Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: efterpi2 στις Φεβρουαρίου 12, 2009, 08:19:50 pm
-
κοριτσια, γραψατε επιστημονικη τεκμηριωση στη δραστηριοτητα?γιατι εχω ακουσει διαφορα για το τι ειναι και αν ηταν απαραιτητη!
-
Νομίζω πως δεν έγραψα τεκμηρίωση αν και δεν πολυθυμάμαι τι έγραψα! Ήμουν τόσο ζαλισμένη όταν βγήκα έξω που ούτε ήθελα να τα ξανασκεφτώ. Νομίζω ότι τα απώθησα όλα κάπου στο υποσυνείδητο.
-
Aπάντησα όχι...Δεν τεκμιρίωσα καθόλου την απάντηση μου
-
Δεν θέλω να σας στεναχωρήσω αλλα η επιστημονική τεκμηρίωση ήταν απαραίτητη - το τόνιζε και η εκφώνηση του θέματος. Έτσι οπως διαμορφώθηκαν τα αποτελέσματα στην Α θεματική, θα προσέξουν πολύ την β θεματική και τις τεκμηριώσεις ειδικότερα. Πάντως εκ πείρας θα σας πω κάτι. Πότε δεν ξέρεις πως θα τα πας..... Δεν είναι παρηγοριά στον άρρωστο - ειναι αλήθεια. Οτι γράψαμε, γράψαμε, τώρα απλά ελπίζουμε και περιμένουμε.
Σας το λέω εγώ που θα ρίξω πολύ κλάμα αν δεν περάσω....... :'(
-
Καλά οταν λεω οτι δεν έγραψα τεκμιρίωση εννοοώ οχι συγκεκριμένες θεωρίες. πχ Πολλοί ξέρω οτι γράφουν ένα θεωρητικό κατεβατό που αναφέρουν κάποιες θεωρίες πριν ξεκινήσουν τη δραστηριότητα. Εννοείται οτι δικαιολόγησα την πορεία πχ ανίχνευση προηγούμενων γνώσεων για να στηριχθεί ο σχεδιασμός κτλ ωστόσο δεν ανέφερα ονόματα.. :-\ Δεν ξέρω έχω μπερδευτεί και εγω μ αυτά που έγραψα :(
-
δηλ. τι έπρεπε να γράψουμε ως επιστημονική τεκμηρίωση; έγραφα ασταμάτητα 4 ώρες, πότε προλάβατε κ τα γράψατε όλα;;;εγώ έκανα πολλές παραλείψεις κ θεωρώ πως δεν έκανα επιστημονική τεκμηρίωση
-
ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΓΩ ΚΑΘΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣΑ Ε
-
Εγω εγραψα στον σχεδιασμο ορισμενους παιδαγωγούς / ψυχολογους π.χ. θα χωρισουμε τα παιδιά σε ομάδες λαμβάνονας υπόψην την ζωνη της επικειμενης ανάπτυξης κάθε παιδιού (zone of proximal development) συμφωνα με την θεωρία του L.S. Vygotsky κτλ. απλα πραγματα που λιγο πολυ εχουμε γραψει ολες μας. ευχομαι καλη επιτυχια σε ολες / όλους :)
-
..αφού είχα ολοκληρώσει και την αξιολόγηση και ήμουν έτοιμη να παραδώσω κόλλα..κοιτώ ξανά την εκφώνηση και βλέπω πως ζητούσε και τεκμηρίωση. Έγραψα 10 σειρούλες..ζαλισμένες και ζορισμένες..
Πάντως με κίνδυνο να αρχίσω να επαναλαμβάνομαι θα σας γράψω για γνωστή μου που στον προηγούμενο διαγωνισμό με τη βροχή δεν έκανε ούτε αξιολόγηση ούτε τεκμηρίωση ούτε ομάδες χώρισε και τα πήγε μια χαρά.. πήρε 83 και δουλεύει δεύτερη χρονιά αναπληρώτρια. Του χρόνου με το 24 μηνο θα διοριστεί.. Οπότε επανερχόμαστε: είναι θέμα βαθμολογητή. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν σαφείς οδηγίες στο τι και πώς αξιολογούμαστε και από ποιους...μας εύχομαι όχι έναν αλλά δυο καλούς και ανοιχτόμυαλους, εναλλακτικούς (supergirl27 για σένα) βαθμολογητές!! ;)
-
..αφού είχα ολοκληρώσει και την αξιολόγηση και ήμουν έτοιμη να παραδώσω κόλλα..κοιτώ ξανά την εκφώνηση και βλέπω πως ζητούσε και τεκμηρίωση. Έγραψα 10 σειρούλες..ζαλισμένες και ζορισμένες..
Πάντως με κίνδυνο να αρχίσω να επαναλαμβάνομαι θα σας γράψω για γνωστή μου που στον προηγούμενο διαγωνισμό με τη βροχή δεν έκανε ούτε αξιολόγηση ούτε τεκμηρίωση ούτε ομάδες χώρισε και τα πήγε μια χαρά.. πήρε 83 και δουλεύει δεύτερη χρονιά αναπληρώτρια. Του χρόνου με το 24 μηνο θα διοριστεί.. Οπότε επανερχόμαστε: είναι θέμα βαθμολογητή. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν σαφείς οδηγίες στο τι και πώς αξιολογούμαστε και από ποιους...μας εύχομαι όχι έναν αλλά δυο καλούς και ανοιχτόμυαλους, εναλλακτικούς (supergirl27 για σένα) βαθμολογητές!! ;)
νομίζω andrian τα καλύτερα επίθετα χρησιμοποίησες για τους βαθμολογητές... και ανοιχτόμυαλους και εναλλακτικούς...!!!!!!!!!!! συνδυασμός μοναδικός και σπάνιος...!! εγώ θέλω στον επόμενο ΑΣΕΠ να μας βάλουνε αξιολόγηση και των βαθμολογητών μας!!!!!!
-
ξέρετε γτ στεναχωρέμαι πάρα πολύ; 1) 4 χρόνια στη σχολή κ ειλικρινά θυμάμαι ελάχιστες θεωρίες κ θεωρητικούς μετά από 2 χρόνια...ότι αφήσεις σε αφήνει λένε... 2) όλες νηπιαγωγοί είμαστε κ όμως άλλα κάνουν στην αθήνα, άλλα στα γιάννενα κ.ο.κ. 3) θεωρώ μειονέκτημα του παιδαγωγικού της αθήνας κ όποια θέλει ας πει την άποψη της που τα μαθήματα είναι επιλογής τα περισσότερα γτ δεν βγαίνουμε όλες με τις ίδιες γνώσεις κ αυτό για μένα είναι πρόβλημα όταν πας να δώσεις ασεπ γτ πρέπει να το ψάξεις πάρα πολύ από μόνη σου να δεις τι ελλείψεις έχεις 4) όπως έγραψα κ προηγούμενη μέρα δεν έγραψα επιστημονική τεκμηρίωση κ ούτε προλάβαινα κιόλας 5) μαθαίνουμε θεωρίες αλλά ποιος μας διδάσκει την εφαρμογή τους στην πράξη;;;
-
2) όλες νηπιαγωγοί είμαστε κ όμως άλλα κάνουν στην αθήνα, άλλα στα γιάννενα κ.ο.κ.
Aυτό που λές το έχω παρατηρήσει και εγώ. Έχω γνωρίσει νηπιαγωγούς απο όλα σχεδόν τα τμήματα και βλέπω οτι ο καθένας ξέρει άλλα πράγματα. Το καλό με τα κάποια τμήματα στην επαρχεία είναι οτι τα μαθήματα είναι πιο "φροντιστηριακά" και έτσι λύνεις απορίες και εμβαθύνεις περισσότερο σε οτι μαθαίνεις.
-
εμένα πάντως δεν μου έμαθε κανένας πως να εφαρμόσω τις θεωρίες στην πράξη κ όταν πήγα να δουλέψω μόνο θεωρίες δεν σκεφτόμουν! Οπότε το να ζητάνε επιστημονική τεκμηρίωση στον ασεπ είναι απλά για να κόψουν μονάδες γτ όταν πας στην τάξη δεν σκέφτεσαι "α θα κάνω αυτό σύμφωνα με την τάδε θεωρία" κ όταν η μισή τάξη έχει αλβανόφωνα να δω πως θα βγάλουμε άκρη γτ η πραγματικότητα διαφέρει από τις θεωρίες!
-
Titi δεν έχεις άδικο. Στην αρχή και μέχρι να προσαρμοστείς εσύ στην τάξη και να βρεις κάποιες ρουτίνες που να απλοποιούν τη μέρα σου, όντως είναι πολύ πιθανό να λειτουργείς με βάση τη διαίσθησή σου και τις προσωπικές σου εμπειρίες. Το ζητούμενο, όμως, είναι ότι σιγά σιγά, ιδιαίτερα όταν αντιμετωπίζεις προβλήματα μέσα στην τάξη, να επανέρχεσαι στις θεωρίες και να δεις πώς μπορείς να τις αξιοποιήσεις για να σου λύσουν τα χέρια. Και τότε είναι που αποκτά αξία η θεωρία και που τη βλέπεις με τελείως άλλο μάτι και όχι μ' αυτό του παπαγάλου ή του φοιτητή.
Αυτό δε σημαίνει ότι θα συμβεί απαραίτητα από τον πρώτο σου χρόνο, ίσως να πάρει λίγο περισσότερο καιρό, μέρι να κατακάτσει κάπως ο κουρνιαχτός και να είσαι σε θέση να δεις πιο ψύχραιμα και επαγγελματικά αυτό που κάνεις. Υπάρχουν βέβαια και συνάδελφοι που δεν το κάνουν ποτέ και αφήνονται στις προσωπικές τους θεωρίες και στα προσωπικά τους βιώματα. Καλή είναι πάντως μια αναπλαισίωση και μια ενημέρωση κάθε τόσο.
-
εμένα πάντως δεν μου έμαθε κανένας πως να εφαρμόσω τις θεωρίες στην πράξη κ όταν πήγα να δουλέψω μόνο θεωρίες δεν σκεφτόμουν! Οπότε το να ζητάνε επιστημονική τεκμηρίωση στον ασεπ είναι απλά για να κόψουν μονάδες γτ όταν πας στην τάξη δεν σκέφτεσαι "α θα κάνω αυτό σύμφωνα με την τάδε θεωρία" κ όταν η μισή τάξη έχει αλβανόφωνα να δω πως θα βγάλουμε άκρη γτ η πραγματικότητα διαφέρει από τις θεωρίες!
εγώ πάντως δεν συμφωνώ με αυτή την άποψη. Σίγουρα ο τρόπος που σου ζητούν στον Ασεπ εξυπηρετεί συγκεκριμένες σκοπιμότητες, όμως είναι λάθος να θεωρούμε οτι οι θεωρίες δεν συνδέονται με την πράξη. Αν ήταν έτσι θα ήμασταν απλες baby sitter. Ισα ισα που στις δύσκολες περιπτώσεις εφαρμόζουμε τις θεωρίες ακόμη και αν δε το καταλαβαίνουμε. Δεν είπε κανείς οτι την ώρα που έχεις τα αλβανόφωνα θα βγάλεις τα επιστημονικα έγχειρίδια και θα διαβαζεις τι πρεπει να κάνεις, είμαι σίγουρη όμως πως θα έφαρμοζεις και εσύ μεθόδους αλληλεπίδρασης των νηπιών που ουσιαστικά είναι θεωρία Vygotsky και πολλών άλλων.
Τι θέλω να πω; Οτι πλέον μας έχουν γίνει βίωμα πολλές θεωρίες και ακόμη αν δεν το καταλαβαίνουμε στην πραξη, σύμφωνα με αυτές εργαζόμαστε, γι΄αυτο θεωρώ οτι είναι λάθος να τις απαξιώνουμε.
Ειμαι σίγουρη φίλη titti οτι αν σκεφτείς θα δεις οτι πολλές απο τις πραξεις σου βασίζονται σε θεωρίες που έχεις μάθει πολύ καλα, ακόμη και αν δεν θυμασαι την ακριβή τους διατύπωση ;)
-
αυτό που εννοούσα είναι πως οι καθηγητές μου στην αθήνα οι οποίοι υποτίθεται πως είναι πολύ καλοί δεν μου έμαθαν πως να εφαρμόζω τις θεωρίες, όχι ότι οι θεωρίες δεν έχουν σχέση με την πράξη, τις μαθαίνεις παπαγαλία κ το πως θα τις εφαρμόσεις το μαθαίνεις μόνη σου εμπειρικά κ αυτό ακριβώς είναι που θεωρώ λάθος γτ πρέπει να αποκτήσεις μια μικρή έστω εμπειρία για να το καταφέρεις αυτό, ενώ πιστεύω πως στις σχολές μας θα έπρεπε να δείχνουν κ τρόπους εφαρμογής αυτών των θεωριών, κάτι που δεν γίνεται κ η καθεμία από μας τον πρώτο χρόνο τρώει λίγο ζόρι. η συζήτηση με τα κορίτσια αναφερόταν αρχικά στο τι μας μαθαίνουν στη σχολή κλπ, εγώ προσωπικά επειδή δούλεψα πέρυσι στην αρχή δυσκολεύτηκα πολύ γτ άλλο η πρακτική κ άλλο μόνη σου με 27 παιδιά, ευτυχώς αν έχεις όρεξη κ φαντασία προσαρμόζεσαι κ γίνεσαι 1 με τα παιδιά
-
Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, απλα άλλο το ένα, αλλο το άλλο. Υπάρχουν 3 διαφορετικά πράγματα:
1. ένα αυτό που λες, οτι δηλαδή δεν υπάρχει κατάλληλη καθοδήγηση μας απο το Πανεπιστήμιο. Ισως δηλαδή να έπρεπε τα μαθήματα της πρακτικής μας να γίνονται περισσότερες ώρες και πολλά ακόμη, που δεν νομίζω οτι είναι σωστό να το αναπτύξουμε σε αυτό το θέμα
2. υπάρχει η επιστημονική τεκμηρίωση όπως την ζητά ο ΑΣΕΠ που σε αυτήν την περίπτωση πρέπει σε 4 ώρες να αποδείξεις οτι είσαι ο τέλειος εκπαιδευτικός για να είσαι στους "λίγους και εκλεκτούς"
3. και τέλος, υπάρχει και η σύνδεηση θεωρίας και πράξης, όπως την βιώνουμε καθημερινά μέσα στην τάξη. Οι ενστάσεις μου αφορούν αυτο το τρίτο θέμα, γιατί πρέπει να ξέρουμε γιατί κάνουμε αυτό που κάνουμε.
όπως και να"χει ίσως θα έπρεπε κάποια στιγμή να ασχοληθούμε και με τα τρία αυτά ζητήματα, αλλά σε εντελώς διαφορετικά θέματα.
-
κοριτσια, γραψατε επιστημονικη τεκμηριωση στη δραστηριοτητα?γιατι εχω ακουσει διαφορα για το τι ειναι και αν ηταν απαραιτητη!
τους υποψηφιους νηπιαγωγους δεν τους ρωτατε;αυτοι δνε εχουν ψυχη;σορυ για την παρεμβαση,αλλα και 1-2 αγορια πιθανοτατα θα εδιναν
-
ε, ας γενικεύσουμε κι εμείς μια φορά. 8) 8) Συνήθως ακούμε "όλοι σας" και "κανένας" και "ποιος". Οπότε πήραμε αμπάριζα. Όσο για τα αγόρια του κλάδου μας τα φροντίζουμε, δε νομίζω ότι παραπονιέται κανένας, ε παιδιά; ;D ;D ;D ;D
-
Ναι..τα αγορια του κλάδου μας περνάνε πολύ καλά ;)και αυξάνονται και αριθμητικά χρόνο με το χρόνο. Σίγουρα έδιναν παραπάνω απο 1-2 μόνο στο σχολείο που έδινα είχε 2...