Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: stellitsa12 στις Φεβρουαρίου 14, 2009, 01:59:43 pm
-
Eίναι η πρώτη μου χρονιά αναπληρώτρια και δυστυχώς σε επαλ όπου αντιμετώπισα πολλά προβλήματα τόσο με τον ανεύθυνο διευθυντή όσο και με ένα συγκεκριμένο τμήμα με απείθαρχα παιδιά.Δώστε μου μια συμβουλή.Πώς θα αντιμετωπίσω τα πρόστυχα και προσβλητικά σχόλια κάποιων παιδιών(τυγχάνει να έχω καλή εξωτερική εμφάνιση) τα οποία υποδαυλίζονται αντί να τιμωρούνται από το διευθυντή και τα οποία δεν έχουν το παραμικρό ενδιαφέρον για το μάθημα?
-
Στο επόμενο σχόλιο να πεις στην τάξη ότι αυτό ονομάζεται σεξουαλική παρενόχληση, η οποία αποτελεί αδίκημα, σχετίζεται με σεξιστικές νοοτροπίες που υποδηλώνουν κομπλεξικό άνθρωπο και επομένως πρώτα προσβάλλουν εκείνον που κάνει το σχόλιο και μετά οποιονδήποτε άλλο. Συνεπώς δε σε αφορούν και δεν πρόκειται να ξαναδώσεις καμιά απολύτως σημασία.
Στο διευθυντή σου θυμίσου να συμπληρώσεις ότι τις περισσότερες φορές η νοοτροπία αυτή σχετίζεται με ανατομική δυσπλασία ή δυσλειτουργία! >:( >:( >:( >:( >:( (Ε, καλά υπερβάλλω, αλλά μπορεί να σε βοηθήσει αυτό στο ύφος σου)
Κατά τα λοιπά δες τα υπόλοιπα θέματα που αφορούν προβλήματα στην τάξη. Να θυμάσαι ότι θύμα θα γίνεσαι μόνο όσο ανέχεσαι το ρόλο. Αντίστρεψε τη νοοτροπία και τη στάση σου και μαύρο φίδι που τους έφαγε, άπαντες.
-
Θα ήθελα να πω κι εγώ ότι αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα. Είμαι σε ένα γυμνάσιο και σε ένα τμήμα της Γ ύπάρχει ένα παιδί που πραγματικά δεν ξέρω πώς να αντιμετωπίσω. Στην αρχή έκανε την ώρα του μαθήματος άσχετες ερωτήσεις τύπου πόσο χρονών είμαι, που μένω και ότι ενδιαφέρεται για μένα... Σε ένα διάλειμμα του είπα ότι θέλω να μιλήσουμε. Του είπα ότι ούτε την ίδια ηλικία έχουμε ούτε φίλοι είμαστε και δεν μπορεί να μου μιλάει έτσι στο μάθημα.. Μετά από αυτό μάλλον χειροτέρεψε η συμπεριφορά του. Τις προάλλες πέταξε ένα στυλο στον πίνακα την ώρα που έγραφα.. Δεν τον είδα και με κοίταξε με ένα απειλητικό ύφος και καλά δεν έχεις αποδείξεις ότι ΄το πέταξα εγώ. Κράτησα την ψυχραιμία μου και απλά πήρα το στυλό. Νιώθω ότι προσπαθεί να βρει αφορμές για να μου τη ''φέρει''. Να τον αγνοήσω? Να προσπαθήσω και πάλι να τον αντιμετωπίσω? Τι να κάνω..
-
Στο επόμενο σχόλιο να πεις στην τάξη ότι αυτό ονομάζεται σεξουαλική παρενόχληση, η οποία αποτελεί αδίκημα, σχετίζεται με σεξιστικές νοοτροπίες που υποδηλώνουν κομπλεξικό άνθρωπο και επομένως πρώτα προσβάλλουν εκείνον που κάνει το σχόλιο και μετά οποιονδήποτε άλλο. Συνεπώς δε σε αφορούν και δεν πρόκειται να ξαναδώσεις καμιά απολύτως σημασία.
Στο διευθυντή σου θυμίσου να συμπληρώσεις ότι τις περισσότερες φορές η νοοτροπία αυτή σχετίζεται με ανατομική δυσπλασία ή δυσλειτουργία! >:( >:( >:( >:( >:( (Ε, καλά υπερβάλλω, αλλά μπορεί να σε βοηθήσει αυτό στο ύφος σου)
Κατά τα λοιπά δες τα υπόλοιπα θέματα που αφορούν προβλήματα στην τάξη. Να θυμάσαι ότι θύμα θα γίνεσαι μόνο όσο ανέχεσαι το ρόλο. Αντίστρεψε τη νοοτροπία και τη στάση σου και μαύρο φίδι που τους έφαγε, άπαντες.
+1000
-
Kι εμένα το πρόβλημα ξεικίνησε από ένα παιδί που με ερωτεύτηκε και νόμισε κιόλας ότι έχει και ελπίδες.Και αφού του εξήγησα κι εγώ τα ίδια που είπες κι εσύ έστρεψε και ορισμένα παιδιά εναντίον μου και φυσικά προσπαθεί με κάθε τρόπο να παρενοχλήσει το μάθημα μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά,τα οποία έρχονται στο σχολείο χωρίς βιβλία χωρίς στυλό ή τετράδιο και χωρίς κανένα ενδιαφέρον για το μάθημα.Εντωμεταξύ κάθε φορά που ζητάω την τιμωρία αυτών των παιδιών βρίσκω αντιμέτωπο το διευθυντή ο οποίος εκτός από φαλλοκράτης ετοιμάζεται να συνταξιοδοτηθεί και παριστάνει το φιλαράκι των παιδιών σβήνοντας τους απουσίες και πηγαίνοντας μαζί τους για καφέ.
-
Το΄χει το όνομα φαίνεται τι να πω.. :P Έβαλα και λίγο χιούμορ μπας και αποφορτιστούμε λίγο.. Το χειρότερο είναι να έχεις έναν τέτοιο διευθυντή! Μήπως να τον πάρουμε με το καλό? Να του δείξουμε ότι ενδιαφερόμαστε για την πρόοδο του?
-
Κουβεντιάζουμε για κάτι που υπάρχει ανέκαθεν. Εδώ ελληνικές ταινίες (βλ
-
Rozy4 το έθεσες πάρα πολύ ωραία. Ειδικά στο θέμα των μαθητών, το τι μπορεί να τους προσβάλλει σε αυτή τη δύσκολη ηλικία δεν είναι πάντα προβλέψιμο. ίσως θα ήταν σκόπιμο να μιλήσετε για το ζήτημα με τους συγκεκριμένους μαθητές, παρουσία και άλλης μιας καθηγήτριας ή καθηγητή για να μη μπορούν να πουν διάφορα μετά διαβεβαιώνοντάς τους βέβαια για την εχεμύθειά σας για την όλη ιστορία.
-
εγώ πάντως συμφωνώ με τη rozy..όσο περισσότερο συζητάς το θέμα κατ ιδίαν με τα παιδιά, τόσο διογκώνεται το πρόβλημα..το καλύτερο είναι να το αντιμετωπίσεις με χιούμορ, με προσοχή χωρίς να προσβάλεις την ανδρική τους φύση κ τον ανδικό τους εγωισμό, φορώντας ζιβάγκο κ παλτά για λίγες μέρες ;D ;D μέχρι να ξεφουσκώσει το πράγμα κ περνώντας μη λεκτικά μηνύματα στην τάξη στους μαθητές ότι η συμπάθεια είναι αμοιβαία αλλά η σχέση οριοθετημένη αυστηρά στα πλαίσια καθηγητή- μαθητη..ότι είναι πάντως δύσκολο είναι..νομίζω πάντως πως δε χρειάζεται κομπλιξική συμπεριφορά,ούτε θυμός , ούτε προσβολές..το χιούμορ σώζει πάντα..είναι κάτι φυσιολογικό κ ανθρώπινο κ έτσι πρέπει να το βλέπουμε..
-
όταν ήμουν μαθήτρια δημοτικού είχα "ερωτευτεί" ένα άτομο του φιλικού περιβάλλοντος των γονιών μου. όταν αντιλήφθηκα ότι είχε γίνει θέμα συζήτησης των μεγάλων αισθάνθηκα προδωμένη και θυμωμένη και πέρασε ένα διάστημα όξυνσης με την οικογένειά μου, παρόλο που οι γονείς μου δεν είχαν συμμετάσχει στη συζήτηση, το αντίθετο μάλιστα.
φανταστείτε ένα 14-15 χρονο παιδί πώς θα νοιώσει αν αντιληφθεί ότι το "μυστικό" του δεν είναι πια μυστικό!
μπορείτε όμως με τη βοήθεια άλλων καθηγητών να το χρησιμοποιήσετε σαν αφορμή για να γίνει μια συζήτηση στην τάξη και να βοηθηθούν τα παιδιά να εκφράσουν απορίες, συναισθήματα, φοβίες κλπ. θέλει όμως καλή προετοιμασία και κυρίως έντιμη, ειλικρινή και χωρίς "πρέπει" και "μην" αντιμετώπιση.
-
Ίσα ίσα που το και ντύσιμό μου και η συμπεριφορά μου είναι αξιοπρεπέστατα και μία αίσθηση του χιούμορ την έχω.Όπως και μία ευαισθησία στην αντιμετώπιση του θέματος.Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα πιο σύνθετο πρόβλημα που διαιωνίζεται με την αδιαφορία και την ανοχή όλων των εμπλεκόμενων,διευθυντή,γονέων και ορισμένων μελών του συλλόγου.Μαθητές με απαράδεκτη συμπεριφορά,μηδαμινές επιδόσεις και απουσίες παραπάνω από το όριο προάγονται στην επόμενη τάξη.Και αυτό ορισμένα παιδιά φυσικά το εκμεταλλεύονται.
-
εγω ως αρρην δνε μπορω να βοηθησω και πολυ αλλα
αυτο που καταλαβαινω ειναι πως ειδικα σε τετοια σχολεια ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ θα τους βρει συχνα πυκνα 'απεναντι" ως ανταγωνιστες ενω τις μαθητριες μπορει να τις κερδισει χωρις..απωλειες
δυστυχως σε αλλα φορα εχω ακουσει ασκημα σχολια απο χρηστες για ευειδεις καθηγητριες τον καιρο που ηταν αυτοι μαθιητες και τους εχει σιχαθει η ψυχη μου...
εν προκειμενω η καθηγητρια μπορει να κερδισει τους μαθητες -αν ξυπνησει τον "ιπποτισομο" μεσα τους αλλα αυτο την θετει επι τεταμενου σχοινιου ουτως ειπειν
οσον φαορα τους διευθυντες μερικοι δεν βοηθαν καθλου και αφηνουν εσενα να βγαλεις το φιδι απο την τρυπα
-
Θα ήθελα να πω κι εγώ ότι αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα. Είμαι σε ένα γυμνάσιο και σε ένα τμήμα της Γ ύπάρχει ένα παιδί που πραγματικά δεν ξέρω πώς να αντιμετωπίσω. Στην αρχή έκανε την ώρα του μαθήματος άσχετες ερωτήσεις τύπου πόσο χρονών είμαι, που μένω και ότι ενδιαφέρεται για μένα... Σε ένα διάλειμμα του είπα ότι θέλω να μιλήσουμε. Του είπα ότι ούτε την ίδια ηλικία έχουμε ούτε φίλοι είμαστε και δεν μπορεί να μου μιλάει έτσι στο μάθημα.. Μετά από αυτό μάλλον χειροτέρεψε η συμπεριφορά του. Τις προάλλες πέταξε ένα στυλο στον πίνακα την ώρα που έγραφα.. Δεν τον είδα και με κοίταξε με ένα απειλητικό ύφος και καλά δεν έχεις αποδείξεις ότι ΄το πέταξα εγώ. Κράτησα την ψυχραιμία μου και απλά πήρα το στυλό. Νιώθω ότι προσπαθεί να βρει αφορμές για να μου τη ''φέρει''. Να τον αγνοήσω? Να προσπαθήσω και πάλι να τον αντιμετωπίσω? Τι να κάνω..
Νομίζω ότι έκανες το χειρότερο που μπορούσες.
Το ότι το έπιασες προσωπικά και του είπες αυτά τα πράγματα εγώ το εισπράττω ως εξής : ξέρεις μου αρέσεις αλλά είσαι μικρότερος.
Η γνώμη μου είναι ότι του έδωσες αξία.
-
ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΧΙΟΥΜΟΡ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΑΝ ΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΙΣΟΥΣ....Ολα ειναι θεμα προσωπικων σχεσεων. Ποτε δεν ειναι κατι σοβαρο απο την πλευρα τους, ισως μαλιστα μερικες φορες να νομιζουν ότι μας αρεσει και να τα ακουμε , μας κολακευει... Υπομονη και ο χρονος θα εξισσοροπησει τα πραγματα....
-
Όπως λες είσαι "εμφανίσημη", με όνομα "Στελλίτσα", έ, τι περίμενες δηλαδή; Στον έξω κόσμο τι σου συμβαίνει; Σε αγνοούν οι διάφοροι αρσενικοί;
Δεν ενδιαφέρονται τα παιδιά για το μάθημα; Και γιατί να ενδιαφερθούν; Υπάρχει λόγος; Δεν βλέπουν κάτι πιο ενδιαφέρον στην τάξη;
Μήπως τελικά πρέπει να δεχόμαστε τα πράγματα όπως είναι; Φυσικά και υπάρχουν ωραίες κοπέλες εκπαιδευτικοί, και αν είναι αρκετά ωραίες τότε δεν έχει καμία σημασία τι είδους μάθημα κάνουν, κανένας (αρσενικός) δεν θα ασχοληθεί με το μάθημα που κάνουν.
Αλλιώς ζήτα μετάθεση σε σχολείο τυφλών (αφού κάνεις τη σχετική εκπαίδευση που απαιτείται).
-
Θα ήθελα να πω κι εγώ ότι αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα. Είμαι σε ένα γυμνάσιο και σε ένα τμήμα της Γ ύπάρχει ένα παιδί που πραγματικά δεν ξέρω πώς να αντιμετωπίσω. Στην αρχή έκανε την ώρα του μαθήματος άσχετες ερωτήσεις τύπου πόσο χρονών είμαι, που μένω και ότι ενδιαφέρεται για μένα... Σε ένα διάλειμμα του είπα ότι θέλω να μιλήσουμε. Του είπα ότι ούτε την ίδια ηλικία έχουμε ούτε φίλοι είμαστε και δεν μπορεί να μου μιλάει έτσι στο μάθημα.. Μετά από αυτό μάλλον χειροτέρεψε η συμπεριφορά του. Τις προάλλες πέταξε ένα στυλο στον πίνακα την ώρα που έγραφα.. Δεν τον είδα και με κοίταξε με ένα απειλητικό ύφος και καλά δεν έχεις αποδείξεις ότι ΄το πέταξα εγώ. Κράτησα την ψυχραιμία μου και απλά πήρα το στυλό. Νιώθω ότι προσπαθεί να βρει αφορμές για να μου τη ''φέρει''. Να τον αγνοήσω? Να προσπαθήσω και πάλι να τον αντιμετωπίσω? Τι να κάνω..
Νομίζω ότι έκανες το χειρότερο που μπορούσες.
Το ότι το έπιασες προσωπικά και του είπες αυτά τα πράγματα εγώ το εισπράττω ως εξής : ξέρεις μου αρέσεις αλλά είσαι μικρότερος.
Η γνώμη μου είναι ότι του έδωσες αξία.
Δηλαδή Αγάπη εννοείς ότι απλά από εδώ και στο εξής να τον αγνοήσω τελείως? Κι εγώ εκ των υστέρων κατάλαβα ότι καλύτερα να μην είχα ασχοληθεί καθόλου και να έβλεπα μέχρι που θα έφτανε. Όμως ζήτησα τη συμβουλή από μία μεγαλύτερη συναδέλφισσα και απλά ακολούθησα τη συμβουλή της.. Στο μάθημα εξ'αρχής δεν έδινε καμία σημασία. Εκτός από ελάχιστες φορές που ήταν ''εκτός'' μαθήματος το θέμα. Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω καθόλου στο μυαλό του και να καταλάβω τι ακριβώς σκέφτεται και τι αισθάνεται πλέον.. Ευχαριστώ για την απάντησή σου!
-
Αν έχεις πρόβλημα με συγκεκριμένο μαθητή μπορείς να κάνεις τα εξής. Πλήρης αδιαφορία απέναντί του, μέχρι να κάνει κάτι χοντρό, μετά τον πετάς έξω. Του συπεριφέρεσαι εντελώς το ίδιο με τους άλλους συμμαθητές του. Αυτόν με το επίθετο στους άλλους με το μικρό κλπ. Μην δέχεσαι τίποτα, πέτα τον έξω αν συμπεριφερθεί άσχημα και αν υποπέσει στην αντίληψή σου ότι ο διευθυντής σβήνει απουσίες πες του ότι στο τέλος της χρόνιας που δικαιλογήσουν απουσίες δεν θα δεχτείς να υπογράψεις το πρακτικό γιατί αυτό που κάνει είναι παράνομο. Πήγαινε βρες και τον σύμβουλό σου.
Όσο δέχεσαι να σε ποδοπατούν κάθε μέρα θα το κάνουν, λυπάμαι που τα λέω αυτά αλλά σε αυτές τις ηλικίες και καταστάσεις οι κανόνες της παιδαγωγικής που σχεδιάστηκαν από άτομα που ποτέ δεν μπήκαν σε τάξη δε δουλεύουν, θα πρέπει να δράσεις και λίγο αντιπαιδαγωγικά
-
Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω καθόλου στο μυαλό του και να καταλάβω τι ακριβώς σκέφτεται και τι αισθάνεται
Αν πραγματικά συμβαίνει αυτό, τότε έχουμε μεγάλο θέμα εδώ.
-
και οι μαθητριες μπορουν να φερουν καλλιστα τον καιθηγητη σε δυσκολη θεση ..προ πολλων ετων νυν στελεχος της εκπαιδευσης παρα λιγο να υποστει οριστικη απολυση ενεκα σχεσης με μαθητρια του!
-
Αυτόν θα τον κάρφωσαν επειδή ήταν στέλεχος (και όχι για "ηθικούς" λόγους) μάλλον έ; Γιατί τους άλλους που δεν είναι στελέχη, μόνο άμα το γκαστρώσουν το ("αθώο") κοριτσάκι βγαίνει στη φόρα η ιστορία, και όχι πάντα.
-
Και Λολίτα να είναι το κοριτσάκι την ευθύνη έχει ο ενήλικας που έκανε την επιλογή.
Το ανδρικό άλλοθι όμως πάντα υπερισχύει... δυστυχώς.
-
Υπάρχουν πολλές "επαγγελματίες" ή μέλλουσες "επαγγελματίες" στα σχολεία, τις βλέπουμε και τις ξέρουμε, έτσι δεν είναι;
Ποιός φταίει που υπάρχουν; Η εδώ και δεκαετίες ανυπαρξία κανονισμών συμπεριφοράς (που να εφαρμόζονται) στο σχολείο.
Ποιός φταίει για τη σχέση (αν γίνει); Σύμφωνα με το νόμο, φταίει ο ενήλικος, αλλά ο νόμος είναι , όπως συνήθως, αντιγραφή νόμου άλλων χωρών όπου εκεί υπάρχουν κανονισμοί (που εφαρμόζονται) στο σχολείο, γι αυτό αναγνωρίζεται (σωστά) εκεί όλη η ευθύνη στον ενήλικο.
Στο δικό μας κωλοχανείο όμως, που το λέμε εμείς σχολείο γιατί ντρεπόμαστε να το πούμε με το κανονικό του όνομα, ευθύνη τελικά έχει αυτός που δεν είναι σε κάποιο πολιτικό κόμα για να τον προστατέψει. Έ, αυτός ας πρόσεχε!
-
Θα ήθελα να πω κι εγώ ότι αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα. Είμαι σε ένα γυμνάσιο και σε ένα τμήμα της Γ ύπάρχει ένα παιδί που πραγματικά δεν ξέρω πώς να αντιμετωπίσω. Στην αρχή έκανε την ώρα του μαθήματος άσχετες ερωτήσεις τύπου πόσο χρονών είμαι, που μένω και ότι ενδιαφέρεται για μένα... Σε ένα διάλειμμα του είπα ότι θέλω να μιλήσουμε. Του είπα ότι ούτε την ίδια ηλικία έχουμε ούτε φίλοι είμαστε και δεν μπορεί να μου μιλάει έτσι στο μάθημα.. Μετά από αυτό μάλλον χειροτέρεψε η συμπεριφορά του. Τις προάλλες πέταξε ένα στυλο στον πίνακα την ώρα που έγραφα.. Δεν τον είδα και με κοίταξε με ένα απειλητικό ύφος και καλά δεν έχεις αποδείξεις ότι ΄το πέταξα εγώ. Κράτησα την ψυχραιμία μου και απλά πήρα το στυλό. Νιώθω ότι προσπαθεί να βρει αφορμές για να μου τη ''φέρει''. Να τον αγνοήσω? Να προσπαθήσω και πάλι να τον αντιμετωπίσω? Τι να κάνω..
Νομίζω ότι έκανες το χειρότερο που μπορούσες.
Το ότι το έπιασες προσωπικά και του είπες αυτά τα πράγματα εγώ το εισπράττω ως εξής : ξέρεις μου αρέσεις αλλά είσαι μικρότερος.
Η γνώμη μου είναι ότι του έδωσες αξία.
Δηλαδή Αγάπη εννοείς ότι απλά από εδώ και στο εξής να τον αγνοήσω τελείως? Κι εγώ εκ των υστέρων κατάλαβα ότι καλύτερα να μην είχα ασχοληθεί καθόλου και να έβλεπα μέχρι που θα έφτανε. Όμως ζήτησα τη συμβουλή από μία μεγαλύτερη συναδέλφισσα και απλά ακολούθησα τη συμβουλή της.. Στο μάθημα εξ'αρχής δεν έδινε καμία σημασία. Εκτός από ελάχιστες φορές που ήταν ''εκτός'' μαθήματος το θέμα. Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω καθόλου στο μυαλό του και να καταλάβω τι ακριβώς σκέφτεται και τι αισθάνεται πλέον.. Ευχαριστώ για την απάντησή σου!
Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα αν εκείνη την ώρα έβρισκες κάτι έξυπνο να απαντήσεις,χωρίς να το προσβάλλεις και εκτός τάξης να μην ξαναγινόταν αναφορά στο περιστατικό.
Εγώ θα κρατύσα αποστάσεις μετά από αυτό.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι,την άλλη καθηγήτρια από την οποία ζήτησες βοήθεια,την εμπιστεύεσαι?
-
Αυτόν θα τον κάρφωσαν επειδή ήταν στέλεχος (και όχι για "ηθικούς" λόγους) μάλλον έ; Γιατί τους άλλους που δεν είναι στελέχη, μόνο άμα το γκαστρώσουν το ("αθώο") κοριτσάκι βγαίνει στη φόρα η ιστορία, και όχι πάντα.
παρανοησις!
τοτε ΝΕΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΗΤΟ..μετα εγινε διευθυντης και στο ενδιαμεσο ξανακυνηγηθηκε για πολιτικους λογους..συν ( ?) τοις αλλοις!
-
Ποτέ δεν μιλάμε για προσωπικά θέματα μας με τους μαθητές. Απλά δεν απαντάς σε τέτοιου είδους ερωτήσεις. Τώρα αν δεν αντέχεις και θέλεις να απαντήσεις, τότε όταν πχ σε ρωτάνε πόσο χρονών είσαι πες 87, μένεις στο Τόκυο κτλ. Από την άλλη βγάλ' τον έξω αν συνεχίσει να διακόπτει το μάθημα με άσχετα και προσπάθησε να έχεις κανόνες μέσα στην τάξη, να υπάρχει τάξη και όλα θα μπουν στην θέση τους. (Όσον αφορά τον στυλό κράτησε τον και μίλα για αποβολή και "δαχτυλικά αποτυπώματα"). Μην ανεβάζεις τον πήχη της αναρχίας αλλά και από την άλλη μην έρχεσαι σε λεκτικές αντιπαραθέσεις και εκρήξεις θυμού, διαφωνώ με αυτά, πιστεύω πως πρέπει να είσαι ήρεμη να δίνεις την ποινή (αφού έχεις δώσει τις προειδοποιήσεις) και τον λόγο και μέχρι εκεί, όχι διαπραγματεύσεις. Χρησιμοποίησε την ωριαία αποβολή και στην τρίτη ωριαία ζήτησε να δεις τους κηδεμόνες του. Αν δεν διορθωθεί μίλα με τον σύλλογο καθηγητών, όλο και κάποιες γυναίκες θα σε καταλάβουν. Ξαναπόσταρε και πες μας τα αποτελέσματα. Καλή τύχη.
-
Διάβασα με προσοχή τις απαντήσεις και θα ήθελα να επισημάνω και εγώ, που ούτε stellitsa είμαι (αλλά 1 φοβερός και τρομερός karxarias ;D), ούτε ιδιαίτερα εμφανίσιμη, κάτι. Επειδή έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ, πραγματικά τα παιδιά αυτά είνα ικανά να σε βγάλουν εκτός εαυτού και να ακυρώσουν κάθε παιδαγωγική θεωρία. Ο δε συνδυασμός ΕΠΑΛ+ μ***κας διευθυντής είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να τύχει, ιδίως σε γυναίκα συνάδελφο. Χρειάζεται, λοιπόν, ιδιαίτερους και λεπτούς χειρισμούς σε 1 τέτοιο σχολείο και όταν αυτά αποτυγχάνουν, υπάρχει και ο ... φόβος των Ιουδαίων. Δηλαδή, εγώ χρειάστηκε να καταφύγω στην αστυνομία ::), αλλά μέχρι το τέλος της χρονιάς δεν ξανακουνήθηκε... φύλλο!
-
Μήπως θα ήθελες να μας πει τι περίπου έγινε;Έχω μάθει για περιστατικό με αναπληρώτρια που έπαιρναν τηλέφωνο οι μαθητές σπίτι της και έλεγαν στον άντρα της ότι έχει..γκόμενο και έγινε ολόκληρη ιστορί...όλα αυτά επειδη τους είχε στριμώξει... :(
-
Διάβασα με προσοχή τις απαντήσεις και θα ή θελα να επισημάνω και εγώ, που ούτε stellitsa είμαι (αλλά 1 φοβερός και τρομερός karxarias ;D), ούτε ιδιαίτερα εμφανίσιμη, κάτι. Επειδή έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ, πραγματικά τα παιδιά αυτά είνα ικανά να σε βγάλουν εκτός εαυτού και να ακυρώσουν κάθε παιδαγωγική θεωρία. Ο δε συνδυασμός ΕΠΑΛ+ μ***κας διευθυντής είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να τύχει, ιδίως σε γυναίκα συνάδελφο. Χρειάζεται, λοπόν, ιδιαίτερους και λεπτούς χειρισμούς σε 1 τέτοιο σχολείο και όταν αυτά αποτυγχάνουν, υπάρχει και ο ... φόβος των Ιουδαίων. Δηλαδή, εγώ χρειάστηκε να καταφύγω στην αστυνομία ::), αλλά μέχρι το τέλος της χρονιάς δεν ξανακουνήθηκε... φύλλο!
Αχ, ναι, πες τι έγινε ακριβώς! Θα ξεκινήσω σε ΕΠΑΛ και.........τρέέέέέέέέμωωωωωωω! :( :( :(Φοβάμαι πάρα πολύ! (Καλά ξεκινάω, ε; ) Έχω ακούσει τόσα που έχει τρομάξει το μάτι μου. Εϊμαι και αγγλικών.....άρα ένας λόγος παραπάνω να φοβάμαι (νομίζω). Πες να ξέρω τι θ'αντιμετωπίσω.
-
Όχι τίποτα σεξουαλικού περιεχομένου, ευτυχώς! Απλώς, εκεί που ήμουν ωρομίσθια, υπήρχαν 3-4 λουλούδια διάσπαρτα στις τάξεις (πολύ κακιές φουρνιές έμαθα από τους παλαιότερους εκείνη τη χρονιά). Επειδή είμαι και λίγο... άντρας στη συμπεριφορά, ένας με απείλησε ότι θα μου κάψει το αυτοκίνητο. Απάντηση δική μου: Πολύ ωραία, γιατί έχω μικτή ασφάλεια και το σκεφτόμουν να πάρω ένα καινούργιο. Ενημέρωσέ με μόνο να βγάλω τα βιβλία από μέσα! Κρίμα, βέβαια, που εσύ δε θα το δεις, γιατί πιθανότατα θα πας φυλακή! Δε χρειάζεται να πω για πότε ανακάλεσε με το γνωστό... ε, καλά κυρία μια πλάκα έκανα, δεν πιστεύω να πάτε και στην αστυνομία!
Ο άλλος:
- Πέρασε έξω, παιδί μου. (2- 3 φορές)
- Όχι δεν περνάω (2-3 φορές)
- Πολύ ωραία, πήγαινε τότε στο Διευθυντή για αποβολή
- Καλά, να μείνω μόνο και θα δεις τι θα σου κάνω
- Τι θα μας κάνεις;
- Όχι σας... σε σένα θα κάνω
- Καλά, πάρε φόρα και έλα! ( :-[ αντιπαιδαγωγικό ομολογώ, αλλά θα έκανα φόνο)
Ενημερώνω το διευθυντή και το σύλλογο, αλλά η αντίδραση όλων ήταν πολύ χλιαρή. ΟΚ, σκέφτηκα θα σας φτιάξω και τους 3. Πηγαίνω στην αστυνομία της δικής μου πόλης (γιατί εκεί ήταν χωριό και δεν ήθελα να γίνει σούσουρο) και συνέταξα ένα χαρτί το οποίο έλεγε ότι την τάδε του μηνός την τάδε ώρα ο τάδε μαθητής με απείλησε και καταγράφηκε και στο αρχείο συμβάντων. Προσοχή, συμβουλή! Το συγκεκριμένο χαρτί μπορεί να χρησιμοποιηθεί νομικά μέσα σε 3 μήνες, αλλιώς δεν ισχύει. Δεν καλύπτεσαι ιδιαίτερα από νομικής πλευράς, αλλά τη δουλειά που ήθελα εγώ την έκανε. Αποτέλεσμα, πάω με το χαρτί της αστυνομίας την άλλη μέρα. Να δείτε για πότε μου έδωσε σημασία ο διευθυντής που την προηγούμενη με είχε γράψει στα... αρχαία του και πώς δεν ξανακούστηκε ο μαθητής μέχρι το τέλος της χρονιάς! Και το καλύτερο... επειδή φυσικά το έμαθε όλο το σχολείο, δεν ξανακούστηκε κιχ από κανέναν.
Μπορεί να ήταν ακραίο ως αντίδραση, αλλά πιστέψτε με, συνάδελφοι, ότι αν σας κάνουν μια ζημιά πχ στο αυτοκίνητο και ο διευθυντής και ο σύλλογος θα σας... συλλυπηθούν, αλλά όταν θα έρθει η ώρα της νομικής απόδοσης των ευθυνών, όλοι θα κάνουν την πάπια!!! >:( >:(
-
πωωωωωωωωω άξια ο σχολικός ΡΑΜΠΟ
-
Σχολική rambo...xaxaxaxa!!!! AΞΙΑ !! ΑΞΙΑ !! ;D
-
Α ρε, Καρχαρία, μακάρι να σε γνώριζα πέρσυ! Μου χαράκωσαν το αυτοκίνητο και η αντίδραση του διευθυντή και του συλλόγου εντελώς αδιάφορη. Μάλιστα, ένας καθηγητής είπε ότι ξέρει ποιος του κλέβει τα τάσια απ'το αυτοκίνητο κάθε τόσο (!) αλλά τι να κάνει; Μόνος ένας συνάδελφος άρχισε να φωνάζει "καλά, όταν βγάλουν τα καλάζνικοφ, μην απορήσουμε!!!". Αλλά και πάλι τίποτα δεν έγινε. Ελπίζω φέτος να μην χρειαστεί να κάνω ότι έκανες! :P Πάντως, σου βγάζω το κάπελο. ;)
-
πάντως με τις φωνές δε βγάζεις κάτι πρέπει να επιβάλλονται ποινές αλλιώς ο καθηγητης γίνεται το μέσο εκτόνωσης της ανίας και της ανωριμότητας των εφήβων ,του κλέψανε τα τάσια και δεν έγινε κάτις ε ρε την τροχαία θα έφερνα
-
Τους έπιασα (υποτίθεται) στο φιλότιμο, αφού δεν επιβλήθηκαν ποινές, και τουλάχιστον δεν επαναλήφθηκε το συμβάν στη διάρκεια της χρονιάς. Α, να σημειώσω ότι ήταν Γυμνάσιο. Ούτε καν Λύκειο. Φαντάσου, δηλαδή, τι γίνεται στα ΕΠΑΛ. :'(
-
ο σύμβουλος τί θα μπορούσε να κάνει σ ανάλογες περιπτώσεις μέσα στην τάξη;δεν εννοώ τα τάσια χαχα :P
-
Είδες ... τα σαγόνια του καρχαρία; ;) ;D
Πέρα από την πλάκα, όταν αναγκάζεται ο καθηγητής να κάνει τον αστυνόμο, το θηριοδαμαστή και... το μαντρόσκυλο του μαγαζιού (που λέει και ο Ζήκος), αντί να κάνει το μάθημά του σημαίνει ότι έχουμε ΣΟ
-
αυτή η συζήτηση είναι πολύ ωραία, και σκέφτηκα να την επαναφέρω μιας και την ανακάλυψα ψάχνοντας για σχετικά θέματα εδώ στο forum, και θα ήθελα να καταθέσω και εγώ την άποψή μου.
Λοιπόν, έχετε δει ποτέ Γυμναστή να μην τα πάει καλά με τα παιδιά; Όχι. Εντάξει μπορεί να υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά είναι ο αγαπημένος καθηγητής. Σχεδόν ποτέ δεν υπάρχουν προβλήματα στις σχέσεις του γυμναστή με τους μαθητές.
Γιατί όμως; Εγώ τον λόγο συνάδελφοι δεν τον εντοπίζω σε αυτό που προφανώς θα σκεφτήκατε οι περισσότεροι ότι δηλαδή ο γυμναστής δεν είναι στην τάξη που είμαστε οι υπόλοιποι, είναι έξω στην αυλή άρα έχει άλλες συνθήκες, ή ότι δεν διδάσκει Μαθηματικά η ΑΡχαία που είναι ανιαρά για μεγάλο μέρος μαθητών μιας τάξης.
Εγώ την αιτία την εντοπίζω ότι ο γυμναστής, έρχεται σε επαφή με τα παιδιά, και όταν λέω επαφή εννοώ σε συνεργασία. Συμμετέχει μαζί τους στο μάθημα (πχ παίζει μαζί τους στην ομάδα μπάσκετ).
Γιατί και ο γυμναστής αν τους πει πάρτε μια μπάλα παίξτε και δεν ασχοληθεί μαζί τους, μην νομίζετε ότι θα τον εκτιμούν ιδιαίτερα.
Που θέλω να καταλήξω: Κλειδί για μένα για μια αρμονική σχέση καθηγητή μαθητή είναι να του δείξεις ότι είσαι συνεργάτης του. Ο μαθηματικός να μην αδιαφορήσει. Να δείξει το ενδιαφέρον που πρέπει. Να μην ειρωνευτεί ποτέ.
Και πέρα από το μάθημα, σας αναφέρω ένα παράδειγμα. Ενας καθηγητής οποιασδήποτε ειδικότητας, που θα συνοδέψει τα παιδιά σε μια εκδρομή, που θα τους ξεναγήσει, που θα οργανώσει μαζί τους μια σχολική γιορτή μια θεατρική παράσταση, ένα μουσικό σύνολο ίσως, σίγουρα θα γίνει αγαπητός και μέσα στο μάθημα.
Ας πουμε εμας ο φιλόλογος παίρνει τα παιδιά στην βουλή για επίσκεψη, μετά τρώνε κάπου όλοι μαζί έξω κλπ. Γιατί να του κάνουν φασαρία αυτού;
μήπως δεν βλέπουμε τίποτα πέρα από το μάθημά μας; μήπως εκεί το χάνουμε το παιχνίδι;
η αλήθεια, όμως είναι ότι ειδικά στα Λύκεια δεν υπάρχουν τα χρονικά περιθώρεια ένας καθηγητής να οργανώσει κάτι πέρα από τα μαθήματα (θεατρική ομάδα κλπ) ώστε να υπάρξουν οι προυποθέσεις για τη δημιουργία μιας σωστής σχέσης.
¨Οταν η
-
πάντως με τις φωνές δε βγάζεις κάτι πρέπει να επιβάλλονται ποινές αλλιώς ο καθηγητης γίνεται το μέσο εκτόνωσης της ανίας και της ανωριμότητας των εφήβων ,του κλέψανε τα τάσια και δεν έγινε κάτις ε ρε την τροχαία θα έφερνα
Γι αυτό και πρέπει να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ ;)
Υ.Γ Συγγνώμη για το off topic