Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Pixie στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 11:41:57 am
-
Μεταφορά από http://clubs.pathfinder.gr/asepadiko2/564704:
-- O χρήστης laoura2005 έγραψε:
ΕΠΙΣΗΣ ΠΗΡΑ ΑΣΕΠ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ
-
Σήμερα πήρα στο ίδιο τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν ισχύει η αρνητοκή βαθμολόγηση στο 4ο ζήτημα των αρχαίων :D ;)!!!
-
Εμάς στο εξεταστικό κέντρο μας είχαν πει πως η αρνητική βαθμολόγηση ισχύει και για τα αρχαία. Όμως, με βάση άλλα μηνύματα στο forum, σε άλλους είχαν πει το αντίθετο.
Η γνώμη μου είναι πως λογικά δεν θα πρέπει να ισχύσει η αρνητική βαθμολόγηση στα αρχαία γιατί δεν έγραφε κάτι τέτοιο στις οδηγίες όταν γράφαμε. Απ' όσο έχω καταλάβει, η αρνητική ισχύει για μαθήματα που εξετάζονται αποκλειστικά με τη μέθοδο των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής. Ωστόσο, μπορεί τελευταία στιγμή να συμπεριλάβουν και αυτό τον παραγόντα κατά τη διόρθωση. Όμως, μου φαίνεται απίθανο να τεθεί στην κρίση του κάθε βαθμολογητή. Απ' όσο ξέρω, δίνονται κοινές κατευθυντήριες για τη διόρθωση. Ό,τι και να συμβεί, θα ισχύσει για όλους.
-
Σύμφωνα με την προκήρυξη:
Η Κεντρική Επιτροπή καθορίζει το βαθμό που αντιστοιχεί σε κάθε ορθή απάντηση ή το ποσοστό επί της ανώτατης βαθμολογίας που αντιστοιχεί στο σύνολο των ερωτήσεων που δίνονται. Μπορεί, επίσης, να ορίζεται μείωση της βαθμολογίας για κάθε εσφαλμένη απάντηση. Τα ανωτέρω γνωστοποιούνται στους υποψηφίους μαζί με το κείμενο των ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών τις οποίες καλούνται να απαντήσουν.
Οπότε, κανονικά δεν πρέπει να ισχύσει η αρνητική βαθμολογία για τα Αρχαία, εφόσον δεν υπήρχε αναφορά στο έντυπο με τα θέματα. Όταν τους είχα πάρει τηλέφωνο, μου είχαν πει ότι κανείς δεν θα αδικηθεί, αφού αν ισχύσει τελικά η αρνητική θα ισχύσει για όλους. Δεν είναι όμως έτσι, γιατί όταν ξέρεις ότι υπάρχει αρνητική βαθμολογία δεν ρισκάρεις να απαντήσεις αν αμφιταλαντεύεσαι.
Το 2005 πάντως είχε ισχύσει, αλλά είχαν δώσει διευκρίνιση:
http://dide-v.thess.sch.gr/grfa/asep_2005/DIEYKRINISI_FILOLOGON_1H.pdf
-
Παιδιά τελικά μάθαμε τι συμβαίνει με τα πολλαπλών επιλογών; Θα έχουμε αρνητική βαθμολογία; Μήπως να κάναμε από Δευτέρα ένα τηλ. πάλι στο ΑΣΕΠ ;
-
Εμάς κατά την εξέταση μας είχαν πει πως θα υπάχει αρνητική βαθμολογία στα αρχαία.
-
Είτε υπάρχει αρνητική είτε όχι δε θα το μάθουμε ποτε (και δυστυχώς δεν είναι το μόνο που δε θα μάθουμε). Άρα δε νομίζω ότι πρέπει να μας απασχολεί πλέον...
-
Μάλλον δεν θα υπάρξει. Η προκήρυξη λέει ρητά ότι τυχόν εφαρμογή της αρνητικής βαθμολογίας πρέπει να γνωστοποιείται γραπτώς την ώρα των εξετάσεων. Αν ισχύσει η αρνητική, θα είναι πάτημα για προσφυγές.
-
Προσφυγές μπορεί να υπάρξουν και από υποψήφιους που συμπλήρωσαν σε κάποιες ερωτήσεις 'δεν γνωρίζω' από το φόβο της αρνητικής, ενώ αν ήξεραν ότι δεν έχει αρνητική θα το ρίσκαραν, απαντώντας σε όλα και είναι πραγματικά άδικο γι' αυτούς. Αλλιώς ξεκινάς να απαντάς με αρνητική και εντελώς χαλαρά χωρίς αρνητική, αφού δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Ευτυχώς δηλαδή που τα συμπλήρωσα όλα.
-
Τι εννοείς, syllas, τα συμπλήρωσες όλα; Στα αρχαία δεν είχε κουτάκι 'δεν γνωρίζω", αφού απαντούσαμε στο τετράδιο..Στην ιστορία και στα νέα έλεγε ξεκάθαρα στο φύλλο οδηγιών που μας έδωσαν ότι η λάθος απάντηση "τιμωρείται' με αρνητική βαθμολόγηση.
-
Προσφυγές μπορεί να υπάρξουν και από υποψήφιους που συμπλήρωσαν σε κάποιες ερωτήσεις 'δεν γνωρίζω' από το φόβο της αρνητικής, ενώ αν ήξεραν ότι δεν έχει αρνητική θα το ρίσκαραν, απαντώντας σε όλα και είναι πραγματικά άδικο γι' αυτούς.
Δεν ξέρω αν τη πάτησα αλλά εγώ άφησα 3 κενά γιατί νόμιζα ότι υπάρχει αρνητική.
-
Τα συμπλήρωσα όλα γιατί ήθελα να το ρισκάρω, ενώ πίστευα ότι ισχύει η αρνητική, το 2005 όμως άφησα 4 ή 5 αναπάντητα με γραμμή. Είτε βάλεις γραμμή είτε κενό ισοδυναμεί με 0 δηλαδή= 'δεν γνωρίζω' όπως στην ιστορία και νέα. Σε τετράδιο ανάπτυξης πως αλλιώς θα μπορούσες να δείξεις ότι 'δε γνωρίζω', άρα 0; Αλλά, pariel, νομίζω ότι οι περισσότεροι τα έχουν συμπληρώσει όλα, εξάλλου στα αρχαία ρισκάρεις να χάσεις 2,5 + 0,625, δηλαδή λιγότερο από νέα και ιστορία. Και γενικά δε νομίζω ότι οι υποψήφιοι αφήνουν πολλά 'δε γνωρίζω' στις πολλαπλές.
-
Δεν ξέρω αν τη πάτησα αλλά εγώ άφησα 3 κενά γιατί νόμιζα ότι υπάρχει αρνητική.
Γι' αυτό είναι άδικο, Rica, επειδή αν ήξερες ότι δεν έχει αρνητική θα τα συμπλήρωνες όλα, μπορεί κάτι να κέρδιζες, αλλά σίγουρα τίποτα δεν θα έχανες.
-
Και γενικά δε νομίζω ότι οι υποψήφιοι αφήνουν πολλά 'δε γνωρίζω' στις πολλαπλές.
Εγώ επειδή έχω συναίσθηση της γκαντεμιάς που με δέρνει, άφησα 11 κενά σύνολο και στα τρία μαθήματα. Τώρα βέβαια το έχω μετανιώσει...
-
Καλύτερα που δεν απάντησες παρά να απαντούσες λάθος.
-
Ένας κανόνας, που έμαθα και εγώ φέτος (το 2005 και εγώ άφησα 11 κενά περίπου, και δεν ήθελα να το ρισκάρω και δεν ήξερα τις απαντήσεις), λέει ότι αφήνεις αναπάντητη μόνο όταν είσαι ανάμεσα στα 4 ή όταν κανένα από τα α) β) γ) δ) δεν σου λέει τιποτα. Σε πολλά που ρίσκαρα γιατί ήμουν ανάμεσα σε 2 τα κέρδισα, κάποια που τα είχα για σίγουρα, χωρίς να είμαι ανάμεσα σε δύο ή τρία, τα έχασα, είναι πολύ δύσκολο να κρίνεις εκείνη την ώρα ποια πρέπει να ρισκάρεις και ποια όχι. Πάντως βλέπεις ότι και έτσι έχεις ελπίδες και πρέπει να έχεις γράψει καλύτερα από άλλους που το ρίσκαραν σαν και εμένα. στην ιστορία έχασα αρκετά από την αρνητική. Αξίζει να ρισκάρει όποιος έχει πολλά σίγουρα και του έχουν μείνει λίγα, για τα οποία δεν είναι σίγουρος. Αυτός που ξέρει τα μισά, είτε ρισκάρει είτε όχι το ίδιο περίπου κάνει.
Καλύτερα που δεν απάντησες παρά να απαντούσες λάθος.
Αν στα αρχαία δεν ισχύει τελικά η αρνητική, είναι σίγουρα άδικο χάσιμο.
Μήπως τελικά ισχύει το "κρίμα που δεν απάντησες γιατί θα κέρδιζες το σωστό";