Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: blueswire στις Μαρτίου 28, 2009, 01:29:05 pm
-
Συνάδελφος έχει οριστική τοποθέτηση (έτσι γράφει το έγγραφο που του ήρθε πρόπερσι "τοποθετηθήκατε οριστικά") σε σχολείο που δικαιολογεί 2 οργανικές για τον κλάδο του. Στο σχολείο αυτό τοποθετήθηκαν πριν από αυτόν ένας άλλος συνάδελφος που κάνει κανονικά μάθημα και ένας άλλος που παίρνει κάθε χρόνο απόσπαση (εμφανίζεται στο σχολείο κάθε 30 Ιουνίου και μετά πηγαίνει στο σχολείου που αποσπάστηκε, καθώς δεν μπορεί να πάρει μετάθεση αφού δεν συγκεντρώνει τα μόρια που χρειάζονται).
Ερώτηση
1. ο συνάδελφος είναι οργανικά τοποθετημένος στο σχολείο ή όχι? (αφού οι οργανικές θέσεις είναι 2 και αυτός έρχεται τρίτος τοποθετημένος?)
2. 2 χρόνια τώρα δεν κάνει δηλωση για οριστική τοποθέτηση και η διεύθυνση τον αφήνει συνεχώς στο ίδιο σχολείο. Είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ δηλαδή???
3. Αν ο συνάδελφος που παίρνει αποσπάσεις καταφέει να πάρει μετάθεση τελικά και ανοίξει οργανική , θα την πάρει ο συνάδελφός του επειδή τα δύο τελευταία χρόνια διδάσκει εκεί ή όχι??
-
Τι εννοείς "δικαιολογεί το σχολείο 2 οργανικές";
-
το προφανές, ότι στο σχολείο για την συγκεκριμένη ειδικότητα προβλέποτναι 2 οργανικές θέσεις
-
Εάν για στο σχολείο υπάρχουν 2 οργανικές για τον συγκεκριμένο κλάδο και το έγγραφο αυτό ήρθε πρόπερσι, κανείς μέχρι τώρα δεν πήρε χαμπάρι ότι υπάρχει τέτοιο πρόβλημα; Αν έχει τέτοιο έγγραφο, τότε η οργανική του είναι εκεί. Το γιατί το σχολείο δικαιολογεί 2 οργανικές, ενώ στείλανε 3 είναι πολυ περίεργο. Του ζήτησαν να κάνει δήλωση για οριστική τοποθέτηση; Η διεύθυνση δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι κάτι περισσεύει; Πάντως, αν επιστρέψει ο αποσπασμένος και δεν υπάρχουν ώρες και για τους 3, αυτός που πάει στη διάθεση είναι αυτός που τοποθετήθηκε τελευταίος, δηλαδή ο εν λόγω συνάδελφος αν κατάλαβα καλά. Πάντως είναι πολύ εντυπωσιακό. Είσαι σίγουρος ότι με βάση τις οργανικές που δίνει η ββάθμια για κάθε σχολείο κάθε χρονια είναι 2 οι θέσεις και όχι 3, ανεξάρτητα με τον αριθμό των τμημάτων του σχολείου;
Αν ανοίξει οργανική, τη θέση θα την πάρει αυτός που στον πίνακα μεταθέσεων έχει περισσότερα μόρια και έχει ζητήσει το συγκεκριμένο σχολείο. Δεν έχει καμία σημασία το γεγονός ότι ο συνάδελφος τα τελευταία δύο χρόνια δίδασκε εκεί.
-
Η οριστική τοποθέτηση σημαίνει κατάληψη οργανικής θέσης.
Προφανώς, αυτός που γράφεις ότι "κάνει κανονικά μάθημα" είναι προσωρινά τοθετημένος.
Αν μία οργανική θέση ανοίξει, δεν είναι απαραίτητο να την καταλάβει αυτός που είναι προσωρινά τοποθετημένος στο ίδιο σχολείο. Θα γίνει επιλογή, βάσει κριτηρίων (μόρια, παιδιά κτλ.), μέσα από όλους τους συναδέλφους της αντίστοιχης περιφέρειας.
-
Η οριστική τοποθέτηση σημαίνει κατάληψη οργανικής θέσης.
Προφανώς, αυτός που γράφεις ότι "κάνει κανονικά μάθημα" είναι προσωρινά τοθετημένος.
Αν μία οργανική θέση ανοίξει, δεν είναι απαραίτητο να την καταλάβει αυτός που είναι προσωρινά τοποθετημένος στο ίδιο σχολείο. Θα γίνει επιλογή, βάσει κριτηρίων (μόρια, παιδιά κτλ.), μέσα από όλους τους συναδέλφους της αντίστοιχης περιφέρειας.
Και ίσως αυτός που το πάρει και πρώτος χαμπάρι...
-
παρ' όλα αυτά υπάρχει πρίτπωση σε ένα λύκειο π.χ. οι ώρες μαθημάτων που χρειάζονται να είναι π.χ. 30 και το σχολείο να έχει 3 και όχι 2 οργανικές?
-
παρ' όλα αυτά υπάρχει πρίτπωση σε ένα λύκειο π.χ. οι ώρες μαθημάτων που χρειάζονται να είναι π.χ. 30 και το σχολείο να έχει 3 και όχι 2 οργανικές?
Φυσικά και γίνεται. Γι'αυτό έκανα την ερώτηση στην αρχή. Κάθε χρόνο οι ββάθμιες δίνουν τις οργανικές που "εκτιμούν" ότι θα χρειαστεί το σχολείο την επόμενη χρονιά. Οι εκτιμήσεις τους είναι πραγματικά εκτός πραγματικότητας.
-
οπότε για να σιγουρευτούμε και να μην υποθέτουμε θα πρέπει να ρωτήσουμε τη διεύθυνση πόσες οργανικές έχει για το συγκεκριμένο σχολείο??? και οι οργανικές αυτές είναι καταγεγραμμένς κάπου?? π.χ. σε ένα σύστημα, έχει ο διεθυντής του σοχλείου της θέσης αυτές ή υπάρχουν μόνο στη διεύθυνση?