Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: happiness στις Φεβρουάριος 23, 2007, 01:41:55 πμ
-
Συνάδελφοι μήπως έχει κανένας υπόψη του που μπορώ να βρω τον νόμο που λέει ακριβώς πόσα διαγωνίσματα, πότε και σε ποια μαθήματα πρέπει (υποχρεωτικά) να βάλουμε; Έκανα μία μικρή αναζήτηση στο alfavita αλλά δεν πέτυχα τίποτα.
Ευχαριστώ.
-
Έχουμε και λέμε
Ά &'Β Γυμνασίου: Δεν ειναι αναγκαίο το διαγώνισμα επειδή ειναι μάθημα που δεν εξετάζετε στο τέλος αλλά επιτρέπονται τα ΤΕΣΤ (εγώ προσωπικά έχω βάλει έναι διαγώνισμα στο 1ο τρίμηνο)
'Γ Γυμνασίου: Πρέπει να μπούν 2 διαγωνίσματα, υποχρεωτικά έναι στο 1ο τρίμηνο και ένα στο 2ο ή 3ο τρίμηνο (ανάλογα τον καθηγητή)
-
Έχουμε και λέμε
Ά &'Β Γυμνασίου: Δεν ειναι αναγκαίο το διαγώνισμα επειδή ειναι μάθημα που δεν εξετάζετε στο τέλος αλλά επιτρέπονται τα ΤΕΣΤ (εγώ προσωπικά έχω βάλει έναι διαγώνισμα στο 1ο τρίμηνο)
'Γ Γυμνασίου: Πρέπει να μπούν 2 διαγωνίσματα, υποχρεωτικά έναι στο 1ο τρίμηνο και ένα στο 2ο ή 3ο τρίμηνο (ανάλογα τον καθηγητή)
Ευχαριστώ συνάδελφε, αλλά ψάχνω κάτι πιο ολοκληρωμένο που να αναφέρει τι γίνεται σε όλα τα σχολεία (γυμνάσια, λύκεια, τεε) και σε όλα τα μαθήματα της πληροφορικής.
cheers
-
Καλημέρα σας!
Γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω το νόμο σχετικά με τα διαγωνίσματα τριμήνου στο Γυμνάσιου. Οι καθηγητές υποχρεούνται να τα προειδοποιούν? Η έχουν τη δυνατότητα να τα βάλουν και χωρίς προειδοποίηση?
-
Καλημερα Ρωξανη !Δε ξερω να σου πω που θα βρεις το νομο,ειμαι σχεδον σιγουρη οτι για το διαγωνισμα(ενα μεσα στο τριμηνο) πρεπει να προειδοποιησεις,τεστ μπορεις να βαλεις οσα θες και ειναι απροειδοποιητα.
-
Στο σχολείο που βρίσκομαι μου είπαν οτι πρέπει να είναι προειδοποιημένα ! Παρόλαυτα ο νόμος που έχω βρεί στο διαδίκτυο, λέει οτι πρέπει να είναι απροειδοποίητο , αλλά να έχει προηγηθεί επανάληψη !
Παραθέτω το link :
http://users.otenet.gr/~lkoryd4/GYMNASIO/ajiologtrimiag.htm
Αν βρεις κατι νεότερο, με ενδιαφέρει !
-
Από τη στιγμή που λέει σε ένα σημείο:
§3.Οι γραπτές ωριαίες δοκιμασίες γίνονται με την ευθύνη του διδάσκοντα, σε συνάρτηση με τον προγραμματισμό της διδακτέας ύλης.
Σχετικό πρόγραμμα κατατίθεται στο Διευθυντή του Σχολείου, ο οποίος σε συνεννόηση με τους οικείους διδάσκοντες συντονίζει τη διεξαγωγή των δοκιμασιών αυτών έτσι ώστε να αποφεύγεται η διενέργεια ωριαίων δοκιμασιών σε περισσότερα του ενός μαθήματα την ίδια μέρα.
Λογικά πρέπει να ανακοινώνεται και στους μαθητές.
Αλλά μετά λέει:
§2.Αμφότεραι αι κατά την προηγούμενην παράγραφον μορφαί γραπτής δοκιμασίας των μαθητών ενεργούνται, άνευ προειδοποιήσεως τινός, εντός της αιθούσης διδασκαλίας και εν τω πλαισίω της υπό του ημερησίου διδακτικού προγράμματος εκάστου σχολείου προβλεπομένης δια το οικείον μάθημα διδακτικής ώρας.
To δεύτερο χωρίο φαίνεται να είναι γραμμένο σε γλώσσα αρχαϊζουσα. Άρα είναι πιο παλιό χρονικά από το πρώτο. Αναφέρονται ημερομηνίες του '95. Δηλαδή δεν υπάρχει κάτι νεότερο επί του θέματος?
-
Συνάδελφοι, μπορούμε να βάλουμε στο Γυμνάσιο το β' διαγώνισμα στο γ' τρίμηνο; Μας το επιτρέπει κάποια νομοθεσία/εγκύκλιος;
-
Καλησπέρα.Το δεύτερο διαγώνισμα που δικαιούσαι να βάλεις κρίνεις εσύ πότε πρέπει να το βάλεις, δεν έχει σχέση αν είναι στο β ή γ τρίμηνο.Εγω τη προηγούμενη χρονιά που είμουν σε γυμνάσιο το δεύτερο διαγώνισμα το έβαλα όταν είχα μπει στους αλγόριθμους και είμουν ήδη γ τρίμηνο!Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα κατα την γνώμη μου πάντα :)
-
Έχει αλλάξει αυτό... Είσαι υποχρεωμένος/η να βάλεις 2 διαγωνίσματα ένα στο 1ο τρίμηνο και ένα στο 2ο τρίμηνο... Στο 3ο μπορείς και να μην βάλεις...
-
Ο Spooky έχει δίκιο. Η αξιολόγηση των κανονικών μαθητών (δηλαδή χωρίς ειδικές ανάγκες μαθησιακές ή άλλες) γίνεται σύμφωνα με τα προεδρικά διατάγματα Π.Δ. 465/81 ΦΕΚ 129Α΄, Π.Δ. 508/77 Παρ. ΙΑ_ΙΒ, ΦΕΚ Α΄170 και Π.Δ. 409/ 94 Φ. 226 Α΄.
Σύμφωνα με τα προαναφερθέντα Προεδρικά Διατάγματα οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες (διαγωνίσματα):
* Διεξάγονται χωρίς καμία προειδοποίηση των μαθητών,
* Προηγείται ανακεφαλαίωση, καλύπτουν την ύλη της ευρύτερης διδακτικής ενότητας
* Μετέχουν υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές του τμήματος.
* Μαθητής που απέχει αδικαιολόγητα από τις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες θεωρείται ότι εξετάστηκε και βαθμολογήθηκε με τον κατώτερο βαθμό. Δικαιολογημένα απόντες καλούνται σε αυτή τη διαδικασία σε πρώτη ευκαιρία.
* Δεν επιτρέπεται να διεξάγονται περισσότερες από μία στη διάρκεια του ημερήσιου, ούτε περισσότερες από τρεις στη διάρκεια του εβδομαδιαίου.
* Μετά από τη διόρθωση τίθενται υπόψη των μαθητών , παραδίδοντα προς φύλαξη στο Διευθυντή έως το τέλος του Σχ. Έτους, τίθενται υπόψη των γονέων μετά από αίτημά τους.
* Διενεργούνται υποχρεωτικά μία το πρώτο και μία το δεύτερο τρίμηνο. Για το τρίτο τρίμηνο η διεξαγωγή είναι δυνητική.
-
409/1994 ΦΕΚ 226 τ.Β'
Άρθρο 2
Διαδικασία αξιολόγησης
1. γ) τις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, οι οποίες γίνονται, χωρίς προειδοποίηση ανά μία κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων τριμήνων και καλύπτουν την ύλη ευρύτερης διδακτικής ενότητας υό τον όρο ότι προηγήθηκε κατά το προηγούμενο μάθημα σχετική ανακεφαλαίωση...
-
Υπάρχει κάποιο link που να παραπέμπει στα διατάγματα αυτά, για περισσότερες λεπτομέρειες;
-
Οπωσδήποτε στο β΄ τρίμηνο.
-
Υποχρεωτικά στο β΄τρίμηνο
Μπορεις να ρωτήσεις τον Διευθυντή σου και αυτός θα σου δείξει και το έγγραφο που ζητάς
-
Εμενα μου εχουν πει στο ενα σχολειο που υπηρετω να μην προειδοποιησω το διαγωνισμα γιατι ετσι ειναι ο νομος. Οκ! Ελα ομως που οταν εκανα το ιδιο σε αλλο σχολειο της περιοχης ο διευθυντης αρχισε αν μου φωναζει μπροστα στους μαθητες που ετυχε να ειναι μπροστα μεσα στο γραφειο πως επρεπε να προειδοποιησω τα παιδια και αυτο που εκανα ηταν αντιπαιδαγωγικο! Ειχα κανει και την επαναληψη μου την προηγουμενη φορα και ολα! Προσβληθηκα πολυ αλλα για αλλη μια φορα δεν ειπα τπτ...Το μετανιωσα τωρα θαρρεις και ως διευθυντης εχει το δικαιωμα να μου φωναζει και να με μαλωνει!Ειχε και αδικο τελικα!
-
Αυτό με το τι είναι παιδαγωγικό και τι αντιπαιδαγωγικό έχει ξεφτιλιστεί πια στο σχολείο. Μαλώνεις μαθητή και σου πετάει ότι "αυτό που κάνετε είναι αντιπαιδαγωγικό", (που στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει: εγώ είμαι το παιδί, αυτό που κάνεις δε μου αρέσει, άρα είναι αντιπαιδαγωγικό). Με τη λογική αυτή, τα αρχαία ελληνικά και τα μαθηματικά είναι αντιπαιδαγωγικά εκ φύσεως για το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών. Ακολουθείς μια μέθοδο διδασκαλίας που δεν αρέσει στο συνάδελφο, σου λέει "Αυτό που κάνεις είναι αντιπαιδαγωγικό". Ο Πλάτωνας θεωρούσε αντιπαιδαγωγικό να μην ισιώνουμε με τη χειροδικία τους "στραβούς" μαθητές. Πολλοί μαθητές και φοιτητές θεωρούν παιδαγωγικές τις καταλήψεις γιατί, μεταξύ άλλων, προάγουν την κοινωνικοποίηση και την πολιτική συνειδητοποίηση, τη στιγμή που συμμαθητές, συμφοιτητές, πρυτάνεις και διευθυντές τις θεωρούν αντιπαιδαγωγικές γιατί εμποδίζουν τα παιδιά από τον "αντικειμενικό" στόχο της απόκτησης γνώσης, δεξιοτήτων και επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Το θέμα είναι ότι το "αντιπαιδαγωγικό" προϋποθέτει και μια σαφή αντίληψη για το τι είναι "παιδαγωγικό" στην εκπαίδευση. Υπάρχουν ορισμένες αρχές που είναι συμφωνημένες στην κοινωνία που ζούμε, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα και ο σεβασμός τους, και οι ίδιες αρχές συνιστούν και παιδαγωγικά αξιώματα, όπως π.χ.το να μη δέρνουμε τα παιδιά, να μην εξευτελίζουμε την προσωπικότητά τους, να μην τα διασύρουμε, να μην τα αποπλανούμε κλπ. Από 'κει και πέρα, υπάρχουν ποικίλες σχολές παιδαγωγικών αντιλήψεων, με διαφορετικές προτάσεις η καθεμιά. "Παιδαγωγικό" στην ελληνική εκπαίδευση θεωρείται γενικά αυτό που συμφέρει άμεσα το μαθητή και δεν αναγκάζει τον καθηγητή να πάρει σαφή θέση απέναντι σε προβλήματα (έτσι, παιδαγωγικό θεωρείται το να περνάει την τάξη μαθητής με 150 απουσίες, να προάγεται το Σεπτέμβρη στη Νεοελληνική Γλώσσα ο Κωστάκης που στη Β΄ Λυκείου συνεχίζει να υπογράφει ως ΚωΣταντίνος, παιδαγωγικό θεωρείται επίσης να χτυπάς φιλικά στην πλάτη μαθητή που άναψε τσιγάρο στην τάξη και πάει λέγοντας). Εγώ πιστεύω ότι στην προκειμένη περίπτωση είναι σκόπιμο να γνωρίζει κανείς καλά το νόμο, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟ FORUM, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ - όσο γίνεται- ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ, για να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τι μας γίνεται νομικά. Γιατί, δεδομένου ότι οι διευθυντές των σχολείων είναι ευθυνόφοβοι και τυπολάτρεις, το να τους κολλήσεις τη νομοθεσία στη μούρη σε απαλλάσσει από πολλές εμπειρίες σαν κι αυτή που καταθέτει ο Διονύσης. Με το νόμο στο χέρι πας μια χαρά και στη Δευτεροβάθμια, και στην Περιφέρεια και στο ΥΠΕΠΘ, και ο διευθυντής παύει να το παίζει δόκτορας της παιδαγωγικής ή σουλτάνος όταν καταλάβει ότι υπάρχει η πιθανότητα να τον πάρουν τηλέφωνο "από πάνω". Από κει και πέρα, αν ο νόμος δεν μας αρέσει (και μένα μου φαίνεται λίγο "κουλό" να κάνω κοτζάμ ανακεφαλαίωση με επισημάνσεις αλλά κατά τ' άλλα να μην προειδοποιώ τους μαθητές μου για το διαγώνισμα, εγώ προσωπικά τους προειδοποιώ), μπορούμε να τροποποιήσουμε λίγο τις πρακτικές μας και να κάνουμε τη δουλειά μας - πώς έλεγε ο Πανούσης; "Κάντε παραπλήσια", αν θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο είναι προς το συμφέρον των παιδιών που αναλάβαμε - και όχι προς τη δική μας βόλεψη, κι εδώ τα όρια είναι κάπως ασαφή, αλλά πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε τη συνείδηση να τα αντιληφθούμε. Και αν θεωρήσουμε ότι ο νόμος δεν παρακάμπτεται και μας εμποδίζει στο να κάνουμε αποτελεσματικά τη δουλειά μας, έχουμε υποχρέωση να παλέψουμε για να τον αλλάξουμε. Μέχρι τότε όμως, ο νόμος είναι εκείνος που μας προασπίζει απέναντι στην αυθαιρεσία και τις προσβολές των "ανωτέρων" (που μετά και τις φετινές καταγγελίες έχουμε βάσιμους λόγους να αμφισβητούμε και την ανωτερότητά τους).
-
Συμφωνω απολυτα με elytron. Ολα αυτα που αναφερεις ειναι νομιζω σκεψεις πολλων εκπαιδευτικων. στο σχολειο μεταξυ μας ολο για το ποσο αναιδεστατα μιλουν και αντιμιλουν οι μαθητες συζηταμε. τα δικαιωματα τους τα γνωριζουν απεξω (ή νομιζουν οτι τα γνωριζουν) ενω οι υποχρεωσεις τους ειναι κατι το αγνωστο. Δεν φερνουν βιβλιο και σου λενε "ε, το ξεχασα τι θες να κανω" !!! με μια ανεση και αυθαδεια που σε τρελαινει. Σε αυτην τη περιπτωση πανω απο μια εντονη παρατηρηση δεν μπορει να γινει κατι αλλο, τι να κανεις να τον βγαλεις εξω ?
Αισθανομαι οτι και οι διευθυντες, μας εχουν στην πιεση μην τυχον και διαμαρτυρηθει καποιος γονιος και εκτεθει το σχολειο. Υπηρετω και σε ενα μικρο μερος ,στη Σαμο,που ολα μαθαινονται, υπαρχει απιστευτη βαθμοθηρια και οι γονεις ερχονται στο σχολειο γαι να διαμαρτηρηθουν με το παραμικρο. Εχουν αποψη για τον τροπο που γινεται το μαθημα, για τα θεματα στα διαγωνισματα. Εγω δεν εχω καποιο προσωπικο παραδειγμα αλλα βλεπω συναδελφους ειδικα φιλολογους να τραβανε τα μαλλια τους με αυτα που ακουνε απο γονεις. Στο μεταξυ δεν ενδιαφερονται ουσιαστικα για την προοδο των παιδιων τους αλλα για την τεραστια αδικια που θα εχουν υποστει υποτιθεται τα βλασταρια τους απο τον ταδε αδικο-κακο καθηγητη.
Θελω να ελπιζω πως αυτα συμβαινουν μονο εδω σε μια μικρη πολη 6000 κατοικων , που οι γονεις συναγωνιζονται για τους βαθμους των παιδιων τους και που παρεπιπτοντως εχει απο τα χαμηλοτερα ποσοστα επιτυχιας στις πανελληνιες, γυρω στο 44%. Γιατι σπανια υπαρχουν μετεξεταστεοι, τα παιδια και με 150 απουσιες περνουν την ταξη, και οι ντοπιοι καθηγητες ειναι καλα και αγαπημενοι με τους ντοπιους γονεις. οι οποιες αντιρρησεις στο συλλογο πνιγονται με τη δικαιολογια, πως κριμα το παιδι πρεπει να του δωθει αλλη μια ευκαιρια θαρρεις και το ιδιο δεν εχει ευθυνη για τον τεραστιο αριθμο αδικαιολογητων απουσιων! και οταν δινουν πανελληνιες σοκαρονται.
Πραγματικα θελω να πιστευω και να ελπιζω πως αν με το καλο παρω μεταθεση για αλλο μερος, προς βορεια Ελλαδα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα.
-
Άλλο εντυπωσιακό που αναφέρθηκε πρόσφατα στο σύλλογο:
Πλέον, ΟΛΑ τα διαγωνίσματα θα τα πηγαίνουμε στο Δ/ντή για να τα εγκρίνει και μετά θα τα βάζουμε στους μαθητές.
Θα πρέπει, λέει, να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, με Σ-Λ, πολλαπλής και κάποια πιο δύσκολα στο τέλος.
Δύο απορίες:
1) Πώς ο Θεολόγος (που είναι ο Δ/ντής μας) θα κρίνει αν τα θέματα είναι ΟΚ, ή είναι αστροφυσική; Γιατί όλοι φαντάζομαι ότι μπορούμε να φτιάξουμε μια αντιστοίχιση που να είναι καμουφλάζ.
2) Όταν μέχρι τώρα βάζουμε θέματα κλιμακούμενης ΕΥΚΟΛΙΑΣ (μιλάμε ότι ντρέπομαι για τις ασκήσεις που βάζω, χώρια που τους τις έχω κάνει ΟΛΟΙΔΙΕΣ), τι ακριβώς πρέπει να αλλάξουμε; Στο τέλος θα τα ρωτάμε ποιο είναι το αγαπημένο τους φαγητό (και πάλι κάποιοι λευκή θα δίνουν). Δε μας παρατάνε λέω εγώ με τις εξυπνάδες τους... Ο κάθε βλάκας που έχει μια καρέκλα, κατεβάζει μια χαζοϊδέα, ίσα για να λέει ότι ασχολείται με την παρεχόμενη εκπαίδευση...
Βρε μπας και θέλουν τα σχολεία μας να παράγουν μόνο βλάκες;
-
Μα καλά, πώς θα αξιολογήσει τα θέματα μαθηματικών πχ??
Ακούστε παράκληση από μαθητή : "Μη μου βάλετε χαμηλό βαθμό γιατι θα με μαλώσει η καθηγήτρια στα ιδιαίτερα" !!!
Μου το είπε έτσι στην ψύχρα και αρχικά νόμιζα οτι μου έκανε πλάκα! Μήπως να έρθει να μαλώσει και μένα αν δεν κάνω καλά τη δουλειά μου?!!
-
Μήπως να έρθει να μαλώσει και μένα αν δεν κάνω καλά τη δουλειά μου?!!
;D ;D ;D ;D ;D ;D Αυτο μας ελειπε!!!!!!!!!!!!
-
Πλέον, ΟΛΑ τα διαγωνίσματα θα τα πηγαίνουμε στο Δ/ντή για να τα εγκρίνει και μετά θα τα βάζουμε στους μαθητές.
Θα πρέπει, λέει, να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, με Σ-Λ, πολλαπλής και κάποια πιο δύσκολα στο τέλος.
Στις προαγωγικές και τις απολυτήριες εξετάσεις τα θέματα πρέπει να έχουν την υπογραφή των εισηγητών και του διευθυντή. Για τα διαγωνίσματα δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο. Πρόσεξε επίσης: αν θέσεις τα θέματα υπόψη του διευθυντή την τελευταία στιγμή, ό,τι αντίρρηση και να έχει τα θέματα δεν αλλάζουν. Αν όμως ο διευθυντής ή οποιοσδήποτε άλλος τα δει και τα διαβάσει μια δυο μέρες πριν, τότε μην παραξενευτείς αν τα δεις να κυκλοφορούν στους διαδρόμους του σχολείου. Πέρσι, υποδιευθύντρια στο σχολείο μου προσπάθησε να περάσει κάτι παρόμοιο, να ελέγχει δήθεν τα θέματα των διαγωνισμάτων στα φιλολογικά που ήταν ο τομέας της, αλλά έγινε χαμός και δεν της πέρασε. Κατά τη γνώμη μου, λοιπόν, αν το ζήτημα δεν είναι τυπικό (τζίφρα), ίσως είναι πονηρό (διαρροή). Κι αν ο θεολόγος σας επιμένει να ελέγχει τα θέματα, κάνε αυτό που είπες: κάνε μια πολύ καλή επανάληψη, βάλε σωστό-λάθος, αντιστοιχίσεις, μπαρμπαδάκια και καρδούλες και βάλε τον να σου επικυρώσει εν αγνοία του ένα διαγώνισμα για πολύ δυνατούς λύτες, για να αποδείξεις το αυταπόδεικτο, ότι δηλαδή δεν είναι αρμόδιος να κρίνει θέματα που δεν είναι του αντικειμένου του. Όσο για τα παιδιά, εφ' όσον θα έχετε κάνει απανάληψη και επισημάνσεις, δεν μπορούν να παραπονεθούν ότι τα χαντάκωσες. Αρκετά πια με την κουτοπονηριά των καρεκλάκηδων.
-
Υπηρετω και σε ενα μικρο μερος ,στη Σαμο,που ολα μαθαινονται, υπαρχει απιστευτη βαθμοθηρια και οι γονεις ερχονται στο σχολειο γαι να διαμαρτηρηθουν με το παραμικρο. Εχουν αποψη για τον τροπο που γινεται το μαθημα, για τα θεματα στα διαγωνισματα. Εγω δεν εχω καποιο προσωπικο παραδειγμα αλλα βλεπω συναδελφους ειδικα φιλολογους να τραβανε τα μαλλια τους με αυτα που ακουνε απο γονεις. Στο μεταξυ δεν ενδιαφερονται ουσιαστικα για την προοδο των παιδιων τους αλλα για την τεραστια αδικια που θα εχουν υποστει υποτιθεται τα βλασταρια τους απο τον ταδε αδικο-κακο καθηγητη.
Θελω να ελπιζω πως αυτα συμβαινουν μονο εδω σε μια μικρη πολη 6000 κατοικων , που οι γονεις συναγωνιζονται για τους βαθμους των παιδιων τους και που παρεπιπτοντως εχει απο τα χαμηλοτερα ποσοστα επιτυχιας στις πανελληνιες, γυρω στο 44%. Γιατι σπανια υπαρχουν μετεξεταστεοι, τα παιδια και με 150 απουσιες περνουν την ταξη, και οι ντοπιοι καθηγητες ειναι καλα και αγαπημενοι με τους ντοπιους γονεις. οι οποιες αντιρρησεις στο συλλογο πνιγονται με τη δικαιολογια, πως κριμα το παιδι πρεπει να του δωθει αλλη μια ευκαιρια θαρρεις και το ιδιο δεν εχει ευθυνη για τον τεραστιο αριθμο αδικαιολογητων απουσιων! και οταν δινουν πανελληνιες σοκαρονται.
Πραγματικα θελω να πιστευω και να ελπιζω πως αν με το καλο παρω μεταθεση για αλλο μερος, προς βορεια Ελλαδα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα.
Δυστυχώς, αυτά που αναφέρεις αποτελούν συνηθέστατο φαινόμενο στην ελληνική επαρχία.
-
Πραγματικα θελω να πιστευω και να ελπιζω πως αν με το καλο παρω μεταθεση για αλλο μερος, προς βορεια Ελλαδα τα πραγματα θα ειναι καλυτερα.
Μη νομίζεις ότι έχει μεγάλη διαφορά εδώ......
Ήρθε μαμά στο φροντιστήρο με τα χέρια στη μέση και ζήταγε τα ρέστα γιατί η κόρη (θετικής κατεύθυνσης παρακαλώ) πήρε 15 σε διαγώνισμα του σχολείου στο 2ο 4μηνοστη φυσική γενικής!!!!
Που έχει να κάνει πολλαπλασιασμό η κόρη από το δημοτικό δεν το σκέφτηκε!
Μια άλλη μαμά,πολύ καπάτσα οφείλω να ομολογήσω,πήγε στο Διευθυντή του δημοτικού και έκανε σκηνή για το 9 στα θρησκευτικά
Μετά το δημοτικό πήγε και στο γυμνάσιο (το μεγάλο παιδί πάει γ γυμνασίου) και έκανε παράπονα στο διευθυντή για το 17 στην πληριφορική!!!!!!!!!!!!!!
Άμα την έχεις την πετριά...........
-
Ίσως οι δικές μου εμπειρίες να είναι και λίγο άσχετες καθότι αν και καθηγήτρια αγγλικής διδάσκω στο δημοτικό. όντας σε επαρχία , οι γονείς νομίζουν ότι επειδή έχουν οικειότητα με τον διευθυντή μπορούν να σου τα ψέλνουν όποια στιγμή θέλουν. Νομίζω ότι πρέπει να τους κόβουμε τον βήχα από νωρίς. Εγώ δεν γίνεται να βάλω΄σε κάποιο μάθημα στον ίδιο μαθητή 9 και σε ένα άλλο να του βάλω 10 ώστε ούτε αυτός να στεωαχωρηθεί ούτε να έχω πρόβλημα με τους γονιούς του. Διδάσκω ένα μάθημα και θεωρώ ότι πρέπει να φαίνεται η διαφορά ανάμεσα στους μαθητές του ίδιου τμήματος. Απλά για να αποφεύγω τις κατσάδες , κρατάω τα τεστ τους σε αρχείο και όταν κάποιοι (ελάχιστοι ), που θεωρούν ότι και τα αγγλικά είναι μάθημα, έρχονται να με ρωτήσουν τους τα δείχνω ως αποδεικτικά στοιχεία.
Η γυμνάστρια αντίθετα είχε τρομερό πρόβλημα φέτος γιατί έβαλε 8 σε μαθητές και οι γονείς διαφώνησαν"το παιδί μου κάνει μπαλέτο κλπ", έλα όμως που στο σχολείο δεν κάνουν μπαλέτο αλλά μπάσκετ και βόλευ και το παιδί σου δεν είναι τόσο καλό όσο νομίζεις . Εκεί πως να αποδείξεις ότι έχεις δίκιο ;;;;;
-
Γιατί ρε!
Τι πρόβλημα υπάρχει με το 8 στη γυμναστική!
Δε θα μπεί στο Πολυτεχνείο άμα πάρει 8??????????? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Η καλύτερη ατάκα που μπορείς να πεις σε αυτή την ενοχλητική μαμά πιστεύω είναι η εξής:
Έχετε δίκιο, έπρεπε να του βάλω χαμηλότερο βαθμό,αλλά δεν το έκανα για να μην απογοητευτεί και τα παρατήσει.
Καλό? :)
-
καλό . Η μαμά όμως είπε πως δεν θα ξέρει πως να συνεφέρει το τέκνο της και ότι θα πέσει σε μελαγχολία. Και αναρωτιέμαι αν πέσει στην πέμπτη δημοτικού σε μελαγχολία πως θα νιώθει στο γυμνάσιο όταν πλέον τα 10ρια θα είναι παρελθόν; Δεν ξέρω αλλά πιστεύω πως τα παιδιά πρέπει από μικρά να συνηθίζουν στην ιδέα ότι δεν μπορούμε να είμαστε σε όλα άψογοι αλλιώς το χάσανε το παιχνίδι ...
-
Αυτό με το τι είναι παιδαγωγικό και τι αντιπαιδαγωγικό έχει ξεφτιλιστεί πια στο σχολείο. Μαλώνεις μαθητή και σου πετάει ότι "αυτό που κάνετε είναι αντιπαιδαγωγικό", (που στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει: εγώ είμαι το παιδί, αυτό που κάνεις δε μου αρέσει, άρα είναι αντιπαιδαγωγικό). Με τη λογική αυτή, τα αρχαία ελληνικά και τα μαθηματικά είναι αντιπαιδαγωγικά εκ φύσεως για το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών. Ακολουθείς μια μέθοδο διδασκαλίας που δεν αρέσει στο συνάδελφο, σου λέει "Αυτό που κάνεις είναι αντιπαιδαγωγικό". Ο Πλάτωνας θεωρούσε αντιπαιδαγωγικό να μην ισιώνουμε με τη χειροδικία τους "στραβούς" μαθητές. Πολλοί μαθητές και φοιτητές θεωρούν παιδαγωγικές τις καταλήψεις γιατί, μεταξύ άλλων, προάγουν την κοινωνικοποίηση και την πολιτική συνειδητοποίηση, τη στιγμή που συμμαθητές, συμφοιτητές, πρυτάνεις και διευθυντές τις θεωρούν αντιπαιδαγωγικές γιατί εμποδίζουν τα παιδιά από τον "αντικειμενικό" στόχο της απόκτησης γνώσης, δεξιοτήτων και επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Το θέμα είναι ότι το "αντιπαιδαγωγικό" προϋποθέτει και μια σαφή αντίληψη για το τι είναι "παιδαγωγικό" στην εκπαίδευση. Υπάρχουν ορισμένες αρχές που είναι συμφωνημένες στην κοινωνία που ζούμε, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα και ο σεβασμός τους, και οι ίδιες αρχές συνιστούν και παιδαγωγικά αξιώματα, όπως π.χ.το να μη δέρνουμε τα παιδιά, να μην εξευτελίζουμε την προσωπικότητά τους, να μην τα διασύρουμε, να μην τα αποπλανούμε κλπ. Από 'κει και πέρα, υπάρχουν ποικίλες σχολές παιδαγωγικών αντιλήψεων, με διαφορετικές προτάσεις η καθεμιά. "Παιδαγωγικό" στην ελληνική εκπαίδευση θεωρείται γενικά αυτό που συμφέρει άμεσα το μαθητή και δεν αναγκάζει τον καθηγητή να πάρει σαφή θέση απέναντι σε προβλήματα (έτσι, παιδαγωγικό θεωρείται το να περνάει την τάξη μαθητής με 150 απουσίες, να προάγεται το Σεπτέμβρη στη Νεοελληνική Γλώσσα ο Κωστάκης που στη Β΄ Λυκείου συνεχίζει να υπογράφει ως ΚωΣταντίνος, παιδαγωγικό θεωρείται επίσης να χτυπάς φιλικά στην πλάτη μαθητή που άναψε τσιγάρο στην τάξη και πάει λέγοντας). Εγώ πιστεύω ότι στην προκειμένη περίπτωση είναι σκόπιμο να γνωρίζει κανείς καλά το νόμο, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟ FORUM, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ - όσο γίνεται- ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ, για να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τι μας γίνεται νομικά. Γιατί, δεδομένου ότι οι διευθυντές των σχολείων είναι ευθυνόφοβοι και τυπολάτρεις, το να τους κολλήσεις τη νομοθεσία στη μούρη σε απαλλάσσει από πολλές εμπειρίες σαν κι αυτή που καταθέτει ο Διονύσης. Με το νόμο στο χέρι πας μια χαρά και στη Δευτεροβάθμια, και στην Περιφέρεια και στο ΥΠΕΠΘ, και ο διευθυντής παύει να το παίζει δόκτορας της παιδαγωγικής ή σουλτάνος όταν καταλάβει ότι υπάρχει η πιθανότητα να τον πάρουν τηλέφωνο "από πάνω". Από κει και πέρα, αν ο νόμος δεν μας αρέσει (και μένα μου φαίνεται λίγο "κουλό" να κάνω κοτζάμ ανακεφαλαίωση με επισημάνσεις αλλά κατά τ' άλλα να μην προειδοποιώ τους μαθητές μου για το διαγώνισμα, εγώ προσωπικά τους προειδοποιώ), μπορούμε να τροποποιήσουμε λίγο τις πρακτικές μας και να κάνουμε τη δουλειά μας - πώς έλεγε ο Πανούσης; "Κάντε παραπλήσια", αν θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο είναι προς το συμφέρον των παιδιών που αναλάβαμε - και όχι προς τη δική μας βόλεψη, κι εδώ τα όρια είναι κάπως ασαφή, αλλά πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε τη συνείδηση να τα αντιληφθούμε. Και αν θεωρήσουμε ότι ο νόμος δεν παρακάμπτεται και μας εμποδίζει στο να κάνουμε αποτελεσματικά τη δουλειά μας, έχουμε υποχρέωση να παλέψουμε για να τον αλλάξουμε. Μέχρι τότε όμως, ο νόμος είναι εκείνος που μας προασπίζει απέναντι στην αυθαιρεσία και τις προσβολές των "ανωτέρων" (που μετά και τις φετινές καταγγελίες έχουμε βάσιμους λόγους να αμφισβητούμε και την ανωτερότητά τους).
Ωραίο κείμενο elytron .
-
Χαίρετε!Η εξέταση των παιδιών με δυσλεξία,στο γυμνάσιο,πώς γίνεται;Εννοώ,τις τελικές εξετάσεις Μαϊου-Ιουνίου..Ξέρω οτι εξετάζονται προφορικά,εφ'όσον το επιθυμούν,αλλά,στο πρακτικό κομμάτι,τα θέματα πρέπει να είναι ιδια,με τους υπολοίπους συμμαθητές τους;Ή μικρότερης δυσκολίας;Και κάτι ακόμη:η βάση για να περάσουν είναι το 7,5;
-
την προφορική εξέταση αναλαμβάνει ο καθηγητής του τμήματος ένταξης.
Τα θέματα φυσικά και είναι διαφορετικά, αφού και το σύνολο των μαθημάτων του έτους ως προς την ύλη, διαγωνίσματα κλπ διαφέρει από εκείνο της τάξης στην οποία ανήκουν τα παιδιά.
Φαντάζομαι,για να ρωτάς,απουσιάζει ειδικός παιδαγωγός από το σχολείο.
Επομένως, τα θέματα είναι τα ίδια για όλα τα παιδιά. Η εξέταση γίνεται προφορικά, με διευκρινίσεις όπου χρειάζεται.
για τη βάση,νομίζω, ισχύει ό,τι και για όλα τα παιδιά.
-
http://www.ypepth.gr/el_ec_category1757.htm
εδώ θα βρεις αρχείο .doc του υπουργείου,όπου δίδονται οδηγίες εξέτασης των παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
-
Κατ'αρχήν,ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση.Στο σχολείο που είμαι υπάρχουν τμήματα ένταξης,αλλά έχω δύο μαθητές που,αν και δυσλεκτικοί,δεν εντάσσονται σ'αυτά(λογικά,η μορφή δυσλεξίας,δεν είναι σε τόσο έντονη μορφή).Μέχρι τώρα,στο μάθημά μου(αρχαία ελληνική γλώσσα)και στα τρία τρίμηνα το συμμετείχαν και στα γραπτά τεστ,πέρα από την προφορική επίδοση γιατί, όπως μου είπαν στο σχολείο,επιλέγουν τα παιδιά αν θέλουν να εξεταστούν προφορικά αντί του καθιερωμένου τεστ τριμήνου.Τώρα,ωστόσο,επέλεξαν την προφορική εξέταση..οπότε,εγώ θα πρέπει να τους εξετάσω με άλλα θέματα από αυτά που θα δώσουν τα υπόλοιπα παιδιά;
-
δεν είναι υποχρεωτική η φοίτηση στα τμήματα ένταξης. Επομένως, είναι απόλυτα σεβαστό εάν δεν θέλουν να ενταχθούν.
Δεν έχει να κάνει με τη φύση της αδυναμίας, αν δυσκολεύει πολύ ή όχι το παιδί μαθησιακά.
Θα τα εξετάσεις στα ίδια θέματα, απλώς η εξέταση θα γίνει προφορικά και φυσικά με περισσότερες διευκρινίσεις.
Επομένως, καλό θα είναι να υπάρχει μια διαβάθμιση δυσκολίας στα θέματα, κάτι το οποίο κάνουμε έτσι κι αλλιώς και για το υπόλοιπο σύνολο των παιδιών.
Απαιτείται φυσικά υπομονή και διάθεση χρόνου.
Κάθε επιτυχία!
-
Νομίζω,απ'όσο μπορώ να κρίνω,οτι στην προκειμένη περίπτωση,θα ήταν περιττή η ένταξή τους σε τμήμα ειδικής αγωγής αφού από,τι εντόπισα,δεν είχαν γενικά ιδιαίτερες δυσκολίες,ακόμη και στο γραπτό λόγο..Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες...Αγχώθηκα λίγο,πρώτη φορά σε σχολείο φέτος,αλλά όλα θα πάνε καλά...
-
Απλά πρέπει να υπάρχει και χαρτί από ΚΕΔΔΥ ή από Ιατροπαιδαγωγικό που να βεβαιώνει δυσλεξία (όχι στοιχεία δυσλεξία ή κάτι άλλο) για να υπάρχει η δυαντότητα προφορικής εξέτασης...
-
ok..κατάλαβα....thanx για τις πληροφορίες... :D
-
Άλλη μια ερώτηση:
Στην περίπτωση της εξέτασης της ξένης γλώσσας για τις Β’ και Γ’ γυμνασίου προβλέπεται ορθογραφία (κείμενο περίπου 70 λέξεων, που βαθμολογείται με 4 μονάδες).
Πως θα εξεταστεί σε αυτό το κομμάτι ο μαθητής με δυσλεξία ή με μαθησιακές δυσκολίες, από τη στιγμή που θα ζητήσει να του γίνει προφορική εξέταση;
Του δίνουμε απλά παραπάνω χρόνο και επαναλαμβάνουμε αρκετές φορές το κείμενο (χωρίς να του δημιουργηθεί άγχος) ώστε να γράψει και έπειτα το διορθώνουμε με επιείκεια;
Διαφοροποιούμε από την υπόλοιπη τάξη τα θέματα (συμπληρώνοντας ίσως με κάποια παραπάνω γραμματική ή λεξιλογική άσκηση το διαγώνισμα) ώστε οι συγκεκριμένοι μαθητές να αποφύγουν της δοκιμασία της ορθογραφίας;
??
-
Άλλη μια ερώτηση:
Στην περίπτωση της εξέτασης της ξένης γλώσσας για τις Β’ και Γ’ γυμνασίου προβλέπεται ορθογραφία (κείμενο περίπου 70 λέξεων, που βαθμολογείται με 4 μονάδες).
Πως θα εξεταστεί σε αυτό το κομμάτι ο μαθητής με δυσλεξία ή με μαθησιακές δυσκολίες, από τη στιγμή που θα ζητήσει να του γίνει προφορική εξέταση;
Του δίνουμε απλά παραπάνω χρόνο και επαναλαμβάνουμε αρκετές φορές το κείμενο (χωρίς να του δημιουργηθεί άγχος) ώστε να γράψει και έπειτα το διορθώνουμε με επιείκεια;
Διαφοροποιούμε από την υπόλοιπη τάξη τα θέματα (συμπληρώνοντας ίσως με κάποια παραπάνω γραμματική ή λεξιλογική άσκηση το διαγώνισμα) ώστε οι συγκεκριμένοι μαθητές να αποφύγουν της δοκιμασία της ορθογραφίας;
??
Την ίδια απορία έχω και εγώ. Κανείς δεν ξέρει βρε παιδιά?
-
και μενα η πρωτη μου χρονια ειναι κ θα χρειαστει να εξετασω ενα παιδι με δυσλεξια στα αγγλικα. Στα διαγωνισματα ειχαμε οδηγια να εξεταστει προφορικα και αυτο εκανα. Αδιαβαστο ερχοταν κ παροτι εδινα πολλες διευκρινισεις δεν ηξερε να απαντησει. Δεν το αποδιδω στη δυσλεξια, ηταν αδιαφορια γενικη οπως και κατα τη διαρκεια του μαθηματος. Επισης ειναι κ με υπερκινητικοτητα διαπιστωμενο οποτε υπηρχε μεγαλη κατανοηση. Εβαζα βαθμους γυρω απτη βαση. Τωρα για ορθογραφια ουτε λογος ,αφου η εξεταση ειναι προφορικη. Στα διαγωνισματα ουτε matching δεν τον εβαλα να κανει τα συμπληρωνα εγω οπως τα ελεγε. Δεν εχω διαβασει οδηγιες περα απτο χαρτι γιατρου που εχει φερει, οπου ηταν ξεκαθαρο, να μην γραφει. (Παντως θαπρεπε να μας ενημερωνουν περισσοτερο, συμβουλοι, διευθυντες οποιοι τελοσπαντων ειναι αρμοδιοι)
-
Λοιπόν, για να μας φύγει η απορία έμαθα τα εξής:
Τα θέματα που δίνουμε στα παιδιά με δυσλεξία είναι τα ίδια με τα παιδιά που γράφουν κανονικά. Όσον αφορά την ορθογραφία τώρα, φυσικά και δεν γράφουν, απλά οι 4 βαθμοί που της αντιστοιχούν θα μοιραστούν ισόποσα στις υπόλοιπες ασκήσεις.
-
επειδη το ειδα κ αλλου,η ορθογραφια βαθμολογειται απο 1 εως 4 μοναδες .Οχι οπωσδηποτε 4.
-
δεν είναι μόνο η δυσλεξία που εξετάζεται προφορικά. Καλό είναι ο συνάδελφος που φτιάχνει την λίστα με αυτούς που δίνουν προφορικά σε κάθε σχολείο να δει και τις παρακάτω περιπτώσεις που δίνουν προφορικά αν επιθυμούν.
δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία
-
Να αποφεύγουν οι καθηγητές να βάζουν στους μαθητές τους τεστ σε περισσότερα του ενός μαθήματα την ίδια μέρα και τριών την εβδομάδα ζητά το υπ. Παιδείας με εγκύκλιό του από τους Διευθυντές των Γυμνασίων και Λυκείων. Ειδικότερα το υπ. Παιδείας με την εγκύκλιο του επισημαίνει τα εξής:
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στον προγραμματισμό των ωριαίων υποχρεωτικών δοκιμασιών και των τεστ και στην υλοποίησή τους κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Ο Διευθυντής έχει την ευθύνη της τήρησης της σχετικής νομοθεσίας και συντονίζει τη διεξαγωγή των ωριαίων δοκιμασιών, σύμφωνα με πρόγραμμα που κατατίθεται από τους διδάσκοντες, ώστε να αποφεύγεται η διενέργεια ωριαίων δοκιμασιών σε περισσότερα του ενός μαθήματα την ίδια μέρα και των τριών την εβδομάδα.
Στο Γυμνάσιο η αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με το άρ. 2 του Π.Δ. 409/1994 (Φ.Ε.Κ. 226 Α΄) και οι ωριαίες υποχρεωτικές γραπτές δοκιμασίες γίνονται χωρίς προειδοποίηση, μία σε κάθε μάθημα, κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων τριμήνων και καλύπτουν την ύλη ευρύτερης διδακτικής ενότητας, υπό τον όρο ότι προηγήθηκε στο προηγούμενο μάθημα η σχετική ανακεφαλαίωση.
Στο Γενικό Λύκειο η αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με το Π.Δ. 60/2006 (Φ.Ε.Κ. 65 Α΄) και Π.Δ. 12/2009 (Φ.Ε.Κ. 22 Α΄).
Στο Επαγγελματικό Λύκειο η αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με το Π.Δ. 50/2008 (Φ.Ε.Κ. 81 Α΄ ) όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 43/2010 (Φ.Ε.Κ. 86 Α΄).
Στις Επαγγελματικές Σχολές η αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με το Π.Δ. 51/2008 (Φ.Ε.Κ. 82 Α΄).
Με την αδιαμφισβήτητη συμβολή σας στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας ευελπιστούμε στη συνεργασία σας, τόσο με τις Περιφερειακές Υπηρεσίες όσο και με τη Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8107:2010-06-15-12-42-54&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079 (http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8107:2010-06-15-12-42-54&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079)
-
καλησπέρα!πέρα από τη δυσλεξία,πότε άλλοτε μπορεί ένας μαθητής να εξεταστεί προφορικά;έχει δικαίωμα σε προφορική εξέταση,εαν για καποιο διαστημα φοιτούσε σε σχολείο εκτός (ή εντός) Ελλάδος όπου τα ελληνικά δεν ήταν η βασική γλώσσα;ψάχνω σχετικό νόμο και δε βρίσκω..αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι,ας απαντήσει..κύριως για τα φιλολογικά μαθήματα,ενδιαφέρομαι..
-
Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για τον τρόπο εξέτασης δυσλεκτικών μαθητών στο γυμνάσιο;
Μπαίνουν στην τάξη κανονικά με τα υπόλοιπα παιδιά, γράφουν και στη συνέχεια στο τέλος της εξέτασης αποσύρονται με καθηγητή και αξιολογούνται με βάση τα προφορικά και το γραπτό που έχουν μπροστά τους ως βοηθητικό;
ή από την αρχή είναι σε χωριστή αίθουσα και τους δίνεται η δυνατότητα να γράφουν και παράλληλα να εξετάζονται προφορικά;
-
Μπαίνουν στην τάξη με τα υπόλοιπα παιδιά. Δεν είναι ανάγκη να εξαντληθεί ο χρόνος εξέτασης.. άφησε τους αρκετό χρόνο να προετοιμαστούν (κανόνισε το χρόνο σου ανάλογα και με τον αριθμό των παιδιών που έχεις να εξετάσεις προφορικά). Τα παιδιά αξιολογούνται με βάση τα προφορικά, ωστόσο αν οι σημειώσεις στο γραπτό που έχει κρατήσει ο μαθητής βοηθούν στη βαθμολογία σαφώς τις παίρνεις υπόψη σου.
-
Ευχαριστώ!
-
Θέλω να βάλω διαγώνισμα στην Ελένη γ΄ γυμνασίου. Μπορώ να βάλω στην ομάδα Α άλλους στίχους και στην ομάδα Β άλλους; Για ευνόητους λόγους... Το έχει κάνει κανείς; Δεν ξέρω αν επιτρέπεται.
-
Ναι, φυσικά.
-
Εννοείται πως μπορείς.
-
Στα διαγωνισματα τριμήνου στα μαθηματικά, είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν και ερωτήσεις θεωρίας, ή αρκούν μόνον ασκήσεις?
( αναφέρομαι και για τις τρεις τάξεις του γυμνασίου)
-
sos γνωριζει καποιος εαν ενα απροειδοποιητο διαγωνισμα μπορει να μετρησει ως κανονικο διαγωνισμα τριμηνου?????
-
sos γνωριζει καποιος εαν ενα απροειδοποιητο διαγωνισμα μπορει να μετρησει ως κανονικο διαγωνισμα τριμηνου?????
αφού μιλάμε για γυμνάσιο μετράει, κανονικά απροειδοποίητο πρέπει να είναι σύμφωνα με την νομοθεσία.
ΑΛΛΑ πρέπει να έχει προηγηθεί επανάληψη στο κομμάτι που θα γίνει το διαγώνισμα στο προηγούμενο μάθημα
επίσης να μην έχει άλλο διαγώνισμα την ίδια μέρα και όχι περισσότερα από 3 την εβδομάδα (αυτά δηλώνονται)
-
sos γνωριζει καποιος εαν ενα απροειδοποιητο διαγωνισμα μπορει να μετρησει ως κανονικο διαγωνισμα τριμηνου?????
αφού μιλάμε για γυμνάσιο μετράει, κανονικά απροειδοποίητο πρέπει να είναι σύμφωνα με την νομοθεσία.
ΑΛΛΑ πρέπει να έχει προηγηθεί επανάληψη στο κομμάτι που θα γίνει το διαγώνισμα στο προηγούμενο μάθημα
επίσης να μην έχει άλλο διαγώνισμα την ίδια μέρα και όχι περισσότερα από 3 την εβδομάδα (αυτά δηλώνονται)
Στο λυκειο δεν ισχυει???Ευχαριστω πολυ που απαντησες.
-
sos γνωριζει καποιος εαν ενα απροειδοποιητο διαγωνισμα μπορει να μετρησει ως κανονικο διαγωνισμα τριμηνου?????
αφού μιλάμε για γυμνάσιο μετράει, κανονικά απροειδοποίητο πρέπει να είναι σύμφωνα με την νομοθεσία.
ΑΛΛΑ πρέπει να έχει προηγηθεί επανάληψη στο κομμάτι που θα γίνει το διαγώνισμα στο προηγούμενο μάθημα
επίσης να μην έχει άλλο διαγώνισμα την ίδια μέρα και όχι περισσότερα από 3 την εβδομάδα (αυτά δηλώνονται)
Στο λυκειο δεν ισχυει???Ευχαριστω πολυ που απαντησες.
στο λύκειο ισχύουν όπως είπα εκτός από το θέμα τις προειδοποίησης, όπου τώρα πρέπει να υπάρχει
Π.Δ. 60/2006 ΦΕΚ 65 τ. Α΄
άρθρο 7
Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους πραγματοποιείται μία (1) μόνο ωριαία γραπτή δοκιμασία, στο Α΄ Τετράμηνο, η οποία καλύπτει περιορισμένης έκτασης ενότητα και γίνεται ύστερα από βραχείας διάρκειας προειδοποίηση των μαθητών.