Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: professor στις Μαρτίου 26, 2009, 09:55:54 pm
-
"Σχολική παραβατικότητα"
βαλ΄το αυτουσιο στο google
9 στα 10 αποτελεσματα αφορουν την Κυπρο ..διαβαστε και φριξτε...η εγκληματικοτητα οργιαζει στα κυπριακα σχολεια
μαθητες και καθηγητες ζουν μια κολαση και παλευουν ματαιως για λυση
υβρεις,προπηλακισμοι,απειλες,ξυλοδαρμοι,εμπρησμοι στην ημερησια διαταξη!
ετσι ..να παρτε μια ιδεα..τι μας περιμενει και εδω!
-
:o :o :o :o
-
εγω προσωπικα εχω κανει φυλλο και φτερο τον Ποινικο Κωδικα με οσα ζω και βλεπω
βλασφημια
εργω και λογω εξυβριση κατα συρροη
φθορα ξενης περιουσιας
χρηση πυροτεχνηματων
αμελη χρηση φωτιας
ξυλοδαρμοι
προσβολη δημοσιας αιδους
παρανομη βιντεοσκοπηση
..αυτα τα ολιγα
-
"Σχολική παραβατικότητα"
βαλ΄το αυτουσιο στο google
9 στα 10 αποτελεσματα αφορουν την Κυπρο ..διαβαστε και φριξτε...η εγκληματικοτητα οργιαζει στα κυπριακα σχολεια
μαθητες και καθηγητες ζουν μια κολαση και παλευουν ματαιως για λυση
υβρεις,προπηλακισμοι,απειλες,ξυλοδαρμοι,εμπρησμοι στην ημερησια διαταξη!
ετσι ..να παρτε μια ιδεα..τι μας περιμενει και εδω!
Που να οφείλεται αυτό;;; και γιατί ειδικά στην Κύπρο άραγε;;
Και γιατί "μας περιμένει κι εδώ" όμως; Δηλ. είναι κάτι σαν μόδα που έχει ξεκινήσει εκεί και πρέπει να φτάσει εδώ καλά και ντε;
-
οι παλιοι συναδελφοι και δη διευθυντες τα λενε συνεχεια οτι ερχονται ασκημες μερες
εγω προσωπικα αν δεν εκανα και λιγη σατιρα με στιχους και υποτιτλισμενα βιντεα δεν ξερω πως θα αντεχα την πιεση
ακολουθει μηδενιστικο βιντεο:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=dc86408c080d90165f26804e4a4e1ec3
-
οι παλιοι συναδελφοι και δη διευθυντες τα λενε συνεχεια οτι ερχονται ασκημες μερες
εγω προσωπικα αν δεν εκανα και λιγη σατιρα με στιχους και υποτιτλισμενα βιντεα δεν ξερω πως θα αντεχα την πιεση
ακολουθει μηδενιστικο βιντεο:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=dc86408c080d90165f26804e4a4e1ec3
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την εμπειρία κανενός, εμένα μου ακούγεται λίγο καταστροφολογικό αυτό και κάπως ισοπεδωτικό....
-
οι παλιοι συναδελφοι και δη διευθυντες τα λενε συνεχεια οτι ερχονται ασκημες μερες
εγω προσωπικα αν δεν εκανα και λιγη σατιρα με στιχους και υποτιτλισμενα βιντεα δεν ξερω πως θα αντεχα την πιεση
ακολουθει μηδενιστικο βιντεο:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=dc86408c080d90165f26804e4a4e1ec3
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την εμπειρία κανενός, εμένα μου ακούγεται λίγο καταστροφολογικό αυτό και κάπως ισοπεδωτικό....
δεν διαφωνω ,απλως καποιοι τα ζουν αυτα και θελω να μοιραστουμε τις ισοπεδωτικες και καταστροφολογικες μας εμπειριες!
υγ.εδω ειμαστε και πιστευω να ειμαστε και στο μελλον..εχουμε χρονια μπροστα μας ουτως η αλλως
επισης δεν με παιρνει να ξανοιγομαι διοτι δεν ξερω ποιος μας διαβαζει..ειμαστε ενα ξεχωριστο σαιτ ..μη βρουμ ε και κανα μπελα!
-
...
μαθητες και καθηγητες ζουν μια κολαση και παλευουν ματαιως για λυση
υβρεις, καθημερινά εκστομίζουν τα παιδιά διάφορα κοσμητικά επίθετα μεταξύ τους αλλά και προς το πρόσωπό μου
προπηλακισμοι, καλυμμένοι και έμμεσοι
απειλες, επίσης καθημερινό φαινόμενο
ξυλοδαρμοι, η επιθετικότητα των μαθητών μου είναι σε τέτοιο βαθμό που υπάρχουν φορές που δεν μπορώ να ξεχωρίσω αν χτυπιούνται ή αν παίζουν, αν φυσικά θεωρεί κανείς παιχνίδι το smackdown και διάφορα άλλα τέτοια φρούτα
εμπρησμοι σε αυτό το σημείο δεν έχουμε φτάσει... πετάγαμε όμως μπουκάλια γεμάτα με νερό σει περαστικούς ώσπου γκρεμοτσακίσαμε ένα μεταφορέα... μετράει; στην ημερησια διαταξη!
ετσι ..να παρτε μια ιδεα..τι μας περιμενει και εδω! Ελπίζω να κατάλαβες ότι δεν θα μας έρθει αυτό το κύμα σχολικής βίας, είναι ήδη εδώ!
Έχουν χαθεί τα όρια πια! Υπάρχει διάχυτος θυμός και όταν πάω να αντιμετωπίσω καταστάσεις σαν τις παραπάνω με παιδαγωγικές τεχνικές αισθάνομαι (εκ του αποτελέσματος) σαν να έχω βγει να αντιμετωπίσω τον κατακλυσμό με τρύπιο κουβά!
-
...
μαθητες και καθηγητες ζουν μια κολαση και παλευουν ματαιως για λυση
υβρεις, καθημερινά εκστομίζουν τα παιδιά διάφορα κοσμητικά επίθετα μεταξύ τους αλλά και προς το πρόσωπό μου
προπηλακισμοι, καλυμμένοι και έμμεσοι
απειλες, επίσης καθημερινό φαινόμενο
ξυλοδαρμοι, η επιθετικότητα των μαθητών μου είναι σε τέτοιο βαθμό που υπάρχουν φορές που δεν μπορώ να ξεχωρίσω αν χτυπιούνται ή αν παίζουν, αν φυσικά θεωρεί κανείς παιχνίδι το smackdown και διάφορα άλλα τέτοια φρούτα
εμπρησμοι σε αυτό το σημείο δεν έχουμε φτάσει... πετάγαμε όμως μπουκάλια γεμάτα με νερό σει περαστικούς ώσπου γκρεμοτσακίσαμε ένα μεταφορέα... μετράει; στην ημερησια διαταξη!
ετσι ..να παρτε μια ιδεα..τι μας περιμενει και εδω! Ελπίζω να κατάλαβες ότι δεν θα μας έρθει αυτό το κύμα σχολικής βίας, είναι ήδη εδώ!
Έχουν χαθεί τα όρια πια! Υπάρχει διάχυτος θυμός και όταν πάω να αντιμετωπίσω καταστάσεις σαν τις παραπάνω με παιδαγωγικές τεχνικές αισθάνομαι (εκ του αποτελέσματος) σαν να έχω βγει να αντιμετωπίσω τον κατακλυσμό με τρύπιο κουβά!
δυστυχως για την παιδεια μας συμφωνουμε
και μην ανκουσω τιποτα αστοχα του στυλ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΕΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ
διοτι με αυτην τη λογικη
δικαιολογουμε και το βιαστη : μονο σε αυτην ριχτηκα διοτι με προκαλουσε
και την νταη: "μονο σε αυτον επιτεθηκα διοτι τον βρηκα αδυναμο"
και τον διαρρηκτη "μονο εκει εκλεψα διοτι δνε το ειχαν κλειδαμπαρωσει καλα"
-
Τώρα εξηγείται γιατί πληρώνουν καλύτερα στην Κύπρο...
-
Μάλλον ο Ρουσσώ είχε δίκιο,όποιος απομακρύνεται από τη φύση αλλοτριώνεται
-
Έρευνα για τη Νεανική Παραβατικότητα:
Σύνοψη Ευρημάτων και Συμπερασμάτων
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Η «Έρευνα για τη Νεανική Παραβατικότητα», που ολοκληρώθηκε το 2004, είχε γενικό σκοπό τη διερεύνηση του φαινομένου της νεανικής παραβατικότητας στην κυπριακή κοινωνία. Η έρευνα είχε τρεις στόχους:
Ο πρώτος ήταν η εκτίμηση της έκτασης του φαινομένου της παραβατικότητας. Ο στόχος αυτός εξυπηρετήθηκε με δεδομένα από δύο παγκύπριες επισκοπήσεις αυτοδήλωσης. Η πρώτη έγινε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα περίπου χιλίων μαθητών ηλικίας 14-18 ετών που ζουν στις περιοχές που ελέγχονται από την Κυπριακή Δημοκρατία. Η δεύτερη έγινε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα περίπου 400 πρόσφατων αποφοίτων σχολών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (σε αυτή τη σύνοψη παρουσιάζονται αποτελέσματα από την επισκόπηση μαθητών).
Ο δεύτερος στόχος ήταν η αιτιολόγηση της παραβατικότητας, δηλαδή ο εντοπισμός των αιτίων της παραβατικής συμπεριφοράς, των μηχανισμών που διέπουν τις αιτιώδεις επιδράσεις και των πλαισίων μέσα στα οποία επωάζεται και επικρατεί αυτή η συμπεριφορά. Ο στόχος αυτός εξυπηρετήθηκε με πολυμεταβλητή ανάλυση των δεδομένων των δύο επισκοπήσεων καθώς και με
ανάλυση ποιοτικών δεδομένων που προέκυψαν από τρεις σειρές συνεντεύξεων βάθους και δύο
παρατηρήσεις πεδίου. Οι συμμετέχοντες στην πρώτη σειρά συνεντεύξεων ήταν παραβατικοί μαθητές, στη δεύτερη εκπαιδευτικοί, διευθυντές σχολείων, σχολικοί σύμβουλοι και λειτουργοί
ευημερίας και στην τρίτη νεαρά άτομα που βρίσκονταν στη φυλακή κατά τη χρονική περίοδο της
έρευνας. Η χρήση της μεθόδου της παρατήρησης πεδίου έγινε σε δύο παραβατικές ομάδες, μια
σχολική και μια εξωσχολική.
Ο τρίτος στόχος ήταν η σύνθεση των ευρημάτων σε τελικά συμπεράσματα και η παράθεση εισηγήσεων και προοπτικών βελτίωσης. Ο στόχος αυτός εξυπηρετήθηκε με τη σύνθεση όλων των
στοιχείων της μελέτης σε ένα πλαίσιο θεωρητικής και κριτικής προσέγγισης.
ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑ
-
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑ
-
O έλεγχος που ασκούν οι γονείς στα παιδιά τους ήταν ένα άλλο θέμα που συζητήθηκε εκτενώς. Συμπερασματικά, φαίνεται ότι η παραβατικότητα μπορεί να προκληθεί τόσο από τον υπερβολικό έλεγχο όσο και από την υπερβολική χαλαρότητα. Το ζητούμενο για την ελαχιστοποίηση της παραβατικότητας φαίνεται να είναι μια ισορροπία ελέγχου. Επιπρόσθετα, σε κάποιες περιπτώσεις, ένα στοιχείο που απουσιάζει στους γονείς είναι το κοινό ενδιαφέρον, ενώ σε άλλες απουσιάζει η γνώση και οι δεξιότητες που απαιτούνται για το ρόλο του παιδαγωγού. Σε κάποιο βαθμό, υπάρχει και έλλειψη ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ παιδιών και γονιών.
Oι αποκλίνουσες στάσεις και συμπεριφορές των γονιών είναι εξίσου σημαντικές. Οι γονείς πολλές φορές σκέφτονται και συμπεριφέρονται οι ίδιοι με παραβατικούς τρόπους ή με τρόπους που υπονοούν ανοχή προς την παραβατική συμπεριφορά. H επίδρασή αυτού του στοιχείου είναι πιο
εμφανής στις περιπτώσεις σοβαρής παραβατικής συμπεριφοράς, όπως παρατηρήθηκε στις συνεντεύξεις με τους φυλακισμένους. Μια πτυχή της συμπεριφοράς των γονιών, η οποία έχει
δυσμενείς συνέπειες στη συμπεριφορά των παιδιών, είναι η χρήση βίας, είτε μεταξύ των γονιών είτε
προς τα παιδιά.
Τονίζεται επίσης η σημασία του μορφωτικού κεφαλαίου, των γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων, δηλαδή, που αποκτά το παιδί στην οικογένεια και μεταφέρει στο σχολείο. Τα παιδιά που προέρχονται από οικογένειες που παρέχουν πλούσια ερεθίσματα και καλλιεργούν θετικές προς τη
μόρφωση στάσεις, έχουν καλύτερη σχολική επίδοση και λιγότερο παραβατική συμπεριφορά.
Tο σχολείο συμπληρώνει την οικογένεια στο έργο της κοινωνικοποίησης. Οι μαθητές και οι
εκπαιδευτικοί που έλαβαν μέρος στις συνεντεύξεις εντόπισαν διάφορα στοιχεία του σχολείου που
κατά τη γνώμη τους δημιουργούν συνθήκες εμφάνισης και επικράτησης της παραβατικής συμπεριφοράς. Οι εκπαιδευτικοί φαίνεται να υστερούν στην εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών
προσεγγίσεων, κυρίως στο χειρισμό της παραβατικότητας. Παράλληλα, φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα και στο θέμα της διδακτικής μεθοδολογίας. Σύμφωνα με τους μαθητές, τα μαθήματα είναι
συχνά ανιαρά και μη αποτελεσματικά. Επιπρόσθετα, πολλοί μαθητές νιώθουν ότι το σχολείο είναι
καταπιεστικό και οι εκπαιδευτικοί αυταρχικοί. Για το θέμα της τιμωρίας, οι μαθητές είπαν ότι σε
πολλές περιπτώσεις υπάρχει άνιση μεταχείριση και σε άλλες δυσανάλογη αντίδραση από τους
εκπαιδευτικούς.
Tα αναλυτικά προγράμματα, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, χαρακτηρίζονται από δυσανάλογη έμφαση στη γνώση, με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην έχουν επαρκή συναισθηματική και κοινωνική αγωγή.
Μια άλλη βασική λειτουργία του σχολείου είναι η επιλογή, κατά την οποία οι μαθητές κατατάσσονται σε κατηγορίες που στη συνέχεια καθορίζουν τη επαγγελματική τους καριέρα και τη
γενικότερη πορεία τους στη ζωή. Η επιλογή, που είναι αναπόφευκτη σε μια σύγχρονη κοινωνία,
μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στους μαθητές, αφού η διαδικασία της αξιολόγησης με την
οποία εξυπηρετείται είναι έντονα ανταγωνιστική, προκαλεί ένταση και αφήνει πάντα κάποιους εκτός.
Στις συνεντεύξεις φάνηκε ότι η δυσμενής αυτοεικόνα που προκαλείται από τη σχολική αποτυχία ωθεί κάποιους έφηβους σε μορφές παραβατικότητας, όπως η επικίνδυνη οδήγηση «για επίδειξη» και η χρήση βίας. Η ερμηνεία αυτή επικυρώθηκε και στις παρατηρήσεις παραβατικών ομάδων, όπου
φάνηκε ξεκάθαρα ότι κάποιοι νέοι βρίσκουν στην «παρέα» και τις «μοτόρες» το κύρος και την
εκτίμηση που δεν είχε τη δυνατότητα να τους προσφέρει το σχολείο.
Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας αποτελούν συχνά πηγή παραβατικής μάθησης. Όπως έχουν παρατηρήσει οι εκπαιδευτικοί, από τη μια υπάρχει επηρεασμός από το περιεχόμενο των μηνυμάτων
που τα μέσα αυτά διαχέουν και από την άλλη τα μέσα αυτά είναι πιο ελκυστικά από τα μέσα που
χρησιμοποιεί το σχολείο. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της βίας: όπως φάνηκε στην επισκόπηση, περίπου τέσσερις στους πέντε μαθητές παρακολουθούν βία στην τηλεόραση και
σημαντικά ποσοστά από αυτούς το κάνουν συχνά.
H σημαντικότερη κοινωνική μεταβλητή που είναι συστηματικά συνδεδεμένη με την παραβατική συμπεριφορά ενός ατόμου είναι η παραβατική συμπεριφορά των φίλων: από τη μια, άτομα με παραβατικές τάσεις είναι πιο πιθανό να συνευρίσκονται κοινωνικά με άλλα τέτοια άτομα, δηλαδή να προηγείται η απόκλιση και να έπεται η συναναστροφή και, από τη άλλη, μη παραβατικά άτομα μπορεί να αναπτύξουν παραβατική συμπεριφορά μέσα από τις συναναστροφές τους σε μια παραβατική ομάδα, δηλαδή, να προηγείται η συναναστροφή και να έπεται η απόκλιση.
-
Μεγαλώνοντας στην Αθήνα-Ποιότητα Ζωής Παιδιών και Εφήβων Έρευνα του Ινστιτούτου Κοινωνικής Πολιτικής του ΕΚΚΕ
Παραβατική συμπεριφορά
μαθητών και επαφή με τη βία(1)
της Γίτσας Κοτταρίδη *
Η δημοσιοποίηση ολοένα και περισσότερων περιστατικών εκδήλωσης βίαιας ή παραβατικής συμπεριφοράς ακόμη και στο χώρο του σχολείου, όπου το ρόλο του θύτη και του θύματος φέρουν ανήλικοι μαθητές εφηβικής ή ακόμα και προεφηβικής ηλικίας προκαλεί ανησυχία και ερωτηματικά σχετικά με τη διάσταση και τα αίτια του φαινομένου.
Μ
ία νέα έρευνα που διεξήχθη από το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, και συγκεκριμένα από το Ινστιτούτο Κοινωνικής Πολιτικής, με θέμα: «
-
"Σχολική παραβατικότητα"
βαλ΄το αυτουσιο στο google
9 στα 10 αποτελεσματα αφορουν την Κυπρο ..διαβαστε και φριξτε...η εγκληματικοτητα οργιαζει στα κυπριακα σχολεια
μαθητες και καθηγητες ζουν μια κολαση και παλευουν ματαιως για λυση
υβρεις,προπηλακισμοι,απειλες,ξυλοδαρμοι,εμπρησμοι στην ημερησια διαταξη!
ετσι ..να παρτε μια ιδεα..τι μας περιμενει και εδω!
Γιατί Ελλαδίτες ρε παιδιά;το Ελληνες δεν ισχύει;όλοι είμαστε Έλληνες έτσι δεν είναι;το Ελλαδίτες ποιος το επινόησε;
-
"Σχολική παραβατικότητα"
βαλ΄το αυτουσιο στο google
9 στα 10 αποτελεσματα αφορουν την Κυπρο ..διαβαστε και φριξτε...η εγκληματικοτητα οργιαζει στα κυπριακα σχολεια
μαθητες και καθηγητες ζουν μια κολαση και παλευουν ματαιως για λυση
υβρεις,προπηλακισμοι,απειλες,ξυλοδαρμοι,εμπρησμοι στην ημερησια διαταξη!
ετσι ..να παρτε μια ιδεα..τι μας περιμενει και εδω!
Γιατί Ελλαδίτες ρε παιδιά;το Ελληνες δεν ισχύει;όλοι είμαστε Έλληνες έτσι δεν είναι;το Ελλαδίτες ποιος το επινόησε;
Ο όρος "Ελλαδίτες" είναι για να ξεχωρίζουν οι Έλληνες της Ελλάδας από τους Έλληνες της Κύπρου. Δεν είναι υποτιμητικό για κανένα.
Τώρα για την παραβατικότητα, επειδή τυχαίνει να παρακολουθώ τα γεγονότα, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αυτά που συμβαίνουν στην Κύπρο είναι πολύ ηπιότερα από αυτά που συμβαίνουν εδώ.
Είναι όμως πρωτοφανή, γι`αυτό και υπάρχει μεγάλη δημοσιότητα. Στις χθεσινοβραδυνές ειδήσεις για παράδειγμα ειπώθηκε ότι σπάσανε τα τζάμια ενός σχολείου.
Σε καμιά βαθμίδα εκπαίδευσης στην Κύπρο δεν ξέρουν τι σημαίνει κατάληψη, με όλα τα συνεπακόλουθα της.
-
ερχεται λεμε (η σειρα μας)
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank10_4_9_935.php
-
[
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την εμπειρία κανενός, εμένα μου ακούγεται λίγο καταστροφολογικό αυτό και κάπως ισοπεδωτικό....
Συμφωνώ με το συνάδελφο.Μάλλον πρέπει να προσέξουμε όλοι για να μη λειτουργήσει ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία!
-
Αυτοεκπληρούμενη προφητεία δεν ξέρω αν είναι, αλλά... ήρθε:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=11560.0
-
Bullying σε 14χρονη με αυτισμό: «Την έβριζαν, την έφτυναν και τη χτυπούσαν» https://www.alfavita.gr/koinonia/369715_bullying-se-14hroni-me-aytismo-tin-ebrizan-tin-eftynan-kai-ti-htypoysan
https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/fthiotida-fotia-se-epal-tin-ora-tou-mathimatos-etrexan-me-pyrosvestires-sta-xeria-oi-kathigites/3460015/ Φθιώτιδα: Φωτιά σε ΕΠΑΛ την ώρα του μαθήματος – Έτρεχαν με πυροσβεστήρες στα χέρια οι καθηγητές