμένες απαντήσεις" που ανακοίνωσε ο ΑΣΕΠ, αλλά, αν είδα και διάβασα καλά, όσον αφορά μόνο την 3Π.
Διαγωνισθέντες της 2Π σαν κι εμένα δεν είδαν κάτι αντίστοιχο στις απαντήσεις του ΑΣΕΠ ή δεν συμμετείχαν στην κουβέντα σας, επειδή δεν πήραν χαμπάρι το θέμα που ανοίξατε; ???
Ευχαριστώ.
-
Κι εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι.