Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: MairyLiscious στις Μαΐου 20, 2009, 11:56:02 am

Τίτλος: απορία
Αποστολή από: MairyLiscious στις Μαΐου 20, 2009, 11:56:02 am
Δεν έχω δουλεψει ποτέ σε δημοσιο νηπιαγωγειο  επομένως δεν γνωριζω και ειπα να σας ρωτήσω
εχει δικαιωμα η διευθυντρια να κρατα νεοδιοριστη αναπληρωτρια  σε ολοημερο νηπιαγωγειο ενω τελειωνει 12 μιση αντε μια το πολυ μεχρι τις 2 και 3 το μεσημερι καθημερινα??? μου το ειπε μια γνωστη μου και μου φανηκε εξωφρενικό ...κανω λαθος??
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: annna στις Μαΐου 20, 2009, 12:21:48 pm
Το ωράριο στο ολοήμερο είναι 8-12 και 11.45-4. Η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου δεν έχει κανένα δικαίωμα να παρατείνει το ωράριο συναδέλφων.
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: MairyLiscious στις Μαΐου 20, 2009, 12:27:27 pm
το ωραριο το γνωριζω αλλα δεν ημουν σιγουρη για το παρατεταμενο
σε ευχαριστω πολυ αννα
δυστυχως καποια ατομα εκμεταλλευονται καταστασεις και ανθρωπους και καποιοι δεν  διεκδικουν οπως πρεπει τα δικαιωματα τους ......
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: Demetroula στις Μαΐου 20, 2009, 04:16:50 pm
Να της πεις να την αναφέρει αμέσως στον προϊστάμενο! Ή τουλάχιστον να την απειλήσει ότι θα την καταγγείλει.
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: xionati στις Μαΐου 20, 2009, 05:51:13 pm
Δεν έχει κανένα δικαίωμα ουτε και η φίλη σου έχει την ανάγκη της.Να μην καθίσει πάλι πίσω αλλά και να της το ανακοινώσει.Τι σημαίνει είναι παλιά?Γνωρίζω κάτι συναδέλφους που είναι μεγάλες σε ηλικία και συστηματικά παίρνουν ώς "βοηθό" μια αναπληρώτρια για να τους βγάζει τη δουλεια κι αυτές πίνουν τον καφέ τους στο γραφείο.
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: annna στις Μαΐου 20, 2009, 09:01:28 pm
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις μόλις βρεθείς σε σχολείο είναι να ζητήσεις την αντίστοιχη νομοθεσία, έτσι ώστε να ξέρεις τις υποχρεώσεις σου και κυρίως τα δικαιώματά σου. Η προϊσταμένη στο νηπιαγωγείο έχει απλά και διοικητικά καθήκοντα, δεν έχει όμως δικαίωμα να επιβάλει, να ελέγχει ή να εκμεταλλεύεται.  Δυστυχώς όμως όλοι αντιμετωπίσαμε προβλήματα με παλιότερες συναδέλφους (ωράριο ιδιαίτερα στο ολοήμερο, αποκλειστική ανάθεση γιορτών και κατασκευών, κ.τ.λ.) τα οποία ξεπερνιούνται όταν γνωρίζεις τα δικαιώματά σου, βάζεις όρια και προσπαθείς να πετύχεις μια εποικοδομητική συνεργασία.
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: mpdi στις Μαΐου 21, 2009, 09:49:36 am
Σύμφωνα  με  το  προεδρικό  διατάγμα  200  ο  διδακτικός μας  χρόνος είναι  4  ώρες  ο  εργασιακός ειναι  μέχρι  τις  2 το  μεσημέρι . Αυτό  σημαίνει  οτι  αν  υπάρχουν  δουλειές  που  πρέπει  να  γίνουν  στο  νηπιαγωγείο ή  στο  δημοτικό  η  προισταμένη  μπορεί  να  μας  υποχρεώσει  να  μείνουμε  για  να  βοηθήσουμε .
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: annna στις Μαΐου 21, 2009, 10:38:23 am
Συμφωνώ πως το διδακτικό ωράριο είναι 4 ώρες (ή και παραπάνω, ανάλογα με το σχολείο) και πως η παραμονή μπορεί να παραταθεί αν υπάρχει λόγος. Αυτό όμως μπορεί να γίνει στα πλαίσια της καλής συνεργασίας και όχι της επιβολής. Η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου είναι συνάδελφος που έχει και διοικητικά καθήκοντα. Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και στο δημοτικό. Κανένας διευθυντής δεν υποχρεώνει τους εκπαιδευτικούς να παραμείνουν στο σχολείο πέρα του διδακτικού τους ωραρίου, εκτός αν τύχει και υπάρχει λόγος.
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: MairyLiscious στις Μαΐου 21, 2009, 12:09:27 pm
ειλικρινα αν ημουν στη θεση της  , το ειπα και στη γνωστη μου
απο την πρωτη στιγμη που θα μου συνεβαινε αυτο θα πηγαινα στην α βαθμια και θα τους ελεγα μου συμβαινει αυτο τι μπορω να κανω??
της το ειπα να το κανει εστω και τωρα που πλεον ειναι πολυ αργα.....σε ενα μηνα κλεινουν αλλωστε

mpdi ''Σύμφωνα  με  το  προεδρικό  διατάγμα  200  ο  διδακτικός μας  χρόνος είναι  4  ώρες  ο  εργασιακός ειναι  μέχρι  τις  2 το  μεσημέρι . Αυτό  σημαίνει  οτι  αν  υπάρχουν  δουλειές  που  πρέπει  να  γίνουν  στο  νηπιαγωγείο ή  στο  δημοτικό  η  προισταμένη  μπορεί  να  μας  υποχρεώσει  να  μείνουμε  για  να  βοηθήσουμε .''αυτο ομως δεν το γνωριζα.......... :-X
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: xionati στις Μαΐου 21, 2009, 12:24:43 pm
Συγγνώμη αλλά γίνομαι λίγο κακιά αυτή τη στιγμή!Τι δουλειές μπορεί να είχε συστηματικά και καθημερινά...να σκάβει τον κήπο?Υποπτεύομαι ότι η συγκεκριμένη μάλλον για να ρυθμίζει τα γραφειοκρατικά της άφηνε την αναπληρώτρια να κάνει διδασκαλία κανονικά στην τάξη της.Όλα αυτά επειδή απλά είναι αναπληρώτρια, αν ήταν μόνιμη αμφιβάλλω αν θα το έκανε.Εμένα απ'τη στιγμή που ξεκίνησα, ευτυχώς είχα καλές συναδέλφους μου το τόνιζαν συνέχεια"δε θα αφήνεις κανέναν να καταπατά το ωράριό σου και τα εργασιακά σου δικαιώματα".Σ'αυτή την περίπτωση έχουμε μία συστηματική εκμετάλλευση του εργαζομένου απ'ό,τι κατάλαβα εδώ και δεν πρόκειται για κάποια μεμονομένα περιστατικά. ::)
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: annna στις Μαΐου 21, 2009, 12:47:27 pm
Δυστυχώς αυτό κατάλαβα κι εγώ και επιπλέον.. αυτό δεν ισχύει μόνο όταν είσαι αναπληρώτρια! Τη χρονιά που διορίστηκα υπήρχε ένα τεράστιο πρόβλημα με τις παλιές νηπιαγωγούς που δεν ήθελαν να κάνουν απογευματινό ωράριο στο ολοήμερο. Λειτουργούσαν σαν να είναι το νηπιαγωγείο ΤΟΥΣ και έκαναν ό,τι μπορούσαν για να επιβληθούν στις καινούργιες. Ευτυχώς ειδικά τα θέματα του ωραρίου επιλύθηκαν με την παρέμβαση της συμβούλου, όμως αυτή δεν παύει να είναι να είναι μια νοοτροπία  που συναντάμε συχνά. Τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά όταν η προϊσταμένη είναι νεότερη, ανοιχτόμυαλη και συνεργάσιμη.
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: MairyLiscious στις Μαΐου 21, 2009, 01:00:07 pm
επομένως σε οποιον συμβει κατι παρομοιο
απευθυνεται στην α βαθμια σωστα?
γιατι το να απευθυνθεις στην προισταμενη κατ εμε δεν βοηθα ...(αιρετικα ατομα) !
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: Ritalamp στις Μαΐου 21, 2009, 01:42:47 pm
Κατά τη γνώμη μου η ενδεδειγμένη πορεία είναι η εξής: αντιμετωπίζεις κατά μέτωπο, αλλά με ηρεμία το πρόσωπο που δημιουργεί το θέμα, μετά πας στη Σύμβουλο και στο τέλος στον Προϊστάμενο του Γραφείου. Γιατί διαφορετικά είναι λίγο σαν να λες " θα το πω στο μπαμπά μου, που είναι πιο δυνατός". Δυστυχώς πάντως σε αυτές τις περιπτώσεις σπάνια βρίσκεις άκρη (γιατί τέτοιου είδους "παλιές" δε λογαριάζουν κανέναν) οπότε καταφεύγεις στον "ανταρτοπόλεμο" απλά δεν εξυπηρετείς καμιά τους και περιμένεις στωικά το τέλος της χρονιάς βάζοντας λυτούς και δεμένους για αλλαγή περιβάλλοντος την επόμενη χρονιά.

Το πιο βασικό από όλα είναι να ξέρεις καλά το νομικό πλαίσιο του νηπιαγωγείου, ώστε να γνωρίζεις τα δικαιώματά σου και τις υποχρεώσεις σου και να είσαι εσύ εκείνη που επιλέγει πότε θα δώσεις κάτι παραπάνω γιατί απλώς θέλεις να λειτουργήσεις συναδελφικά ή υπέρ του σχολείου και των παιδιών.
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: AnnaB στις Μαΐου 22, 2009, 08:42:02 am
Κατά τη γνώμη μου η ενδεδειγμένη πορεία είναι η εξής: αντιμετωπίζεις κατά μέτωπο, αλλά με ηρεμία το πρόσωπο που δημιουργεί το θέμα, μετά πας στη Σύμβουλο και στο τέλος στον Προϊστάμενο του Γραφείου. Γιατί διαφορετικά είναι λίγο σαν να λες " θα το πω στο μπαμπά μου, που είναι πιο δυνατός". Δυστυχώς πάντως σε αυτές τις περιπτώσεις σπάνια βρίσκεις άκρη (γιατί τέτοιου είδους "παλιές" δε λογαριάζουν κανέναν) οπότε καταφεύγεις στον "ανταρτοπόλεμο" απλά δεν εξυπηρετείς καμιά τους και περιμένεις στωικά το τέλος της χρονιάς βάζοντας λυτούς και δεμένους για αλλαγή περιβάλλοντος την επόμενη χρονιά.

Το πιο βασικό από όλα είναι να ξέρεις καλά το νομικό πλαίσιο του νηπιαγωγείου, ώστε να γνωρίζεις τα δικαιώματά σου και τις υποχρεώσεις σου και να είσαι εσύ εκείνη που επιλέγει πότε θα δώσεις κάτι παραπάνω γιατί απλώς θέλεις να λειτουργήσεις συναδελφικά ή υπέρ του σχολείου και των παιδιών.

++++++++++++++++++++++++++++++
Για άλλη μια φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου!
Όσο για το σχόλιο : "Θα το πω στο μπαμπά μου" έσκασα στα γέλια....
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: emmaki στις Μαΐου 22, 2009, 11:37:22 am
Τίτλος: Απ: απορία
Αποστολή από: Maro στις Μαΐου 23, 2009, 08:56:09 pm
Που μπορει να βρει καποιος το ισχυον νομικο πλαισιο για εκκλησιασμους και επισκεψεις;
Ευχαριστω εκ των προτερων.