Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: billst στις Μαΐου 29, 2009, 10:19:34 pm
-
μπορεί κάποιος να μου πει αν ξέρει με ποια λογική οι απόφοιτοι του τμήματος ΤΕΙ Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας μπορούν να διοριστούν ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί στη
-
Φίλε μου τη χειρότερη ζημιά την έκανε το ΠΔ268/04, που χωρίς καμία αξιολόγηση, έβαλε όσα ΤΕΙ περιείχαν απλά τη λέξη "Πληροφορική" στον τίτλο τους. Τι και αν έγινε προσφυγή, 2-3φορές αναβλήθηκε και στο τέλος, έγινε νόμος και πάπαλα η προσφυγή. Για να βλέπουμε με πόσο "δημοκρατικούς" και "διαφανείς" κανόνες λειτουργεί το ίδιο το κράτος!
β. Για τους υποψηφίους του κλάδου ΠΕ20-Πληροφορικής Τ.Ε.Ι. απαιτείται πτυχίο ή δίπλωμα Πληροφορικής ή Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ή Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ή Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Πληροφορικής και Επικοινωνιών ή Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων ή Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία ή Διαχείρισης Πληροφοριών ή Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης ή Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας ή Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ή
-
Να προσθέσω και αυτά;
β. Για τους υποψηφίους του κλάδου ΠΕ20-Πληροφορικής Τ.Ε.Ι. απαιτείται πτυχίο ή δίπλωμα Πληροφορικής ή Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ή Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ή Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Πληροφορικής και Επικοινωνιών ή Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων ή Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία ή Διαχείρισης Πληροφοριών ή Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης ή Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας ή Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ή
-
Αναφέρεστε σε ένα θέμα που έχει χιλιοσυζητηθεί κι έχουν γίνει μεγάλες διαμάχες. Δεν ωφελούν σε τίποτα οι αναμοχλεύσεις αυτού. Μόνο κακό κάνουν
Το θέμα έχει κλείσει εδώ και καιρό με νόμο καλώς ή κακώς.. Καλό είναι να είμαστε ενωμένοι όλοι οι Πληροφορικοί για να αντιμετωπίσουμε τα κοινά προβλήματα και να σταματήσουμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας.
-
Συνάδελφε η παρατήρησή μου δεν αφορά, όπως προείπα, συναδέλφους.
αφορά την αντιμετώπιση της Παιδείας από την πολιτεία και τα κριτήρια και λογική που χρησιμοποιεί για να τη βελτιώσει.
απλά τέτοια αντιμετώπιση είναι για γέλια έτσι;είναι για να την διαφημίσουμε στην Ευρώπη να φτιάξουν και αυτοί εκπαίδευση βρε αδερφε!
αυτό το θέμα έθεσα, το οποίο είναι, θεωρώ, πολύ πιο σημαντικό από κοκορομαχίες και διαμάχες προσωπικές μεταξύ συναδέλφων, που έχουν τις ίδιες αγωνίες και προβλήματα.