Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Γυμνάσιο => Μήνυμα ξεκίνησε από: bikini στις Απριλίου 07, 2009, 10:47:49 pm

Τίτλος: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: bikini στις Απριλίου 07, 2009, 10:47:49 pm
Αισίως τελείωσε και η σχολική χρονιά 2008 - 2009.

1) Είστε ευχαριστημένοι από το φετινό σας διδακτικό έργο;

2) Φτάσατε όσον αφορά την ύλη των μαθημάτων σας εκεί όπου είχατε στοχεύσει στην αρχή της χρονιάς;

3) Στο τέλος της χρονιάς κάνετε την αυτοκριτική σας; Τι θα αλλάξετε του χρόνου όσον αφορά τον τρόπο διδασκαλίας σας;

4)
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: marianV στις Απριλίου 10, 2009, 02:04:38 pm
     bikini δυστυχώς δεν διδάσκω σε σχολείο φέτος και δεν μπορώ να ΜΟΥ απαντήσω στα παραπάνω ερωτήματα σου.
 
επιπλέον χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, αν κρίνω απο την πορεία του θέματος που άνοιξα και εγώ σχετικά με την αυτοαξιολόγηση και τα λάθη των εκπαιδευτικών, λίγοι είναι οι "γενναίοι" που θα συμμετάσχουν σε ένα θέμα που θέλει να σε βάλει να ψαχτείς μέσα σου.

Πάντω μπράβο σου που θέτεις αυτά τα ερωτήματα.
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: Ms Daisy στις Απριλίου 10, 2009, 03:12:09 pm
Θα μιλήσω από την πείρα μου στην Δευτεροβάθμια.
1) Αρκετά αν και ειμαι καινούρια (πρώτη φορά δούλεψα στην Δευτεροβάθμια) και αν λάβουμε υπόψιν μας ότι έπιασα δουλειά λίγο πριν τα Χριστούγεννα.
2) Δεν είχα στοχεύσει πουθενά ( :P) αλλά αν συγκρίνω τον εαυτό μου με τις άλλες συναδέλφους της Αγγλικής στο σχολείο, προχώρησα πολύ περισσότερο στα βιβλία.
3) Πολλά.;D Κατ'αρχήν, θα συμπεριλάβω παιχνίδια και δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του μαθήματος για να κάνω πιο ευχάριστο το μάθημα (άκουσα αρκετά παράπονα γι'αυτό :-[). Επίσης, αν του χρόνου (καλώς εχόντων των πραγμάτων) μπω στην αρχή της χρονιάς στην τάξη, θα θέσω απαράβατους όρους για θέματα πειθαρχίας.
4)  :o :o :o :o :o Το κάνει κανείς αυτό;;;;;!!! Δεν το σκέφτηκα ποτέ. Και να είμαι ειλικρινής, φοβάμαι να το κάνω. :P
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: eleni στις Απριλίου 10, 2009, 03:38:49 pm

Είμαι πολύ ευχαριστημένη σε όλα τα τμήματα εκτός από ένα της β γυμνασίου, όπου υπήρχε μεγάλο πρόβλημα πειθαρχίας. Επιπλέον τα 23 από τα 26 παιδιά  είχαν βασικά προβλήματ ανάγνωσης γραφής και κατανόησης.

2. Η ύλη πήγε καλά με αξαίρεση τα αρχαία της α΄γυμνασίου όπου χάθηκαν πολλές ώρες και επιπλέον σε κάποια κεφάλαια αναγκάστηκα να αφιερώσω περισσότερο χρόνο απ' όσον είχα προγραμματίσει αρχικά.

3. Ως προς τον τρόπο διδασκαλίας δε σκοπεύω να αλλάξω κάτι. Πρέπει να επαναπροσδιορίσω όμως τον προγραμματισμό της ύλης, π.χ.στην Ιστορία για να μη τρέχουμε στο τέλος της χρονιάς.

4. Δεν το έχω τολμήσει ( Φοβάμαι ότι θα γίνει φοβερός χαβαλές και θα ακουστούμε σε όλο το σχολείο). Σκέφτομαι να φτιάξω ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης αλλά ψάχνω να βρώ τον τρόπο ωστε να απαντήσουν χωρίς να καταλάβω ποια παιδιά γράφουν ώστε να είναι αντικειμενικά. Κάποιοι μαθητές είναι εξαιρετικά βαθμοθήρες και αμφιβάλλω αν θα απντήσουν με ειλικρίνεια από φόβο μην επηρεαστεί η βαθμολογία.
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: soul στις Απριλίου 10, 2009, 09:08:09 pm
Διδάσκω έξι χρόνια στο δημόσιο σχολείο και καμία χρονιά δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα με τα παιδιά.Προσπαθώ να είμαι κοντά τους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είμαι αυστηρή.
Ωστόσο, καθε χρόνο τόσο στο τέλος της χρονιάς όσο και καθ' όλη τη διαρκεια κάνω την αυτοκριτική μου και βρίσκω λάθη.Κανείς δεν είναι τέλειος.Αρκει να μην είναι τραγικά και να προσπαθούμε να γινομαστε καθε χρονο καλυτεροι.
όσον αφορά την ύλη όλοι οι φιλόλογοι γνωρίζουμε ότι δεν είναι δυνατόν να βγει σε όλα τα μαθήματα.Διδασκω γλώσσα α και β γυμνασιου, όπου ολοκλήρωσα την ύλη, αρχαια  ελληνική γλώσσα β γυμνασίου, όπου δε θα κάνω τις δυο τελευταιες ενοτητες, αρχαια γ γυμνασιου, όπου το βιβλιο  ολοκληρώθηκε ,αλλα δεν προλαβα να διδαξω και όλο τον Αρριανο, ιστορια β γυμνασιου, όπου ολοκλήρωσα την ύλη.Όμως όλοι γνωρίζουμε ότι χάνονται πολλες ώρες και η ολοκλήρωση της ύλης εξαρτάται και απο το επίπεδο των παιδιών.Εγώ μπορω να την τελειώσω  αλλα δεν έχει καμια αξια, αν δεν έχει καταλάβει τίποτα κανενα παιδι!
Ως προς τον τροπο διδασκαλιας, κάθε χρόνο ψάχνομαι, και ακόμα και μαθήματα που τα έχω διδάξει και άλλες χρονιές καθε φορά προσπαθώ να προσθέτω κατι καινουργιο, να συζητάω με συναδελφους που  τους θεωρώ αξιολογους και όχι ξερολες.
Καθε χρονο δίνω ερωτηματολογιο στα παιδια και τους ζητάω να απαντήσουν ειλικρινα, χωρις να γράψουν το όνομα τους.Εχω πάρει και πολυ ωραίες
απαντήσεις αλλα και γραπτά που φαινεται ξεκαθαρα ότι ΄΄γλύφουν΄΄.Αυτά δεν τα λαμβάνω υποψη μου καθόλου.
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: maryvas στις Μαΐου 05, 2010, 12:47:33 pm
καλησπέρα! καθώς τελειώνει η σχολικη χρονια θέλω να δώσω στα παιδια ενα ερωτηματολόγιο ωστε να με αξιολογήσουν κ να κατανοήσω καλύτερα τι εκανα λάθος κ τι σωστο τη χρονια που περασε. εχω ηδη ετοιμασει ενα ερωτηματολογιο αλλα θελω να το εμπλουτισω. μηπως γνωριζει καποιος να μου πει τι ερωτησεις να βαλω?

ευχαριστω εκ των προτερων
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: LK στις Μαΐου 05, 2010, 01:13:27 pm
καλησπέρα! καθώς τελειώνει η σχολικη χρονια θέλω να δώσω στα παιδια ενα ερωτηματολόγιο ωστε να με αξιολογήσουν κ να κατανοήσω καλύτερα τι εκανα λάθος κ τι σωστο τη χρονια που περασε. εχω ηδη ετοιμασει ενα ερωτηματολογιο αλλα θελω να το εμπλουτισω. μηπως γνωριζει καποιος να μου πει τι ερωτησεις να βαλω?

ευχαριστω εκ των προτερων
έχει ένα ερωτηματολόγιο εδώ στο πδε, στα δημοφιλή αρχεία νομίζω, που έχει πολύ καλές ερωτήσεις
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: charm_quark στις Μαΐου 05, 2010, 01:37:51 pm
έχει ένα ερωτηματολόγιο εδώ στο πδε, στα δημοφιλή αρχεία νομίζω, που έχει πολύ καλές ερωτήσεις
link..... ???
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: maryvas στις Μαΐου 05, 2010, 01:39:47 pm
καλησπέρα! καθώς τελειώνει η σχολικη χρονια θέλω να δώσω στα παιδια ενα ερωτηματολόγιο ωστε να με αξιολογήσουν κ να κατανοήσω καλύτερα τι εκανα λάθος κ τι σωστο τη χρονια που περασε. εχω ηδη ετοιμασει ενα ερωτηματολογιο αλλα θελω να το εμπλουτισω. μηπως γνωριζει καποιος να μου πει τι ερωτησεις να βαλω?

ευχαριστω εκ των προτερων
έχει ένα ερωτηματολόγιο εδώ στο πδε, στα δημοφιλή αρχεία νομίζω, που έχει πολύ καλές ερωτήσεις

ευχαριστω, αλλα δε βρηκα κατι εκει που μου ειπεσ...  :-\
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: dimstella στις Μαΐου 05, 2010, 03:00:07 pm
φτιάξε το ερωτηματολόγιο με βάση το τι θέλεις να μάθεις, σύμφωνα με τις απαιτήσεις που έχεις από τον εαυτό σου
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: orchid στις Μαΐου 05, 2010, 03:03:57 pm
έχει ένα ερωτηματολόγιο εδώ στο πδε, στα δημοφιλή αρχεία νομίζω, που έχει πολύ καλές ερωτήσεις
link..... ???

Link:
http://www.pde.gr/forum/index.php?action=tpmod;dl=item293
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: maryvas στις Μαΐου 05, 2010, 03:07:12 pm
ευχαριστω πολυ! ερωτησεις εχω ηδη φτιαξει αναλογα με το τι θελω να μαθω απο τους μαθητες αλλα θελω να παρω κ μια γενικη ιδεα
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: charm_quark στις Μαΐου 07, 2010, 11:09:33 am
έχει ένα ερωτηματολόγιο εδώ στο πδε, στα δημοφιλή αρχεία νομίζω, που έχει πολύ καλές ερωτήσεις
link..... ???

Link:
http://www.pde.gr/forum/index.php?action=tpmod;dl=item293

thanks!
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: killbill στις Μαΐου 07, 2010, 03:40:41 pm
Αν είχες μπει στον κόπο να κάνεις μια απλή αναζήτηση στο forum σχετικά με ερωτηματολόγιο αξιολόγησης, σίγουρα θα ανακάλυπτες μια σχετική συζήτηση που είχε γίνει τον χειμώνα που μας πέρασε, με θέμα "Αυτοαξιολόγηση-Λάθη εκπαιδευτικών". Σε αυτή τη συζήτηση είχα συμμετάσχει ενεργά, παραθέτοντας το ερωτηματολόγιο που ο ίδιος μοιράζω στους μαθητές μου στο σχολείο.

Παρόλο που δεν μπήκες στον κόπο να διαθέσεις τον χρόνο σου να ψάξεις στο forum αν αυτό που ρωτάς το έχουν ρωτήσει άλλα 100 άτομα πριν από σενα, διέθεσα εγώ τον χρόνο μου να ψάξω να ξαναβρώ την εν λόγω συζήτηση που είχε προηγηθεί, και την οποία σου παραθέτω:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=11370.60 (http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=11370.60)
(το ερωτηματολόγιο θα το βρεις στη μέση)

Πολλές από τις ερωτήσεις τις είχα βρει ψάχνοντας στο ίντερνετ από αντίστοιχες αξιολογήσεις καθηγητών σε πανεπιστήμια. Μερικές είναι και δικές μου.

Θέλω όμως για ακόμα μια φορά, μιας και το θέμα αυτό θίγεται ξανά, να προτείνουμε εδώ και άλλες νέες ερωτήσεις, ώστε να επεκταθεί το ερωτηματολόγιο. Δυστυχώς στην παραπάνω συζήτηση που είχε προηγηθεί τον χειμώνα, κανένα μέλος του forum δεν παρέθεσε ερωτήσεις παρά μόνο εγώ επισύναψα ολόκληρο το ερωτηματολόγιο. Αντιθέτως πολλά μέλη ανταλλάσανε ερωτηματολόγια με pm (private messages). Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση μυστικοπάθεια εδώ μέσα.... Μια οικογένεια είμαστε.

Ελπίζω πως αυτή τη φορά θα πεσουν προτάσεις στο τραπέζι! Περιμένω.....

ΥΓ χαίρομαι όταν ακούω για συναδέλφους που θέλουν να ακούσουν την φωνή των μαθητών.
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: solil στις Μαΐου 07, 2010, 04:43:58 pm
Εξαιρετικό θέμα προς συζήτηση! Χαίρομαι που το θίξατε και λυπάμαι που δεν το είχα δει τότε για να συμμετάσχω στην κουβέντα σας. Όντως το ερωτηματολόγιο που παρουσίασες είναι πάρα πολύ καλό κι ενδιαφέρον και δείχνει ότι διάβασες πολύ για να το ετοιμάσεις. Φαντάζομαι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο τέλος κάποιου ωριαίου μαθήματος ή στο τέλος του τριμήνου/τετραμήνου ή ακόμη και στο τέλος της χρονιάς.

Μια πρόταση που μπορώ να κάνω είναι η εξής: επειδή μας ενδιαφέρει επίσης (μη πω κυρίως) και η αλλαγή που συνέβη στους μαθητές μας λόγω του μαθήματός μας σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά ή τον προηγούμενο κύκλο μαθημάτων, μια σχετική σειρά ερωτήσεων που μπορεί να συμπεριληφθεί είναι (σε συνδυασμό με την ερώτησή σου για το ενδιαφέρον του μαθητή):

(1=σίγουρα όχι, 2=μάλλον όχι, 3=έτσι κι έτσι, 4=μάλλον ναι, 5=σίγουρα ναι)
Το μάθημα μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον απ' ό,τι περίμενα (1 2 3 4 5)
Έμαθα περισσότερα απ' ό,τι περίμενα (1 2 3 4 5)
Πιστεύω ότι αποδίδω καλύτερα στο μάθημα αυτό σε σχέση με πέρυσι (1 2 3 4 5)

Επίσης, ανάλογα με το είδος της ερώτησης, μπορεί να συμπεριληφθεί και η επιλογή "άλλο", για να δούμε και τα ενδιαφέροντα και την κλίση των μαθητών. Για παράδειγμα:

Σημείωσε με x την επιλογή που σε αντιπροσωπεύει. Σου αρέσει να διαβάζεις κείμενα που έχουν σχέση με:
Αθλητισμό          Κοινωνικές σχέσεις            Ιστορικά γεγονότα         Θέατρο             Άλλο ........................


Ελπίζω να βοήθησα κάπως. Περιμένω κι άλλες ιδέες για να εμπλουτίσουμε τα ερωτηματολόγιά μας!

Υ.Γ.Έχω φτιάξει κι εγώ ένα, αλλά είναι συγκεκριμενοποιημένο, απευθύνεται μόνο σε μαθητές δημοτικού και αναφέρεται στο μάθημα των Αγγλικών. Παρ'ό,τι το είχα γράψει για μια εργασία στο μεταπτυχιακό μου και ήταν κάπως πιο "θεωρητικό", όταν το έδωσα σε μια τάξη μου αποκόμισα πολλές και ουσιαστικές πληροφορίες, που τις χρησιμοποίησα στην πράξη. (Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει μήνυμα)
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: para5 στις Μαΐου 07, 2010, 08:20:41 pm
ΥΓ2. για ρίξτε μια ματιά και εδώ παρακαλώ!!!! http://www.ratemyteachers.gr/ (http://www.ratemyteachers.gr/)
Πολύ καλό site. Είναι του υπουργείου;
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: killbill στις Μαΐου 07, 2010, 09:08:38 pm
Είναι της εταιρίας πληροφορικής keystone που δραστηριοποιείται σε εκπαιδευτικό λογισμικό. Τώρα αν το site το έκανε για λογαριασμό του Yπουργείου, δεν το γνωρίζω...
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: Martha72 στις Μαΐου 15, 2010, 06:26:20 pm
το ratemyteachers.gr είναι ένας χώρος που απαντουν οι μαθητές για τους καθηγητές τους. Ουσιαστικά τους αξιολογούν, και επειδή είναι ανώνυμο ειναι ίσως και πιο....έγκυρο ( με το σκεπτικό ότι τα παιδιά εκφράζονται αυθόρμητα και χωρίς να σκεφτούν....συνέπειες στη βαθμολογία ας πούμε...συν τοις άλλοις, ελάχιστοι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν το site και μαθαίνουν τις απόψεις των μαθητών τους για αυτούς.
Εγώ έχω και ένα ερωτηματολόγιο (για αγγλικά λυκείου) που το μοιράζω στην αρχή της χρονιάς - για να μάθω τι ξέρουν λίγο- πολύ, τι περιμένουν να μάθουν, τι τους δυσκολεύει, σε τι είδους διδασκαλία είχαν εκτεθεί τα προηγουμενα χρόνια (στο γυμνάσιο ας πούμε) αλλά και για ποιο λόγο μαθαινουν ξένες γλώσσες.
Στο τέλος τους δίνω ένα ακόμα ερωτηματολόγιο για να αξιολογήσουν όσα έμαθαν - ή δεν έμαθαν - μεσα στη χρονιά.
Επίσης, επειδή μιλάμε για αγγλικά, έρχομαι σε επαφή με τα φροντιστήρια της περιοχης και μαθαίνω σε τι επίπεδο βρίσκονται τα παιδιά, τι βιβλία κάνουν εκει κτλ. |Τέλος επικοινωνώ με τους καθηγητές αγγλικών των γυμνασίων - που τροφοδοτούν με μαθητές το λύκειό μας - και μαθαίνω και από κει ...τι με περιμένει στην Α Λυκείου.
Αν θέλετε να δειτε τα ερωτηματολόγιά μου, πείτε μου πώς να κάνω επισύναψη αρχείου.
Το ερωτηματολογιο που βρήκα εδώ και αφορά τα αρχαία ελληνικά ( στο Νέα αρχεία --> φύλλο αξιολόγησης εκπαιδευτικού) το βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρον αλλά θα έλεγα μακροσκελές - και ίσως κουραστικό για τα παιδιά. Πάντως, πράγματι ειναι καλό που κάποιοι μπάίνουμε σε αυτή τη διαδικασία - μονο καλό μπορει να βγει από αυτό.
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: evan στις Μαΐου 16, 2010, 01:35:10 pm
Αρχικά φάνηκε ενδιαφέρουσα η ιδέα του "ratemyteachers.gr" αλλά κατόπιν μελέτης του, διαπιστώνει κανείς ότι το συγκεκριμένο σάιτ δεν αποτελεί παρά μία εξώφθαλμη προπαγάνδα ενάντια στη δημόσια εκπαίδευση και μια προσπάθεια επιβολής στις συνειδήσεις για την επίπλαστη ανάγκη της εξωτερικής αξιολόγησης - ελέγχου - παρέμβασης από τα ανώτατα όργανα του ΥΠΕΠΘ στους εκπαιδευτικούς, με άλλα λόγια την εισαγωγή του θεσμού του νεοεπιθεωρητισμού.

Γράφει στο σάιτ :

Το ratemyteachers.gr είναι ένα βήμα έκφρασης των απόψεων των μαθητών του δημόσιου, σε πρώτη φάση, σχολείου για θέματα που τους αφορούν. Κάθε μαθητής γυμνασίου, λυκείου ή ΤΕΕ θα μπορεί να "βρει" στο site το σχολείο και την τάξη του, να εγγραφεί και να αξιολογήσει το παρεχόμενο διδακτικό έργο, τα βιβλία, το περιεχόμενο του κάθε μαθήματος και να εκφράσει τη γνώμη του για τα προβλήματα του σχολείου του, το εκπαιδευτικό σύστημα και για άλλα θέματα που τον ενδιαφέρουν.

και παρακάτω

Το ratemyteachers.gr στοχεύει:

   1. Στη βελτίωση του δημόσιου σχολείου και του προσωπικού του.


(Αλήθεια με ποια ιδιότητα θα πετύχει τη βελτίωση.Μήπως έχετε κάνα "κονέ" στο ΥΠΕΠΘ ; )

Επί πολλές δεκαετίες συζητείται το θέμα της αξιολόγησης του παρεχόμενου διδακτικού και γενικότερα του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο αλλά το μόνιμο αποτέλεσμα αρκετών προσπαθειών και πολλών περισσότερων συζητήσεων είναι συστήματα επιφανειακής αξιολόγησης τα οποία στην εφαρμογή τους κυριαρχούνται από το πνεύμα της "συναδελφικής αλληλεγγύης" με αποτέλεσμα να μη θίγονται οι όποιες αρνητικές πλευρές της δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας οι οποίες, εκτός φωτεινών εξαιρέσεων, χαρακτηρίζουν τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.


Αναρωτιέται κανείς εύλογα 2 πράματα:
Πόσο αξιοπιστία θα μπορούσε να παρέχει η αξιολόγηση από τους ανήλικους και ανώνυμους χρήστες της ιστοσελίδας (κάτι για κουκούλες θυμήθηκα τώρα πριν κάποια χρόνια... ),
και
Ποια είναι η συντονιστική ομάδα που ανφέρεται, με τι είδους πρωτοβουλία ενεργεί και πώς καλύπτει το κόστος διατήρησης της ιστοσελίδας, καθώς απαιτούνται υψηλοί πόροι.

Ως γνωστό σε χώρες όπως η
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στο Γυμνάσιο
Αποστολή από: para5 στις Μαΐου 18, 2010, 08:04:41 pm
Επειδή το μοντέλο του νεοεπιθεωρητισμού είναι πλέον ξεπερασμένο στην Αγγλία οι εκπαιδευτικοί  προσανατολίζονται στην αναζήτηση νέων στρατηγικών αξιολόγησης.Σύμφωνα με γραπτή αναφορά που εξέδωσαν το 2009 και τιτλοφορείται "Children,their world,their education", διατυπώνουν την ανάγκη ελαχιστοποίησης του κρατικού παρεμβατισμού στην εκπαίδευση και της αναζήτησης νέων μορφών  εκπαιδευτικής πολιτικής και αξιολόγησης ώστε η κυβέρνηση να παραδώσει τον έλεγχο στους επαγγελματίες της εκπαίδευσης και όχι στους υπουργούς .

Κατόπιν τούτου, εγώ θα προτείνω στους συναδέλφους τη δημιουργία ιστοσελίδων όπως το "ratemyeducationofministry.gr" ή το "ratemygovernment.gr".
Πολύ καλή ιδέα. Πώς όμως μπορεί να πραγματοποιηθεί;