Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: green ice στις Ιουνίου 18, 2009, 08:00:59 pm
-
Πως μπορεί κάποιος εκπαιδευτικός να προσληφθεί σε σχολεία αυτής της κατηγορίας ως αναπληρωτής,ωρομίσθιος ή μόνιμος?Για μόνιμος διορίζεται μέσω Ασέπ,ενώ στις άλλες περιπτώσεις βγαίνει ανεξάρτητη εγκύκλιος από αυτήν που ισχύει για τους ωρομίσθιους κ αναπληρωτές που δουλεύουν σε συμβατικά σχολεία?Ποια είναι τα κριτήρια πρόσληψης,πχ κάποιο σεμινάριο ,μεταπτυχιακό?
-
Νομίζω μέσω του πίνακα των αναπληρωτών χωρίς κάποιο άλλο κριτήριο πρόσληψης.
-
Δηλαδή είναι καθαρά σύμπτωση το αν θα βρεθείς σαυτά τα σχολεία?
-
Καλούν μέσω πίνακα ωρομισθίων-αναπληρωτών αν προκύψει κάποιο κενο όπως και στα αλλα σχολεια
-
Καλούν μέσω πίνακα ωρομισθίων-αναπληρωτών αν προκύψει κάποιο κενο όπως και στα αλλα σχολεια
Μάλιστα.Πολύ λάθος κατά τη γνώμη μου.Θα έπρεπε να διορίζονται αυτοί που έχουν κατάρτιση.
-
Τί είδους κατάρτιση?
-
Οι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου ή διπλώματος από σεμινάριο στη διαπολιτισμική εκπαίδευση κ τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας.
-
Κοινώς όσοι έχουν καταβαλει 1000 Ευρώ στη ΕΕΦ για τις 2 τελευταίες περιπτώσεις...
-
Τυπικά νομίζω ότι πρέπει να έχεις κάποια επιπλέον προσόντα. Αλλά πρακτικά, ίσως και γιατί αυτοί με τα προσόντα είναι λίγοι και δεν επαρκούν, αυτό δεν ισχύει.
Μιλάμε όμως για τα διαπολιτισμικά, όχι για τα μειονοτικά της Θράκης, όπου εκεί είναι αλλιώς τα πράγματα.
-
Νομίζω όσοι έχουν επιπλέον προσόντα προηγούνται των άλλων.Αλλιώς γιατι να γίνονται συνέδρια και σεμινάρια;
-
Κοινώς όσοι έχουν καταβαλει 1000 Ευρώ στη ΕΕΦ για τις 2 τελευταίες περιπτώσεις...
Τι εννοείς?Ότι αυτοί που παίρνουν μεταπτυχιακό ή ολοκληρώνουν επιτυχώς σχετικό σεμινάριο με εργασίες κ διαρκή παρακολούθηση δεν έχουν σαφώς περισσότερες γνώσεις ,για να διαχεριστούν τη διαφορετικότητα στις ετερογενείς τάξεις μαθητών?Ο κάθε εκπαιδευτικός της μέσης εκπαίδευσης που δεν έχει καταρτιστεί μπορεί να κάνει αυτήν την τόσο λεπτή δουλειά?Λυπάμαι δε συμφωνώ μαζί σου.
-
Εγώ σας μιλάω με βάση την εμπειρία μου από αυτα που έχω δει..Τωρα αν συμβαίνει κάτι πιο υπόγειο δεν το γνωρίζω..
Φίλο επιτυχόντα στον ΑΣΕΠ του 2007 τον καλέσανε σε διαπολιτισμικό σχολείο με βάση τα μόρια προϋπηρεσίας του
Τωρα αν το story παει να γινει όπως και με την Ειδική Αγωγή θυμίζω πως εκει ό,τι πέτυχε το πέτυχε ο συλλογος των γονεων
αυτών των παιδιών...Αν ισχύσει κάτι τετοιο και με τα διαπολτισμικά ή αν χαρακτηριστουν όλα τα πολυπολιτισμικά ώς διαπολιτισμικά δεν το γνωρίζω
-
green ice καμία πρόθεση παρεξήγησης...απλά παρακολουθώ όλα αυτα που γίνονται (αν θυμασαι και με την ειδική αγωγη φετος)
και θεωρώ ότι κάποιοι κύριοι μας δουλεύουν..Σαφώς ενας καταρτισμένος με μεταπτυχιακό μπορεί να χειριστεί καλύτερα μια κατάσταση
σε ενα τετοιο σχολείο αλλα θεωρώ ότι είναι πολυ ουτοπικό να ισχύσει κατι τετοιο ια τα διαπολιτισμικά...Αυτά από εμένα χωρις καμια προθεση αντιπαραθεσης..
-
green ice καμία πρόθεση παρεξήγησης...απλά παρακολουθώ όλα αυτα που γίνονται (αν θυμασαι και με την ειδική αγωγη φετος)
και θεωρώ ότι κάποιοι κύριοι μας δουλεύουν..Σαφώς ενας καταρτισμένος με μεταπτυχιακό μπορεί να χειριστεί καλύτερα μια κατάσταση
σε ενα τετοιο σχολείο αλλα θεωρώ ότι είναι πολυ ουτοπικό να ισχύσει κατι τετοιο ια τα διαπολιτισμικά...Αυτά από εμένα χωρις καμια προθεση αντιπαραθεσης..
Πρέπει να θέλουμε κ να προσπαθούμε να αλλάξουμε τα πράγματα.Όσο αυτοί οι άνθρωποι (οι αλλοδαποί )δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα κ όπως αρμόζει στην περίπτωση θα μένουν αγρίμια κ θα προκαλούνται κοινωνικές ανισότητες κ ρατσιστικά φαινόμενα που γυρίζουν μπούμεραγκ στους γηγενείς.Τέσπα,μεγάλη συζήτηση.Όποιος πάντως αναλαμβάνει τέτοιες νευραλγικές θέσεις καλό είναι να είναι προσεκτικός ,να αγαπά τα παιδιά ,να εχει δουλέψει πολύ σε επίπεδο σπουδών αλλά κ αργότερα κ να μην το βλέπει ως πεδίο για την επαγγελματική του αποκατάσταση.
-
Παιδια στα διαπολιτισμικα μπαινεις κανονικα απο τους πινακες οπως και στα αλλα σχολεια.Απλα ενα μεταπτυχιακο στη διαπολιτισμικη σε βοηθα ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ να παρεις αποσπαση σε καποιο διαπολιτισμικο.Αλλα δε ξερω αν πρεπει να το συζηταμε και πολυ γιατι εχω ακουσει πως ειναι θεμα χρονου να καταργηθουν τα διαπολιτισμικα σχολεια.Τωρα βεβαια εδω καπου ειναι το ερωτημα "και για ποιο λογο αρχιζει να ακουγεται το τελευταιο διαστημα η διαπολιτισμικη τοσο??"θελω να πω με διοργανωσεις σεμιναριων κτλ,που αυτο παλαιοτερα μονο στην ειδικη συνεβαινε γιατι ηξεραν πως θα παει ο κοσμος αφου το πιστοποιητικο που θα παρει θα του παρεχει το διαβατηριο για ωρομισθια ή αναπληρωση σε ενα τετοιο σχολειο...και γω απορω...θα μαθουμε ομως...
-
κάτι πήρε το αυτί μου ότι η διευθυνση δευτεροβαθμιας α αθηνων δεχόταν αιτήσεις από αδιοριστους εκπαιδευτικους για κάλυψη κενων σε διαπολιτισμικα σχολεια της διευθυνσης. Το κείμενο της προκύρηξης δεν γνωστοποιηθηκε και όσοι ειδοποιηθηκαν κατα τυχη ή εσκεμμένα πρόλαβαν και έκαναν αίτηση. Αμφιβάλλω αν υπήρχε καν και προκύρυξη. Έψαξα το νόμο να δω τι λέει και μάλλον πατάνε επάνω σε κάποιο παραθυράκι που αφήνει,αλλά και πάλι κατά την γνώμη μου αν έγιναν έτσι τα πράγματα ήταν διάτρητα και θα εξηγήσω γιατί. Ο νόμος λέει ότι για το προσωπικό των σχολείων της δευτεροβάθμιας που προσλαμβάνονται με σχέση ιδιωτικού δικαίου ισχύει ότι και για τα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού. Εκεί επιτρέπεται η ανάθεση ωρών διδασκαλίας σε ιδιώτες μετανάστες του εξωτερικού ,έξω από ενιαίο πίνακα.
Δεν ξέρω πως ακριβώς το ερμηνεύουν στο πυσδε α αθηνων, πάντως αν ήταν σωστοί η προκυρηξη θα έπρεπε να γίνει γνωστή ,ορίζοντας συγκεκριμένες ημερομηνίες για κατάθεση δικαιολογητικών και κριτήρια για την επιλογή των υποψηφίων.όλες οι δευτεροβάθμιες θα πρέπει να εφαρομόζουν κοινή πολιτική σε αυτό το θέμα και όχι η καθεμία ότι της γουστάρει κατά το δοκούν. Οι περισσότερες διαλέγουν τον ενιαίο αλλά αν ευσταθούν οι πληροφορίες που συνέλεξα(τις μεταφέρω με κάποια επιφύλαξη)φαίνεται οτι χαράσσεται και διαφορετική γραμμή από μερικούς.
-
πάντως όσοι κατέθεσαν ότι έχουν παρακολουθήσει σεμινάριο διαπολιτισμικής προηγούνται αυτόματα φαντάζομαι.
-
Επειδή με ενδιαφέρει πολύ το θέμα, τα δικαιολογητικά που πρέπει να τα καταθέσεις,vodi?Από μόνος σου πηγαίνεις στη δευτεροβάθμια κ στα σχολεία ή βγαίνει προκήρυξη?
υγ.Μάλλον πρέπει να δημιουργηθούν περισσότερα τέτοια σχολεία κ όχι να κλείσουν,οι μετανάστες όλο κ αυξάνονται ,μαζί κ οι ανάγκες για την εκπαίδευση τους.Πρέπει όμως τα σχολεία να είναι διαπολιτισμικά πραγματικά κ όχι σχολεία γκέτό.
-
Mην μπερδευόμαστε. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο ως τώρα, με το σεμινάριο, ούτε με το μεταπτυχιακό. Μετά από τον ΑΣΕΠ διορίζονται εκεί. Τώρα, με τη διαπολιτισμική υπήρχε ένα παραθυράκι για μια συγκεκριμένη ειδικότητα, αλλά έκλεισε κι αυτό οπότε.. για ποιο πράγμα μιλάμε? Green ice, μη μας μπερδεύεις. Έτσι πως τα λέτε θα νομίζει κανείς ότι διορίζονται με το σεμινάριο. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει!!!
-
Mην μπερδευόμαστε. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο ως τώρα, με το σεμινάριο, ούτε με το μεταπτυχιακό. Μετά από τον ΑΣΕΠ διορίζονται εκεί. Τώρα, με τη διαπολιτισμική υπήρχε ένα παραθυράκι για μια συγκεκριμένη ειδικότητα, αλλά έκλεισε κι αυτό οπότε.. για ποιο πράγμα μιλάμε? Green ice, μη μας μπερδεύεις. Έτσι πως τα λέτε θα νομίζει κανείς ότι διορίζονται με το σεμινάριο. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει!!!
Εγώ σε μπερδεύω?Είπα εγώ ότι διορίζονται με σεμινάριο ή μεταπτυχιακό?Εγώ αν κοιτάξεις καλύτερα ζητώ να ενημερωθώ,να μάθω πως προσλαμβάνονται καθηγητές σαυτά τα σχολεία.Εσύ πως ξέρεις ότι δε χρειάζεται τίτλος ,για να δουλέψεις εκεί?
-
έτσι άκουσα, έτσι σας λέω, δεν γνωρίζω περισσότερες λεπτομέρειες. πάρτε τηλ στην διευθυνση αθηνων και ρωτήστε αν θελετε και αν ειναι φυσικα αληθεια αυτο που πληροφορηθηκα
-
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών διοργανώνει σεμινάρια για την διαπολιτισμική εκπαίδευση ισχυριζόμενη τα εξής:
Με την νέα εγκύκλιο θεσμοθετείται και κατατίθεται Πολυνομοσχέδιο για όλα τα ζητήματα που αφορούν την εκπαίδευση. Αναμένεται τα περισσότερα σχολεία να ορισθούν Τύπου: « ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ».Τι να σημαίνει αυτό άραγε;
-
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας (Σ.Ν.Ε.Γ.) του Α.Π.Θ σε συνεργασία με το Ελληνικό Παρατηρητήριο για τη Διαπολιτισμική Παιδεία και Εκπαίδευση (Ε.ΠΑ.ΔΙ.Π.Ε) διοργανώνουν Πρόγραμμα με τίτλο «Κατάρτιση φιλολόγων σε θέματα Διαπολιτισμικής Αγωγής και Εκπαίδευσης».
Σε ποιους απευθύνεται: Το πρόγραμμα απευθύνεται σε πτυχιούχους Φιλολόγους (υποψηφίους ή εν ενεργεία εκπαιδευτικούς) και παρέχει πιστοποιητικό εξειδίκευσης σε όσους το ολοκληρώσουν επιτυχώς.
Διάρκεια / Τόπος / Ημέρες: Έχει συνολική διάρκεια 200 ώρες (διδασκαλία σε σεμιναριακή μορφή, εξ αποστάσεως, πρακτική άσκηση και εκπόνηση εργασιών). Θα πραγματοποιηθεί από τον Ιούλιο έως τον Οκτώβριο του 2009 (το διάστημα μεταξύ 15 Ιουλίου και τέλος Αυγούστου θα αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση). Το μαθήματα θα γίνονται απογευματινές ώρες και Σάββατο πρωί, σε αίθουσες του Σ.Ν.Ε.Γ.
• Σκοπός του προγράμματος: Το πρόγραμμα αποβλέπει στο να δώσει την αναγκαία κατάρτιση για την παιδαγωγική διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας και την αποτελεσματική διδασκαλία σε μικτές τάξεις. Οι επιμέρους διδακτικές ενότητες είναι οι εξής:
Α. Διαπολιτισμική Αγωγή και Εκπαίδευση
-
Επειδή δουλεύω σε διαπολιτισμικό λύκειο (είμαι μόνιμη - έχω πάρει μετάθεση εκεί), θα καταθέσω αυτά που γνωρίζω.
- Όσον αφορά το σχολείο: στα διαπολιτισμικά σχολεία ο μαθητικός πληθυσμός πρέπει να αποτελείται τουλάχιστον κατά 60% από αλλοδαπούς και το πολύ κατά 40% από έλληνες μαθητές. Κανονικά, το σχολείο πρέπει να διαθέτει και τμήματα υποδοχής, στα οποία οι μαθητές θα βελτιώνουν την ελληνομάθειά τους. Τέτοια τμήματα δε λειτούργησαν φέτος στο δικό μου σχολείο (οι αιτίες είναι μια μεγάλη κουβέντα και δεν είναι της στιγμής). Το νομικό πλαίσιο που διέπει τη διαπολιτισμική εκπαίδευση μπορείτε να το βρείτε στο site www.isokrates.gr
Το σχολείο στο οποίο δουλεύω δε διαφέρει από τα απλά ΓΕΛ ούτε στο αναλυτικό πρόγραμμα, ούτε στις μεθόδους διδασκαλίας, ούτε στους τρόπους απόκτησης απολυτηρίου και πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι μαθητές είναι όπως και στα υπόλοιπα σχολεία. Ορισμένους αλλοδαπούς δεν τους καταλαβαίνεις ούτε από το όνομα ούτε και από τη γλώσσα, είτε γιατί είναι πολλά χρόνια στην Ελλάδα και την κατέχουν σε ικανοποιητικό βαθμό είτε γιατί έχουν έφεση στις γλώσσες και έχουν μάθει τα ελληνικά σε σύντομο διάστημα. Άλλα παιδιά πάλι έχουν σοβαρό πρόβλημα στη γλωσσική έκφραση, κυρίως τη γραπτή, κι αυτό περιορίζει τις διεξόδους τους μετά το Λύκειο. Αυτά τα παιδιά είναι σχετικά λίγα.
- Όσον αφορά τους καθηγητές: Εκείνο που κάνει ένα διαπολιτισμικό σχολείο ελκυστικό στους καθηγητές, πέρα από το διαπολιτισμικό του προσανατολισμό, είναι το γεγονός ότι οι καθηγητές, μόνιμοι και αναπληρωτές, έχουν μείωση ωραρίου κατά 5 ώρες. Αν λοιπόν το κανονικό σας ωράριο είναι 21 ώρες, στο διαπολιτισμικό θα διδάσκετε 16. Ένα άλλο ελκυστικό στοιχείο για τους μόνιμους είναι ότι οι μεταθέσεις σε διαπολιτισμικά δε λαμβάνουν υπόψη τα μόρια προϋπηρεσίας του καθηγητή αλλά ορισμένα άλλα, τυπικά προσόντα. Αν λοιπόν έχετε 25 μόρια και βλέπετε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη μόνο με το κυάλι, μπορείτε, αν διαθέτετε τα προσόντα, κι αν υπάρχουν κενά της ειδικότητάς σας σε διαπολισμικό σχολείο, να πάρετε μετάθεση σε τέτοιο και να βρεθείτε στην πόλη πολλές ώρες αρχύτερα. Καθόλου άσχημα!
Το διαπολιτισμικό σχολείο δεν παρέχει ούτε παραπάνω μόρια (παίρνει κανείς τα μόρια της περιοχής στην οποία ανήκει το σχολείο) ούτε κάποιο επιπλέον επίδομα, αλλά ας μην τα θέλουμε και όλα δικά μας!
- Όσον αφορά τα προσόντα των καθηγητών για μετάθεση σε διαπολιτισμικό: τα μόρια προϋπηρεσίας δε μετράνε. Συνάδελφος με δεκαπέντε χρόνια υπηρεσίας και οργανική στην περιοχή που είναι το σχολείο μου, δεν μπορεί να πάρει μετάθεση σ' αυτό, γιατί δε διαθέτει τα τυπικά προσόντα, τα οποία είναι κατά σειρά ιεράρχησης: α) μεταπτυχιακό, β) γνώση ξένης γλώσσας που να είναι μητρική μέρους των μαθητών (μάλιστα κάθε σχολείο δηλώνει και την "επίσημη" γλώσσα του, που είναι συνήθως τα ρώσικα ή τα αλβανικά, αλλά γίνονται δεκτές και άλλες γλώσσες, π.χ. τούρκικα, βουλγάρικα κλπ.), γ) διαπολιτισμική κατάρτιση (παρακολούθηση σεμιναρίων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ή προϋπηρεσία σε διαπολιτισμικά ή και μειονοτικά σχολεία). Τώρα, αν κανένας υποψήφιος δεν έχει κάποιο από τα παραπάνω προσόντα, δεν ξέρω τι γίνεται. Ειδικά προσόντα δεν απαιτούνται πάντως για να πάρει κανείς απόσπαση σε διαπολιτισμικό σχολείο.
- Αναπληρωτές - ωρομίσθιοι: δεν απαιτούνται ειδικά προσόντα. Προσλαμβάνονται όπως και σε όλα τα άλλα σχολεία.
Η φήμη για την κατάργηση των διαπολιτισμικών σχολείων δεν είναι διαδεδομένη. Είναι όμως δυνατόν ένα σχολείο να αποχαρακτηριστεί από διαπολιτισμικό, αν δεν πληροί πια τις προϋποθέσεις, και να χαρακτηριστεί κάποιο άλλο. Να θυμάστε πάντως ότι αν ένας καθηγητής πάρει μετάθεση σε διαπολιτισμικό σχολείο που βρίσκεται π.χ. στην Α΄ Θεσσαλονίκης ΔΕΝ παίρνει μετάθεση στην Α΄ Θεσσαλονίκης, αλλά σε διαπολιτισμικό σχολείο, οπότε αν το σχολείο του αποχαρακτηριστεί, πρέπει να πάει σε άλλο διαπολιτισμικό - δεν πάει σε άλλο "απλό" σχολείο της Α΄ Θεσσαλονίκης.
-
Η φήμη για την κατάργηση των διαπολιτισμικών σχολείων δεν είναι διαδεδομένη. Είναι όμως δυνατόν ένα σχολείο να αποχαρακτηριστεί από διαπολιτισμικό, αν δεν πληροί πια τις προϋποθέσεις, και να χαρακτηριστεί κάποιο άλλο.
Οι φημες για την καταργιση των διαπολιτισμικών σχολειων ξεκινανε απο τις προσπαθειες για προσμαγη στην "θεωρια της inclusion",κατι που αν οριστει σωστα θα καταπολεμισει την γκετοποιηση που δημιουργειται στα σημερινα διαπολιτισμικα σχολεια της χωρας και θα συμπεριλαβει ολους τους μαθητες σε ενα ενιαιο χωρικο πλαισιο.
-
Κοίταξε, qrooq, ούτως ή άλλως με τον τρόπο που λειτουργούν σήμερα τα διαπολιτισμικά, δε διαφέρουν από τα υπόλοιπα σχολεία, παρά μόνο στα τμήματα υποδοχής (σημαντικό, όπου υπάρχουν) και στις διαπολιτισμικές δράσεις που αναπτύσσουν, αν αναπτύσσουν, στα πλαίσια διαφόρων προγραμμάτων. Άκουσα, από άτομο που δούλευε στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και είχε στενή σχέση με τον τομέα των διαπολιτισμικών σχολείων, ότι η διαπολιτισμική εκπαίδευση στην Ελλάδα ήταν ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που προώθησε η Ε.Ε., αλλά μετά τις αρχικές ρυθμίσεις και ιδρύσεις σχολείων έχει αφεθεί στην τύχη της. Κι αυτό βέβαια φήμη είναι - το άτομο δε δουλεύει πια εκεί, αλλά η φετινή μου εμπειρία μου λέει ότι δεν είναι αβάσιμη, θα τονίσω όμως ότι μπορώ να μιλάω μόνο με βάση ένα σχολείο, εκείνο στο οποίο υπηρετώ. Ειλικρινά, πάντως, δεν έχω ακούσει τίποτα για κατάργηση των διαπολιτισμικών σχολείων. Αντίθετα, άκουγα για πολλά χρόνια τη φημολογία για κατάργηση των μουσικών σχολείων και υπαγωγή τους στα καλλιτεχνικά, αλλά ούτε κάτι τέτοιο έγινε. Ούτε στις νέες προτάσεις Μπαμπινιώτη ή τις δηλώσεις του Άρη είδα να γίνεται καμιά αναφορά στην τύχη των διαπολιτισμικών σχολείων.
Θα ήθελα να με παραπέμψεις κάπου ώστε να διαβάσω για τη θεωρία της inclusion, γιατί μ' αυτά που έγραψες μου κίνησες το ενδιαφέρον. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η διαπολιτισμικότητα θα έπρεπε να προωθείται σε όλα τα σχολεία, τόσο με την καταπολέμηση των ρατσιστικών προκαταλήψεων όσο και με το σεβασμό και την προβολή των διαφορετικών πολιτισμικών καταβολών όλων των μαθητών, και με αυτήν τη λογική να γίνουν όλα τα σχολεία διαπολιτισμικά.
-
ELYTRON,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....
-
Δεν ειπα πως εχει ακουστει απο καποιον υψηλα υσταμενο,ειπα πως αυτο πρεσβευει η θεωρια της inclusion η οποια ερχεται απο την ΕΕ και αφορα και εμας ως κρατος-μελος αυτης.Τα διαπολιτισμικα σχολεια -ετσι τουλαχιστον οπως λειτουργουν σημερα στην Ελλαδα-μονο την γκετοποιηση ενισχυουν.Η inclusion υποστηριζει την "συνεκπαιδευση","συγκλιση" των διαφορων ομαδων μαθητων(π.χ.αλλοδαπους,παιδια με ειδικες αναγκες,γηγενη ομαδα).Ολοι σε ενα!Υποτιθεται πως στην Ελλαδα εφαρμοζεται,αλλα πως ολοι αναρωτιομαστε.Αυτο που εχω ακουσει ειναι πως θα γινουν προσπαθειες για εναρμονισμο μας με την inclusion ,και τα διαπολιτισμικα σχολεια γνωριζω πως δε βρισκονται στο πλαισιο της.
Ασχολουμαι με τη διαπολιτισμικη σε μεταπτυχιακο επιπεδο,δεν λεω τη γνωμη μου, απλα αυτα που ξερω απο τη σχολη.Αυτο που εγραψες στην τελευταια παραγραφο elytron αφορα ακριβως την inclusion.Περισσοτερες πληροφοριες για αυτην θα βρεις εδω http://www.eenet.org.uk/theory_practice/theory_practice.shtml καποια αρθρα,στα αγγλικα,αλλα απο οτι ειδα οι περισσοτερες αναφορες στο διαδικτυο εστιαζουν στην inclusion σχετικα με τα παιδια με ειδικες αναγκες.Απλα δες για να παρεις μια γενικη ιδεα.Εγω τα αρθρα που εχω και αφορουν τη διαπολιτισμικοτητα σχετικα με την inclusion, ειναι και παλι στα αγγλικα και σε εντυπη μορφη,απο τη σχολη μου.
-
Ρε παιδιά,μήπως παίζει τίποτα με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση;πολλά σεμινάρια γίνονται(ΕΕΦ) και αναρωτιέμαι γιατί.Έχει ακούσει κανείς κάτι;